Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stoppen met nagelbijten, NU!

+17
Sugarfall
Marin
Sayuri
Niene
Mamsie
Ilovethe90s
Mida4you
Fortissimo
Reva
Cimic
Eris
xxjojootjexx
Sterre
Paper Crown
Rush
Caramba
Lejow
21 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Stoppen met nagelbijten, NU! - Pagina 3 Empty Re: Stoppen met nagelbijten, NU!

Bericht  Gast ma 6 mei 2013 - 6:05

Ik vind het niet zo mooi. Het is wel netjes gedaan hoor, daar niet van. Maar vind het van kunstnagels nooit mooi, dat dikke. Van die dikke nagels. Maar hierna als deze eraf moeten kun je gel op je eigen nagels doen! Omdat je eigen nagels dan gegroeid zijn. En dan zie je er helemaal niks van en is ook te hard om je nagels te bijten.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Ilovethe90s ma 6 mei 2013 - 7:12

De vorm vind ik nu niet zo mooi maar dat heb ik bij mezelf ook als ze wat korter zijn hoor. Het staat wel netjes.

Om nog even antwoord te geven op je vraag ...
Acrylnagels hebben 2 componenten: een vloeistof en een poeder, hiermee vorm je een bolletje waar je mee aan de slag gaat. Je hebt hier geen uv-lamp bij nodig dus je moet dit wel binnen een bepaalde tijd mooi in model kunnen brengen.

Gelnagels bouw je laagje voor laagje of in delen op. Dit hard alleen uit als je een uv-lamp gebruikt dus voordat je hand de lamp in gaat kun je oneindig modelleren. Ze zijn wat flexibeler dan acrylnagels en glanzen vaak wat mooier.

Soak Off: Een dunne, flexibele gel ter versteviging van de natuurlijke nagel.
Eenvoudig aan te brengen en de voordelen hiervan zijn: dunne en flexibele nagels, vaak binnen 30 minuten opgezet, binnen 10 minuten weer te verwijderen. Werkt ook met een uv-lamp

Gelpolish: dit kun je het beste vergelijken met nagellak, er ligt een heel dun laagje over je nagel heen. Ook hier wordt gebruik gemaakt van de uv-lamp. Dit is op het moment de meest populaire vorm van gelnagels en ook de goedkoopste variant.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Marin ma 6 mei 2013 - 7:32

Dank je voor je uitgebreide uitleg, Il90. Ik heb uiteindelijk die gel nagels genomen, met die UV lamp dus.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Bliss ma 6 mei 2013 - 7:33

Ik bijt niet zozeer nagels, maar pulk ze eraf Stoppen met nagelbijten, NU! - Pagina 3 394967 Ook niks natuurlijk. Vroeger had ik altijd lange nagels, maar echt praktisch vond ik dat niet (met lenzen in- en uitdoen enzo). Nu heb ik ze dus altijd kort, maar ik pulk ze vaak té kort en dat is lelijk (en soms bijt ik om een beginnetje te maken :O). Het is een soort verslaving ofzo. Na een week zijn ze dan weer redelijk op lengte en dan begin ik weer opnieuw. Met verse nagellak erop doe ik het minder snel, want dat vind ik zonde.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sorrento do 9 mei 2013 - 3:44

Ik ben ook weer bezig met een stoppoging. Ik was heel netjes gestopt, maar afgelopen zondag had ik een sippe bankhangdag en heb ik ongemerkt weer al mijn nagels er af gebeten :-( Wat ik trouwens wel lastig vind aan langere nagels: er komt zo snel viezigheid onder! Ik haal dat dan steeds weg met het puntje van mijn nagelvijl, maar dat maakt mn witte randje dan heel dun, waardoor het snel scheurt of breekt. Hoe houden jullie dat netjes? Gekleurde nagellak opdoen helpt ook tegen zichtbare donkere randjes, maar dat neemt niet weg dat het er dan nog zit.. bleh pale
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12

Bericht  Tyrael do 9 mei 2013 - 6:01

Sorrento schreef:Ik ben ook weer bezig met een stoppoging. Ik was heel netjes gestopt, maar afgelopen zondag had ik een sippe bankhangdag en heb ik ongemerkt weer al mijn nagels er af gebeten :-( Wat ik trouwens wel lastig vind aan langere nagels: er komt zo snel viezigheid onder! Ik haal dat dan steeds weg met het puntje van mijn nagelvijl, maar dat maakt mn witte randje dan heel dun, waardoor het snel scheurt of breekt. Hoe houden jullie dat netjes? Gekleurde nagellak opdoen helpt ook tegen zichtbare donkere randjes, maar dat neemt niet weg dat het er dan nog zit.. bleh pale

Ik gebruik als ik viezigheid onder mijn nagels heb een nagelborsteltje met handen wassen. En als ik die niet bij de hand heb een (houten) cocktailprikker. Of een watje met waterstofperoxide. In ieder geval niet met iets hards onder je nagel duwen en niet te erg wroeten. Maar ik heb eigenlijk niet zo snel viezigheid onder mijn nagels als ze lang zijn, ik heb dat juist als ze kort zijn.
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: