I'm worried.. Update
+62
Roos
Ella
red rose
Burn
Tummy
Mama
bolus26
Zonneschijn
Peanut
Jade
Linda
Parisienne
Dennenappel
_Lana_
Julia
Moon
Mamsie
Clapperdie
Limburg85
Pineco
Silke
SDL
studiebol
Muppetje
Marin
Snoes
boardbabe
Pien
Famke
Charles
Flower_L
Marcellah89
Manderijn
Twellie
Cimic
Le Chat Noir
M@niek
Lejow
Stuiterbal
Rush
June
Eris
Tamagotchi
Schism
Reva
Fortissimo
Steep
Bolleke
Bubbelicious
Liadan
Amber-
Jilke
Paper Crown
Susan
Sanne
Happydobby
slaatje
Printje
Caroow
Puggle
sanne-84
Tania
66 plaatsers
Pagina 7 van 9
Pagina 7 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: I'm worried.. Update
Bah, jullie zullen wel ontzettend angstig zijn. Waarom duurt het eigenlijk zo lang?
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
He bah wat naar, die reactie van de huisarts en dat je dan ook nog zo lang moet wachten. Sterkte met wachten...
Silke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13
Jeetje PC, wat naar! En dan nu nog een week in spanning, dat moet slopend zijn. Heel veel sterkte voor jou en je gezinnetje!
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Oh bah! Succes met wachten...
Hopelijk is er niets ernstigs met jullie mannetje!
Hopelijk is er niets ernstigs met jullie mannetje!
Gast- Gast
Ze zeiden dat t dan zeker binnen is dus ik bel woensdag nog eens.
Ik ben vrij rustig hoor, er is een oplossing. Een hele ingrijpende, drastische maar er kan iets aan gedaan worden.
Ik ben vrij rustig hoor, er is een oplossing. Een hele ingrijpende, drastische maar er kan iets aan gedaan worden.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Heel goed dat je je gevoel gevolgd heb! Nu wachten oude uitslag, zal een lange week zijn voor het gevoel.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
wat balen dat je nu zo lang moet wachten, hopen dat het niks ernstigs is. Sterkte..
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Het zit jullie ook niet mee zeg..
Gelukkig dat jullie meteen vandaag de foto's mochten maken. Hoop dat de week een beetje snel gaat voor jullie.
Sterkte!
Gelukkig dat jullie meteen vandaag de foto's mochten maken. Hoop dat de week een beetje snel gaat voor jullie.
Sterkte!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Pff meis niet het nieuws waar we op hoopten zeg. Heel veel succes met wachten deze week, ik begrijp dat je telefonisch de uitslag krijgt?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Hey gatver wat klote!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Goed dus dat je actie ondernomen hebt!
En probeer inderdaad te onthouden, wat marin zegt. Dat de huisarts t nog niet eerder gezien heeft wil nogniet zeggen dat t gelijk ernstig is.
En ook het feit dat er fotos gemaakt worden niet.
Ze nemen in ieder geval het zekere voor t onzekere door het goed uit te zoeken!
Oh en t cb zou een klacht kunnen verwachten van mij..
Sterkte!!
En probeer inderdaad te onthouden, wat marin zegt. Dat de huisarts t nog niet eerder gezien heeft wil nogniet zeggen dat t gelijk ernstig is.
En ook het feit dat er fotos gemaakt worden niet.
Ze nemen in ieder geval het zekere voor t onzekere door het goed uit te zoeken!
Oh en t cb zou een klacht kunnen verwachten van mij..
Sterkte!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Achh wat is dat naar om te lezen!! Ik begrijp je zorgen.. En wachten op zo'n uitslag is heel naar!!
Ik hoop en duim mee dat er op de foto's niets bijzonders te zien is! Sterkte!!
Ik hoop en duim mee dat er op de foto's niets bijzonders te zien is! Sterkte!!
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Jeetje, ik krijg er gewoon de rillingen van. Jullie krijgen het behoorlijk te verduren zeg
Ik kan me voorstellen dat je bang bent, ik duim heeeel hard dat het iets onschuldigs is. Sterkte meid.
Ik kan me voorstellen dat je bang bent, ik duim heeeel hard dat het iets onschuldigs is. Sterkte meid.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Oh bah wat naar. Dan nog die onzekerheid.
Maar in principe weet je nog niets. Waar anderen ook al zeggen, daar de huisarts het nog niet eerder heeft gezien, wil niet zeggen dat het ernstig is.
Ik ben ook wel met iets bij de huisarts geweest wat hij nog nooit haar gezien, was onschuldig.
Sterkte met wachten!
Maar in principe weet je nog niets. Waar anderen ook al zeggen, daar de huisarts het nog niet eerder heeft gezien, wil niet zeggen dat het ernstig is.
Ik ben ook wel met iets bij de huisarts geweest wat hij nog nooit haar gezien, was onschuldig.
Sterkte met wachten!
Gast- Gast
Nee he, wat een ellende. Hopelijk blijkt het gewoon mee te vallen, maar komende week zal sowieso niet leuk worden voor jullie. Sterkte.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Hè bah!! Veel sterkte deze week!!
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Veel sterkte pc! Wat ontzettend naar allemaal.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Jemig, ik lees dit nu pas allemaal.. Wat ontzettend naar! Het lijkt mij lastig om nog een week te moeten wachten, hebben ze gezegd waar je eventueel op moet letten in die week bij J.?
Veel sterkte!
Veel sterkte!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Dennenappel schreef:Jemig, ik lees dit nu pas allemaal.. Wat ontzettend naar! Het lijkt mij lastig om nog een week te moeten wachten, hebben ze gezegd waar je eventueel op moet letten in die week bij J.?
Veel sterkte!
Nee, de huisarts zei: 'Dat hij zover is in zijn ontwikkeling spreekt eigenlijk alles tegen..' Hij zat op schoot en greep direct een plastic lichaamsdeel van de tafel van de huisarts, oops! En toen de huisarts zijn hoofdje ging voelen greep hij zijn hand. De huisarts vindt hem alert en voorlopen op zijn leeftijd. Je kan trouwens al weken niets drinken/eten als hij op schoot is, hij trekt 't direct uit je handen en dat gaat met de nodige lompigheid, haha.
O,ja natuurlijk kan ik niet luisteren want in gedachten breng ik mijn kind al weg naar de ok maar mijn man zei dat de huisarts zei: 'ja, je zou iets meer verwachten van zo'n opening bij een baby' maw het is dus niet gesloten.
Oh kijk dat laatste klinkt al wat positiever. Al blijft het natuurlijk spannend en ben je pas gerust als je echt de uitslag hebt.
Ik denk wel dat er verschil zit in de fontanel bij baby's. Bij luuk is hij ook bijna niet te voelen. Terwijl bij het dochtertje van mijn zus de fontanel heel duidelijke te voelen en zien was.
Ik denk wel dat er verschil zit in de fontanel bij baby's. Bij luuk is hij ook bijna niet te voelen. Terwijl bij het dochtertje van mijn zus de fontanel heel duidelijke te voelen en zien was.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Op m'n werk heb ik een kindje van 20 maanden bij wie de fontanel er nog zit. En dan niet bijna gesloten, maar echt een 'gat' van een paar centimeter waar je de slagader nog in ziet kloppen. Ik vraag me wel eens af of we dat moeten melden aan de ouders, of dat dat toch gewoon iets normaals is en hij bij dat kindje gewoon laat sluit.
Gast- Gast
He bah, wat kut! Fijn dat jullie snel doorgestuurd werden, nu maar hopen op een goede uitslag. Ga je nog contact opnemen met het CB?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik lees dit nu pas allemaal! Dat is schrikken zeg! Jullie hebben wel giga pech iedere keer...
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Lennox schreef:Op m'n werk heb ik een kindje van 20 maanden bij wie de fontanel er nog zit. En dan niet bijna gesloten, maar echt een 'gat' van een paar centimeter waar je de slagader nog in ziet kloppen. Ik vraag me wel eens af of we dat moeten melden aan de ouders, of dat dat toch gewoon iets normaals is en hij bij dat kindje gewoon laat sluit.
Mag tot 2 jaar duren. Maar een niet gesloten fontanel is nóg gevaarlijker dan een gesloten fontanel. Kan duiden op afwijkingen.
Parisienne schreef:He bah, wat kut! Fijn dat jullie snel doorgestuurd werden, nu maar hopen op een goede uitslag. Ga je nog contact opnemen met het CB?
Ja, ik vind t niet normaal dat ik zo naar huis gestuurd ben.
Pagina 7 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» update!!! (update 2 januari)
» Update!
» Even een update.
» daar zit je dan
» update!!! (update 2 januari)
» Update!
» Even een update.
» daar zit je dan
Pagina 7 van 9
Permissies van dit forum: