Nutteloze weetjes over jezelf die een ander nog niet weet.
+73
Mrs. Jansen
Jezzie
Star007
SoGood
Snoes
M-G
Sushi
Steep
xxjojootjexx
Fortissimo
Siamsa
Filoria
Bazinga
Ibbeltje
Blair
Knillis
Marin
Sterre
L!ND@
Océane
Parisienne
Pineco
Jelin
nijntje4
Minx
Caramba
Aziraphale
Barbabella
Flower_L
Cato
Aggi
Evalynn
Printje
Manderijn
Snack a Jack
loura
Buddha88
Antibes
Slakje
Joan
Punk'd
Arwyn
Annouk
Blond
Snoopy
Capt'n Zero
Middleme
Bay
Nyx
Exogenesis
Highway
Bisq
Sea of Trees
Parel
Caroow
Merai
VeryCherry
Pompoen
SuperGrover
Elliot
Gympie
Reva
Toet
rapa nui
M@niek
Kowalski
Ooh La La!
Jeanette
Mermaid
Poubelle
Rush
Lady Starstruck
Razz
77 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Nutteloze weetjes over jezelf die een ander nog niet weet.
Hahahaha oceane, dat doe ik ook!
In de auto (alleen op de snelweg) heb ik Idols al heel vaak gewonnen!
En ik eet bij alles appelmoes, zelfs bij mijn shoarma ipv knoflooksaus.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Oh, en ik zet de autoradio altijd uit als ik moet inparkeren, ik vind dat ik iedere dag toch minstens 1 keer mijn moeder moet bellen en verzin gewoon een reden daarvoor
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
- ik heb soms een woord in mijn hoofd, net zoals je een liedje in je hoofd kan hebben. Dan 'hoor' ik de hele dag dat woord en moet ik oppassen dat ik het niet steeds zeg.
- als ik een glas water drink bij de kraan, gooi ik altijd het laatste beetje uit mijn glas in de wasbak
- ik kan niet tegen papiertjes of plasticjes op geopende potjes, zoals zo'n half gefrummeld folietje op een geopend bakje kruidenkaas. Die trek ik er standaard af, ook als ik bij andere mensen ben.
- als ik op mijn werk aan het nadenken ben, typ ik vaak onbewust allerlei sites in (nu.nl, dit forum) en dan word ik 'wakker' en dan denk ik WTF ben ik aan het doen. Verslaafd?!
- als ik een glas water drink bij de kraan, gooi ik altijd het laatste beetje uit mijn glas in de wasbak
- ik kan niet tegen papiertjes of plasticjes op geopende potjes, zoals zo'n half gefrummeld folietje op een geopend bakje kruidenkaas. Die trek ik er standaard af, ook als ik bij andere mensen ben.
- als ik op mijn werk aan het nadenken ben, typ ik vaak onbewust allerlei sites in (nu.nl, dit forum) en dan word ik 'wakker' en dan denk ik WTF ben ik aan het doen. Verslaafd?!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Oh dat heb ik ook! Als ik bijvoorbeeld naar een bepaalde site wil maar even niet op de naam kan komen, dan typ ik automatisch deze site, facebook, hotmail, mijn schoolmail of een ander forum in. Het liefst allemaal achter elkaar nog ook.Sterre schreef:
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Sterre schreef:- ik heb soms een woord in mijn hoofd, net zoals je een liedje in je hoofd kan hebben. Dan 'hoor' ik de hele dag dat woord en moet ik oppassen dat ik het niet steeds zeg.
Dat heb ik ook heel vaak. Echt ontzettend lang met het woord 'fenegriek' gehad, bloedirritant
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Haha grappig Marin, het zijn meestal inderdaad woorden die je niet heel vaak gebruikt. Ik heb zo even geen voorbeeldje want gelukkig vergeet ik ze na een paar dagen weer
@ Lissa, raar is dat he? Soms moet ik mezelf even afleiden en dan heb ik daarna ineens hele goede ideeen. Maar het kunnen ook tekenen zijn van verslaving
@ Lissa, raar is dat he? Soms moet ik mezelf even afleiden en dan heb ik daarna ineens hele goede ideeen. Maar het kunnen ook tekenen zijn van verslaving
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Haha dat doe ik ook altijd.Sterre schreef:- ik heb soms een woord in mijn hoofd, net zoals je een liedje in je hoofd kan hebben. Dan 'hoor' ik de hele dag dat woord en moet ik oppassen dat ik het niet steeds zeg.
Gast- Gast
Hebben jullie ook dat je, nu je dit topic leest ineens ontzettend veel dingen ziet die je ook doet? Nu lees ik weer bij Sterre dat laatste beetje water weggooien, dat doe ik ook en ook die folietjes overal aftrekken -ook bij andere mensen- Ik wist al wel dat een gigantische lijst aan tics heb (ooit bijgehouden in een word-bestandje maar verwijderd toen de 3e pagina vol was, werd me te confronterend haha) Ik vraag me steeds af waar het nou eigenlijk op slaat. Wat gebeurd er eigenlijk als ik het eens niet doe?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet schreef:Hebben jullie ook dat je, nu je dit topic leest ineens ontzettend veel dingen ziet die je ook doet? Nu lees ik weer bij Sterre dat laatste beetje water weggooien, dat doe ik ook en ook die folietjes overal aftrekken -ook bij andere mensen- Ik wist al wel dat een gigantische lijst aan tics heb (ooit bijgehouden in een word-bestandje maar verwijderd toen de 3e pagina vol was, werd me te confronterend haha) Ik vraag me steeds af waar het nou eigenlijk op slaat. Wat gebeurd er eigenlijk als ik het eens niet doe?
Haha ja ik herken ook veel, maar ik kan zelf zo geen rare tics bedenken als ik er over na ga denken. Dan denk ik dat ik volkomen normaal ben
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Parel schreef:Hahahaha oceane, dat doe ik ook!
Ben jij stiekem familie van mij!? Ik doe dat ook allebei! :lol:
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik eet regelmatig een kopje gevuld met hagelslag.
Ik ben volgens mij verslaafd aan het Yes forum en zou graag meer zichtbaar willen zijn maar weet nooit wat ik moet zeggen.
Ik ben conflict vermijdend en redelijk onzeker, wil iedereen te vriend houden terwijl ik zo niet overkom.
Ik eet regelmatig de snoepjes van de kinderen op.
Ik heb een gat in mijn hand, en dan niet zozeer met winkelen maar meer met gezellige dingen (dagjes weg, uit eten, vakanties etc.). Wij zijn ook nooit een zondag thuis, ik vind de zondag zo'n vreselijk saaie dag, dan gaan we altijd wat doen.
Ik eet nooit de korstjes van mijn boterham. Ik eet ook nooit mijn bord leeg, laat altijd wat liggen.
Ik heb een cola verslaving .
Ik ben volgens mij verslaafd aan het Yes forum en zou graag meer zichtbaar willen zijn maar weet nooit wat ik moet zeggen.
Ik ben conflict vermijdend en redelijk onzeker, wil iedereen te vriend houden terwijl ik zo niet overkom.
Ik eet regelmatig de snoepjes van de kinderen op.
Ik heb een gat in mijn hand, en dan niet zozeer met winkelen maar meer met gezellige dingen (dagjes weg, uit eten, vakanties etc.). Wij zijn ook nooit een zondag thuis, ik vind de zondag zo'n vreselijk saaie dag, dan gaan we altijd wat doen.
Ik eet nooit de korstjes van mijn boterham. Ik eet ook nooit mijn bord leeg, laat altijd wat liggen.
Ik heb een cola verslaving .
Knillis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
- Als ik op m'n kauwgom bijt ik altijd moet niezen
- Ik bang ben voor alles wat in de zee zwemt/zit
- Ik iets heb met 11, ben op 11e van 11e geboren om 11 over 1 en ik woog....11 pond.
- Ik niet tegen de lucht van frikandellen kan
- Ik bang ben voor alles wat in de zee zwemt/zit
- Ik iets heb met 11, ben op 11e van 11e geboren om 11 over 1 en ik woog....11 pond.
- Ik niet tegen de lucht van frikandellen kan
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Ik heb een lichte vorm van palilalie, ben ik achter gekomen. En dan alleen als ik druk aan het kletsen of uitleggen ben. De laatste woorden van een zin herhaal ik dan in mijn hoofd, mijn mond beweegt dan soms nog wel mee.
( Palilalie of palilalia is een begrip uit de psychologie en psychiatrie. Het is het dwangmatig herhalen van eigen woorden of zinnen of delen daarvan.)
( Palilalie of palilalia is een begrip uit de psychologie en psychiatrie. Het is het dwangmatig herhalen van eigen woorden of zinnen of delen daarvan.)
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Bisq schreef:
- Ik praat tegen alles met een snoer
Ik las: "Ik praat tegen alles met een snor"... vond dat wel een hele leuk verhaal over jezelf.
Gast- Gast
Capt'n Zero schreef:
- Ik zing graag mee met de jingels van 3FM (en dan het liefst die van Coen en Sander en Gerard Ekdom) Ik ben echt fan van dat radiostation. Ik word boos als iemand mijn auto heeft geleend en dan de zender heeft verzet.
hahah jaaaa ik blere (is dat een woord?) ook mee in de auto met Coen en Sander jingles Of het filelied of begin de dag met een dansje etc
- ik mijn dag graag begin met een kom yoghurt met muesli
- als ik hardloop dit het liefst s ochtends lekker vroeg doe.
- ik altijd nog even terug loop naar mijn auto om te kijken of hij echt op slot is. Heb dat alleen bij de auto.
- het liefst eet ik een kroket zo: eerst het binnenste, vlees met appelmoes en daarna was het krokante deel
- ik eet slagroomsoesjes graag als ze nog een beetje bevroren zijn en dan dus nog zo'n bite hebben
Ik denk ff verder of er nog wat meer is...
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik loop sinds kort binnen in huis op witte nep Crocs omdat ik altijd overal mijn tenen tegenaan stoot (omdat ik zo onhandig ben) en omdat ik bang ben om nogmaals van de trap af te glijden (laatst gebeurd, o.a dikke vette snee van 10 cm op m'n voet). Het liefst zou ik mijn werkschoenen met stalen neuzen binnen aan doen.
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Willen jullie nog wat van me weten? Ik kan mijn veters niet normaal strikken, ik strik ze op de kleutermanier, dus mét twee lussen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Willen jullie nog wat van me weten? Ik kan mijn veters niet normaal strikken, ik strik ze op de kleutermanier, dus mét twee lussen
Is er een volwassen manier dan? Ik doe het al mijn hele leven zoals ik geleerd heb in de kleuterklas? Ik voel me ineens heeeeeel dom....
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Ik hou van lopen in de regen.
Ik word ongesteld bij volle maan.
Ik heb een nieuwe aardbeien met vanilleyoghurt obsessie.
Ik weet mijn eigen haarkleur niet, omdat ik 't al zo lang verf.
Ik word ongesteld bij volle maan.
Ik heb een nieuwe aardbeien met vanilleyoghurt obsessie.
Ik weet mijn eigen haarkleur niet, omdat ik 't al zo lang verf.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik ben verslaafd aan Master Crumble (huismerk krokante muesli met chocola van de Lidl) met vanille vla. Dat is bijna net zo goddelijk lekker als Ben&Jerry's (Oké, niet, maar wel een goede vervanger!)
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Fortissimo schreef:Ik ben verslaafd aan Master Crumble (huismerk krokante muesli met chocola van de Lidl) met vanille vla. Dat is bijna net zo goddelijk lekker als Ben&Jerry's (Oké, niet, maar wel een goede vervanger!)
I highly doubt that...
En dat ook, als we 't smaaktechnisch bekijken!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Je begrijpt best wat ik bedoel
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Fortissimo schreef:Ik ben verslaafd aan Master Crumble (huismerk krokante muesli met chocola van de Lidl) met vanille vla. Dat is bijna net zo goddelijk lekker als Ben&Jerry's (Oké, niet, maar wel een goede vervanger!)
Hahaha, ik heb dat sinds een week of 3 ontdekt. Muesli van albert heijn met pure chocolade en optimel vanille yoghurt. Superlekker en heel weinig calorieën..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Siamsa schreef:VeryCherry schreef:Willen jullie nog wat van me weten? Ik kan mijn veters niet normaal strikken, ik strik ze op de kleutermanier, dus mét twee lussen
Is er een volwassen manier dan? Ik doe het al mijn hele leven zoals ik geleerd heb in de kleuterklas? Ik voel me ineens heeeeeel dom....
Nou, de meeste mensen strikken hun veters door zo'n lusje om je vinger te doen, ik dus niet, whahaha.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Tot mijn 20e kon ik mijn neus niet snuiten. Verschillende mensen hebben geprobeerd het me te leren, maar ik kreeg het niet onder de knie Nu kan ik het!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Vertel 3 weetjes over jezelf!
» Slimme acties van jezelf of een ander
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Ik weet niet wat ik moet doen (verhuizen of niet).
» Ik voel me niet happy en weet niet waarom
» Slimme acties van jezelf of een ander
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Ik weet niet wat ik moet doen (verhuizen of niet).
» Ik voel me niet happy en weet niet waarom
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: