Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nutteloze weetjes over jezelf die een ander nog niet weet.

+73
Mrs. Jansen
Jezzie
Star007
SoGood
Snoes
M-G
Sushi
Steep
xxjojootjexx
Fortissimo
Siamsa
Filoria
Bazinga
Ibbeltje
Blair
Knillis
Marin
Sterre
L!ND@
Océane
Parisienne
Pineco
Jelin
nijntje4
Minx
Caramba
Aziraphale
Barbabella
Flower_L
Cato
Aggi
Evalynn
Printje
Manderijn
Snack a Jack
loura
Buddha88
Antibes
Slakje
Joan
Punk'd
Arwyn
Annouk
Blond
Snoopy
Capt'n Zero
Middleme
Bay
Nyx
Exogenesis
Highway
Bisq
Sea of Trees
Parel
Caroow
Merai
VeryCherry
Pompoen
SuperGrover
Elliot
Gympie
Reva
Toet
rapa nui
M@niek
Kowalski
Ooh La La!
Jeanette
Mermaid
Poubelle
Rush
Lady Starstruck
Razz
77 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Nutteloze weetjes over jezelf die een ander nog niet weet. - Pagina 2 Empty Re: Nutteloze weetjes over jezelf die een ander nog niet weet.

Bericht  Sea of Trees di 21 mei 2013 - 5:14

Ik typ met 2 vingers supersnel.
Ik heb vroeger heel erg gestotterd, ik heb hier nooit therapie voor gehad
Ik heb dyscalculie
Ik heb een vast ochtend ritueel, een kop koffie met véél melk en een boterham met Nutella
Ik heb een tongpiercing/neuspiercing gehad en ik heb 2 tatoeages
Ik kan niet zonder een shirt aan slapen
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Nutteloze weetjes over jezelf die een ander nog niet weet. - Pagina 2 Empty Re: Nutteloze weetjes over jezelf die een ander nog niet weet.

Bericht  Bisq di 21 mei 2013 - 5:14

- Ik kan mijn linker oog niet dicht doen zonder ook mijn rechter oog dicht te doen
- Ik praat tegen alles met een snoer
- Als ik nies kan ik dat niet zachtjes
- Ik heb altijd commentaar op andermans rijvaardigheden maar als ik alleen in de auto zit rij ik verre van 'ideaal' zoals ik wil dat een ander rijdt
- Ik ga veel te vaak uit eten
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  Sea of Trees di 21 mei 2013 - 5:15

Haha Merai, ik werk niet in de sauna Very Happy ik ben wel benieuwd hoe ze eruit zag dan.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Parel di 21 mei 2013 - 5:16

- ik kan niet knipogen
- kan zowel met links als met rechts schrijven
- zit savonds vaak in bad met wat lekkers en een cola light
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Highway di 21 mei 2013 - 5:22

Ik ben bang voor vogels, duiven in het bijzonder
Ik kan tegen alles qua bloed/pus maar niet tegen snot
Ik moet kokhalzen als iemand neusspray gebruikt en zijn neus ophaald, helemaal als je het snot hoort
Ik denk dat ik snot kan ruiken.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Exogenesis di 21 mei 2013 - 5:39

- Ik eet overal ketchup bij, óveral. Ook op koud brood met kaas.

- Elk jaar val ik wel een keer bijna flauw tijdens warme dagen op festivals. Ik zit dan op mijn hurken tussen de menigte. Heel vervelend en ik schaam me dan dood.

- Ik kan geen dag zonder chocola.

- Ik ben verslaafd aan geitenkaas.

- Ik praat tegen mijn paard en ik zing tijdens het rijden.

- Ik kan niet naakt slapen, want dan heb ik het idee dat ik niet snel naar buiten kan bij brand.

- Ik check altijd en overal de nooduitgangen.

- Ik studeer door luidop alles te herhalen. Mijn man wordt daar gek van, want dan denkt hij dat ik tegen hem praat.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Gast di 21 mei 2013 - 5:58

O, en ik kan niet fluiten. Snap niet hoe mensen dat doen, er komt bij mij geen geluid uit Laughing

Gast
Gast

Bericht  Kowalski di 21 mei 2013 - 6:00

Stof schreef:O, en ik kan niet fluiten. Snap niet hoe mensen dat doen, er komt bij mij geen geluid uit Laughing

Jaaa een mede-slachtoffer! Ik word altijd uitgelachen, want ik denk iedere keer 'nu moet het toch lukken!'. Maar er komt nooit veel meer uit dan een paar spetters Nutteloze weetjes over jezelf die een ander nog niet weet. - Pagina 2 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Nyx di 21 mei 2013 - 6:00

*Ik drink mijn koffie zwart.
*Ik drink koffie alleen in de ochtend en de avond.
*Na twee kleine kopjes koffie word ik misselijk en moet ik een slok cola light. Nutteloze weetjes over jezelf die een ander nog niet weet. - Pagina 2 394967
*Toen ik zeventien was, was ik gek van Pink. Omdat ik geen roze verf kon vinden, maakte ik mijn haar paars. Ze noemden me Purple. silent
*Momenteel ben ik verslaafd aan Kippensoep (bij voorkeur van de Lidl) (met een flinke schep sambal erin) met stokbrood.
*Dat ik na het wakker worden en uit bed gestapt ben naar de koelkast loop voor een slok cola.
*Dat ik nu heb gelezen dat ik dat fout doe en het probeer te veranderen. (Iets met stofwisseling verkeerd op gang brengen)
*Mijn huis is alleen schoon als mijn ramen gezeemd zijn en mijn vitrage gewassen. Als het aan mij ligt zou ik dat elke week doen. Maar dat doen we maar niet, want het is gewoon een domme tik/gevoel.
*Dat ondanks dat het koud is ik de ventilator naast het bed aanheb en het dom vind dat ik last van mijn nek heb.

Zo dat was nutteloos genoeg toch. Nutteloze weetjes over jezelf die een ander nog niet weet. - Pagina 2 561177
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Pompoen di 21 mei 2013 - 6:10

SuperGrover schreef:Haha Gympie, gelukkig ben ik niet de enige! Pompoen, ik heb ook heel sterke voorkeuren en afkeuren met bepaalde woorden. Ik sta wel neutraal tegenover snappen.

Ja ik heb het wel met meer woorden, maar dat gaat ook wel weer over op den duur maar met snappen is dat niet, ik heb ook een hekel aan de afgeleiden daarvan:
snappez vous
snappie
gesnopen (oeh vooral deze, heel erg!)

Ik heb ook favoriete woorden, die wil ik dan het liefst te pas en te onpas gebruiken laughcry .
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bay di 21 mei 2013 - 6:14

- ik dyslexie heb en daar jaren bijles voor heb gehad
- door mijn dyslexie veel ezelsbruggetjes gebruik
- ik verslaafd ben aan thee en steeds een periode heb van een smaakje thee
- dat mijn huis altijd opgeruimd moet zijn, anders heb ik geen rust
- dat ik al bijna 15 jaar op het forum kom maar nog steeds vrij onbekend ben
- dat ik dat soms wel jammer vind
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Middleme di 21 mei 2013 - 6:19

- Ik murmel in mijn slaap en heb af en toe dat ik "slaapwandel".
- Ik ontbijt graag met 2 broodjes: hagelslag en pindakaas.
- Ik kan ontzettend gek doen met mijn vriend, tot verveling van anderen.
- Ik kijk er ontzettend naar uit om te verhuizen en te gaan samenwonen Very Happy
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Toet di 21 mei 2013 - 6:28

Kowalski schreef:
Stof schreef:O, en ik kan niet fluiten. Snap niet hoe mensen dat doen, er komt bij mij geen geluid uit Laughing

Jaaa een mede-slachtoffer! Ik word altijd uitgelachen, want ik denk iedere keer 'nu moet het toch lukken!'. Maar er komt nooit veel meer uit dan een paar spetters Nutteloze weetjes over jezelf die een ander nog niet weet. - Pagina 2 394967

Ik ook niet! Nou of ja, ik krijg er een piepje uit maar alleen door naar binnen te blazen (dan is het geen blazen meer he? Pff haha) maar dan kun je helemaal geen leuke deuntjes doen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Capt'n Zero di 21 mei 2013 - 6:34

- Ik zing graag mee met de jingels van 3FM (en dan het liefst die van Coen en Sander en Gerard Ekdom) Ik ben echt fan van dat radiostation. Ik word boos als iemand mijn auto heeft geleend en dan de zender heeft verzet.

- Ik heb in New York de meest gruwelijke legging gekocht en ik doe hem nog niet zo vaak aan omdat ik hem gewoon mooi wil houden. Eigenlijk baal ik dat ik er niet meer mee heb genomen. Ik hou er wel van om mensen te shockeren met foute/idiote kleding.

- Ik zou heel graag een vriendengroep willen zoals in sitcoms. Maar aan de andere kant ben ik dan bang dat ik geen privacy meer heb. Soms vind ik dat ik te weinig goede vrienden heb, maar als mensen te vaak langs komen wil ik ze ook weer weg hebben scratch

- Ik ben veel dikker dan ik er uit zie.
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13

Bericht  Kowalski di 21 mei 2013 - 6:39

Toet schreef:
Kowalski schreef:

Ik ook niet! Nou of ja, ik krijg er een piepje uit maar alleen door naar binnen te blazen (dan is het geen blazen meer he? Pff haha) maar dan kun je helemaal geen leuke deuntjes doen.

Nee das geen blazen, das zuigen! Dat kan ik niet eens Nutteloze weetjes over jezelf die een ander nog niet weet. - Pagina 2 1270000679
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Snoopy di 21 mei 2013 - 6:46

- ik denk soms in het Engels (heb langere tijd in buitenland gewoond, daar deed ik dat altijd, maar ja toen sprak ik vrijwel geen Nedelands)
- ik reageer soms hardop in het Engels op iets wat ik op tv zie
- ik moet niezen als ik mijn wenkbrauwen epileer en krijg ook tranen.
- ik heb de neiging om mee te fluiten met de reclame jingle van de Hema, als ik in de Hema loop.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Blond di 21 mei 2013 - 6:50

Jeanette schreef:
- Ik shop te graag

Haha dit wisten we wel hoor Jeanette Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Annouk di 21 mei 2013 - 6:51

- Als ik thuis kom en er is verder niemand leg ik mijn iPod op de kast in de kamer, is er al iemand thuis dan leg ik hem in de gang.
- Als ik thuis kom roep ik in de tuin 'joehoe!' in de hoop dat de honden wakker worden. Is dit niet het geval, dan ga ik voor het raam staan en probeer ze te laten schrikken door hard op het raam te tikken.
- Ik eet maar twee soorten broodbeleg (hagelslag en chocoladepasta).
- Ik drink maar twee soorten drinken, die moeten ook van een bepaald merk zijn (bij iemand anders drink ik wel wat anders).
- Ik vind slakken heel vies, net als wormen en maden.
Annouk
Annouk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 33
Registratiedatum : 25-12-12

Bericht  Arwyn di 21 mei 2013 - 7:09

- Dat hoesten als je je oren schoonmaakt, heb ik ook.
- Eens in de zoveel tijd heb ik een fase dat ik moet kokhalzen als ik m'n achterste kiezen poets.
- Ik 'ontleed' mijn eten.. Bij broodjes eet ik bijvoorbeeld eerst de korten, dan de rest. Als ik alleen ben, ontleed ik zelfs mijn Snickers (eerst de chocola, dan de onderste laag, dan de karamel).
- Vooral bij Friends heb ik de neiging om de stukjes die ik goed ken (veeeel!) hardop mee te praten.
- De jingles van 3FM zing ik niet alleen mee, die kan ik rustig de hele dag zingen, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Punk'd di 21 mei 2013 - 7:12

- Ik vind mezelf echt een briljante zangeres. Ik sta soms alleen in de kelder en dan doe ik net of ik op een podium sta en playback heel zwoel en sexy mee

- Het zelfde met dansen. Ik ben een geweldige danseres. Ik gebruik de deurpost wel eens als paal en doe dan net of ik aan het paaldansen ben Nutteloze weetjes over jezelf die een ander nog niet weet. - Pagina 2 394967

- Ik ben zelfs wel eens zo diep gezonken dat mijn vriend het opnam en ik vervolgens mij fans bedankte Laughing

- Ohja en ik gebruik de lange kelder gang als catwalk clown

En zo heb ik nog wel meer rare dingen waarin ik mezelf helemaal in het punt van de belangstelling plaats in mijn dromen haha.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Punk'd di 21 mei 2013 - 7:16

Ohja als ik de kans had was ik zo een week in het Geordie Shore huis gegaan. Gewoon om een week lang leip te kunnen doen en mezelf voor schut te kunnen zetten Wink

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Joan di 21 mei 2013 - 7:20

- Mijn boterhammen eet ik in logische volgorde. Van zoet naar zoeter beleg anders smaakt het niet meer.
- Ik drink mijn thee altijd met melk.
- Ik lig niet lekker in bed als er een kiertje licht tussen de gordijn doorkomt, ook niet als ik m'n ogen dicht heb. Het gordijn móet dicht.
- Ik tuit mijn lippen als ergens aan ruik.
- Ik wil dat als ik thee drink absoluut niet dat het lepeltje te ver boven de rand steekt.
- De augurk tussen een ham- of cheeseburger van de mac haal ik er altijd af.
- Als ik een bapao eet, trek ik altijd het velletje eraf.
- Als de partjes van een mandarijn al 'open' zijn, dus het vliesje stuk, eet ik 'm niet meer.

Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Bericht  Slakje di 21 mei 2013 - 7:28

-Ik ben een ontzettende zoetekauw
-Ik kan niet slapen met de deur open, of als er een gat in de muur zit, of met de kastdeur open.
-Ik moet op mijn buik duwen om mijn blaas helemaal te legen
-Ik heb een (lichte) shopverslaving
-Ik ben liever lui dan moe
-Elk excuus is goed om niet te moeten gaan sporten
-Ik heb geen dieptezicht en ben dus verschrikkelijk als het op balsporten aankomt. Ik heb dan ook altijd een bloedhekel gehad aan sport op school, want ik kon gewoon bijna niets en al die gymleerkrachten bleven maar zeggen dat ik mij niet genoeg inzette, ja wat wil je ook... 't Was om depressief van te worden.
-Ik kan héél snel héél boos worden, maar het bekoelt ook heel snel
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Antibes di 21 mei 2013 - 7:48

- ik had ooit het clubrecord kogelstoten bij mijn atletiekvereniging

- ik eet graag bevroren bosbessen van de appie heijn, bevroren dus

- ik word altijd duizelig bij mascara opdoen/wenkbrauwen epileren omdat ik onbewust mijn adem inhoud

- ik huil heel snel bij films haha, mijn zus wil al niet meer met me naar de bios naar zielige films

- mijn heup kraakt, echt heel erg, is al vaker voorgekomen dat als ik opsta van bank/stoel dat mensen naar de bank kijken omdat ze denken dat hij kapot is

- ik heb net mijn nagel gescheurd (horizontaal, halverwege mijn nagelbed, HOE?!) aan de lopende band van de Appie Heijn kassa
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast di 21 mei 2013 - 7:57

Toet schreef:
Kowalski schreef:

Wij moeten een fluitmeeting doen!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: