Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor- en nadelen borstvoeding

+52
Shisha
Darius
Choco*
Silver
Susan
Sterrin_
Sea of Trees
Sophiee
Jade
Bolleke
Laurientje
Pompoen
*Lookie*
blondje1313
Aimee
Lejow
superwoman
Pien
Sun88
Coco
Pineco
Novalee
tweeling
Linda
SarahKey
Pink!
Paper Crown
Printje
Slakje
Tiara
maiadebij
Steep
CCC
Luce
boardbabe
Twellie
Aoi
Thunder
sanne-84
Teddyaapje
_Lana_
Caroow
Mamsie
Famke
Muppetje
Happydobby
Silke
Sanne
Liadan
Shopaholic
Supertalentje
Annemie
56 plaatsers

Pagina 4 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Voor- en nadelen borstvoeding - Pagina 4 Empty Re: Voor- en nadelen borstvoeding

Bericht  Lejow do 9 mei 2013 - 4:07

Ehm..omdat het topic voor en NADELEN heet.
En ik dit dus wel degelijk een behoorlijk groot nadeel vind.

Maar ik was even vergeten dat je iemand die borstvoeding geeft alleen moet/mag stimuleren om verder te gaan, en dat aangeven dat je ook kunt stoppen en waarom kennelijk echt not-done is..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen borstvoeding - Pagina 4 Empty Re: Voor- en nadelen borstvoeding

Bericht  Printje do 9 mei 2013 - 4:15

Idd, ik vind het überhaupt knapt dat jullie bv geven als ik lees over kloven, ontstekingen, diëten, weet ik hoevaak op een dag voeden, fles tepelverwarring ofzoiets clusteren etc. Dan denk ik mij niet gezien ik begin er niet aan.

Bij fv zijn de nadelen minder voor mij dan de nadelen van fv. Je zit idd soms met zwaardere voeding oid maar dat vind ik niet zozeer een nadeel want bij bv weet je al helemaal niet wat z binnenkrijgen en eten ze veel vaker.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen borstvoeding - Pagina 4 Empty Re: Voor- en nadelen borstvoeding

Bericht  Gast do 9 mei 2013 - 4:16

Als iedereen elkaar gewoon een keer in de waarde zou laten, zou het al heel erg fijn op het forum zijn. Iedereen zijn eigen keuzes, iedereen zijn eigen voorkeuren, voor- en nadelen. Waarom moet iedereen altijd commentaar op elkaar hebben? Ik kan dat echt niet begrijpen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen borstvoeding - Pagina 4 Empty Re: Voor- en nadelen borstvoeding

Bericht  Liadan do 9 mei 2013 - 4:18

Er wordt aan degenen die borstvoeding geven gevraagd wat de voor en nadelen zijn. Dan vind ik het ook een beetje misplaatst om tegen iemand te zeggen dat ze beter over kan gaan op flesvoeding omdat ze er zoveel nadelen aan ondervindt. Ik ben het hierin met Rejoy eens.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen borstvoeding - Pagina 4 Empty Re: Voor- en nadelen borstvoeding

Bericht  Lejow do 9 mei 2013 - 4:19

En laat heel duidelijk zijn, dat ik het echt heel knap vind dat ze nog BV geeft, maar dat ik het zo jammer vind dat ze zichzelf gewoon zo enorm wegcijfert.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen borstvoeding - Pagina 4 Empty Re: Voor- en nadelen borstvoeding

Bericht  Gast do 9 mei 2013 - 4:21

Lejow schreef:En laat heel duidelijk zijn, dat ik het echt heel knap vind dat ze nog BV geeft, maar dat ik het zo jammer vind dat ze zichzelf gewoon zo enorm wegcijfert.

Maar waarom is dat jammer? Het hoeft toch niet altijd alleen maar om jezelf te draaien? Vooral met allergieën is het gewoon feit dat het het allerbeste voor je kind is om borstvoeding te geven, dus ik zou ook mezelf aan de kant zetten op zo'n moment en er gewoon voor gaan. Dat is toch alleen maar goed van haar op zo'n moment? Dat doet ze voor haar kind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen borstvoeding - Pagina 4 Empty Re: Voor- en nadelen borstvoeding

Bericht  Caroow do 9 mei 2013 - 4:24

Lejow schreef:En laat heel duidelijk zijn, dat ik het echt heel knap vind dat ze nog BV geeft, maar dat ik het zo jammer vind dat ze zichzelf gewoon zo enorm wegcijfert.

Ik denk niet dat ze zich beter zou voelen wanneer ze hem fv zou geven, omdat haar eigenlijke keuze gewoon bv is. Als Printje moest kiezen tussen de fv met dieet of bv dan zou ze vast voor het dieet kiezen, omdat ze gewoon graag fv wil geven. Tenminste, dat denk ik smile

Ieder moet maar voor zich bepalen wat het beste bij hen past, ik zie mezelf niet met pakken Nutrilon slepen en een ander heeft geen zin in elke avond clusteren. Zo lang je maar een keuze maakt die bij jou en je gezin past is het goed toch. Het is niet zo dat 1 van de 2 slechter is.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen borstvoeding - Pagina 4 Empty Re: Voor- en nadelen borstvoeding

Bericht  Lejow do 9 mei 2013 - 4:26

Dat zeg ik toch ook Pippa?
Maar ik blijf er bij dat er een grens is.
En kennelijk ligt die grens bij jullie vele vele vele malen verder dan bij mij.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen borstvoeding - Pagina 4 Empty Re: Voor- en nadelen borstvoeding

Bericht  Gast do 9 mei 2013 - 4:27

Lejow schreef:Dat zeg ik toch ook Pippa?
Maar ik blijf er bij dat er een grens is.
En kennelijk ligt die grens bij jullie vele vele vele malen verder dan bij mij.

Nee, jij zegt dat je het jammer vindt dat ze zichzelf wegcijfert, en ik vind juist dat dat heel goed van haar is, omdat het gewoon goed voor haar kind is. Maar de grens zal sowieso bij iedereen anders liggen, ook per moment, per kind, per beslissing smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen borstvoeding - Pagina 4 Empty Re: Voor- en nadelen borstvoeding

Bericht  Annemie do 9 mei 2013 - 4:28

Wat is clusteren eigenlijk?
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen borstvoeding - Pagina 4 Empty Re: Voor- en nadelen borstvoeding

Bericht  Lejow do 9 mei 2013 - 4:28

Pippa schreef:
Lejow schreef:Dat zeg ik toch ook Pippa?
Maar ik blijf er bij dat er een grens is.
En kennelijk ligt die grens bij jullie vele vele vele malen verder dan bij mij.

Nee, jij zegt dat je het jammer vindt dat ze zichzelf wegcijfert, en ik vind juist dat dat heel goed van haar is, omdat het gewoon goed voor haar kind is. Maar de grens zal sowieso bij iedereen anders liggen, ook per moment, per kind, per beslissing smile

Dat zeg ik in de zin er voor, dat ik het echt heel knap vind dat ze nog BV geeft smile
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen borstvoeding - Pagina 4 Empty Re: Voor- en nadelen borstvoeding

Bericht  Pink! do 9 mei 2013 - 4:32

Rejoy. schreef:En nu zal ik wel weer iedereen op mijn dak krijgen, maar waarom geven jullie in vredesnaam deze reacties? Linda die geeft niet voor niets borstvoeding, het kost haar veel moeite, maar blijkbaar vindt ze dit oké, ook al kost haar dat veel moeite, dan ga je haar toch niet verder de put in praten? Ik vind het juist heel knap dat ze dit allemaal voor haar zoontje over heeft en dat ze nu al zover is gekomen. Als ze zou stoppen, zou ik dat in haar situatie echt begrijpen, maar als ze het daar niet over heeft, waarom post je dan zoiets? Je geeft haar daar alleen maar een K*tgevoel door.

En hoezo moet je overal van genieten? Ik geniet ook niet van een poepluier verschonen hoor, en dat moet ook écht gebeuren. Ik geniet er ook niet van om mijn kind met tranen bij de gastouder in de auto te zetten en hoewel ik een keuze heb om dat niet te doen, doe ik dat ook.

+1 ze doet t toch omdat ze de beste voeding wil voor haar kindje.

Bij mijn zoontje genoot ik er ook niet altijd van, bij mijn dochter wel, en hoe meer ik er over lees hoe meer ik achter mijn keus sta en hoe meer hekel ik krijg aan fv, niet dat ik t niet goed vind dat t bestaat maar wel hoe de fabrikanten daar mee omgaan en doen alsof fv ook heel goed is en op een walgelijke manier proberen bv'de moeders aan de fles te krijgen..
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen borstvoeding - Pagina 4 Empty Re: Voor- en nadelen borstvoeding

Bericht  Lejow do 9 mei 2013 - 4:33

Pink! schreef:
Rejoy. schreef:En nu zal ik wel weer iedereen op mijn dak krijgen, maar waarom geven jullie in vredesnaam deze reacties? Linda die geeft niet voor niets borstvoeding, het kost haar veel moeite, maar blijkbaar vindt ze dit oké, ook al kost haar dat veel moeite, dan ga je haar toch niet verder de put in praten? Ik vind het juist heel knap dat ze dit allemaal voor haar zoontje over heeft en dat ze nu al zover is gekomen. Als ze zou stoppen, zou ik dat in haar situatie echt begrijpen, maar als ze het daar niet over heeft, waarom post je dan zoiets? Je geeft haar daar alleen maar een K*tgevoel door.

En hoezo moet je overal van genieten? Ik geniet ook niet van een poepluier verschonen hoor, en dat moet ook écht gebeuren. Ik geniet er ook niet van om mijn kind met tranen bij de gastouder in de auto te zetten en hoewel ik een keuze heb om dat niet te doen, doe ik dat ook.

+1 ze doet t toch omdat ze de beste voeding wil voor haar kindje.

Bij mijn zoontje genoot ik er ook niet altijd van, bij mijn dochter wel, en hoe meer ik er over lees hoe meer ik achter mijn keus sta en hoe meer hekel ik krijg aan fv, niet dat ik t niet goed vind dat t bestaat maar wel hoe de fabrikanten daar mee omgaan en doen alsof fv ook heel goed is en op een walgelijke manier proberen bv'de moeders aan de fles te krijgen..

En dit vind ik dan weer overdreven en onzin..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen borstvoeding - Pagina 4 Empty Re: Voor- en nadelen borstvoeding

Bericht  Gast do 9 mei 2013 - 4:34

Lejow schreef:Sorry hoor, maar ik zou in zo'n geval toch echt voor mezelf kiezen.
En niet uit egoisme, of eigen belang of hoe je het dan ook wilt noemen, maar omdat ik graag ook nog wat aan mezelf wil hebben, en met een fijn gevoel de dag door wil komen.

Als je je zoon nu flesvoeding geeft wordt hij er echt niet minder van. Je hebt ook flesvoeding zonder melk.
Ik heb het ook doorgezet, met hangen en wurgen en veel ellende, daar ben ik niet minder van geworden hoor, mijn kinderen wel beter. Ik vond het ook niet leuk, ik heb het vaak genoeg vervloekt en ik had vast meer genoten als ik eerder gestopt was, maar ik vond het belangrijker dat mijn kinderen goede voeding kregen dan dat ik nou zozeer genoot geloof ik. En een paar jaar later hebben zij wel de voordelen van die voeding en ik echt geen last meer van die nadelen.


Laatst aangepast door Artemis op do 9 mei 2013 - 4:36; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen borstvoeding - Pagina 4 Empty Re: Voor- en nadelen borstvoeding

Bericht  _Lana_ do 9 mei 2013 - 4:35

Ik vind dat BV geven niet ten koste moet gaan van jezelf.
Ik bedoel, ik vind het echt geweldig van Linda en het belang van je kindje staat ook voorop, dat is ook de reden dat ik BV gegeven heb. Het moet niet te lang duren zo denk ik.
Maar de baby heeft er niets aan als je depressief zou worden en niet lekker in je vel zit.

Oja en wie kan mij een korte omschrijving geven van 'clusteren'? Dat hebben mijn kindjes echt nooit gedaan.
Een baby mag toch ook wel eens huilen zonder honger te hebben?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen borstvoeding - Pagina 4 Empty Re: Voor- en nadelen borstvoeding

Bericht  Gast do 9 mei 2013 - 4:37

Ik vind het ook geen drama als borstvoeding ten koste gaat van jezelf, kinderen hebben gaat nou eenmaal vaak ten koste van jezelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen borstvoeding - Pagina 4 Empty Re: Voor- en nadelen borstvoeding

Bericht  Pink! do 9 mei 2013 - 4:38

Hoezo onzin?


Flesvoeding promoten in afrikaanse landen alsof het evengoed is als bv, die moeders overtuigen dat het beter is en dat ze dan vervolgens aan de fles gaan...

Reclame in tijdschriften voor moeder met de teksten als borstvoeding is het beste maar kies voor jezelf en stop na 6 maanden ( weet de extacte tekst niet meer maar zo ongeveer) en kies voor jezelf

Enzv.

Dat vind ik walgelijk ja.. vooral het eerste...
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen borstvoeding - Pagina 4 Empty Re: Voor- en nadelen borstvoeding

Bericht  Caroow do 9 mei 2013 - 4:39

Annemie schreef:Wat is clusteren eigenlijk?

Mamahonger smile Sommige kindjes willen een bepaald moment van de dag graag aan de borst voor een langere tijd, maar drinken dan niet effectief. Dit kan na ziekte, als ze hun moeder hebben gemist (door werk oid) of gewoon, omdat ze dat fijn vinden.

R wil dit elke avond. Ik vind het geen probleem, ik kan nog van alles doen met hem aan de borst. Als het niet uitkomt kan ik dit zelf vervroegen, dan leg ik hem tijdens het avondeten bijvoorbeeld een tijd lang aan.

Als ik het niet doe dan huilt hij een uur, en dan is het ook weer klaar. Ik denk dat dat is wat sommige een huiluurtje noemen, maar dat weet ik niet zeker en ik wil ook niemand voor het hoofd stoten met die uitspraak.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen borstvoeding - Pagina 4 Empty Re: Voor- en nadelen borstvoeding

Bericht  Pineco do 9 mei 2013 - 4:46

Caroow schreef:
Annemie schreef:Wat is clusteren eigenlijk?

Mamahonger Voor- en nadelen borstvoeding - Pagina 4 561177 Sommige kindjes willen een bepaald moment van de dag graag aan de borst voor een langere tijd, maar drinken dan niet effectief. Dit kan na ziekte, als ze hun moeder hebben gemist (door werk oid) of gewoon, omdat ze dat fijn vinden.

R wil dit elke avond. Ik vind het geen probleem, ik kan nog van alles doen met hem aan de borst. Als het niet uitkomt kan ik dit zelf vervroegen, dan leg ik hem tijdens het avondeten bijvoorbeeld een tijd lang aan.

Als ik het niet doe dan huilt hij een uur, en dan is het ook weer klaar. Ik denk dat dat is wat sommige een huiluurtje noemen, maar dat weet ik niet zeker en ik wil ook niemand voor het hoofd stoten met die uitspraak.

Dat idee heb ik ook ja. Kindjes die kunstvoeding krijgen, zullen net zo goed mamahonger hebben neem ik aan? Denk dat dat dan weer een voordeel van borstvoeding is, je kunt zo'n huiluurtje makkelijker opvangen. Clusteren en tv kijken gaan prima samen, huiluurtje en tv kijken net iets minder Wink

Verder ben ik het eens met Pippa in zoverre dat iedereen elkaar in zijn of haar waarde moet laten. En net als Artemis (en Linda dus) vind ik best dat je je kind af en toe voorop mag (misschien zelfs wel moet) stellen als dat beter is voor hun gezondheid. Ik krijg uit Linda's verhalen niet de indruk dat ze achter kunstvoeding staat en kan me dan heel goed voorstellen dat zij er alles aan doet om toch door te blijven gaan met borstvoeding.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen borstvoeding - Pagina 4 Empty Re: Voor- en nadelen borstvoeding

Bericht  Novalee do 9 mei 2013 - 4:47

Artemis schreef:Ik vind het ook geen drama als borstvoeding ten koste gaat van jezelf, kinderen hebben gaat nou eenmaal vaak ten koste van jezelf.
Dat ligt er maar net aan in welke mate het ten koste van jezelf gaat. Ik werd mede daardoor zwaar depressief. Dan vind ik het niet meer per se de beste keuze om door te zetten omdat mijn dochter er langer profijt van heeft dan dat het voor mij moeite kostte. Uiteindelijk moet je ook die periode de dagen door kunnen komen en naast het voeden een goede moeder zijn. En straks bij een tweede keer heb ik niet alleen het belang van de baby maar ook van de oudste om rekening mee te houden. Dan ben ik toch echt blij dat ik toen heb besloten te stoppen. N. lijkt nu over haar allergieën heen gegroeid te zijn maar mocht ze in de toekomst toch ergens last van hebben dan mag ik toch hopen dat zij daar begrip voor heeft.

Dit allemaal met betrekking tot mijn situatie. Ik weet dat het bij Linda heel anders is en ik vind het heel erg knap dat ze een tweede keer deze keuze maakt. Maar je kunt niet zo stellen dat het in elke situatie het belang van de moeder ondergeschikt is aan die van het kind. BV is altijd de beste voeding, maar flesvoeding is geen vergif.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen borstvoeding - Pagina 4 Empty Re: Voor- en nadelen borstvoeding

Bericht  _Lana_ do 9 mei 2013 - 4:50

Dank je voor de uitleg Caroow. Het is wel heel fijn dat je er op inspeelt.
Maar voor de mensen die er tegenop zien, het moet niet.
Ik heb nooit geclusterd. Dat is natuurlijk geen doen met een tweeling. Maar als ze 's avonds huilden, namen we ze wel lekker bij ons.

_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen borstvoeding - Pagina 4 Empty Re: Voor- en nadelen borstvoeding

Bericht  Caroow do 9 mei 2013 - 4:51

Pineco schreef:
Caroow schreef:
Annemie schreef:Wat is clusteren eigenlijk?

Mamahonger Voor- en nadelen borstvoeding - Pagina 4 561177 Sommige kindjes willen een bepaald moment van de dag graag aan de borst voor een langere tijd, maar drinken dan niet effectief. Dit kan na ziekte, als ze hun moeder hebben gemist (door werk oid) of gewoon, omdat ze dat fijn vinden.

R wil dit elke avond. Ik vind het geen probleem, ik kan nog van alles doen met hem aan de borst. Als het niet uitkomt kan ik dit zelf vervroegen, dan leg ik hem tijdens het avondeten bijvoorbeeld een tijd lang aan.

Als ik het niet doe dan huilt hij een uur, en dan is het ook weer klaar. Ik denk dat dat is wat sommige een huiluurtje noemen, maar dat weet ik niet zeker en ik wil ook niemand voor het hoofd stoten met die uitspraak.


Dat idee heb ik ook ja. Kindjes die kunstvoeding krijgen, zullen net zo goed mamahonger hebben neem ik aan? Denk dat dat dan weer een voordeel van borstvoeding is, je kunt zo'n huiluurtje makkelijker opvangen. Clusteren en tv kijken gaan prima samen, huiluurtje en tv kijken net iets minder Wink

Verder ben ik het eens met Pippa in zoverre dat iedereen elkaar in zijn of haar waarde moet laten. En net als Artemis (en Linda dus) vind ik best dat je je kind af en toe voorop mag (misschien zelfs wel moet) stellen als dat beter is voor hun gezondheid. Ik krijg uit Linda's verhalen niet de indruk dat ze achter kunstvoeding staat en kan me dan heel goed voorstellen dat zij er alles aan doet om toch door te blijven gaan met borstvoeding.

Mijn vriend werkt vaak 's avonds. Dan ga ik samen met R in bed liggen, hij lekker in zijn luiertje op mijn blote buik en ik kijk lekker tv. Ik zou dat niet willen omwisselen voor een uur met een huilende baby.


Laatst aangepast door Caroow op do 9 mei 2013 - 4:56; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Er ging even iets niet goed met quoten)
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen borstvoeding - Pagina 4 Empty Re: Voor- en nadelen borstvoeding

Bericht  Printje do 9 mei 2013 - 4:51

Artemis schreef:Ik vind het ook geen drama als borstvoeding ten koste gaat van jezelf, kinderen hebben gaat nou eenmaal vaak ten koste van jezelf.

Dat klopt maar in dit opzicht koos ik voor mezelf.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen borstvoeding - Pagina 4 Empty Re: Voor- en nadelen borstvoeding

Bericht  _Lana_ do 9 mei 2013 - 4:55

Ik stel mijn kinderen ook echt voorop! En dat is ook de reden dat ik de BV heb volgehouden. Een flesje had in mijn geval veel makkelijker geweest.
Ik vond het in het begin namelijk echt investeren en het hij zeeeeker niet vanzelf.
Maar in het geval van Linda zie ik het toch net even anders. Ik zal verder niet teveel op haar verhaal ingaan, maar als je bang bent dat je weer in een depressie raakt, dan vind ik je eigen welzijn wel even belangrijker, want dat is voor je kind ook beter.
Als ik het weg moet halen Linda, moet je het zeggen hoor.


Laatst aangepast door _Lana_ op do 9 mei 2013 - 4:59; in totaal 1 keer bewerkt
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen borstvoeding - Pagina 4 Empty Re: Voor- en nadelen borstvoeding

Bericht  Printje do 9 mei 2013 - 4:57

Ik stel mijn kinderen ook voorop. Ik heb liever een ontspannen moeder als een met stress om bv.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor- en nadelen borstvoeding - Pagina 4 Empty Re: Voor- en nadelen borstvoeding

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum