Geschrokken: sauna
+59
Mermaid
Kowalski
xxjojootjexx
strawberry
Kiekeboe
JustMeDaan
Middleme
Elliot
Burgemeester Irene
Fortissimo
_Lana_
loura
Bliss
Sayuri
Steep
Luce
Cimic
Marin
Ragazza
Slakje
VeryCherry
Puggle
Rush
Paper Crown
girli
Pitufo
Chocolate Cookie
Pommes
Blond
Sugarfall
Jeanette
marjoleinnn
Charles
Rovine
Aagje!
Lonely Goatherd
PapillonRose
silly-one
Monte
Saga
Zininzon
SDL
Sanne
Antibes
Printje
Tania
mzcharlotte
Toet
Ibbeltje
Taeda
Ilovethe90s
Minx
ijsjemeisje
Sam
Arwyn
M@niek
Balloon
CCC
Lejow
63 plaatsers
Pagina 3 van 16
Pagina 3 van 16 • 1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16
Re: Geschrokken: sauna
Weet je Kim: ik denk dat jij héél erg geluk hebt dat men in onze wereld op het eerste moment meer van het uiterlijk, dan van het innerlijk ziet, want gód wat zit daar een hoop rottigheid bij jou.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik vermoed dat Kim dit niet onbewust doet.Artemis schreef:Daarbij geef je niet alleen een grof verwoorde mening over een gezondheidsprobleem, maar betrekt daar mensen bij die je op hun allerkwetsbaarst ziet, namelijk naakt. Die mensen komen daar voor hun ontspanning, niet om door jou bekeken en beoordeeld te worden. Dat maakt het bijzonder grof en ongepast. Daarmee maak je het persoonlijk.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Natuurlijk niet, hier is van tevoren over nagedacht, om te provoceren, anders moet je wel bijkans het EQ van een bakblik hebben om dergelijke dingen oprecht te menen.SDL schreef:Ik vermoed dat Kim dit niet onbewust doet.Artemis schreef:Daarbij geef je niet alleen een grof verwoorde mening over een gezondheidsprobleem, maar betrekt daar mensen bij die je op hun allerkwetsbaarst ziet, namelijk naakt. Die mensen komen daar voor hun ontspanning, niet om door jou bekeken en beoordeeld te worden. Dat maakt het bijzonder grof en ongepast. Daarmee maak je het persoonlijk.
Gast- Gast
En volgens mij lacht ze zich rot met dat EQ van een bakblik .Artemis schreef:Natuurlijk niet, hier is van tevoren over nagedacht, om te provoceren, anders moet je wel bijkans het EQ van een bakblik hebben om dergelijke dingen oprecht te menen.SDL schreef:Ik vermoed dat Kim dit niet onbewust doet.Artemis schreef:Daarbij geef je niet alleen een grof verwoorde mening over een gezondheidsprobleem, maar betrekt daar mensen bij die je op hun allerkwetsbaarst ziet, namelijk naakt. Die mensen komen daar voor hun ontspanning, niet om door jou bekeken en beoordeeld te worden. Dat maakt het bijzonder grof en ongepast. Daarmee maak je het persoonlijk.
SDL- Prater
Hulde aan die mensen die met al hun kwabben, rollen en striemen naar de sauna durven!!
Vallen ze je nu meer op, nu ze naakt zijn? Zijn ze mooier of slanker met kleren aan?
PS: ik ga maandag, dus ga jij dan maar niet!
Vallen ze je nu meer op, nu ze naakt zijn? Zijn ze mooier of slanker met kleren aan?
PS: ik ga maandag, dus ga jij dan maar niet!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Tja, als je het daarvan moet hebbenSDL schreef:En volgens mij lacht ze zich rot met dat EQ van een bakblik .Artemis schreef:Natuurlijk niet, hier is van tevoren over nagedacht, om te provoceren, anders moet je wel bijkans het EQ van een bakblik hebben om dergelijke dingen oprecht te menen.SDL schreef:Ik vermoed dat Kim dit niet onbewust doet.Artemis schreef:Daarbij geef je niet alleen een grof verwoorde mening over een gezondheidsprobleem, maar betrekt daar mensen bij die je op hun allerkwetsbaarst ziet, namelijk naakt. Die mensen komen daar voor hun ontspanning, niet om door jou bekeken en beoordeeld te worden. Dat maakt het bijzonder grof en ongepast. Daarmee maak je het persoonlijk.
Gast- Gast
Artemis, mijn heldin vd avond. Jij verwoordt dingen altijd zo goed en zo netjes.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ach, het is weer eens wat anders. Ik neem het gezwets van Kim maar met een korreltje zout.
Laatst aangepast door SDL op do 2 mei 2013 - 9:58; in totaal 1 keer bewerkt
SDL- Prater
.
*lukte niet goed, post weg*
*lukte niet goed, post weg*
Laatst aangepast door Artemis op do 2 mei 2013 - 9:53; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Antibes schreef:Weet je Kim: ik denk dat jij héél erg geluk hebt dat men in onze wereld op het eerste moment meer van het uiterlijk, dan van het innerlijk ziet, want gód wat zit daar een hoop rottigheid bij jou.
Inderdaad.. Dan ben ik toch blij met mijn vetkwabben en putjesbillen. Dat liever dan de gedachtengang van Kim.
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Ik vind het best schrikbarend te lezen dat 46% van de bevolking overgewicht zou hebben eigenlijk
Gast- Gast
Kim, wat vind jij van de reacties?
Laatst aangepast door SDL op do 2 mei 2013 - 9:58; in totaal 1 keer bewerkt
SDL- Prater
Andere discussie.Zus schreef:Ik vind het best schrikbarend te lezen dat 46% van de bevolking overgewicht zou hebben eigenlijk
Die kun je best voeren zonder het te hebben over putten en kwabben en blootrecreeerende mensen. Ga ik dus ook niet in dit topic doen.
Gast- Gast
Artemis schreef:Andere discussie.Zus schreef:Ik vind het best schrikbarend te lezen dat 46% van de bevolking overgewicht zou hebben eigenlijk
Die kun je best voeren zonder het te hebben over putten en kwabben en blootrecreeerende mensen. Ga ik dus ook niet in dit topic doen.
Ik heb het daar toch niet over? Ik zie de strijd tegen overgewicht terug in mijn gezin en weet dat het niet makkelijk is maar dan nog had ik niet verwacht dat de cijfers zo hoog lagen. Ik zie niet in wat dat voor discussie moet zijn? Als het getal klopt is het een feit en of ik daarvan schrik of niet is persoonlijk.
Gast- Gast
Zus schreef:Ik vind het best schrikbarend te lezen dat 46% van de bevolking overgewicht zou hebben eigenlijk
Eigenlijk vind ik dat niet zoveel zeggen qua getal, de getallen voor obesitas liggen meer in de richting van 10-12% (overgewicht is geen obesitas en overgewicht hoeft nog helemaal niet schadelijk te zijn voor je gezondheid). Ik vind het ernstiger dat dát verdubbeld is, dan dat er 31% mensen zijn met overgewicht, dat waren er altijd al zeker 25% en is deels ook normale populatievariatie.
Antibes- Ratel
Ja, dat vind ik dus ook. Ik weet nog wel dat dit tien jaar geleden zo was in Amerika en dat wij hier in Nederland daar met z'n allen van schrokken. Nu is in Nederland dezelfde situatie ontstaan (wat toen al werd voorspeld) en nu mogen we er kennelijk niks meer over denken. Ik laat me echter niet bevelen wat ik denk of niet denk. Mijn topic is een rechtstreekse weerspiegeling van die gedachtes en nee, ik voel niet de behoefte deze te censureren. Het is zoals het is. En ja, het wás extreem. Ik kan het niet anders verwoorden dan dat het eruit zag als rollen van vet, putten etc. Dat is nu eenmaal hoe dat eruit ziet. Get real....Zus schreef:Ik vind het best schrikbarend te lezen dat 46% van de bevolking overgewicht zou hebben eigenlijk
Gast- Gast
Dan nog kun je het nuanceren en op een normale manier brengen, en niet zoals jij het brengt. Ik vind het getuigen van weinig respect als je mensen op zo'n manier vertelt. Je hebt in de sauna dikke mensen, dunne mensen, mensen met hele grote piemels, vrouwen met grote borsten, met kleine borsten.. Lekker laten. Iedereen komt daar om te genieten, en niet om zo voor lul gezet te worden.
Gast- Gast
Wie wil je nu voor de gek houden? De cijfers zeggen genoeg en de manier waarop de cijfers gestegen zijn de afgelopen jaren kun je niet anders omschrijven dan een gevaarlijke ontwikkeling voor de volksgezondheid.Antibes schreef:Zus schreef:Ik vind het best schrikbarend te lezen dat 46% van de bevolking overgewicht zou hebben eigenlijk
Eigenlijk vind ik dat niet zoveel zeggen qua getal, de getallen voor obesitas liggen meer in de richting van 10-12% (overgewicht is geen obesitas en overgewicht hoeft nog helemaal niet schadelijk te zijn voor je gezondheid). Ik vind het ernstiger dat dát verdubbeld is, dan dat er 31% mensen zijn met overgewicht, dat waren er altijd al zeker 25% en is deels ook normale populatievariatie.
Gast- Gast
KimRosenberg85 schreef:Ja, dat vind ik dus ook. Ik weet nog wel dat dit tien jaar geleden zo was in Amerika en dat wij hier in Nederland daar met z'n allen van schrokken. Nu is in Nederland dezelfde situatie ontstaan (wat toen al werd voorspeld) en nu mogen we er kennelijk niks meer over denken. Ik laat me echter niet bevelen wat ik denk of niet denk. Mijn topic is een rechtstreekse weerspiegeling van die gedachtes en nee, ik voel niet de behoefte deze te censureren. Het is zoals het is. En ja, het wás extreem. Ik kan het niet anders verwoorden dan dat het eruit zag als rollen van vet, putten etc. Dat is nu eenmaal hoe dat eruit ziet. Get real....Zus schreef:Ik vind het best schrikbarend te lezen dat 46% van de bevolking overgewicht zou hebben eigenlijk
Ik zie in het ziekenhuis een hoop lichamen en "gewoon overgewicht" is echt geen kwestie van hele vetrollen en enorme putten hoor, ik vind dat echt bullshit gewoon. Dat hangt volgens mij meer samen met jouw oordeel en walging dan met een objectieve observatie, niets te "get real"-en. Echte (morbide) obesitas, ja, dát worden rollen en striemen/smetplekken en putten. Maar daarvan ga je hooguit 5% in je sauna zien, als je geluk (pech) hebt.
Antibes- Ratel
Kijk, een grote piemel is geen probleem voor iemands gezondheid. Ik vind dat nogal een verschil. Het is ook een eigenschap waar niks aan te doen is. Een totaal andere lichamelijke eigenschap dan obesitas dus. Iets met appels en peren.Pippa schreef:Dan nog kun je het nuanceren en op een normale manier brengen, en niet zoals jij het brengt. Ik vind het getuigen van weinig respect als je mensen op zo'n manier vertelt. Je hebt in de sauna dikke mensen, dunne mensen, mensen met hele grote piemels, vrouwen met grote borsten, met kleine borsten.. Lekker laten. Iedereen komt daar om te genieten, en niet om zo voor lul gezet te worden.
Gast- Gast
Het gros van Nederland zit, godzijdank ook niet in maatje 36. Wat dacht jij dan toen je naa de sauna ging. Misschien moeten ze voortaan maar gaan screenen dan, mensen met rolletjes mogen niet meer naar binnen.
Wees blij dat die mensen dat gewoon durven, jij weet toch niet waarom ze er zo uitzien. Net iedereen is zo gericht op uiterlijke bla bla.
Wees blij dat die mensen dat gewoon durven, jij weet toch niet waarom ze er zo uitzien. Net iedereen is zo gericht op uiterlijke bla bla.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Kim, wat zou ik jou in real life willen zien en spreken. Ik ben zó benieuwd hoe je in het eggie bent.
Even ontopic. Ik snap niet dat jij je op deze manier uit. Wat is het doel van dit topic? Het staat in beauty en mode, wat heeft dit met B&M te maken?
Even ontopic. Ik snap niet dat jij je op deze manier uit. Wat is het doel van dit topic? Het staat in beauty en mode, wat heeft dit met B&M te maken?
SDL- Prater
Ik vind het altijd apart dat het komt van mensen die totaal geen aanleg hebben voor vet of overgewicht. Net alsof jij het iedeale gewicht en figuur heb, en alle andere negatieve uitzonderingen. Nou de gemiddelde vrouw heeft geen maatje 36. En ik snap eerlijk gezegd niet waarm je het op jezelf betrekt, jij bent niet diegene dit het zwaar heeft of slachtoffer is. Dat zijn de mensen die je hiermee kwetst(mensen hebben zeer goed in de gaten dat je over ze praat).
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
KimRosenberg85 schreef:Wie wil je nu voor de gek houden? De cijfers zeggen genoeg en de manier waarop de cijfers gestegen zijn de afgelopen jaren kun je niet anders omschrijven dan een gevaarlijke ontwikkeling voor de volksgezondheid.Antibes schreef:Zus schreef:Ik vind het best schrikbarend te lezen dat 46% van de bevolking overgewicht zou hebben eigenlijk
Ik houd helemaal niemand voor de gek, maar jij schetst nu het beeld dat de helft van de Nederlanders veel te zwaar is. Dat is niet zo, zo'n 30% heeft overgewicht en moet niet verder aankomen/iets afvallen, dat is iets anders dan gezondheidsverslechterende obesitas. Ik zeg zelf ook al dat het ernstig is dat het aantal mensen met morbide obesitas verdubbeld is, DAT is zeker een probleem. Maar mensen met een BMI van 25-30 zijn geen gevaarlijke ontwikkeling voor de volksgezondheid hoor, sterker nog, die doen het zelfs nog beter qua herstel na operaties/TIA's, eigenlijk zouden we allemaal lekker door moeten eten tot een BMI van 27.
Laatst aangepast door Antibes op do 2 mei 2013 - 10:10; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes- Ratel
KimRosenberg85 schreef:Kijk, een grote piemel is geen probleem voor iemands gezondheid. Ik vind dat nogal een verschil. Het is ook een eigenschap waar niks aan te doen is. Een totaal andere lichamelijke eigenschap dan obesitas dus. Iets met appels en peren.Pippa schreef:Dan nog kun je het nuanceren en op een normale manier brengen, en niet zoals jij het brengt. Ik vind het getuigen van weinig respect als je mensen op zo'n manier vertelt. Je hebt in de sauna dikke mensen, dunne mensen, mensen met hele grote piemels, vrouwen met grote borsten, met kleine borsten.. Lekker laten. Iedereen komt daar om te genieten, en niet om zo voor lul gezet te worden.
Dat kan ook een eigenschap zijn waar je niks aan kan doen omdat je lichamelijk klachten hebt. Ik bedoel er alleen maar mee te zeggen dat iedereen anders is, en er zijn inderdaad dikke mensen, maar 1 sauna is echt niet het volledige beeld van heel Nederland.
Gast- Gast
Pagina 3 van 16 • 1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16
Soortgelijke onderwerpen
» Alleen dagje naar de sauna/ Welke sauna?
» wat ben ik geschrokken
» Geschrokken
» geschrokken
» Zo geschrokken!
» wat ben ik geschrokken
» Geschrokken
» geschrokken
» Zo geschrokken!
Pagina 3 van 16
Permissies van dit forum: