Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Slimme acties van jezelf of een ander

+12
Jerry
Caro
Flippin' Bitch
SuperGrover
minoessepoes
Lejow
Moezie
smooch
Blond
Jordana
VeryCherry
SparklingEyes
16 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Slimme acties van jezelf of een ander Empty Slimme acties van jezelf of een ander

Bericht  SparklingEyes ma 28 feb 2011 - 2:59

Belt m'n man me net. Euh SE.. ik heb voor zaterdag even een afspraak gemaakt bij de hypotheekshop. Dus ik: euh.. lijkt me niet echt handig vriend --> je zoon viert zijn eerste verjaardag en we hebben een logé.

Mijn man: euw...

Slimmerik.

Hebben jullie onlangs nog van die slimme acties gehad...?

SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slimme acties van jezelf of een ander Empty Re: Slimme acties van jezelf of een ander

Bericht  VeryCherry ma 28 feb 2011 - 3:01

Whahahaha, das niet zo slim SE Wink
Mijn slimme actie voor vandaag was een glas per ongeluk kapot laten vallen. En laat ik het toevallig heel eng vinden om glas op te ruimen...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Slimme acties van jezelf of een ander Empty Re: Slimme acties van jezelf of een ander

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 3:08

Wahaha SE mannen ook Very Happy

CL, doe je wel voorzichtig? Goed stofzuigen en voorlopig niet met sokken/blote voeten op die plek lopen!

Mijn actie van de dag: Ik werd vanmorgen wakker en dacht dat mijn ogen een stuk vooruit waren gegaan opeens, wooohoo! Ik had wel wat droge ogen. Ik denk even na en kom tot het besef: ik heb met mijn lenzen in geslapen. FAIL!

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry ma 28 feb 2011 - 3:09

Ja, het is al opgeruimd. Ik was gewapend met een bezem met een panty er omheen, had handschoenen aan en mijn schoenen en daarna heeeeeeel goed gedweild Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  SparklingEyes ma 28 feb 2011 - 3:10

Tea-Leaf schreef:Mijn actie van de dag: Ik werd vanmorgen wakker en dacht dat mijn ogen een stuk vooruit waren gegaan opeens, wooohoo! Ik had wel wat droge ogen. Ik denk even na en kom tot het besef: ik heb met mijn lenzen in geslapen. FAIL!

Dat heb ik ook wel eens Very Happy:D

@ CL.. oei doe je voorzichtig!!!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 3:12

Ik heb zo vaak van die stomme acties haha

Gister tegen vriend: ja mn auto doet al de hele week raar, piept etc. Hij rijd er een stukje mee.. ja je handrem zit vast tegen je wielen.. Krijg ik een hele uitleg over remmen.. dus hij vraagt weet je waar je remmen zitten.. ik antwoord heel slim, natuurlijk fout. hij legt het weer uit en nog snapte ik hem niet.. helaas.. :P

Gast
Gast

Bericht  Jordana ma 28 feb 2011 - 3:12

Vorige week in de avond smsen dat ik van het werk naar huis kom dan kan vriend beginnen met koken.
Ik kom thuis, zget hij niet gesmst. Jawel ik heb gesmst dat weet ik zeker. Niets aangekomen kom ik de volgende dag bij mijn zus. Waar was je nou gisteravond???? Embarassed
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SparklingEyes ma 28 feb 2011 - 3:12

CherrieLola schreef:Ja, het is al opgeruimd. Ik was gewapend met een bezem met een panty er omheen, had handschoenen aan en mijn schoenen en daarna heeeeeeel goed gedweild Very Happy

Glas opruimen is ook niet mijn grootste hobby hoor... !

Maar een bezem met een panty, was daar de bedoeling van? Want dat heb ik nog nooit gehoord...
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Bericht  Blond ma 28 feb 2011 - 3:13

Een interview met een ouder plannen, om 10 uur. En dan al een afspraak hebben met mn stagebegeleider. En een week daarvoor nog zeggen dat je zo punctueel bent en altijd goed plant.
Hmmm

Mn stagebegeleider maakt het trouwens niet uit en wil wel een uurtje later afspreken.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  SparklingEyes ma 28 feb 2011 - 3:14

Jordana schreef:Vorige week in de avond smsen dat ik van het werk naar huis kom dan kan vriend beginnen met koken.
Ik kom thuis, zget hij niet gesmst. Jawel ik heb gesmst dat weet ik zeker. Niets aangekomen kom ik de volgende dag bij mijn zus. Waar was je nou gisteravond???? Embarassed

hahaha die is goed Very Happy
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Bericht  SparklingEyes ma 28 feb 2011 - 3:15

_Chance schreef:Een interview met een ouder plannen, om 10 uur. En dan al een afspraak hebben met mn stagebegeleider. En een week daarvoor nog zeggen dat je zo punctueel bent en altijd goed plant.
Hmmm
Mn stagebegeleider maakt het trouwens niet uit en wil wel een uurtje later afspreken.

Oei Very Happy hehe

Maar dat is mijn laatst ook gebeurd! ik kwam gisteren tot de ontdekking dat ik vorige week vrijdag (dus 18 febr) een afspraak ben vergeten! Oeps....

SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Bericht  smooch ma 28 feb 2011 - 3:19

Tea-Leaf schreef:
Mijn actie van de dag: Ik werd vanmorgen wakker en dacht dat mijn ogen een stuk vooruit waren gegaan opeens, wooohoo! Ik had wel wat droge ogen. Ik denk even na en kom tot het besef: ik heb met mijn lenzen in geslapen. FAIL!

Haha dat had ik van het weekend ook. Ik dacht ook van huh ik kan zien LOL...

SE, mijn vriend belde net ook dat hij een afspraak heeft gemaakt *naam bedrijf* die onze belastingaangifte gaat regelen. Terwijl ik die dag gewoon moet werken uhmm eerst ff overleggen.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Blond ma 28 feb 2011 - 3:23

SparklingEyes schreef:
_Chance schreef:Een interview met een ouder plannen, om 10 uur. En dan al een afspraak hebben met mn stagebegeleider. En een week daarvoor nog zeggen dat je zo punctueel bent en altijd goed plant.
Hmmm

Oei Very Happy hehe

Maar dat is mijn laatst ook gebeurd! ik kwam gisteren tot de ontdekking dat ik vorige week vrijdag (dus 18 febr) een afspraak ben vergeten! Oeps....

Haha, nou ik had het iig wel op tijd in de gaten. Voordat ik een ouder in mijn kantoor heb zitten en dat mijn stagebegeleider binnen komt zetten.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 3:26

Zaterdagochtend werd ik wakker 08:45. Ik hoorde m`n vader dus ik riep; is het echt kwart voor 9?? Ja, zei die. Dus ik als een idioot uit m`n bed, tijdens het aantrekken van m`n kleren m`n baas smsen dat m`n wekker niet gegaan is en dat ik eraan kom. Hoor ik m`n moeder ineens tegen m`n vader zeggen; wat moet zij zo vroeg dan? Tegelijk kreeg ik een smsje van m`n baas; blijf maar liggen, het is weekend! LOL.

laughcry

Gast
Gast

Bericht  SparklingEyes ma 28 feb 2011 - 3:30

_Donnaa schreef:Zaterdagochtend werd ik wakker 08:45. Ik hoorde m`n vader dus ik riep; is het echt kwart voor 9?? Ja, zei die. Dus ik als een idioot uit m`n bed, tijdens het aantrekken van m`n kleren m`n baas smsen dat m`n wekker niet gegaan is en dat ik eraan kom. Hoor ik m`n moeder ineens tegen m`n vader zeggen; wat moet zij zo vroeg dan? Tegelijk kreeg ik een smsje van m`n baas; blijf maar liggen, het is weekend! LOL.

laughcry

hahaha Very Happy Zo heb ik eens om half 7 bij de bushalte gestaan.. Verdorie, waar blijft die bus nou... ik moet naar school.. (was een sneldienst die alleen ma tot vrij ging). dus er komt een andere bus en ik vraag: is lijn zoveel vertraagd of vervallen? Nee mevrouw, het is zaterdag, dan rijdt 'ie niet...

Euh... ZATERDAG? dan ga ik mijn bed weer in...

Die buschauffeur lag in een deuk..

SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 3:32

Ik moet het vandaag ook de hele dag aanhoren..

Nou ik heb tenminste hart voor de zaak, haha :P

Gast
Gast

Bericht  Moezie ma 28 feb 2011 - 3:32

Ik ben echt de Queen met zo een soort acties...
Afgelopen zaterdag ik en een vriendin naar Luik om te shoppen...
Wij de borden Luik volgen opeens Luik weg :shock: ...
Toen kwamen de borden Paris :shock: :shock: omgedraaid ergens gaan vragen met mijn o zo goede Engels en die Belgen vertikken het en praten heerlijk Frans terug... Conclusie... Luik was verranderd in
Liege... en dat hebben we 100 x zien staan Embarassed Embarassed Embarassed
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 3:33

Oh my god LP, dat zou mij dus nooit overkomen hahaha, wat erg.. Neutral

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 3:37

De dag voor onze zomervakantie vertelde ik tegen mijn vriend over een nieuwsbericht over mensen die de bestemming in Italië verkeerd hadden ingetypt in hun TomTom en die daardoor heel ergens anders uitkwamen, we hebben er nog smakelijk om gelachen. Volgende dag gingen wij naar noord-westen van Frankrijk met de auto, en we hadden het zo uitgekiend dat we niet langs Parijs hoefden want daar is het altijd zo druk. Dus mijn vriend had de TomTom ingesteld, maar de borden met Parijs erop bleven verschijnen. En mijn vriend maar zeggen: nee joh, dat is gewoon relatief, we zitten echt niet vlakbij Parijs. Tot het bord met Euro Disney verscheen, toen ben ik toch maar eens de TomTom gaan checken. Had hij de bestemming verkeerd gespeld, gingen we naar een dorp in het zuid-oosten van Frankrijk :shock: Sukkel Very Happy

Laatst aangepast door Darcy op ma 28 feb 2011 - 3:42; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Moezie ma 28 feb 2011 - 3:39

_Donnaa schreef:Oh my god LP, dat zou mij dus nooit overkomen hahaha, wat erg.. Neutral

Ik schaam me er ook echt dood om Embarassed Embarassed
Maar helaas zo zit ik in elkaar en zoiets moet mij altijd gebeuren :P
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 3:40

Oh ja en ik heb 'm wel vaker gepost maar vroeger was ik altijd nogal enthousiast met Franse brieven schrijven tijdens de Franse les. Ik moest een keer schrijven dat ik een afspraak had bij de dokter en toen had ik ervan gemaakt dat ik een date had met de dokter :shock: En er was een keer iets met een oude mevrouw en toen had ik het zo geschreven dat er oude hoer stond Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 28 feb 2011 - 5:14

Tea-Leaf schreef:Wahaha SE mannen ook Very Happy

CL, doe je wel voorzichtig? Goed stofzuigen en voorlopig niet met sokken/blote voeten op die plek lopen!

Dat ken ik, ik kon 's nachts ineens mijn wekker lezen en dacht zo ongeveer dat ik genezen was.. Helaas.. lenzen nog in *auw*

Ik ben overigens de loge Very Happy Very Happy Oh yeah!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  minoessepoes ma 28 feb 2011 - 5:36

Ik ging net boodschappen doen want het was echt nodig, we hadden niet eens meer iets anders te drinken dan water/koffie/thee in huis, geen brood niks! Maar elke keer als ik bij de kassa sta heb ik mezelf weer overschat, qua hoeveelheid.
Ik had zoveel boodschappen dat de jongen achter me in de rij aan me vroeg of ik niet voorover ging vallen met zoveel tassen/spullen!
lol!

En ik nee hoor, dat lukt wel ik heb fietstassen, toen keek hij helemaal zo :shock:
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  SuperGrover ma 28 feb 2011 - 5:45

Darcy schreef: En er was een keer iets met een oude mevrouw en toen had ik het zo geschreven dat er oude hoer stond Embarassed
Dat overkomt bijna iedereen. Madam en Madame, het is maar een klein verschil, maar wel spijtig als het je in het echt overkomt, in plaats van tijdens een les Frans smile

Lejow, waarom heb je deze naam terug?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741

Bericht  Flippin' Bitch ma 28 feb 2011 - 5:50

Mijn vriend en ik hadden het laatst over fotografie, zeg ik per ongeluk tegen hem: 'Ik hou gewoon meer van contrast dan van jou' ipv 'dan dat jij daar van houdt'.

Was vast mijn wraak op zijn andersom-uitspraak van een paar jaar terug: 'Ach schat, jij past wel in 3 Rubensvrouwen' Was een tijdje stil, we kijken elkaar twijfelend aan, zegt ie: 'ik geloof dat ik het zo niet helemaal bedoel!' Very Happy

Edit:
nu raak ik op dreef hoor. Ik vat ook vaak dingen raar op. Was ik een tijdje terug in de supermarkt, pak ik een komkommer, maar zag dat het de enige was met letters op het plastic. 'O nee. Dit is het showmodel' en leg zo die komkommer weer terug.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: