Stoppen met de pil
+10
Le Chat Noir
Aimee
NerdChic
Cheesegirl
Puk
cin-87
Zininzon
BJA
Elsje
Caroow
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Stoppen met de pil
Ik ga stoppen met de pil ivm migraine.
Nu zit ik alweer een jaar of 9 aan de pil, en ik ben benieuwd of ik het verschil ga merken.
Merkten jullie aan je lichaam, humeur oid dat je met de pil was gestopt?
Zo ja, wat gebeurde er?
Nu zit ik alweer een jaar of 9 aan de pil, en ik ben benieuwd of ik het verschil ga merken.
Merkten jullie aan je lichaam, humeur oid dat je met de pil was gestopt?
Zo ja, wat gebeurde er?
Gast- Gast
Re: Stoppen met de pil
Ik kreeg veel meer menstruatiepijn, maar mijn libido ging wel omhoog. En ik heb minder zin in zoetigheid/chocola.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben wel benieuwd of je veranderingen merkt!
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Mijn libido ging omhoog nadat ik na ruim 10 jaar gebruik was gestopt.
Ik fantaseerde over mannen, waar ik normaal niet over fantaseerde.
Ik was weer begonnen eind december, maar ben nu weer ruim een week gestopt. Ben er wel klaar mee.
Verder merkte ik trouwens niks.
Ik fantaseerde over mannen, waar ik normaal niet over fantaseerde.
Ik was weer begonnen eind december, maar ben nu weer ruim een week gestopt. Ben er wel klaar mee.
Verder merkte ik trouwens niks.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Ik ben in (volgens mij) oktober gestopt. Libido omhoog (best lastig, bij gebrek aan seks) en heb het idee dat ik dichter bij mijn gevoel sta (niet zo afgevlakt)
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben sinds een half jaar gestopt. En ga echt nooit meer eraan beginnen. Merk nu pas dat ik al die tijd zoveel hoofdpijn heb gehad (elke dag de gehele dag hoofdpijn ) en mijn humeur was ook niet om over naar huis te schrijven. Sinds ik gestopt ben zit ik veel beter in mijn vel, heb een hoger libido en ben veel leuker. Heb alleen wel heftigere menstruaties.
Gast- Gast
Ik ben destijds ook aan de pil gegaan vanwege menstruatiepijn, maar ik heb de laatste tijd veel meer last van mn migraine dan dat ik eerst had, dus het was een beetje kiezen tussen twee kwaden.
Nu nog maar hopen dat dit helpt tegen de migraine!
Ik hoop trouwens dat bij mij de trek in chocola en zoetigheid ook verdwijnt :-)
Gast- Gast
ik had ook bijna 10 jaar de pil geslikt en had altijd migraine.. maar sinds ik van de pil af ben is dat stukken verbeterd.. dus hoop ook voor jou dat het werkt!
cin-87- Fluisteraar
- Aantal berichten : 76
Punten : 104
Registratiedatum : 31-12-10
Ik ben sinds december gestopt omdat ik de pil zat was. Ik heb veel minder hoofdpijn, dat is echt super, want ik had enorm veel hoofdpijn. Ik slikte 3 van de 7 dagen wel pijnstillers, nu bijna niet meer! Verder merk ik niks.........
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Het lijkt mij ook wel prettig om te stoppen met de pil, want mijn humeur is flink anders en ook mijn libido is regelmatig ver te zoeken. Ik weet alleen niet wat voor alternatief ik moet gebruiken, condooms vind ik ook niet echt een beste oplossing. Hoe doen jullie dat nu?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Carola589 schreef:Het lijkt mij ook wel prettig om te stoppen met de pil, want mijn humeur is flink anders en ook mijn libido is regelmatig ver te zoeken. Ik weet alleen niet wat voor alternatief ik moet gebruiken, condooms vind ik ook niet echt een beste oplossing. Hoe doen jullie dat nu?
Dit zou ik ook wel eens willen weten.
Ben die klote pil echt meer dan zat!
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Ik heb geen seks, dus ik gebruik niks op het moment.
Ik wil het ook niet doen met alleen een condoom, dus ben ook nog op zoek naar wat nieuws!
Ik wil het ook niet doen met alleen een condoom, dus ben ook nog op zoek naar wat nieuws!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik gebruik geen andere anti-conceptie, dus we gebruiken condooms. Als we daar zin in hebben. En anders voor het zingen..
Caroow- Lady Post-a-lot
Carola589 schreef:Het lijkt mij ook wel prettig om te stoppen met de pil, want mijn humeur is flink anders en ook mijn libido is regelmatig ver te zoeken. Ik weet alleen niet wat voor alternatief ik moet gebruiken, condooms vind ik ook niet echt een beste oplossing. Hoe doen jullie dat nu?
Wij gebruiken wel condooms, niks mis mee vinden ze beide:)
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Princess schreef:Ik ben destijds ook aan de pil gegaan vanwege menstruatiepijn, maar ik heb de laatste tijd veel meer last van mn migraine dan dat ik eerst had, dus het was een beetje kiezen tussen twee kwaden.
Ik ben ook begonnen met de pil i.v.m. menstruatiepijn, en was heel bang dat wanneer ik ging stoppen dit weer zo hevig terug zou komen. Maar ik ben nu 3 maanden gestopt, en ik heb bijna gewoon bijna geen last! De eerste dag een beetje, maar zodra ik 2 pijnstillers heb genomen is dit ook weg...
Verder merk ik niet heel veel veranderingen. Ik denk dat ik iets minder schommelingen heb qua humeur en emoties, maar ik heb nog steeds veel trek in chocola en zoetigheid
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Caroow: Voor het zingen de kerk uit zou ik dus echt niet aandurven als ik nog geen kinderen wil.
Puk: Vind je het dan echt nooit vervelend om een condoom te gebruiken? Altijd even een 'stopmomentje' omdoen etc..
Puk: Vind je het dan echt nooit vervelend om een condoom te gebruiken? Altijd even een 'stopmomentje' omdoen etc..
Cheesegirl- Ratel
Carola589 schreef:Caroow: Voor het zingen de kerk uit zou ik dus echt niet aandurven als ik nog geen kinderen wil.
Mocht ik zwanger raken zou dat absoluut niet erg zijn, we hebben er een verzekering voor en alles, dus daarom "durf" ik het wel. Als ik echt geen kinderen zou willen zou ik het niet op deze manier doen.
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Carola589 schreef:Caroow: Voor het zingen de kerk uit zou ik dus echt niet aandurven als ik nog geen kinderen wil.
Mocht ik zwanger raken zou dat absoluut niet erg zijn, we hebben er een verzekering voor en alles, dus daarom "durf" ik het wel. Als ik echt geen kinderen zou willen zou ik het niet op deze manier doen.
Dan is het wel anders idd, op dit moment nog geen kinderen voor mij dus voor het zingen ook niet zo praktisch Wat bedoel je trouwens met 'er een verzekering voor hebben'?
Cheesegirl- Ratel
Carola589 schreef:Caroow schreef:Carola589 schreef:Caroow: Voor het zingen de kerk uit zou ik dus echt niet aandurven als ik nog geen kinderen wil.
Dan is het wel anders idd, op dit moment nog geen kinderen voor mij dus voor het zingen ook niet zo praktisch Wat bedoel je trouwens met 'er een verzekering voor hebben'?
We hebben een ziektekosten verzekering met gezinspakket
Caroow- Lady Post-a-lot
Aha, dan begrijp ik het!
Cheesegirl- Ratel
Ik zit beter in mijn vel en hoger libido..
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
ik ben een keer een maand of 9 gestopt
menstruaties werden er niet beter op
en kreeg echt veel puistjes, wat voelde ik me toen klote zeg
al die pil troep kwam eruit en heb van meerdere mensen gehoord dat ze dit hebben ervaren en dat het wel dan zo'n 2 jaar kan duren
menstruaties werden er niet beter op
en kreeg echt veel puistjes, wat voelde ik me toen klote zeg
al die pil troep kwam eruit en heb van meerdere mensen gehoord dat ze dit hebben ervaren en dat het wel dan zo'n 2 jaar kan duren
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ben 3 maand geleden met de pil gestopt, en mijn hoofdpijn is veel minder geworden! Eerder had ik als ik ongesteld was altijd 2 of 3 dagen hele hevige hoofdpijn, ook had ik vaak migraine. In de afgelopen 3 maanden heb ik 1 keer migraine gehad, en verder geen hoordpijn (even afkloppen), echt een verademing.... Ik heb alleen niet minder zin in zoetigheid (helaas....)
Ik ben gestopt omdat wij een kindje willen.
Ik ben gestopt omdat wij een kindje willen.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Caroow schreef:Ik gebruik geen andere anti-conceptie, dus we gebruiken condooms.Als we daar zin in hebben. En anders voor het zingen..
Wow! Vind je dat niet eng? Risicovol?
Ontopic: Ik ben nu 2 maand gestopt en ik heb niks geen andere anti-conceptie meer en het bevalt mij heel goed! Mijn libido was ver te zoeken de afgelopen jaren maar deze is weer als vanouds Verder veel minder zin in zoetigheid! En ik voel mij weer goed.. niet meer het ene moment happy en het volgende moment vreselijk down.. nee voor mij geen hormomen weer Mocht ik weer een vriend krijgen dan maar met condooms!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Ik ben nog maar een maand geleden gestopt, maar ik merk nog geen verschil. Misschien dat ik over een tijdje wat anders kan zeggen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat in de tas stoppen?
» Stoppen met ... ?
» stoppen met de pil
» stoppen met de pil
» Ik wil stoppen met BV
» Stoppen met ... ?