Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Update van Mama van 2. Update pagina 24.

+94
Blond
Lady4
Earane
Zininzon
Floor
Puggle
diddie
juffie001
Muis
Novalee
Roza
Lavendel
mzcharlotte
Weegschaal
Elmo
Liadan
Nana
Bruintje Beer
LotteK
Meeko
Clapperdie
kwak
Ayla
Le Chat Noir
Ugly Betty
Bloem86
Printje
Pussycat
meisje
Jordana
Curious
Makamba
koNijntje
ekiaam87
Monnie
Smaragdje
Flower_L
Happy
TukTuk
Wennes
Muppetje
Parisienne
Darius
Bolleke
woezel
Amber-
Marin
sandra
PluDan
Ilargi
Julia
Kayleigh
RiLiJu
Rovine
Tania
Monte
studiebol
Sjaantje
moepie
xxjojootjexx
Inge
Ella
Merai
yes1984
TNMN
Oasis
Koffieleut
Jasmine
Lejow
Thunder
L!ND@
Flip Fluitketel
bolus26
Minx
Zora
Burn
Pompoen
Jade
blauwwitrood
Suus
LindaK
frolic
_Jet
Creabea_28
Rumble
Vancity_girl
Poisongirl
PapillonRose
Sarah1985
pindaatje
Mamsie
Leine
Susan
Rush
98 plaatsers

Pagina 1 van 16 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Update van Mama van 2. Update pagina 24. Empty Update van Mama van 2. Update pagina 24.

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 21:18

Gisteren hebben we een aantal gesprekken gehad. Als iemand wil weten hoe het nu gaat, het staat op Mara haar site www.marasenna.babysite.nl


Laatst aangepast door Mama_van2 op zo 26 feb 2012 - 3:01; in totaal 5 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Update van Mama van 2. Update pagina 24. Empty Re: Update van Mama van 2. Update pagina 24.

Bericht  Rush do 6 okt 2011 - 21:24

Het laatste puntje zit nu aan de link vast, die 'moet' er even af :-)
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Update van Mama van 2. Update pagina 24. Empty Re: Update van Mama van 2. Update pagina 24.

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 21:27

Wat een ontzettend heftig vooruitzicht weer... Hoop dat jullie toch langzaam aan het idee kunnen wennen, heel veel sterkte!hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Update van Mama van 2. Update pagina 24. Empty Re: Update van Mama van 2. Update pagina 24.

Bericht  Susan do 6 okt 2011 - 21:32

O, wat heftig allemaal.

hug
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Update van Mama van 2. Update pagina 24. Empty Re: Update van Mama van 2. Update pagina 24.

Bericht  Rush do 6 okt 2011 - 21:33

Goh wat heftig, heb echt kippenvel als ik het lees! hug
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Update van Mama van 2. Update pagina 24. Empty Re: Update van Mama van 2. Update pagina 24.

Bericht  Leine do 6 okt 2011 - 21:36

Jeetje wat heftig Mama_van2! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen! hug
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Update van Mama van 2. Update pagina 24. Empty Re: Update van Mama van 2. Update pagina 24.

Bericht  Mamsie do 6 okt 2011 - 21:39

Pff wat een hel om elke keer in die spanning te zitten. Ik hoop zo dat het gewoon goed gaat lukken allemaal en dat M.ara alleen maar groeit!

Ik heb mega veel respect voor jullie!

Sterkte.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Update van Mama van 2. Update pagina 24. Empty Re: Update van Mama van 2. Update pagina 24.

Bericht  pindaatje do 6 okt 2011 - 21:50

Jeetje wat heftig allemaal! Tranen in mijn ogen als ik het allemaal lees op je site!
Wat kun je het allemaal goed verwoorden, en wat heeft jullie meid het toch ontzettend getroffen met jou als liefdevolle mama!

Wens jullie heel veel sterkte voor de komende periode!
hug

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Update van Mama van 2. Update pagina 24. Empty Re: Update van Mama van 2. Update pagina 24.

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 21:53

Wat zwaar is dit zeg. Je wilt dat ze geholpen wordt, maar wat brengt dit angsten met zich mee. Ik hoop echt, met heel mn hart, dat het zo voorspoedig mogelijk zal verlopen.

Is S.enna een beetje op de hoogte van dit alles? Lijkt me ook lastig. Je wilt niet dat ze zich zo veel zorgen maakt, maar voor zo'n meid kun je het moeilijk verbergen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Update van Mama van 2. Update pagina 24. Empty Re: Update van Mama van 2. Update pagina 24.

Bericht  Sarah1985 do 6 okt 2011 - 21:53

jemig wat heftig allemaal zeg. En idd is maar goed dat jullie meisje niet weet wat er allemaal gaat gebeuren
Sterkte voor jullie wat spannend allemaal hug
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Update van Mama van 2. Update pagina 24. Empty Re: Update van Mama van 2. Update pagina 24.

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 22:04

Zoow kippenvel gaat door mijn hele lijf. Wat heftig allemaal voor jullie zeg. Ik hoop dat ze gauw geopereerd mag worden en dat het goed gaat komen met haar. Voor jullie allemaal hug Heel veel kracht voor jullie toegewenst ook voor jullie in deze tijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Update van Mama van 2. Update pagina 24. Empty Re: Update van Mama van 2. Update pagina 24.

Bericht  PapillonRose do 6 okt 2011 - 22:05

Jeetje, wat heftig weer allemaal! Heel veel sterke gewenst voor alles wat nog komen gaat. Wil nog wel even zeggen dat ik je een ongelooflijk sterke mama vind hug
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Update van Mama van 2. Update pagina 24. Empty Re: Update van Mama van 2. Update pagina 24.

Bericht  Poisongirl do 6 okt 2011 - 22:13

Heel heftig zeg! Sterkte. Ik heb er gewoon overal kippenvel van!
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Update van Mama van 2. Update pagina 24. Empty Re: Update van Mama van 2. Update pagina 24.

Bericht  Vancity_girl do 6 okt 2011 - 22:14

Ik weet niet wat ik moet zeggen dus kom je een dikke knuffel geven hug
Heel veel sterkte weer!
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Update van Mama van 2. Update pagina 24. Empty Re: Update van Mama van 2. Update pagina 24.

Bericht  Rumble do 6 okt 2011 - 22:14

Jeetje, wat heftig Mv2! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen! Ik kreeg gewoon tranen in mijn ogen bij het lezen van je stukje. hug
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Update van Mama van 2. Update pagina 24. Empty Re: Update van Mama van 2. Update pagina 24.

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 23:14

Jeetje meis wat heftig....Wat ben je sterk. M.ara en S.enna mogen blij zijn met een mama zoals jij!

Hersenen zijn gelukkig wel heel flexibel, kunnen functies van elkaar overnemen en weer 'aangroeien'. Zag laatst een kindje op tv waarbij ze bijna de helft van haar hersenen moesten weghalen, maar uiteindelijk was ze wel helemaal gezond. Ze was niet veel ouder dan M.ara.

Ik weet verder niet goed wat ik moet zeggen, ik denk aan jullie.


Laatst aangepast door _Leaf_ op do 6 okt 2011 - 23:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Update van Mama van 2. Update pagina 24. Empty Re: Update van Mama van 2. Update pagina 24.

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 23:15

Heftig, zeg!! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Update van Mama van 2. Update pagina 24. Empty Re: Update van Mama van 2. Update pagina 24.

Bericht  Creabea_28 vr 7 okt 2011 - 0:04

Jeetje wat heftig! Het is moeilijk om de goede woorden te vinden om uit te drukken hoe ik meeleef met jullie en hoe ontzettend sterk ik jullie vind overkomen. Ik heb heel veel respect voor jullie. Veel sterkte toegewenst!
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Update van Mama van 2. Update pagina 24. Empty Re: Update van Mama van 2. Update pagina 24.

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 0:27

Wat zijn jullie sterk! Wat lieve M.ara sterk! Wil jullie zoveel kracht, moed en sterkte geven van heel de wereld! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Update van Mama van 2. Update pagina 24. Empty Re: Update van Mama van 2. Update pagina 24.

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 0:33

wat een dubbel nieuws. Aan de ene kant ontzettend fijn dat ze geholpen kan worden, maar aan de andere kant zijn alle risico's enorm beangstigend. Wat een onzekerheid allemaal, alsof jullie niet al genoeg op jullie bord hadden gehad. Ik hoop met heel m'n hart (en met mij ongetwijfeld vele anderen) dat de operatie goed verloopt en er geen complicaties ontstaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Update van Mama van 2. Update pagina 24. Empty Re: Update van Mama van 2. Update pagina 24.

Bericht  _Jet vr 7 okt 2011 - 0:41

Het is (bijna) niet voor te stellen hoe zwaar jullie het moeten hebben. Wat heb ik ontzettend veel respect voor jullie. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen!
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Update van Mama van 2. Update pagina 24. Empty Re: Update van Mama van 2. Update pagina 24.

Bericht  frolic vr 7 okt 2011 - 0:44

Zit weer fijn te bleren , en de woorden die in mn hoofd spelen zijn niet plaatsbaar op een openbaar forum.
Dus hou ik het maar bij een hele dikke knuffel , enorm veel succes met al wat komen gaat !

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Update van Mama van 2. Update pagina 24. Empty Re: Update van Mama van 2. Update pagina 24.

Bericht  LindaK vr 7 okt 2011 - 0:51

Wat ontzettend heftig!!
Heel veel sterkte!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Update van Mama van 2. Update pagina 24. Empty Re: Update van Mama van 2. Update pagina 24.

Bericht  frolic vr 7 okt 2011 - 0:52

Zit nu dr foto's te kijken , en uit dr oogjes straalt 1 en al dapperheid .. Die meid gaat iedereen versteld doen staan !

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Update van Mama van 2. Update pagina 24. Empty Re: Update van Mama van 2. Update pagina 24.

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 0:56

Ben het met Frolic eens, ik lees elke keer wel mee, maar ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggen.
Wel leef ik met jullie mee! Dikke knuffel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Update van Mama van 2. Update pagina 24. Empty Re: Update van Mama van 2. Update pagina 24.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 16 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum