Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nagelbijten

+8
Roza
Caroow
Alias
Verona
Minx
Lejow
Beachgirl
*Purple*
12 plaatsers

Ga naar beneden

Nagelbijten Empty Nagelbijten

Bericht  *Purple* vr 23 dec 2011 - 5:33

Ik bijt al mijn hele leven nagels en het lukt me maar niet om er vanaf te komen. Dit komt denk ik mede omdat ik er gewoon geen mooie nagels voor in de plek krijg. Nu las ik op internet dat sommige nagelsalons ook een ''nagelbijt arrangement''. Heeft iemand daar hier ervaring mee?
*Purple*
*Purple*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 93
Registratiedatum : 19-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nagelbijten Empty Re: Nagelbijten

Bericht  Beachgirl vr 23 dec 2011 - 6:16

haha wat is dat? Een nagelbijt arrangement?

Ik bijt ook al mijn hele leven en kom er ook niet vanaf. Mijn nagels groeien ook nauwelijks... volgens mij hebben ze zoiets van ja daag je bijt ons er toch weer af dus waarom zouden we groeien haha laughcry
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 6:20

Mijn vriend bijt ook al jaren nagels en die heeft nu echt lelijke vingers en nagels. Het is een tijd goed gegaan en hij denkt er ook wel meer om. Hij heeft het gewoon op wilskracht gedaan.
Soms bijt hij nog op zijn duimnagels, dan sla ik zijn hand uit z'n mond Laughing

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 23 dec 2011 - 6:23

Tip: Neem een beugel.. sinds ik mijn beugel heb kan ik niet meer nagelbijten haha Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Minx vr 23 dec 2011 - 6:27

Lejow schreef:Tip: Neem een beugel.. sinds ik mijn beugel heb kan ik niet meer nagelbijten haha Very Happy

haha dat was ook mijn tip, sterker nog ik kan mijn voortanden niet meer op elkaar krijgen. Maar daarvoor was ik al gestopt met bijten door er steeds lak op te doen en een vijl bij me te hebben
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Lejow vr 23 dec 2011 - 6:47

Alleen nu moet ik nog afleren om er aan te pulken Rolling Eyes
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  *Purple* za 24 dec 2011 - 1:27

Beachgirl_24 schreef:haha wat is dat? Een nagelbijt arrangement?

Ik bijt ook al mijn hele leven en kom er ook niet vanaf. Mijn nagels groeien ook nauwelijks... volgens mij hebben ze zoiets van ja daag je bijt ons er toch weer af dus waarom zouden we groeien haha laughcry

Bij een nagelbijt arrangement krijg je nep nagels die korter zijn dan de meeste nep nagels omdat je eigen nagels ook korter zijn. Op de nep nagels kun je niet bijten en je moet elke week terug komen om ze bij te laten werken. Op die manier schijn je van je nagel bijten af te komen.
*Purple*
*Purple*
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Verona za 24 dec 2011 - 2:02

Misschien dat nepnagels nog bij mij gaan helpen, maar ik ben een volhardende nagelbijtster. Het is echt verschrikkelijk lelijk om van die korte nageltjes te hebben, maar het is gewoon zo enorm lekker!
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708

Bericht  Alias za 24 dec 2011 - 3:03

Bijten jullie ook op de velletjes rondom je nagels? Van mijn nagels kan ik gelukkig tegenwoordig wel afblijven, maar de huid er rondom niet. Vooral als het heel droog is en er harde stukjes ontstaan. Ik smeer goed met handcrème en 's avonds soms ook wel met olie voor nagelriemen maar toch blijf ik er aan frutsen met mijn vingers en er op bijten.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Caroow za 24 dec 2011 - 4:41

Ik was er af door dagelijks nagellak op te doen, dat ziet er natuurlijk niet uit als je daar op hebt gebeten. Helaas mag ik van mijn werk geen nagellak meer op, en bijt ik weer net zo fanatiek als voorheen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  *Purple* za 24 dec 2011 - 5:38

Ik blijf er ook af als ik nagellak op heb maar zodra deze eraf bladderen ga ik ook weer nagelbijten. En wat ook stom is dat als ik niet bijt ik er gewoon geen mooie nagels voor krijg dus bijt ik ze er weer af. Schiet dus ook niet echt op.
*Purple*
*Purple*
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Roza za 24 dec 2011 - 5:44

Tip; neem gelnagels. Heb ik ook gedaan.. Hahaha

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  *Purple* za 24 dec 2011 - 6:42

Ja zoiets is dat nagelbijt arrangement ook, alleen zijn de kunstnagels speciaal voor nagelbijt nagels laughcry
*Purple*
*Purple*
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 7:29

Ik heb Soak Off Nails geprobeerd omdat ik een flinke nagelbijter was. Sindsdien is het over Very Happy
In het begin zag het er niet mooi uit, maar er moest natuurlijk met de weinige hoeveelheid nagel iets gedaan worden.
Soak Off is een laagje gel ter versteviging van je eigen nagel.

Gast
Gast

Bericht  Mida4you zo 25 dec 2011 - 7:10

Roza schreef:Tip; neem gelnagels. Heb ik ook gedaan.. Hahaha

Helemaal mee eens. Ik was een vreselijke nagelbijter en kon er maar niet van af blijven. Ik vond mijn nagels en handen zo lelijk dat ik dit echt niet meer wou. Toen kreeg ik de tip om kunstnagels te laten zetten. Die heb ik bijna 1 jaar gehad en toen heb ik ze eraf laten halen. Nooit meer nagel gebeten. Ik moet wel zeggen zodra er een haakje o.i.d. aan mijn nagel zit dat ik wel de drang heb om het er lekker af te bijten maar ik hou het nu al 5 jaar vol!!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Kaboutertje ma 26 dec 2011 - 0:19

Als je je nagels nu laat groeien zullen ze niet heel mooi zijn. Maar als ze eenmaal de tijd krijgen om weer te herstellen krijg je uiteindelijk echt wel weer mooie nagels terug. Geduld! Wink
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Lady4 ma 26 dec 2011 - 0:30

Ik bijt gelukkig sinds mijn 12e al niet meer. In de eerste klas had ik een klasgenootje met zulke mooie lange nagels, dat wilde ik ook. Toen ben ik acuut gestopt en ik heb al jaren mooie, lange nagels.

Mijn zusje heeft heel lang gebeten en die was dan weer jaloers op mijn nagels, haha. Drie jaar geleden heeft ze de knop omgezet en sindsdien heeft ook zijn prachtige nagels. Ik geloof dat ze zichzelf wel heeft toegestaan om 1 nagel als bijtnagel te houden.

Je zou ook een goedkopere manier kunnen proberen, zo'n vies goedje halen bij de drogist. Lijkt mij dat dit echt wel moet helpen.

Succes, lange nagels zijn zoveel mooier!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Laced ma 26 dec 2011 - 1:14

Tot voorheen was ik ook een nagelbijter. Nouja, ik deed niet bijten, maar ik trok mijn nagels er vanaf. Vooral in de winter deden mijn vingers zo'n pijn. Ik schaamde mij zo voor mijn nagels! Na de geboorte van mijn zoontje ben ik gestopt, en nu.. Zit er zelfs nagellak op mijn nagels! Ik durf mijn handen weer te laten zien! Het is een knop die je om moet zetten, maar als j eenmaal resultaat begin te zien is dat een extra stimulans.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 2:03

Lady4 schreef:
Je zou ook een goedkopere manier kunnen proberen, zo'n vies goedje halen bij de drogist. Lijkt mij dat dit echt wel moet helpen.

Die vieze goedjes heb ik zelf ook geprobeerd maar dat weerhield me er niet van om te bijten smile

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 26 dec 2011 - 2:17

Birgit schreef:
Lady4 schreef:

Die vieze goedjes heb ik zelf ook geprobeerd maar dat weerhield me er niet van om te bijten smile

+1
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud