Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke angsten had jij als kind?

+40
Carra
Inge
me-girl
Summerlovin
Blond
Rapunzel
Mida4you
mickey
SoGood
Effie_O
Miccie
Elin
Rovine
Beachgirl
Mari
Bimbam
Kqip
loura
Jeanette
smooch
Joli86
mzcharlotte
Yzma
Rev3rie
sonly
Ugly Betty
_Lacey_
NoorA
Lynn_
Eve
Sundae
Mamsie
JD
May
Bliss
Polly
Cheesegirl
SuperGrover
Sterre
Monte
44 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 2 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 6:46

Wespen, en die angst heb ik altijd gehouden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 2 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 7:06

Ik was altijd bang voor F16 die over ons huis heen vloog.. Ik dook dan inelkaar of kroop weg..
Kwam eigenlijk alleen door het geluid..
Verder was ik nergens bang voor.. Ja voor duiven, maar dat ben ik al mijn hele leven..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 2 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Sundae do 24 feb 2011 - 7:10

- Vuurwerk
- Dat er oorlog zou komen
- Muizen

Oh ja, en zwemles. Dat was echt drama
Sundae
Sundae
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 38
Punten : 37
Registratiedatum : 18-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 2 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 7:12

*Na de Bijlmerramp was ik altijd bang dat er ook een vliegtuig op ons huis zou storten. Ik kon, op slechte nachten, wakker liggen en overal vliegtuigen horen.
*Voor de dood.
*Gremlings. Ik sloot, na het kijken van de film, alle vaste kasten en draaide de sleutel om.
*Vuur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 2 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Eve do 24 feb 2011 - 7:13

Als eerst komt E.T. in me op, we keken die film ooit met kerst en heb maandenlang gedacht dat er een ufo in de tuin zou landen en dat E.T. onder m'n bed zou zitten. Verder was ik ook bang voor Dr. Krankenstein en de gremins. Als ik eng had gedroomd en wilde naar de zolder rennen om bij mijn ouders in bed te gaan liggen dan dacht ik dat een hand mijn benen zou grijpen door de open traptreden.

Eve
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 37
Punten : 38
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 2 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Lynn_ do 24 feb 2011 - 7:15

Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen maar in de zwembaden van center parcs (het golfslagbad) heb je van die palen/roosters aan de achterkant. Ik was daar altijd ontzettend bang voor! Dacht dat er haaien achter zaten en dat ik er ingezogen kon worden.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 2 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  NoorA do 24 feb 2011 - 7:15

Ik was altijd bang om over de brug te fietsen, omdat ie dan geheid zou instorten. In de tijd dat mijn beer dan voor in mijn mandje zat, hield ik die heel stevig vast omdat ik dan in ieder geval mét beer ten onder zou gaan :p.

En als mijn moeder van boven kwam of vanuit de tuin/schuur dan was ik altijd heel bang dat het niet mijn moeder was, maar iemand in mijn moeder haar outfit ofzo. Heb ik echt heeel lang last van gehad. Dan zei ik: "ben jij wel echt mama?" en als ze dan 'ja' zei dan ging ik allemaal dingen vragen die echt alleen mijn moeder kon weten. Net zo lang tot ik gerustgesteld was.

Raaar...
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 2 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  _Lacey_ do 24 feb 2011 - 7:17

- onder water zwemmen (nog steeds)
- Piet de Smeerpoets uit het oude verhalenboek van mijn moeder:
Welke angsten had jij als kind? - Pagina 2 Smeerpoets1
- onweer (nog steeds wel een beetje)
- Zwarte Piet

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 2 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Ugly Betty do 24 feb 2011 - 7:18

Ik was bang voor:
- De hond van steen uit My Little Pony's Embarassed
- Dat beestje uit Anastacia
- Bang dat er een man achter het douche gordijn zou staan en mij zou vermoorden (Had commissaris Rex gezien)
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 2 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  NoorA do 24 feb 2011 - 7:24

Ooh! en ik was altijd HEEL ERG bang voor alles wat met oorlog te maken had. Als we op de basisschool films keken over de tweede wereldoorlog dan zat ik in een apart lokaaltje te tekenen/knutselen anders werd ik gék. En als het luchtalarm ging (12.00 uur) dan zat ik net op de fiets naar huis. Ik kan me nog herinneren dat ik ontzettend hard heb gefietst en helemaal overstuur binnen kwam stormen. Gek.. heb er nu ook helemaal geen last meer van eigenlijk.
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 2 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 9:44

Ik was als kind zijnde ook bang voor Chuky. Ik had een keer een klein stukje gezien op tv dat die film in de bios zou komen.. Toen er een harde wind stond en de wind kwam door de schoorsteen heen schrok ik altijd zo.. Ik dacht dat dat Chuky dan was! Heb er ook nachtmerries over gehad.. Heb een keer zo lopen gillen in mijn slaap dat mijn moeder boven kwam, ik had in mijn slaap gezegd dat het poppetje met rode haar in een hoek van mijn kamer zat :shock: En dat zei ik op 5 jarige leeftijd..

Nu vind ik Chuky al helemaal niet eng meer haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 2 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 9:51

plumke schreef:Ik was als kind zijnde ook bang voor Chuky. Ik had een keer een klein stukje gezien op tv dat die film in de bios zou komen.. Toen er een harde wind stond en de wind kwam door de schoorsteen heen schrok ik altijd zo.. Ik dacht dat dat Chuky dan was! Heb er ook nachtmerries over gehad.. Heb een keer zo lopen gillen in mijn slaap dat mijn moeder boven kwam, ik had in mijn slaap gezegd dat het poppetje met rode haar in een hoek van mijn kamer zat :shock: En dat zei ik op 5 jarige leeftijd..

Nu vind ik Chuky al helemaal niet eng meer haha.

Oh bah, ik vind em nog steeds eng.... Alle poppen trouwens. Ik heb altijd het freaky idee dat die ogen echt zijn, vooral bij de porseleinen exemplaren. Brrr!! pale

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 2 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  sonly do 24 feb 2011 - 10:11

- De aflevering van Alfred J. Kwak met de geest in de fles (wist ook precies wanneer die aflevering was, dan zapte ik gauw weg van kindernet)
Welke angsten had jij als kind? - Pagina 2 Alfred_Jodocus_Kwak_-_Aljan_de_rups
- Het donker (hou ik nog niet zo van, maar niet meer echt bang)
- Er was een tekenfilm met witte beesten (beetje nijlpaardachtig) die vond ik ook heeeeeel eng. Weet niet meer hoe het heet, maar komt geloof ik uit Zweden. Had het bij m'n buurmeisje gezien in het duits en was helemaal bang. Terwijl het helemaal niet een enge tekenfilm is.
- Zwarte Pieten.

Ik was wel dol op Power Rangers (en dan vooral de slechte monsters zoals Rita, Lord Zedd en Goldar) en ook andere series met monsters vond ik nooit eng. Niet echt logisch nerd
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 2 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 10:18

sonly schreef:- De aflevering van Alfred J. Kwak met de geest in de fles (wist ook precies wanneer die aflevering was, dan zapte ik gauw weg van kindernet)
Welke angsten had jij als kind? - Pagina 2 Alfred_Jodocus_Kwak_-_Aljan_de_rups
- Het donker (hou ik nog niet zo van, maar niet meer echt bang)
- Er was een tekenfilm met witte beesten (beetje nijlpaardachtig) die vond ik ook heeeeeel eng. Weet niet meer hoe het heet, maar komt geloof ik uit Zweden. Had het bij m'n buurmeisje gezien in het duits en was helemaal bang. Terwijl het helemaal niet een enge tekenfilm is.
- Zwarte Pieten.

Ik was wel dol op Power Rangers (en dan vooral de slechte monsters zoals Rita, Lord Zedd en Goldar) en ook andere series met monsters vond ik nooit eng. Niet echt logisch nerd

Ik vond de ene vogel altijd zo eng

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 2 Ajk0138dolf

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 2 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 10:20

Theedoosje schreef:
sonly schreef:- De aflevering van Alfred J. Kwak met de geest in de fles (wist ook precies wanneer die aflevering was, dan zapte ik gauw weg van kindernet)
Welke angsten had jij als kind? - Pagina 2 Alfred_Jodocus_Kwak_-_Aljan_de_rups
- Het donker (hou ik nog niet zo van, maar niet meer echt bang)
- Er was een tekenfilm met witte beesten (beetje nijlpaardachtig) die vond ik ook heeeeeel eng. Weet niet meer hoe het heet, maar komt geloof ik uit Zweden. Had het bij m'n buurmeisje gezien in het duits en was helemaal bang. Terwijl het helemaal niet een enge tekenfilm is.
- Zwarte Pieten.

Ik was wel dol op Power Rangers (en dan vooral de slechte monsters zoals Rita, Lord Zedd en Goldar) en ook andere series met monsters vond ik nooit eng. Niet echt logisch nerd

Ik vond de ene vogel altijd zo eng

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 2 Ajk0138dolf

Dolf.. Die vond ik ook niet leuk maar vond em niet eng.. Vond die octo iets enger..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 2 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Bliss do 24 feb 2011 - 10:25

Bah die Dolf is eng! De gelijkenis met de echte Adolf is treffend trouwens.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 2 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 10:51

Bliss schreef:Bah die Dolf is eng! De gelijkenis met de echte Adolf is treffend trouwens.
Hij heeft zelfs een snor op z'n snavel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 2 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 10:53

plumke schreef:
Theedoosje schreef:
sonly schreef:- De aflevering van Alfred J. Kwak met de geest in de fles (wist ook precies wanneer die aflevering was, dan zapte ik gauw weg van kindernet)
Welke angsten had jij als kind? - Pagina 2 Alfred_Jodocus_Kwak_-_Aljan_de_rups
- Het donker (hou ik nog niet zo van, maar niet meer echt bang)
- Er was een tekenfilm met witte beesten (beetje nijlpaardachtig) die vond ik ook heeeeeel eng. Weet niet meer hoe het heet, maar komt geloof ik uit Zweden. Had het bij m'n buurmeisje gezien in het duits en was helemaal bang. Terwijl het helemaal niet een enge tekenfilm is.
- Zwarte Pieten.

Ik was wel dol op Power Rangers (en dan vooral de slechte monsters zoals Rita, Lord Zedd en Goldar) en ook andere series met monsters vond ik nooit eng. Niet echt logisch nerd

Ik vond de ene vogel altijd zo eng

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 2 Ajk0138dolf

Dolf.. Die vond ik ook niet leuk maar vond em niet eng.. Vond die octo iets enger..
Dat was een kwal, Lispel :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 2 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 10:59

ojaa die is ook creepy Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 2 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Rev3rie do 24 feb 2011 - 11:04

Ik was heel erg bang voor tornado's omdat ik daar echt bijna elke dag over droomde. Toevallig gisteren weer na een lange tijd over gedroomd... brrr pale
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 2 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 11:05

Lynn_ schreef:Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen maar in de zwembaden van center parcs (het golfslagbad) heb je van die palen/roosters aan de achterkant. Ik was daar altijd ontzettend bang voor! Dacht dat er haaien achter zaten en dat ik er ingezogen kon worden.
Er zit serieus zuigkracht achter die roosters/palen.. Steek je voet er maar eens door :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 2 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Rev3rie do 24 feb 2011 - 11:10

Ik ben ook bang voor de roosters in het zwembad. Dat mijn haren er dan vast zitten als ik onder water aan het zwemmen ben (verdrinkingsgevaar). Ik probeer de roosters dan ook altijd te vermijden.
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 2 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 12:18


Ik was bang voor de reuzen in de GVR, tenminste - de keren dat ik de slaapkamer aan de straatkant had. Ik bedacht me dat de reuzen alleen over de straten konden lopen dus als ik niet aan de straatkant sliep, kon die grote er ook niet bij met zijn nagel.
Ik was ook bang voor de gemene bomen in een aflevering van Casper het spookje, maar verder weet ik eigenlijk niet echt iets te noemen. Ik was niet zo bang aangelegd geloof ik...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 2 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Yzma do 24 feb 2011 - 12:46

Zusje van Bert schreef:Mijn zusje was als de dood voor de plaaggeest.
Welke angsten had jij als kind? - Pagina 2 Bassieenadriaan13

Ik ook! Echt, ik vond die film echt supereng, maar tegelijk wilde ik hem ook zien met de bielebale-bakker en de gymles. Maar die lach en die 'enge' acties van hem.

Verder was ik als de door voor een bloedende maria die in de spiegel om 12 uur zou verschijnen. Daar hadden mijn klasgenootjes ooit over verteld en vanaf toen ging ik nooit meer rond die tijd naar de badkamer. Mijn ouders hebben ooit een spiegel in mijn kamer opgehangen als verrassing. Ik werd hysterisch, dat ding heeft er dus maar een kwartier gehangen. Sowieso alles wat met spoken en geesten te maken had vond ik eng, door verhalen van mijn klasgenootjes. Naar de badkamer rond twaalf uur ga ik sinds een paar jaar weer. Toen een oudklasgenootje van mij (ook bang gemaakt toen) zei dat ze zich later bedacht dat het overal ergens anders 12 uur was, was de angst voorbij.

Toen ik een jaar of tien was, heb ik bij een vriendinnetje ooit een horror gezien. Het ging over een gezin die hun gasten vermoordde om met ze kunnen spelen. Ik weet niet precies waardoor ik nou bang was, maar heb echt weken er niet van kunnen slapen. Ik geloof dat ik vooral bang was geworden door het feit dat het een enge film was, want de helft van de tijd zat ik vast met een kussen voor mijn ogen. Die film overigens nooit meer gezien, ook geen idee welke het is.

En waar ik ook heel lang last van had gehad, was een man die mij 's ochtends iets wilde vragen vanuit zijn auto. Ik was toen nog vrij jong, een jaar of acht denk ik en ging de hond even een klein stukje verderop uitlaten. Ik had een vrij sterke intuitie en alles in mij zei toen dat ik niet naar die man toe moest gaan en naar huis moest. Ben weken bang geweest, eigenlijk om niets. Mijn ouders deden er toen heel luchtig over, was 'vast een collega van pappa' die even gedag wilde zeggen. Later vertelde mijn moeder me ook dat ze het een heel vreemd verhaal vond, maar dat ze niet anders kon dan luchtig doen, omdat ik zo bang erdoor was geworden. Ik mocht alleen de hond toen niet meer 's ochtends uitlaten, ook al liep ik nooit verder dan een straat weg, maar goed, dat wilde ik toen oook niet.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 2 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  mzcharlotte do 24 feb 2011 - 20:28

Zusje van Bert schreef:Ik was als kind ook bang om mijn arm of been uit bed te laten hangen als ik in bed lag zeg maar. Ik was dan bang dat er bv een krokodil of iets onder mijn bed zat en er dan in zou happen. Nog steeds durf ik trouwens geen ledematen buiten boord te laten hangen haha.

Dit had/heb ik ook. Naast krokodillen, dacht ik aan spinnen en aan moordenaars/verkrachters die overdag stiekem naar binnen waren gekomen om mij 's nachts uit bed te grijpen... als ik dus mijn been of arm buiten het bed had hangen.

Onweer en spinnen vond ik vreselijk en ik was ook bang van honden. Dat laatste kwam doordat ik als 1/2-jarige me elke keer een hoedje schrok als we naar mijn grootouders gingen bij het volkstuinencomplex waar ze toen zaten, die maltezer leeuwtjes kwamen elke keer uit het niks om keihard te keffen. Ik was een engeltje bij mijn moeders' beste vriendin op bezoek. Zij had een hond. Ik parkeerde mezelf op de bank en bleef daar stokstijf zitten voor de tijd dat mijn moeder nodig had om bij te kletsen haha. Ook eigen ondernomen pogingen om me over die angst heen te zetten, hielpen niet. De honden waren of overenthousiast (springen) of het is zelfs gebeurd dat er een hond begon te rennen terwijl ik de lijn beet had en ik dacht dat ik vast moest houden (gevolg: over de grond getrokken worden, kapotte panty, open knieen). Nu gaat het wel overigens, maar ik ben nog steeds niet echt een hondenmens.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 2 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum