Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nutteloze weetjes over jezelf die een ander nog niet weet.

+73
Mrs. Jansen
Jezzie
Star007
SoGood
Snoes
M-G
Sushi
Steep
xxjojootjexx
Fortissimo
Siamsa
Filoria
Bazinga
Ibbeltje
Blair
Knillis
Marin
Sterre
L!ND@
Océane
Parisienne
Pineco
Jelin
nijntje4
Minx
Caramba
Aziraphale
Barbabella
Flower_L
Cato
Aggi
Evalynn
Printje
Manderijn
Snack a Jack
loura
Buddha88
Antibes
Slakje
Joan
Punk'd
Arwyn
Annouk
Blond
Snoopy
Capt'n Zero
Middleme
Bay
Nyx
Exogenesis
Highway
Bisq
Sea of Trees
Parel
Caroow
Merai
VeryCherry
Pompoen
SuperGrover
Elliot
Gympie
Reva
Toet
rapa nui
M@niek
Kowalski
Ooh La La!
Jeanette
Mermaid
Poubelle
Rush
Lady Starstruck
Razz
77 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Nutteloze weetjes over jezelf die een ander nog niet weet. - Pagina 3 Empty Re: Nutteloze weetjes over jezelf die een ander nog niet weet.

Bericht  Buddha88 di 21 mei 2013 - 8:02

- Ik kan niet slapen door mijn wekker (hij geeft een hele irritante hoge piep af).
- Ik kan niet slapen zonder een lichte kussen op mijn hoofd.
- Ik heb serieuze winterdip-klachten (in de winter, duh).
- Ik ben snel verveeld.
- Ik heb een hele korte concentratieboog.
- Ik kan nog steeds heel puberaal denken terwijl ik 25 jaar ben.
- Ik wil graag een kindje maar ik denk vaak: moet ik het wel doen want ik wil dit nog en dat nog en ...
Buddha88
Buddha88
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 96
Registratiedatum : 08-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nutteloze weetjes over jezelf die een ander nog niet weet. - Pagina 3 Empty Re: Nutteloze weetjes over jezelf die een ander nog niet weet.

Bericht  loura di 21 mei 2013 - 8:02

Als ik een kippenbout eet met mijn handen dan krijg ik standaard jeuk op mijn neus.
Als ik bepaalde handelingen doe, bijvoorbeeld altijd als ik mijn oogschaduw opdoe dan denk ik aan een bepaald moment in mijn leven die ik heb meegemaakt. Altijd hetzelfde moment, terwijl dat moment niets heeft te maken met oogschaduw opdoen.
Als ik even niets te doen heb of als ik ergens over na denk dan kijk ik naar de muur en trek ik met mijn oog denkbeeldige lijnen van punt naar punt. Bijvoorbeeld van de hoek van een schilderij naar een hoek van de tv (beetje autistisch geloof ik).

loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Exogenesis di 21 mei 2013 - 8:02

Ohja, ik heb er nog één: ik heb iets van lucht tussen mijn gewrichten. Vooral mijn polsen hebben daar last van. Dan moet ik ze even flink op en neer wapperen, dan hoor je 'knak!' en dan zitten ze weer goed op hun plaats. Dat heb ik heel vaak en mensen kijken me dan met een eng gezicht aan Nutteloze weetjes over jezelf die een ander nog niet weet. - Pagina 3 394967

Helaas heb ik dat ook (gelukkig maar heel zelden) met mijn heupgewricht. Op de fiets gaat 'ie dan 'niet goed zitten' en dan moet ik hem knakken. Nou, ik kan je vertellen, dat is lastig Neutral

Laatst aangepast door Exogenesis op di 21 mei 2013 - 8:13; in totaal 1 keer bewerkt
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Slakje di 21 mei 2013 - 8:09

En ik kan niet rijden met een winkelkar.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Antibes di 21 mei 2013 - 8:15

loura schreef:Als ik een kippenbout eet met mijn handen dan krijg ik standaard jeuk op mijn neus.

Haha, dat heb ik ook.. Niet zozeer bij kip eten ofzo, maar meer bij wat-dan-ook-doen waarbij je niet kunt krabbelen.. Erg lastig als je steriel moet werken op een lab.. :P Zodra de handschoenen aan gingen begon mijn neus te jeuken haha!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Snack a Jack di 21 mei 2013 - 8:28

- Ik kan ook niet fluiten
- Als ik partysnack eet, dan moet ik ze in een bepaalde volgorde eten
- Ik een groot litteken heb op mijn bovenbeen
- Ik ben bang voor wespen
- Ik vind glazen uit de vaatwasser 'vies' aanvoelen
- Ik ben dol op chocolade, zeker als ik ongesteld ben
- Ik kan niet slapen zonder een deken over mij heen

Laatst aangepast door Snack a Jack op di 21 mei 2013 - 9:25; in totaal 1 keer bewerkt
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11

Bericht  Manderijn di 21 mei 2013 - 8:37

Sommige dingen zijn echt te grappig om te lezen!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Printje di 21 mei 2013 - 8:38

- Ik droom al vanaf klein meisje van een echte Sissi jurk, zo'n helemaal over de top jurk. Ik wil er dan de hele dag in rond sjouwen in een kasteel,
- Ik vind sporten vreselijk,
- Ik ben dol op zoetigheid maar ook op hartige snacks,
- Bij die dubbel koekjes met chocolade draai ik eerst de koekjes van elkaar, eet de chocolade op en dan pas de koekjes,
- Ik ben dol op (vreselijk vals helaas) meezingen van liedjes, vooral musicalliedjes.
- Wanneer ik een cake maak moet ik mezelf inhouden om niet zo het hele beslag op te eten.

Mmm kan nog wel ff doorgaan maar heb mezelf wel genoeg voor schut gezet denk ik :cheering:
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Evalynn di 21 mei 2013 - 8:40

- Ik ga nooit zitten op onbekende toiletten. Alleen op de toiletten waar van ik de mensen goed ken.
- Ik ben heel bang voor struisvogels.
- Ik heb altijd pijn in mijn onderrug.
- Regelmatig val ik bijna flauw, maar ik voel het aankomen en kan dan even gaan zitten. Dan moet ik altijd een boterham met kaas eten en een glas cola drinken. Daarna is het over en kan ik heel de dag weer door.
- Ik ben heel bang in tunnels die onder het water door gaan. Onder de grond heb ik geen problemen mee.
- Ik bedenk overal rampscenarios over.
- Ik heb extreem veel pyjama's omdat ik er steeds bij koop.
- Ik heb een hekel aan opruimen en schoonmaken, maar zodra ik begin ben ik ook niet te stoppen, meestal is dit laat in de avond of midden in de nacht.
- Het zelfde geldt voor schoolwerk, hoewel ik daar geen hekel aan heb, kan ik ook niet stoppen als ik eenmaal begonnen ben.
- Ik werk veel te veel. Ben een oproepkracht maar ik neem alle uren aan omdat het lekker geld verdienen is. Ook oppassen doe ik regelmatig en eigenlijk weiger ik vrijwel nooit, ook al heb ik iets leuks gepland staan.
- Mijn vriend heeft het zwaar te verduren, ik heb veel aandacht nodig en wil hem het liefst iedere dag bij me hebben, terwijl zijn moeder heel claimend is en hij nog thuis woont. Hij krijgt ook echt op zijn donder als hij niet vaak genoeg thuis is.
- Ik heb altijd Skyradio op staan in de auto.
- Ik noem mijn hond schaapje.
- Ik verzamel alles wat schaapjes zijn. Beeldjes, sokken, pyjama's, (weer...), sloffen...
- Mijn kamer moet compleet donker zijn als ik ga slapen.
- Mijn lades en kasten moeten dicht zijn.
- Als ik niet kan plassen moet ik altijd plassen. In de auto bijvoorbeeld. Ook als ik naar boven ga (ik slaap op zolder) moet ik nog tien keer naar beneden voor iedere keer een paar druppels. Op mijn werk moet ik dan weer een hele dag niet omdat ik me er niet mee bezig houd.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Aggi di 21 mei 2013 - 9:01

- Ik heb altijd kauwgom bij mij.
- Ik kan met links en rechts schrijven.
- Ik moet als ik een deur dicht heb gedaan het altijd nog een paar keer controleren.
- Ik slaap vaak met een kussen onder mijn hoofd. En 1 tussen mijn benen, en 2 dekentjes en een dekbed... weet het is een beetje overdreven, in de zomer is dat gelukkig niet zo... (Denk dat die kussen tussen mijn benen komt door de zwangerschap dit vond ik toen prettig met het voedingskussen)
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Cato di 21 mei 2013 - 9:21

Overdag heb ik altijd koud terwijl ik nachts altijd bloedheet heb.
Kies altijd eerst schoenen uit en dan pas de rest van mijn kleding .
Slaap het liefst onder wit linnen beddengoed .
Kan slecht tegen nieuwe situaties maar als flexwerker kom ik geregeld op andere locaties niet echt handig.
Geef te veel geld uit aan mijn haar , liefst laat ik iedere 4 maximaal 5 weken mijn uitgroei verfen.
Reageer overdreven blij als ik een vw kever of vw beetle tegen kom op straat.

Cato
Cato
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Flower_L di 21 mei 2013 - 9:24

Ik eet laatste stukje brood niet op

Als ik veel aan mijn hoofd heb knipper ik continu met mijn ogen

Heb scheve tenen

Slaap altijd met dikke sokken aan

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Barbabella di 21 mei 2013 - 9:27

- Ik eet regelmatig met een lepel uit de pot pindakaas
- Ik heb al 10 jaar een Smint verslaving
- Ik kan niet slapen als ik licht zie van de wekker of babyfoon en bedek dan alles met sokken
-Ik kan het echt niet loslaten als ik niet verder kom met candy crush en wil het persee helemaal uitspelen (ben al bij 245 jeuj :cheering: )
-Ik laat bijna altijd mn broodkorstjes liggen
-Ik onthou alles, mn hoofd zit vol nutteloze informatie en stomme details van soms jaren geleden en zou graag veger door mn geheugen willen halen
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Aziraphale di 21 mei 2013 - 9:45

- Ik moet echt twee dezelfde knijpers voor één kledingstuk gebruiken als ik de was buiten ophang. Ik bedenk voor ik het kledingstuk ophang of dit wel gaat lukken en of ik wel uit kom met m'n knijpers. Was buiten ophangen duurt dus echt een eeuwigheid en m'n man wil voortaan alleen nog houten knijpers kopen nerd
- Ik lust geen chocolade maar wil toch heel vaak mooi uitziende chocolaatjes proeven om te kijken of ik die toevallig wel lust. Hetzelfde geldt voor taart. Het ziet er vaak zo mooi uit dat ik dan toch wil proeven.
- Ik typ alleen met m'n wijsvingers maar kan wel heel snel typen
- Ik snijd m'n eten van tevoren in kleine stukjes, behalve bij brood en pizza.
- Tijdens boodschappen doen schud ik eerst de producten voor ik het in de kar leg
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Caramba di 21 mei 2013 - 10:38

- Ik heb een aangeboren handicap, dit zie je niet van de buitenkant en merk je ook niet (echt) aan mij, handicap zit inwendig.
- Ik ben een echte dagdromer.
- Wanneer ik heel snel iets wil zeggen, begin ik te stotteren.
- Wanneer ik de was ophang moet alles dezelfde kant ophangen en het liefst moeten de randen van de handdoeken evenlang zijn.
- Ik kan in 3 boeken beginnen te lezen, terwijl de ander nog niet eens uit is, en kan een boek gerust een jaar aan kant leggen om vervolgens gewoon verder te lezen met waar ik geblven was, ik hoef dan niets terug te lezen.
- Ik heb volgens mij last van een fotografisch geheugen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Minx di 21 mei 2013 - 10:42

-Ik eet m&m's per twee en het liefst gesorteerd op kleur
- ik heb een voorkeur voor roze dingen
- ben heel blij met mijn autootje
- heb voor mijn werk een totaal niet praktische voorkeur voor kleding.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  nijntje4 di 21 mei 2013 - 10:49

- Als ik hagelslag in huis heb gaat die eerder op door het leeglepelen dan dat ik het op mijn brood doe
- Als ik naar bed ga heb ik een vaste volgorde om dingen te checken: verwarming (ook als ie uit stond), ramen, standby vd tv, koelkastdeur, kookplaat, voordeur
- Ik download heel vaak muziek die ik moét hebben om deze vervolgens niet meer te draaien
- Als er een liedje op staat met een goed ritme loop ik ook weleens de 'catwalk' van de kamer naar de keuken
- Ik heb een talent om kunststof knijpers te breken zodra ik ze aanraak
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Jelin di 21 mei 2013 - 11:03

- Dat ik bij koekjes eerst de randjes opeet en dan de rest pas. Dit doe ik ook bij boterhammen.
- Ik speel elke avond Call of Duty. Alleen of met mijn man.
- Ik ben bang voor spinnen en katten.
- Ik heb een tatoeage en een navelpiercing.
- Zodra ik kots of een kotsend persoon zie, dat ik gelijk moet kokhalzen of zelf ook moet kotsen.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Pompoen di 21 mei 2013 - 11:14

Oh ja:

- Dat ik van racegames op de (spel)computer houd en er ook erg goed in ben altijd
- Dat mensen horen dat ik het ben aan het gekraak van mijn gewrichten
- Dat ik het binnenste van een gevulde koek eigenlijk helemaal niet zo lekker vind (maar de rand verrukkelijk) en dat ik dat daarom eerst opeet
- Dat ik alleen hartig beleg op mijn brood lust
- Ik na het zien van talentenshows me altijd inbeeld dat ik ook erg goed ben en dan zingend of dansend door de kamer ga en doe alsof ik auditie doe laughcry
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Pineco di 21 mei 2013 - 12:27

Wat een grappige dingen staan ertussen! Wat ik van mezelf op dit moment kan bedenken:
- ik heb ooit bedacht dat 4 mijn geluksgetal is en doe sindsdien heel veel dingen in 4 keer. Zo tel ik 4 keer tot 4 voordat ik een theezakje uit het kopje haal Nutteloze weetjes over jezelf die een ander nog niet weet. - Pagina 3 253468018 En ik denk dan ook echt dat mijn thee minder lekker is als ik het niet doe...
- hoe strak ik alles ook probeer te plannen, ik ga altijd te laat de deur uit als ik een afspraak heb. Ik heb een enorme hekel aan te laat komen en toch ben ik 9 van de 10 keer pas van huis weg op het tijdstip dat ik eigenlijk had afgesproken Embarassed
- ik heb de volledige serie van Friends al ontzettend vaak bekeken en begin steeds weer opnieuw vooraan, het blijft voor mij de ultieme manier van ontspannen en ik blijf er ook om lachen. Helaas kom ik er de laatste tijd niet meer veel aan toe.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Parisienne di 21 mei 2013 - 12:49

- op dagen dat ik thuisblijf doe ik soms N.'s Zwitsal-parfum op
- ik vind het zonde van mijn avond en mijn tijd om vroeg naar bed te gaan als die mogelijkheid er is
- ik heb een lichte koopverslaving, ik moet altijd wel iets kopen als ik in de stad ben, al zijn het maar geurstokjes
- als ik mijn laptop open heb ik altijd een vaste volgorde: e-mail, Facebook, forum
- ik heb aardig wat dwangmatige handelingen, zoals kastjes dicht, dingen recht leggen, zelfs de nog af te wassen vaat op het aanrecht zet ik netjes en georganiseerd neer
- ondanks mijn netheid en perfectionisme heb ik een paar plekken in huis waar ik even wat losse troep in gooi als ik visite krijg, dit weet uiteraard niemand
- bij Pringles chips lik ik altijd eerst de kruiden van de chips, om vervolgens het hele chipje in mijn mond te doen
- ik wil er graag fashionable uitzien met leuke rokjes en jurkjes, maar ik durf niet omdat het me 'too much' lijkt

Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Océane di 21 mei 2013 - 15:10

- Als ik alleen in de auto zit staat de radio standaard keihard en blèr ik alles keihard mee (overigens niet binnen de bebouwde kom, want daar sta je te vaak stil met de auto) ik doe dan alsof ik een geweldige zangeres ben.
- Als ik de deur uit ben controleer ik echt -tig keer of mijn portemonnee/sleutels/telefoon wel in mijn tas zitten.
- mijn teennagels van mijn grote teen zijn niet mooi, ze zijn gelaagd zeg maar, heel raar.
- er groeien een paar haren op mijn grote tenen die standaard epileer.
- ik heb een hekel aan opgewarmd eten uit de magnetron
- ik heb bij sommige handelingen vaak flashbacks en dan altijd dezelfde
- ik onthoud vaak telefoon-, rekening-, factuurnummers en weet ze dan maanden later nog
- ik moet soms echt heel goed nadenken waar ik vorige week was (nederland of buitenland, en wáár dan precies)
- ik heel graag praat, maar volledig dichtklap in grote groepen
- ik altijd met periodes bepaald eten lekker vind, om er vervolgens bijna van te walgen en het héél lang niet meer te eten
- ik een bril draag met -13 en dat ik gewoon nog dingen kan doen zonder bril, ook al lijkt het dan alsof ik door een beslagen raam heen moet kijken
- ik een ochtendhumeur heb
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891

Bericht  L!ND@ di 21 mei 2013 - 19:34

Ik houd niet van hartig beleg.
Een ander zijn vingers knakken, bij mij zijn het mijn tenen.
Als ik in mijn rechteroor purk met een wattenstaafje, ga ik kokhalzen.
Bij het epileren van mijn rechterwenkbrauw moet ik niezen.
Ik dans al sinds mijn 5e, daarmee ben ik ooit 3x Nederlands kampioen geweest.
Ik bijt verschrikkelijk op mijn nagels, kan er echt niet vanaf komen Sad
Ik zing nooit hardop, alleen voor mijn kinderen. Die weten het verschil tussen vals en zuiver toch niet.
Ik heb last van dwangmatige tics. Zo moet bijv. alles symmetrisch staan en eet ik snoep gesorteerd.
Op het werk ben ik een poetsmiep en moet alles netjes en geordend zijn. Thuis ben ik de grootste slordevos.
Ik kan niet tegen kokhalzende/kotsende mensen, dan doe ik gezellig mee.
Ik ben ontzettend emo en kan al snel huilen. Bij films, als ik boos ben, als ik zie hoe gelukkig mijn dochter is.
Ik ben een ontzettende kluns en maak vaak blunders.
Ik lach vaak en veel en soms nog het hardst om mijn eigen grapjes.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Gast di 21 mei 2013 - 19:55

Ik rij niet graag dezelfde route terug als ik ergens heen moet, verzin vaak een andere route voor de terugweg, al is het maar 1 straat om.

Als ik shop in de uitverkoop moet ik thuis altijd eerst berekenen hoeveel ik 'bespaart' heb.

Ik heb heel graag voorraad van dingen in huis, voor het geval dat we opeens geen geld meer hebben. Ik heb bijv heel veel pakken luiers liggen.

Ik heb een whatsapp verslaving.

Gast
Gast

Bericht  Jelin di 21 mei 2013 - 20:51

Ow ja;

- Ik eet altijd eerst de aardappels en groente of prak het en daarna pas mijn vlees.
- Dat ik elke dag een middagdutje doe.
- Ik heb 15 jaar handbal gespeeld en met mijn team Brabants kampioen ben geweest.
- Ik hou niet van een opgeruimd huis. Er moet ergens wat rommel liggen.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: