Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn verhaal

+17
PapillonRose
VeryCherry
Bolleke
Sweety
Chocolate Cookie
Ambivalence
Susan
Lynn_
Phileine
Lotus
Ella
lieke89
Roze Roos
Lejow
Zora
Pien
Burn
21 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Mijn verhaal - Pagina 2 Empty Re: Mijn verhaal

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 8:50

Weet je zeker dat je het verhaal niet zelf geschreven hebt?
Desondanks inderdaad een verschrikkelijk verhaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn verhaal - Pagina 2 Empty Re: Mijn verhaal

Bericht  Lynn_ wo 23 feb 2011 - 8:53

Wat een verhaal... Fijn dat het nu beter gaat met je! Ik vind het verhaal wel vreselijk geschreven trouwens.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn verhaal - Pagina 2 Empty Re: Mijn verhaal

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 8:57

Maple schreef:Weet je zeker dat je het verhaal niet zelf geschreven hebt?
Desondanks inderdaad een verschrikkelijk verhaal.

Ja ik weet dat zeker Wink heb zelfs de naam nog van degene die het geschreven heeft.

Alleen de zinnen tussen "...." dat zijn dingen die ik gezegd heb tegen haar in een interview

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn verhaal - Pagina 2 Empty Re: Mijn verhaal

Bericht  Susan wo 23 feb 2011 - 9:02

Wat betreft het stuk, ik denk dat het nog wel wordt herschreven voor het wordt gepubliceerd, verhalen in de Mijn Geheim zijn over het algemeen wat langer en uitgebreider. Ik denk dat dit gewoon een eerste opzet is na het interview.

Wat betreft jouw verhaal, wat een nare ervaringen. Lijkt het je niet moeilijk om ze straks zwart op wit te lezen?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn verhaal - Pagina 2 Empty Re: Mijn verhaal

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:07

Ik las trouwens dat je ook met Jong mee deed, of doet. Waarom wil je eigenlijk dat het meerdere keren in de media komt?
Is overigens totáál niet aanvallend of stom bedoelt (misschien dat je het zo leest), maar echt puur een interessevraag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn verhaal - Pagina 2 Empty Re: Mijn verhaal

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:07

Susan schreef:Wat betreft het stuk, ik denk dat het nog wel wordt herschreven voor het wordt gepubliceerd, verhalen in de Mijn Geheim zijn over het algemeen wat langer en uitgebreider. Ik denk dat dit gewoon een eerste opzet is na het interview.

Wat betreft jouw verhaal, wat een nare ervaringen. Lijkt het je niet moeilijk om ze straks zwart op wit te lezen?

Op de eerste pagina staat te lezen dat het verhaal al zo'n twee jaar oud is en nooit gepubliceerd is in het blad. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn verhaal - Pagina 2 Empty Re: Mijn verhaal

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:08

Giacomo schreef:Ik las trouwens dat je ook met Jong mee deed, of doet. Waarom wil je eigenlijk dat het meerdere keren in de media komt?
Is overigens totáál niet aanvallend of stom bedoelt (misschien dat je het zo leest), maar echt puur een interessevraag.


Wat ik hier al eerder zei, dit bericht is niet gepubliceerd en zal nooit gebeuren.

En met Jong ben ik ook gestopt omdat ze de pesters wilde confronteren.

Ik wilde mijn verhaal vertellen voor andere, dat ze weten dat ze niet alleen zijn. (Dat heb ik namelijk wel altijd gedacht, dat ik de enige was die dood wilde)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn verhaal - Pagina 2 Empty Re: Mijn verhaal

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:09

Knap dat je er bovenop gekomen bent Anoush! Gelukkig gaat het nu een stuk beter met je Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn verhaal - Pagina 2 Empty Re: Mijn verhaal

Bericht  Susan wo 23 feb 2011 - 9:10

Megara schreef:

Op de eerste pagina staat te lezen dat het verhaal al zo'n twee jaar oud is en nooit gepubliceerd is in het blad. smile

Ik zie het. Wel raar dat het dan maar meteen niet wordt gepubliceerd, iemand van Mijn Geheim die beter schrijft had het toch kunnen herschrijven?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn verhaal - Pagina 2 Empty Re: Mijn verhaal

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:10

Anousch schreef:
Giacomo schreef:Ik las trouwens dat je ook met Jong mee deed, of doet. Waarom wil je eigenlijk dat het meerdere keren in de media komt?
Is overigens totáál niet aanvallend of stom bedoelt (misschien dat je het zo leest), maar echt puur een interessevraag.


Wat ik hier al eerder zei, dit bericht is niet gepubliceerd en zal nooit gebeuren.

En met Jong ben ik ook gestopt omdat ze de pesters wilde confronteren.

Ik wilde mijn verhaal vertellen voor andere, dat ze weten dat ze niet alleen zijn. (Dat heb ik namelijk wel altijd gedacht, dat ik de enige was die dood wilde)

Oh dat van Jong wist ik niet. Oké, ik snap je reden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn verhaal - Pagina 2 Empty Re: Mijn verhaal

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:10

Megara schreef:
Susan schreef:Wat betreft het stuk, ik denk dat het nog wel wordt herschreven voor het wordt gepubliceerd, verhalen in de Mijn Geheim zijn over het algemeen wat langer en uitgebreider. Ik denk dat dit gewoon een eerste opzet is na het interview.

Wat betreft jouw verhaal, wat een nare ervaringen. Lijkt het je niet moeilijk om ze straks zwart op wit te lezen?

Op de eerste pagina staat te lezen dat het verhaal al zo'n twee jaar oud is en nooit gepubliceerd is in het blad. smile

Los daarvan denk ik dat er geen enkele redacteur zal zijn die met zoveel puntjes in een verhaal werkt, ook niet in een eerste opzet. Het verhaal wil ik wel geloven, al heb ik nooit gehoord dat er bij baby's al oogjes afgeplakt worden, maar ik vind het nergens op slaan om het hele verhaal meteen voor fake uit te maken. Alleen het 'Mijn Geheim'-stukje geloof ik niet zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn verhaal - Pagina 2 Empty Re: Mijn verhaal

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:12

ik zal morgen speciaal voor je even foto's in scannen van mezelf als baby met een pleister op mijn ogen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn verhaal - Pagina 2 Empty Re: Mijn verhaal

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:16

Anousch schreef:ik zal morgen speciaal voor je even foto's in scannen van mezelf als baby met een pleister op mijn ogen smile

Dat ga je toch niet serieus doen? Je hoeft hier toch verantwoording af te leggen? :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn verhaal - Pagina 2 Empty Re: Mijn verhaal

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:16

Ik vind het wel erg knap dat je naar hun durfde toe te stappen en een poging wilde doen om je verhaal te delen met anderen. Uiteindelijk pakt het toch wel positief uit.

Het verhaal vind ik ontzettend slecht geschreven. Lang niet zo goed als dat de Yes deed. En bovendien is het verhaal wel erg negatief geschreven. Dat zal niet aan jou liggen, maar wel aan de redactie. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn verhaal - Pagina 2 Empty Re: Mijn verhaal

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:17

Doet me gewoon pijn dat er iemand is die serieus denkt dat ik dit VERZIN. dan moet ik wel een zieke geest hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn verhaal - Pagina 2 Empty Re: Mijn verhaal

Bericht  Ambivalence wo 23 feb 2011 - 9:18

Anousch, ik herken veel in je verhaal. Ontzettend naar dat je dit allemaal meegemaakt hebt en ik hoop voor je dat je het op een dag helemaal achter je kunt laten.
Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn verhaal - Pagina 2 Empty Re: Mijn verhaal

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:19

Anousch schreef:Doet me gewoon pijn dat er iemand is die serieus denkt dat ik dit VERZIN. dan moet ik wel een zieke geest hebben.
Dan heb je mijn post niet goed gelezen. Ik zeg niet dat je het verzint, ik trek alleen het verhaal van 'Mijn Geheim' in twijfel. Je verhaal geloof ik verder wel, alleen heb ik nog nooit eerder gehoord dat bij een baby de oogjes afgeplakt werden. Maar dat betekent niet dat ik je niet geloof. Ik heb namelijk ook niet alle medische wijsheid in pacht Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn verhaal - Pagina 2 Empty Re: Mijn verhaal

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:23

Maple schreef:
Anousch schreef:Doet me gewoon pijn dat er iemand is die serieus denkt dat ik dit VERZIN. dan moet ik wel een zieke geest hebben.
Dan heb je mijn post niet goed gelezen. Ik zeg niet dat je het verzint, ik trek alleen het verhaal van 'Mijn Geheim' in twijfel. Je verhaal geloof ik verder wel, alleen heb ik nog nooit eerder gehoord dat bij een baby de oogjes afgeplakt werden. Maar dat betekent niet dat ik je niet geloof. Ik heb namelijk ook niet alle medische wijsheid in pacht Wink
Waarom zou je dat doen?

@Anousch, knap dat je er boven op bent gekomen! Ik ben ook altijd gepest, totdat ik op de middelbare school vrij populair ben geworden. Dat heeft me een enorme boost gegeven en heeft me gemaakt tot wie ik nu ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn verhaal - Pagina 2 Empty Re: Mijn verhaal

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:26

Door de schrijfstijl. Ik wil overigens wel geloven dat dit haar verhaal is zoals ze 'm misschien zelf graag gepubliceerd had gezien, hoor. Dat ze het misschien zelf geschreven heeft. Ook wil ik echt wel geloven dat dit haar verhaal is en dat ze dat uiteindelijk misschien ook wel in de publiciteit wil hebben, maar tot nu toe blijft het steeds bij net-niet publiciteit (zoals ook het gebeuren bij het programma 'Jong').

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn verhaal - Pagina 2 Empty Re: Mijn verhaal

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:30

Ehh alsof ik daar iets aan kan doen?
Dat ze mijn verhaal niet kon gebruiken.


En dat van Jong is een duidelijke reden dus niet oordelen voordat je het hele verhaal kent Wink (die overigens een hoop meiden van hier wél weten)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn verhaal - Pagina 2 Empty Re: Mijn verhaal

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:31

Nouja, dan heb ik niets gezegd. Mijn excuses.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn verhaal - Pagina 2 Empty Re: Mijn verhaal

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:43

Ok, ik begrijp dus dat ik niet de enige ben die over de schrijfstijl valt haha. Helemaal dat ze het steeds 'oogje' noemt, waarom verkleinen?

Ik vraag me af, er wordt steeds geproken over het afplakken van het oog en het verhaal suggereert dat dit het oog is dat scheef kijkt maar ik neem aan dat je gezonde oog afgeplakt werd. Ik heb als kind dezelfde oogproblemen als jij gehad, vreselijk... Gelukkig is de operatie wel goed gegaan bij mij maar kreeg ik daarna dus een lui oog en werd mijn gezonde oog afgeplakt. Toen is het goedgekomen.

Jouw verhaal heeft wel een behoorlijk staartje gekregen, wat rot allemaal zeg Sad. Ik vind het alleen niet echt duidelijk in het verhaal hoe het nu opgelost is. Je zegt dat je ging praten op school en dat daar uit bleek dat je 'geen echt probleem' had? Maar wel negatieve gedachten. Maar het waren toch juist mensen van school die jou zo pestte? Hoe is dat gestopt dan? Of ging dat gewoon door? Ik vind het niet overkomen als een 'even tegenzitten-verhaal'. Ik ben vroeger zelf ook gepest, door de hele klas en veranderde daar compleet door. Uiteindelijk ben ik van school gewisseld en dat is echt wel mijn redding geweest.

Staan je ogen nu wel recht trouwens?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn verhaal - Pagina 2 Empty Re: Mijn verhaal

Bericht  Chocolate Cookie wo 23 feb 2011 - 9:46

Ik vind dat we respect moeten hebben voor het feit dat ze hier haar verhaal neer durft te zetten. En hoe het is geschreven, ja erg kinderlijk, maar niet minder waar natuurlijk.

Dat wou ik eventjes zeggen. smile
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn verhaal - Pagina 2 Empty Re: Mijn verhaal

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:46

Ik moest praten bij Jeugdzorg, en die vonden dat mijn probleem niet ernstig genoeg was het waren alleen 'maar' negatieve gedachten.

Dat pesten ging maar door ja, maar doordat ik dus sneed verzachtte mijn pijn even en kon ik er op school weer een dag tegenaan.

En ja van dat oog klopt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn verhaal - Pagina 2 Empty Re: Mijn verhaal

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:46

Anousch schreef:Ik vind de schrijfstijl het minst belangrijk eigenlijk, dit verhaal omschrijft wel even de moeilijkste periode uit mijn leven.

Het is jouw verhaal, natuurlijk grijpt het jou dan het meeste aan. Maar een stuk moet wel goed geschreven zijn om het duidelijk over te brengen. Nu lees ik het verhaal en irriteer ik me aan hoe het er staat, hoe incompleet het is en hoe veel foute er in staan ipv me te focussen op het verhaal. Dat is zo zonde van het hele stuk. Ik denk dat mensen zich er daarom juist aan ergeren omdat ze ook wel zien dat dit voor jou een heftig verhaal is uit je leven maar dat het niet zo op papier is gekomen. En dat is jammer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn verhaal - Pagina 2 Empty Re: Mijn verhaal

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum