I'm worried.. Update
+62
Roos
Ella
red rose
Burn
Tummy
Mama
bolus26
Zonneschijn
Peanut
Jade
Linda
Parisienne
Dennenappel
_Lana_
Julia
Moon
Mamsie
Clapperdie
Limburg85
Pineco
Silke
SDL
studiebol
Muppetje
Marin
Snoes
boardbabe
Pien
Famke
Charles
Flower_L
Marcellah89
Manderijn
Twellie
Cimic
Le Chat Noir
M@niek
Lejow
Stuiterbal
Rush
June
Eris
Tamagotchi
Schism
Reva
Fortissimo
Steep
Bolleke
Bubbelicious
Liadan
Amber-
Jilke
Paper Crown
Susan
Sanne
Happydobby
slaatje
Printje
Caroow
Puggle
sanne-84
Tania
66 plaatsers
Pagina 4 van 9
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: I'm worried.. Update
Goed dat je opnieuw gebeld hebt en fijn dat je nu iemand aan de telefoon had die jouw zorgen snapt.
Natuurlijk laat je liever tien keer voor niks kijken dan één keer te weinig. Al is het alleen maar voor je eigen gemoedsrust. Het is toch je kind, je dierbaarste bezit.
Ik hoop dat ze je vrijdag gerust kunnen stellen en dat zijn fontanel nog niet dicht is.
Natuurlijk laat je liever tien keer voor niks kijken dan één keer te weinig. Al is het alleen maar voor je eigen gemoedsrust. Het is toch je kind, je dierbaarste bezit.
Ik hoop dat ze je vrijdag gerust kunnen stellen en dat zijn fontanel nog niet dicht is.
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Dat is waar. In ieder geval sterkte.
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Nou ja ik kan behoorlijk emotioneel reageren als het om de gezondheid van mijn kind gaat. Hij is te kostbaar (en mijn gemoedsrust ook) om zomaar zonder enige moeite genoegen te nemen met regels van een huisarts die met zijn gat 2 weken vakantie zit te vieren. Dikke doei.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Logisch, daar ben je moeder voor. Het is je meest kostbare bezit. Nogmaals sterkte, ik duim voor je dat alles meevalt, en dat ze het bij het verkeerde eind hadden.
Bubbelicious- Prater
CB heeft toen mijn dochter zo oud was hetzelfde tegen mij gezegd, met daarbij de mededeling dat haar hoofdje niet met haar lijntje meegroeit, maar ik moest me vóóral géén zorgen maken hoor. (Yeah right) Uiteindelijk bleek er niks aan de hand en heb ik een prachtige gezonde dochter met gewoon een wat kleiner hoofd. Het kan ook niks betekenen PC, op internet staan altijd rampverhalen he, mensen waarbij het goed gaat schrijven hun verhaal niet op op internet...
Tamagotchi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13
Tamagotchi schreef:CB heeft toen mijn dochter zo oud was hetzelfde tegen mij gezegd, met daarbij de mededeling dat haar hoofdje niet met haar lijntje meegroeit, maar ik moest me vóóral géén zorgen maken hoor. (Yeah right) Uiteindelijk bleek er niks aan de hand en heb ik een prachtige gezonde dochter met gewoon een wat kleiner hoofd. Het kan ook niks betekenen PC, op internet staan altijd rampverhalen he, mensen waarbij het goed gaat schrijven hun verhaal niet op op internet...
Dat is waar. Fijn dat er niets was, een klein hoofd is ook supercute. Mijn zoon heeft *even vergeleken met Zazou's A.* een enorm groot hoofd. Heeft ie van zijn vader hoor.
Jeetje jou wordt wel elke keer de stuipen op het lijf gejaagd, tijdens de zwangerschap en nu dit weer. Ik geef je groot gelijk dat je gebeld hebt! Ik duim mee voor een goede afloop. Sterkte!
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Eris schreef:Jeetje jou wordt wel elke keer de stuipen op het lijf gejaagd, tijdens de zwangerschap en nu dit weer. Ik geef je groot gelijk dat je gebeld hebt! Ik duim mee voor een goede afloop. Sterkte!
Ja, idd. Ik kom blijkbaar zo relaxed over dat ze me alles zeggen. Heb ik nu eindelijk het kind dat ik zo graag wilde, maak ik me weer zorgen om zijn hoofdje.
Paper Crown schreef:genoegen te nemen met regels van een huisarts die met zijn gat 2 weken vakantie zit te vieren. Dikke doei.
Dat is helemaal waar, een huisarts heeft geen recht op vakantie.
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Jilke schreef:Paper Crown schreef:genoegen te nemen met regels van een huisarts die met zijn gat 2 weken vakantie zit te vieren. Dikke doei.
Of jij houdt nu gewoon even je mond. Ik ben niet eens zo irritant en bijdehand als jij.
Fijn dat je vrijdag terecht kunt, PC. Ik vraag soms aan een ander om voor me te googelen, zodat iemand anders die er wat relaxter instaat een inschatting kan maken of ik moet bellen of niet.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Artsen/assistenten/hulpverleners mogen wel een keer een lesje communicatie krijgen. Kunnen ze een hoop van leren..
Sterkte met wachten op duidelijkheid!
Sterkte met wachten op duidelijkheid!
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Jilke schreef:Paper Crown schreef:genoegen te nemen met regels van een huisarts die met zijn gat 2 weken vakantie zit te vieren. Dikke doei.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Helemaal mee eens! Zeker bij een kindje wat nog niet uit kan spreken hoe hij zich voelt en of hij klachten heeft.Paper Crown schreef:Nou ja ik kan behoorlijk emotioneel reageren als het om de gezondheid van mijn kind gaat. Hij is te kostbaar (en mijn gemoedsrust ook) om zomaar zonder enige moeite genoegen te nemen met regels van een huisarts die met zijn gat 2 weken vakantie zit te vieren. Dikke doei.
Kan me voorstellen dat je zonder geruststelling opeens achter de gewone dingen iets gaat zoeken, na laten gaan lijkt me het beste wat je kan doen voor jezelf en voor hem
Gast- Gast
Jij kleine duvel. Wat ben je toch gevat. Echt, applaus.
Rush schreef:Jilke schreef:Paper Crown schreef:genoegen te nemen met regels van een huisarts die met zijn gat 2 weken vakantie zit te vieren. Dikke doei.
Is niet eens een leuke website Ik denk hee, daar kan ik wel even op kijken
Bubbelicious- Prater
Ken je fokforum niet. Bubbelicious?Bubbelicious schreef:Rush schreef:Jilke schreef:Paper Crown schreef:genoegen te nemen met regels van een huisarts die met zijn gat 2 weken vakantie zit te vieren. Dikke doei.
Is niet eens een leuke website Ik denk hee, daar kan ik wel even op kijken
Nee...
Bubbelicious- Prater
Paper Crown schreef:Jilke schreef:Paper Crown schreef:genoegen te nemen met regels van een huisarts die met zijn gat 2 weken vakantie zit te vieren. Dikke doei.
Jij kleine duvel. Wat ben je toch gevat. Echt, applaus.
Ben blij dat je er om kunt lachen
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Je weet niet wat je mist.Bubbelicious schreef:Nee...
Rush- Lady Post-a-lot
Maar als ik op de website kijk krijg ik een saaie pagina, Is het adres dan niet juist?Rush schreef:Je weet niet wat je mist.Bubbelicious schreef:Nee...
Bubbelicious- Prater
Bubbelicious schreef:Maar als ik op de website kijk krijg ik een saaie pagina, Is het adres dan niet juist?Rush schreef:Je weet niet wat je mist.Bubbelicious schreef:Nee...
forum.fok.nl
Maar dat betekend dat jullie mijn poppetje niet zien?Bubbelicious schreef:Maar als ik op de website kijk krijg ik een saaie pagina, Is het adres dan niet juist?Rush schreef:Je weet niet wat je mist.Bubbelicious schreef:Nee...
Rush- Lady Post-a-lot
Poppetje?????
Bubbelicious- Prater
Ja, een emoticon op die reactie van Jilke. Maar schijnbaar gaat dat op een ander forum dan automatisch om in een link. . Ik zie er namelijk wel een emoticon staan.
Ik ga toch niet ineens midden in een topic een link van Fok! zetten haha!
Ik ga toch niet ineens midden in een topic een link van Fok! zetten haha!
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» update!!! (update 2 januari)
» Update!
» Even een update.
» daar zit je dan
» update!!! (update 2 januari)
» Update!
» Even een update.
» daar zit je dan
Pagina 4 van 9
Permissies van dit forum: