Even een update.
+11
Koffieleut
Novalee
maiadebij
Fiebje
Parisienne
Happydobby
Smaragdje
PapillonRose
Flip Fluitketel
Famke
Dora
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Even een update.
Hier gaat alles helemaal super.
Heb wel afgelopen woensdag en donderdag flink veel stuwing gehad en vrijdag heb ik even tegen een borstonsteking aangezeten, maar na het soepel kolven (waarbij ik na het eten geven aan M.aaike ruim 150 cc!!! eruit heb gehaald).
M.aaike is de eerste dag veel afgevallen (135 gram), maar meteen daarna is ze meteen flink gaan groeien, eerst 5 gram en vanaf toen mininaal 20 gram per dag. In het ziekenhuis werd de voeding per dag met 5 cc opgehoogd, maar op een gegeven moment dacht M.aaike; ik verdubbel het gewoon.
Het lijkt erop dat wat ze bij mij in m'n buik niet kreeg nu pakt. In het begin had ze gewoon vel over zeg maar, en nu merk je al dat het wat gevulder begint te raken.
Vandaag heb ik nog erg moeten lachen, want ze was in bad geweest en Y.uanita ging ze aankleden en toen heeft ze tot 3x achter elkaar alles ondergepoept, hahaha.
Ik geeft nog steeds borstvoeding (klinkt trouwens stom, tis pas een week), maar dat gaat erg goed! Gelukkig heb ik geen last van kloven of andere ongemakken zeg maar. Ik kreeg vandaag de complimenten van de kraamverzorgster, want ik zat er erg relaxt bij tijdens het voeden. Ze gaf ook aan dat wanneer ik een dipje heb gewoon even een keer extra moet kolven en dan komt het vanzelf wel weer goed, zij ziet mij M.aaike rustig een jaar voeden. Nouja, we zien wel.
A.nouk doet het ook erg goed gelukkig! Als we beneden komen met M.aaike wilt ze meteen een kusje geven en aaien. Gelukkig lijkt ze niet jaloers. Verder proberen we zoveel mogelijk regelmaat voor A.nouk te houden.
Op de momenten dat Y.uanita werkt heb ik wel mijn moeder als achterwacht en mijn moeder komt nu 2 avondjes helpen met A.nouk, want Y.uanita heeft nu avonddienst.
P.s. mijn bevallingsverhaal volgt nog.
Heb wel afgelopen woensdag en donderdag flink veel stuwing gehad en vrijdag heb ik even tegen een borstonsteking aangezeten, maar na het soepel kolven (waarbij ik na het eten geven aan M.aaike ruim 150 cc!!! eruit heb gehaald).
M.aaike is de eerste dag veel afgevallen (135 gram), maar meteen daarna is ze meteen flink gaan groeien, eerst 5 gram en vanaf toen mininaal 20 gram per dag. In het ziekenhuis werd de voeding per dag met 5 cc opgehoogd, maar op een gegeven moment dacht M.aaike; ik verdubbel het gewoon.
Het lijkt erop dat wat ze bij mij in m'n buik niet kreeg nu pakt. In het begin had ze gewoon vel over zeg maar, en nu merk je al dat het wat gevulder begint te raken.
Vandaag heb ik nog erg moeten lachen, want ze was in bad geweest en Y.uanita ging ze aankleden en toen heeft ze tot 3x achter elkaar alles ondergepoept, hahaha.
Ik geeft nog steeds borstvoeding (klinkt trouwens stom, tis pas een week), maar dat gaat erg goed! Gelukkig heb ik geen last van kloven of andere ongemakken zeg maar. Ik kreeg vandaag de complimenten van de kraamverzorgster, want ik zat er erg relaxt bij tijdens het voeden. Ze gaf ook aan dat wanneer ik een dipje heb gewoon even een keer extra moet kolven en dan komt het vanzelf wel weer goed, zij ziet mij M.aaike rustig een jaar voeden. Nouja, we zien wel.
A.nouk doet het ook erg goed gelukkig! Als we beneden komen met M.aaike wilt ze meteen een kusje geven en aaien. Gelukkig lijkt ze niet jaloers. Verder proberen we zoveel mogelijk regelmaat voor A.nouk te houden.
Op de momenten dat Y.uanita werkt heb ik wel mijn moeder als achterwacht en mijn moeder komt nu 2 avondjes helpen met A.nouk, want Y.uanita heeft nu avonddienst.
P.s. mijn bevallingsverhaal volgt nog.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Even een update.
Wat fijn dat het zo goed gaat en dat ze lekker aan het groeien is. Hoe zwaar was ze nu bij de geboorte?
Geniet er maar van, maar dat doen jullie zo te lezen wel!
Geniet er maar van, maar dat doen jullie zo te lezen wel!
Famke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 268
Fijn dat het allemaal zo goed gaat! Geniet er lekker van!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
M.aaike woog bij de geboorte 2330 gram en een lengte van 47/48 cm.
Dora- Kletskop
Fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie! Veel geluk en lekker genieten!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Fijn dat het zo goed gaat met jullie! Geniet ervan ;-)
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Fijn dat het allemaal goed gaat, ben zeer benieuwd naar je verhaal.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Fijn dat ze het zo goed doet! Geniet maar lekker samen en ik ben ook wel benieuwd naar je verhaal.
Gast- Gast
Wat fijn dat het zo goed gaat! Lekker doorgaan met genieten dus Veel geluk!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
wat fijn om te horen dat alles goed gaat. De rest horen we vanzelf wel! Lekker genieten van jullie 2 dochters!
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
wat fijn om te horen dat het zo goed met jullie gaat!! En dat jullie kleine meisje de smaak te pakken heeft met groeien, dat geeft toch een fijne bevestiging dat het lekker loopt met je borstvoeding!
Mijn dochter krijgt inmiddels 10 maanden borstvoeding en buiten wat dipjes is dat hier zo voorbij gevlogen! Dus wie weet genieten jullie er ook nog lang van!
Mijn dochter krijgt inmiddels 10 maanden borstvoeding en buiten wat dipjes is dat hier zo voorbij gevlogen! Dus wie weet genieten jullie er ook nog lang van!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Fijn om te lezen dat het zo goed gaat! Geniet er maar van!
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Wat super dat het zo goed gaat!!! Geniet er lekker van!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Wat fijn dat alles goed met jullie gaat! Lekker genieten!
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
Super dat het zo goed gaat!! Doet je als moeder goed!!
Hoe zwaar is ze nu?
Die van mij was ook een kleintje en is binnen een maand een kilo aangekomen en 5 cm gegroeid. En dat ook op borstvoeding.
Hoop dat M. ook zo snel groeit.
Hoe zwaar is ze nu?
Die van mij was ook een kleintje en is binnen een maand een kilo aangekomen en 5 cm gegroeid. En dat ook op borstvoeding.
Hoop dat M. ook zo snel groeit.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Wat heerlijk dat het zo goed gaat! Geniet er lekker van! Ik wacht met smart op je bv-verhaal!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Wat ontzettend fijn dat alles zo goed gaat met jullie!! Geniet er maar lekker van!!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Vandaag woog ze 2380 gram! Dat is dus 50 gram boven d'r geboortegewicht (en daar mogen ze 2 weken over doen)
Morgen laten we ons nog 1 dag verwennen met de kraamzorg (ja, wij zijn zeer goed verzekerd, krijgen 10!!! dagen kraamzorg) en vanaf dan mogen we het zelf gaan doen, en dat gaat wel helemaal goed komen denk ik.
Tis inderdaad erg fijn zo een bevestiging te krijgen als moeder dat ze zo goed groeit van mijn bv.
Morgen laten we ons nog 1 dag verwennen met de kraamzorg (ja, wij zijn zeer goed verzekerd, krijgen 10!!! dagen kraamzorg) en vanaf dan mogen we het zelf gaan doen, en dat gaat wel helemaal goed komen denk ik.
Tis inderdaad erg fijn zo een bevestiging te krijgen als moeder dat ze zo goed groeit van mijn bv.
Dora- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» update!!! (update 2 januari)
» update
» Update!
» daar zit je dan
» update!!! (update 2 januari)
» update
» Update!
» daar zit je dan
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: