Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

stoppen met de pil

3 plaatsers

Ga naar beneden

stoppen met de pil Empty stoppen met de pil

Bericht  nina do 16 dec 2010 - 22:22

Zoals ik al eerder heb getypt, moet ik stoppen met de pil door mijn trombose.

Nu voel ik van alles in mijn lichaam en weet niet wat met de trombose te maken heeft of met het stoppen met de pil.
Beide gebeurde namelijk in één week.

Kan iemand vertellen wat jij voelde toen je stopte met de pil? En hoelang deze 'kwaaltjes' bleven?

Ook zoek ik trombose lotgenoten.. (voor dezelfde vraag).. ken jij iemand met trombose op jonge leeftijd? PM me dan alsjeblieft! (indien diegene dat wil)

Alvast bedankt!
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

stoppen met de pil Empty Re: stoppen met de pil

Bericht  Zininzon za 18 dec 2010 - 6:00

Ik ben 1,5 maand geleden gestopt met de pil. Ik voelde me de eerste weken wat moe en 'afwezig', maar ik heb geen idee of dat met het stoppen van de pil te maken had. Ik voel me nu wel goed.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

stoppen met de pil Empty Re: stoppen met de pil

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 6:11

Toen ik met de pil stopte (omdat we een kinderwens hebben) , merkte ik vooral dat mijn humeur beter werd, ik meer zin in seks kreeg, meer puistjes, vettere huid, erg vaak moe ben ( weet niet of dat aan het stoppen met de pil ligt), en ik ben ook niet meer zo emotioneel gelukkig Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

stoppen met de pil Empty Re: stoppen met de pil

Bericht  nina za 18 dec 2010 - 6:16

Razz88 schreef:Toen ik met de pil stopte (omdat we een kinderwens hebben) , merkte ik vooral dat mijn humeur beter werd, ik meer zin in seks kreeg, meer puistjes, vettere huid, erg vaak moe ben ( weet niet of dat aan het stoppen met de pil ligt), en ik ben ook niet meer zo emotioneel gelukkig Laughing
Hoelang duurde het voordat je dit merkte?

Ik ben namelijk ook vreselijk moe, maar dat kan natuurlijk ook met (het herstel van) mijn trombosebeen te maken.
Voel me idd ook wel afwezig... en zit gewoon niet zo lekker in mijn vel... mja het kan ook het verwerken zijn van bovenstaande..

Ik vind het zo lastig dat ik me zo vervelend voel.... Voel me vreselijk onzeker met mn lichaam en geest... Voor mn gevoel heeft mijn lichaam het door de trombose echt af laten weten, terwijl ik echt heel gezond leef...
Iemand tips hierover? Of meer ervaringen over stoppen met de pil?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

stoppen met de pil Empty Re: stoppen met de pil

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 6:50

danielledeliefste schreef:
Razz88 schreef:Toen ik met de pil stopte (omdat we een kinderwens hebben) , merkte ik vooral dat mijn humeur beter werd, ik meer zin in seks kreeg, meer puistjes, vettere huid, erg vaak moe ben ( weet niet of dat aan het stoppen met de pil ligt), en ik ben ook niet meer zo emotioneel gelukkig Laughing
Hoelang duurde het voordat je dit merkte?

Ik ben namelijk ook vreselijk moe, maar dat kan natuurlijk ook met (het herstel van) mijn trombosebeen te maken.
Voel me idd ook wel afwezig... en zit gewoon niet zo lekker in mijn vel... mja het kan ook het verwerken zijn van bovenstaande..

Ik vind het zo lastig dat ik me zo vervelend voel.... Voel me vreselijk onzeker met mn lichaam en geest... Voor mn gevoel heeft mijn lichaam het door de trombose echt af laten weten, terwijl ik echt heel gezond leef...
Iemand tips hierover? Of meer ervaringen over stoppen met de pil?

Bij mij begon dit alles ongeveer na 4 weken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

stoppen met de pil Empty Re: stoppen met de pil

Bericht  nina za 18 dec 2010 - 10:34

Razz88 schreef:
Bij mij begon dit alles ongeveer na 4 weken.

Oké bedankt! Ik ben er nu nog maar 1 week vanaf.... ben dus benieuwd!
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

stoppen met de pil Empty Re: stoppen met de pil

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 11:16

Ik heb lichamlijk weiniggemerkt, geestelijk had het meer invloed. Had eerst een " zware" pil, was al overgestapt naar een vrij lichte voor een jaar. Ik merkte alleen dat mijn huid slechter werd. Ik werd meteen weer tussen de 3-5 weken ongesteld, het was altijd al onregelmatig.
Wel werd mijn humeur beter en heb ik meer zin in seks. Ik stopte ook om mezelf te ontdekken, had het gevoel dat de pil me "mat" maakte. Dat bleek ook te kloppen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

stoppen met de pil Empty Re: stoppen met de pil

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 13:30

Vorig jaar ben ik vanwege wat problemen gestopt met de prikpil. Ik merkte helemaal niets, totaal geen bijverschijnselen. Behalve dan dat ik na een half jaar weer ongesteld werd en dat vond ik zo vervelend dat ik me gelijk weer heb laten injecteren met Deprovera. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

stoppen met de pil Empty Re: stoppen met de pil

Bericht  Caresses za 18 dec 2010 - 22:56

Toen ik stopte kreeg ik geen kwaaltjes. Het enigste verschil is dat sinds ik gestopt ben, ik een cupmaatje kleiner heb Sad, en verder geen hoofdpijn meer wanneer ik ongesteld moest worden.
Maar het verschilt natuurlijk heel erg per persoon, ik heb ook wel gelezen dat anderen juist meer last kregen.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

stoppen met de pil Empty Re: stoppen met de pil

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 3:41

Ik heb flink last gehad van het ontpillen, was over toen ik ongesteld werd.
Voelde me gewoon niet zo lekker, buik zat niet lekker, misselijk, zere borsten. Snel vet haar en vette huid zijn helaas gebleven...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

stoppen met de pil Empty Re: stoppen met de pil

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 3:43

Razz88 schreef:Toen ik met de pil stopte (omdat we een kinderwens hebben) , merkte ik vooral dat mijn humeur beter werd, ik meer zin in seks kreeg, meer puistjes, vettere huid, erg vaak moe ben ( weet niet of dat aan het stoppen met de pil ligt), en ik ben ook niet meer zo emotioneel gelukkig Laughing
Dit had ik kunnen schrijven haha. Ik heb overigens geen kinderwens hoor:P maar was gestopt omdat ik wel eens zonder wilde en ben na een paar maanden overgestapt op een spiraaltje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

stoppen met de pil Empty Re: stoppen met de pil

Bericht  nina zo 19 dec 2010 - 10:09

Powerbabe schreef:
Razz88 schreef:Toen ik met de pil stopte (omdat we een kinderwens hebben) , merkte ik vooral dat mijn humeur beter werd, ik meer zin in seks kreeg, meer puistjes, vettere huid, erg vaak moe ben ( weet niet of dat aan het stoppen met de pil ligt), en ik ben ook niet meer zo emotioneel gelukkig Laughing
Dit had ik kunnen schrijven haha. Ik heb overigens geen kinderwens hoor:P maar was gestopt omdat ik wel eens zonder wilde en ben na een paar maanden overgestapt op een spiraaltje.
een mirena?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

stoppen met de pil Empty Re: stoppen met de pil

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum