Nutteloze weetjes over jezelf die een ander nog niet weet.
+73
Mrs. Jansen
Jezzie
Star007
SoGood
Snoes
M-G
Sushi
Steep
xxjojootjexx
Fortissimo
Siamsa
Filoria
Bazinga
Ibbeltje
Blair
Knillis
Marin
Sterre
L!ND@
Océane
Parisienne
Pineco
Jelin
nijntje4
Minx
Caramba
Aziraphale
Barbabella
Flower_L
Cato
Aggi
Evalynn
Printje
Manderijn
Snack a Jack
loura
Buddha88
Antibes
Slakje
Joan
Punk'd
Arwyn
Annouk
Blond
Snoopy
Capt'n Zero
Middleme
Bay
Nyx
Exogenesis
Highway
Bisq
Sea of Trees
Parel
Caroow
Merai
VeryCherry
Pompoen
SuperGrover
Elliot
Gympie
Reva
Toet
rapa nui
M@niek
Kowalski
Ooh La La!
Jeanette
Mermaid
Poubelle
Rush
Lady Starstruck
Razz
77 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Nutteloze weetjes over jezelf die een ander nog niet weet.
Filoria schreef:Tot mijn 20e kon ik mijn neus niet snuiten. Verschillende mensen hebben geprobeerd het me te leren, maar ik kreeg het niet onder de knie Nu kan ik het!
Mijn vriendin kan het ook niet. Hoe heb jij het geleerd?
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
*
Laatst aangepast door Jaya op wo 29 mei 2013 - 9:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mijn vriend en ik gaan trouwens nooit weg zonder kusje. Soms loop ik er zelfs voor terug.. Stukje bijgeloof?
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Als ik fiets, het fietspad is vrij en er zijn onderbroken strepen op de weg, dan ga ik er omheen slingeren..
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kan heel goed shag draaien
Gast- Gast
- ik ben bang voor vlinders (hyperventileren en al)
- ik lig graag lepeltje lepeltje met mijn hond en hij met mij
- ik kan elke dag wel spagetti eten
- ik allerlei nutteloze weetjes onthou
- als er een pak sap in huis is wat ik heel lekker vind kan ik dat in 1 keer opdrinken
- ik lig graag lepeltje lepeltje met mijn hond en hij met mij
- ik kan elke dag wel spagetti eten
- ik allerlei nutteloze weetjes onthou
- als er een pak sap in huis is wat ik heel lekker vind kan ik dat in 1 keer opdrinken
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Wat een leuk topic!
- Als ik in bed lig moeten mijn voeten onder het dekbed liggen, anders ben ik bang. Waarvoor ik bang ben weet ik niet, maar zodra het dekbed over me heen ligt voel ik me veilig.
- Ik ben gek op mais en kan zo een blikje leeglepelen.
- Ik kan 's morgens niet zonder thee.
- Ik kan ook geen dag zonder melk.
- Ik houd niet van koffie en dat vind ik jammer, want ik vind het wel altijd heel gezellig ruiken.
- Ik maak vaak hele planningen met wat ik moet doen en voel me dan heel voldaan als mijn planning af is, maar ik doe er verder niks mee, ik blijf mijn dingen uitstellen.
- Ik vind het snijden van rauwe kipfilet niet leuk. Het voelt eng en als ik de mogelijkheid heb laat ik het door iemand anders doen.
- Ik kan nooit relaxen als het rommelig is in huis. Ik moet eerst opgeruimd/schoongemaakt/gestofzuigd hebben voordat ik tot rust kan komen.
- Soms poets ik mijn tanden twee keer achter elkaar, dan voelt het "extra schoon"
- Als ik geen oorbellen in heb voel ik me naakt. Ik vergeet ze echt bijna nooit, maar als het gebeurt dan ga ik zo snel mogelijk langs de dichtsbijzijnde winkel waar ze oorbellen verkopen om een paar te kopen.
- Als ik in bed lig moeten mijn voeten onder het dekbed liggen, anders ben ik bang. Waarvoor ik bang ben weet ik niet, maar zodra het dekbed over me heen ligt voel ik me veilig.
- Ik ben gek op mais en kan zo een blikje leeglepelen.
- Ik kan 's morgens niet zonder thee.
- Ik kan ook geen dag zonder melk.
- Ik houd niet van koffie en dat vind ik jammer, want ik vind het wel altijd heel gezellig ruiken.
- Ik maak vaak hele planningen met wat ik moet doen en voel me dan heel voldaan als mijn planning af is, maar ik doe er verder niks mee, ik blijf mijn dingen uitstellen.
- Ik vind het snijden van rauwe kipfilet niet leuk. Het voelt eng en als ik de mogelijkheid heb laat ik het door iemand anders doen.
- Ik kan nooit relaxen als het rommelig is in huis. Ik moet eerst opgeruimd/schoongemaakt/gestofzuigd hebben voordat ik tot rust kan komen.
- Soms poets ik mijn tanden twee keer achter elkaar, dan voelt het "extra schoon"
- Als ik geen oorbellen in heb voel ik me naakt. Ik vergeet ze echt bijna nooit, maar als het gebeurt dan ga ik zo snel mogelijk langs de dichtsbijzijnde winkel waar ze oorbellen verkopen om een paar te kopen.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Wow een lotgenoot Maar helaas weet ik dat niet precies meer. Ik kan me wel herinneren dat mijn ex me uitgelegd heeft dat je het beste 1 neusgat per keer kan snuiten en dan de andere dichtdrukkenSiamsa schreef:Filoria schreef:Tot mijn 20e kon ik mijn neus niet snuiten. Verschillende mensen hebben geprobeerd het me te leren, maar ik kreeg het niet onder de knie Nu kan ik het!
Mijn vriendin kan het ook niet. Hoe heb jij het geleerd?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
- ik loop thuis altijd op 1 sok, welke uit is maakt me niet uit
- ik draag vrijwel altijd een pashmina en zo niet dan heb ik er wel eentje mee
- ik word verdrietig van eenden of herten voeren, omdat ik altijd bang ben dat ik het eten oneerlijk verdeel en sommige dieren zich dan overgeslagen voelen of altijd pech hebben. Dan sta ik spastisch de voordringers af te leiden en prop ik snel de kneusjes vol.
- ik ben bang voor katten, maar niet voor Doedel van Zazou
- met de inhoud van mijn handtas kan je drie weken verdwalen en niet alleen overleven, maar je bent ook nog van alle gemakken voorzien
- ik heb een hekel aan mensen die langzaam fietsen
- ik draag nieuwe schoenen meestal pas na een jaar
- ik draag vrijwel altijd een pashmina en zo niet dan heb ik er wel eentje mee
- ik word verdrietig van eenden of herten voeren, omdat ik altijd bang ben dat ik het eten oneerlijk verdeel en sommige dieren zich dan overgeslagen voelen of altijd pech hebben. Dan sta ik spastisch de voordringers af te leiden en prop ik snel de kneusjes vol.
- ik ben bang voor katten, maar niet voor Doedel van Zazou
- met de inhoud van mijn handtas kan je drie weken verdwalen en niet alleen overleven, maar je bent ook nog van alle gemakken voorzien
- ik heb een hekel aan mensen die langzaam fietsen
- ik draag nieuwe schoenen meestal pas na een jaar
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
O ja nog 1: ik vind het irritant als mensen altijd een sjaal/sjaaltje dragen krijg altijd het idee dat die mensen iets te verbergen hebben.
Edit: ik lees nu Reva's reactie boven me maar ik had die nog niet gelezen toen ik deze reactie plaatste.
Edit: ik lees nu Reva's reactie boven me maar ik had die nog niet gelezen toen ik deze reactie plaatste.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Sea of Trees schreef:O ja nog 1: ik vind het irritant als mensen altijd een sjaal/sjaaltje dragen krijg altijd het idee dat die mensen iets te verbergen hebben.
Whaha, dat gelooft niemand nu
Reva- Prater
Haha ik dacht ook al, wat een onaardig berichtje tegenover Reva
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Haha ik dacht ook al, wat een onaardig berichtje tegenover Reva
Als ik dat had gedaan waren de rapen gaar geweest
Reva- Prater
Made my dayReva schreef:
Dat heb ik namelijk ook. Moest er hardop om lachen!
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Wat een grappige dingen zitten er tussen!
- Ik moet altijd eerst mijn linkersok aan doen en mijn linkerschoen (als mijn moeder vroeger eerst mijn rechter aan deed dan trok ik die snel weer uit)
- Die linkerschoen en sok moet ook eerst uit
- Mijn wekker controleer ik 5 keer
- Die plastic roerlepeltjes op het werk daar hak ik mijn bolletje mee open, beleg ik mijn brood mee, snij ik een snackje mee aan stukjes, smeer ik boter mee op mijn brood, eet ik salade mee en ik roer er ook nog weleens de thee mee.
- Als ik een broodje frikandel eet, moet die frikandel eerst door midden en dan moet ieder stukje door de lengte door midden.
- Een kroket op brood hak ik door midden in de lengte en dan prak ik hem alsnog op het broodje.
- Mijn dekbed moet over mijn oren maar mijn mond moet vrij zijn van het dekbed.
- Van een mars eet ik (alleen als ik thuis ben) al het chocolade op totdat ik alleen de vulling nog over heb (lekkerst voor het laatst)
- Broodjes eet ik eerst helemaal rondom, het laatste hapje is altijd het midden van mijn broodje.
- Ik ga voor het slapen gaan naar de wc dan poets ik mijn tanden en dan moet ik nog een keer naar de wc anders lig ik geheid wakker van (het idee) dat ik moet plassen.
- Stiekem ben ik een snelheidsduiveltje
- Ik heb teveel kleding in mijn kast hangen waar het prijskaartje nog aanzit.
- Ik heb een schoenentik, ook al passen de schoenen niet goed (net te groot of te klein) en ze zijn in de aanbieding (lees de allerlaatste aanbiedingen, dus echt goedkoop) moet ik ze hebben.
- Ik moet altijd eerst mijn linkersok aan doen en mijn linkerschoen (als mijn moeder vroeger eerst mijn rechter aan deed dan trok ik die snel weer uit)
- Die linkerschoen en sok moet ook eerst uit
- Mijn wekker controleer ik 5 keer
- Die plastic roerlepeltjes op het werk daar hak ik mijn bolletje mee open, beleg ik mijn brood mee, snij ik een snackje mee aan stukjes, smeer ik boter mee op mijn brood, eet ik salade mee en ik roer er ook nog weleens de thee mee.
- Als ik een broodje frikandel eet, moet die frikandel eerst door midden en dan moet ieder stukje door de lengte door midden.
- Een kroket op brood hak ik door midden in de lengte en dan prak ik hem alsnog op het broodje.
- Mijn dekbed moet over mijn oren maar mijn mond moet vrij zijn van het dekbed.
- Van een mars eet ik (alleen als ik thuis ben) al het chocolade op totdat ik alleen de vulling nog over heb (lekkerst voor het laatst)
- Broodjes eet ik eerst helemaal rondom, het laatste hapje is altijd het midden van mijn broodje.
- Ik ga voor het slapen gaan naar de wc dan poets ik mijn tanden en dan moet ik nog een keer naar de wc anders lig ik geheid wakker van (het idee) dat ik moet plassen.
- Stiekem ben ik een snelheidsduiveltje
- Ik heb teveel kleding in mijn kast hangen waar het prijskaartje nog aanzit.
- Ik heb een schoenentik, ook al passen de schoenen niet goed (net te groot of te klein) en ze zijn in de aanbieding (lees de allerlaatste aanbiedingen, dus echt goedkoop) moet ik ze hebben.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Wat een leuk topic dit, grappige dingen staan er tussen
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pineco schreef:Oh, en ik zet de autoradio altijd uit als ik moet inparkeren, ik vind dat ik iedere dag toch minstens 1 keer mijn moeder moet bellen en verzin gewoon een reden daarvoor
Dat doe ik ook! Ik kan heel goed parkeren maar toch vind ik het irritant als de radio aan staat!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Oja, ik háát ballonnen, echt, ik haat ze.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Ik loop altijd op mijn tenen, staat vast ook heel stom als ik platte schoenen aan heb. Gelukkig draag ik altijd hoge hakken.
Ik kan wel op platte voeten lopen maar dat voelt heel onnatuurlijk en niet fijn.
Ik kan wel op platte voeten lopen maar dat voelt heel onnatuurlijk en niet fijn.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
SoGood schreef:Ik loop altijd op mijn tenen, staat vast ook heel stom als ik platte schoenen aan heb. Gelukkig draag ik altijd hoge hakken.
Ik ook, klinkt stom, maar als ik gewoon 'plat' loopt raak ik soort van mijn evenwicht kwijt . Ook loop ik thuis altijd op blote voeten, doe ik al van kinds af aan.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
ik drink thuis koffie met een zoetje als ik ergens anders koffie drink, drink ik hem zwart.
Gast- Gast
-Ik swiffer zo,n 6x per dag de vloer van de huiskamer( als ik de hele dag thuis ben), naast 1x per 2 dagen stofzuigen . Ik haaat hondenharen !
- Ik ruik altijd aan de was uit de wasmachine , voordat ik het ophang.
-Ik stop graag een natte vinger in de suikerpot :p en stop hem dan in mijn mond.
-Als ik oase in een winkel zie , moet ik er altijd even met mijn vinger inprikken.
-Als ik s'morgens beneden kom, pak ik altijd eerst een slok cola.
-Ik spuit deo op voordat ik naar bed ga haha.
Etc. etc.
- Ik ruik altijd aan de was uit de wasmachine , voordat ik het ophang.
-Ik stop graag een natte vinger in de suikerpot :p en stop hem dan in mijn mond.
-Als ik oase in een winkel zie , moet ik er altijd even met mijn vinger inprikken.
-Als ik s'morgens beneden kom, pak ik altijd eerst een slok cola.
-Ik spuit deo op voordat ik naar bed ga haha.
Etc. etc.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
-Ik ben altijd zenuwachtig voor mijn verjaardag.
-Ik ben verslaafd aan biscuitjes met chocopasta er tussen.
-Ik vind het leuk om kinderfilms te kijken.
-Ik ben verslaafd aan biscuitjes met chocopasta er tussen.
-Ik vind het leuk om kinderfilms te kijken.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Mijn boterhammen snij ik precies, uhhh, doormidden, waar de knikken in de korstjes zitten. Ik lust dat alleen gescheiden van elkaar.
Mocht ik er naast zitten, dan scheur ik die kleine hoekjes er vanaf.
Mocht ik er naast zitten, dan scheur ik die kleine hoekjes er vanaf.
Mrs. Jansen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13
Haha nee daar was ik al bang voorReva schreef:Sea of Trees schreef:O ja nog 1: ik vind het irritant als mensen altijd een sjaal/sjaaltje dragen krijg altijd het idee dat die mensen iets te verbergen hebben.
Whaha, dat gelooft niemand nu
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Vertel 3 weetjes over jezelf!
» Slimme acties van jezelf of een ander
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Ik weet niet wat ik moet doen (verhuizen of niet).
» Ik voel me niet happy en weet niet waarom
» Slimme acties van jezelf of een ander
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Ik weet niet wat ik moet doen (verhuizen of niet).
» Ik voel me niet happy en weet niet waarom
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: