Nagelbijten!
+11
Flinder
Zora
Jerry
Caramba
nina
Roodtomaatje
Mida4you
Mamsie
banjer49
Zwerver
JD
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Nagelbijten!
gezocht....eerste hulp bij nagelbijten!
ik bijt al nagels zolang ik me kan herinneren....volgens mij vanaf mn 3e ofzo, echt héél vroeg. Dus...des te moeilijker is het om het af te leren.
ik heb volgens mij alles geprobeerd....vieze nagellak erop enzo. maar ik schaam me er steeds meer voor, t ziet er niet uit, dus nu moét ik er gewoon eens mee gaan stoppen.
Zijn er mensen met hetzelfde probleem?
of mensen met tips om van deze irritante eigenschap af te komen??
ik bijt al nagels zolang ik me kan herinneren....volgens mij vanaf mn 3e ofzo, echt héél vroeg. Dus...des te moeilijker is het om het af te leren.
ik heb volgens mij alles geprobeerd....vieze nagellak erop enzo. maar ik schaam me er steeds meer voor, t ziet er niet uit, dus nu moét ik er gewoon eens mee gaan stoppen.
Zijn er mensen met hetzelfde probleem?
of mensen met tips om van deze irritante eigenschap af te komen??
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: Nagelbijten!
Ik zou het niet weten, maar is het niet een knop die je moet omschakelen?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
heb niet echt tips, maar ik heb keer kunstnagels laten zetten, toen was ik ze na een tijdje zat en haalde ze er af, ben toen een jaar van nagelbijten afgeweest, helaas bijt ik nu ook weer, dus ik blijf ff mee lezen, misschien lees ik ook nog goeie tips
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Helaas wc eend....is die knop bij mij lastig te vinden;) het is gewoon gewoonte geworden, haast net als eten,slapen etc haha...ik bijt nagels zonder dat ik er bij nadenk...
en kunstnagels mag ik helaas niet op mijn werk, dus die optie valt voor mij helaas af,..
en kunstnagels mag ik helaas niet op mijn werk, dus die optie valt voor mij helaas af,..
JD- Ratel
ik bijt ook helaas. Ik ben 1 x gestopt en toen ze braken weer begonnen. Zo zonde. Wat ik deed was dat ik aan alle nagels nog mocht bijten behalve de pinken en dan zo elke week een vinger erbij.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Ik ken het probleem, maar heb nu vanaf eind maart niet meer gebeten.
Ik vind het nu ook zonde, heb Soak Off Nails laten zetten. Dit is ter versteviging van je eigen nagels.
Ik had ook van allea geprobeerd maar het lukte alleen in de zomer om er vanaf te blijven.
Ik vind het nu ook zonde, heb Soak Off Nails laten zetten. Dit is ter versteviging van je eigen nagels.
Ik had ook van allea geprobeerd maar het lukte alleen in de zomer om er vanaf te blijven.
Laatst aangepast door Birgit op di 17 mei 2011 - 5:48; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hey Marietje!
Ik ken het probleem en ik was een vreselijke nagelbijter. Heb werkelijk waar alle middeltjes e.d. geprobeerd maar ik kon er niet vanaf komen. Toen had een vriendin tegen me gezegd dat ik eens kunstnagels moest zetten. Dat heb ik gedaan en heb ik heb ze wel een jaar gehad en toen was ik er vanaf Zo heel af en toe bijt ik af en toe nog eens, vooral als er haakjes aanzitten
Ik ken het probleem en ik was een vreselijke nagelbijter. Heb werkelijk waar alle middeltjes e.d. geprobeerd maar ik kon er niet vanaf komen. Toen had een vriendin tegen me gezegd dat ik eens kunstnagels moest zetten. Dat heb ik gedaan en heb ik heb ze wel een jaar gehad en toen was ik er vanaf Zo heel af en toe bijt ik af en toe nog eens, vooral als er haakjes aanzitten
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik zweer bij dit:
http://www.trind.com/html/NL/Producten/Nail_Treatments/Nail_Repair_Anti-Bite_42.htm
Ik had hiervoor ook allerlei middeltjes en trucjes geprobeerd, maar niks hielp..
Wat voor mij bij dit product werkte is dat het een nagelverharder is, met een vies smaakje. Maar dan ook echt een vies smaakje, wat je niet gelijk proeft.. Maar dus wel zodra je echt aan het bijten gaat haha.
Omdat mijn nagels er zo super hard van werden, in combinatie met dat vieze smaakje, ben ik nu al 3 jaar gestopt!
Laatst had ik tentamens, en toen heb ik het helaas voor elkaar gekregen om mn nagels door de stress weer af te bijten.. Een weekje die nagellak erop en ondertussen heb ik weer mooie lange nagels!
http://www.trind.com/html/NL/Producten/Nail_Treatments/Nail_Repair_Anti-Bite_42.htm
Ik had hiervoor ook allerlei middeltjes en trucjes geprobeerd, maar niks hielp..
Wat voor mij bij dit product werkte is dat het een nagelverharder is, met een vies smaakje. Maar dan ook echt een vies smaakje, wat je niet gelijk proeft.. Maar dus wel zodra je echt aan het bijten gaat haha.
Omdat mijn nagels er zo super hard van werden, in combinatie met dat vieze smaakje, ben ik nu al 3 jaar gestopt!
Laatst had ik tentamens, en toen heb ik het helaas voor elkaar gekregen om mn nagels door de stress weer af te bijten.. Een weekje die nagellak erop en ondertussen heb ik weer mooie lange nagels!
Roodtomaatje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 394
Registratiedatum : 18-11-10
Maar is dat net zulk spul als dat flesje met dat rode etiketje? die heb ik dus meerdere malen geprobeerd, maar dat werkt echt niet...
natuurlijk is het goed om een vieze smaak in je mond te krijgen bij nagelbijten, maar ik proefde het ook met eten, en als ik op mijn werk broodjes aan het smeren was enzo....bah
natuurlijk is het goed om een vieze smaak in je mond te krijgen bij nagelbijten, maar ik proefde het ook met eten, en als ik op mijn werk broodjes aan het smeren was enzo....bah
JD- Ratel
Haha ja dat vind ik ook ontzettend smerig, ByteX ofzo heet dat spul geloof ik..*Marietje* schreef:Maar is dat net zulk spul als dat flesje met dat rode etiketje? die heb ik dus meerdere malen geprobeerd, maar dat werkt echt niet...
Maar dit is dus echt nagellak die je nagels super hard maakt, waardoor ze in mijn geval dus ook niet meer breken en geen haakjes etc. Daardoor kan ik er zoiezo al beter vanaf blijven, maar als je echt bijt zeg maar, dus een tijdje je nagel in je mond hebt, dan proef je wel een vieze smaak.
Maar dat is dus niet als je even snel iets eet ofzo, het is echt zodra je bijt..
oke, dat klinkt wel beter dan Bytex!
Waar kun je het kopen? (en is het een beetje betaalbaar?)
JD- Ratel
Ik heb ook sinds mijn derde nagelgebeten. (prachtig woord)
En mijn ervaring is dat je het echt echt echt ECHT moet willen anders lukt het niet.
Beloon je zelf met een mooi nagellakje...
Zeg het tegen je vriend zodat hij je aan kan spreken als je het weer eens ongemerkt doet..
Het heeft bij mij wel een tijd geduurd, maar doe het praktisch nooit meer.... en niet zo erg als vroeger.. (toen waren mn vingers regelmatig ontstoken doordat de nagels zo kort waren)
En mijn ervaring is dat je het echt echt echt ECHT moet willen anders lukt het niet.
Beloon je zelf met een mooi nagellakje...
Zeg het tegen je vriend zodat hij je aan kan spreken als je het weer eens ongemerkt doet..
Het heeft bij mij wel een tijd geduurd, maar doe het praktisch nooit meer.... en niet zo erg als vroeger.. (toen waren mn vingers regelmatig ontstoken doordat de nagels zo kort waren)
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Ik ben ook een enorme nagelbijter. Nagellak met vieze smaakjes beet ik zo doorheen. Nepnagels kan ik niet hebben met mijn werk en nagellak vind ik ook lelijk. De doorzichtige nagellak wil ik nog wel eens gebruiken, maar ook daar bijt ik doorheen.
Ik ga het topic ook even volgen.
Ik ga het topic ook even volgen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
heb vroeger ook nagel gebeten. Op een gegeven moment zag ik het 'licht'; ik zag dat 't er best ranzig uitzag (zowel het bijten zelf, als de afgekloven nagels...) en ben toen gestopt (misschien niet een harde kern-bijter, want volgens mij was 't helemaal niet zo moeilijk).
Ik ben nog wel een velletjes-trekker/peuteraar...
Ik ben nog wel een velletjes-trekker/peuteraar...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik bijt mijn nagels trouwens wel zo dat ze nog net een beetje over mijn vingertop vallen, bijt ze gelukkig niet te kort.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Mamsie schreef:ik bijt ook helaas. Ik ben 1 x gestopt en toen ze braken weer begonnen. Zo zonde. Wat ik deed was dat ik aan alle nagels nog mocht bijten behalve de pinken en dan zo elke week een vinger erbij.
Zo heb ik het ook gedaan, en heb nu wel gewoon lange nagels! Alleen die van mijn duimen mag ik er af en toe afbijten Nadeel is wel dat ik veel meer ben gaan pulken aan velletjes. Af en toe ziet het er echt niet uit... maar ja, ik heb het zelf gewoon echt niet door. Ben gewoon echt áltijd aan het pulken.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Bij de drogist gewoon, de meeste etos winkels hebben trind wel! Geloof dat het uit mn hoofd 14 euro is.. Wel prijzig dus, maar ik zweer erbij!*Marietje* schreef:oke, dat klinkt wel beter dan Bytex!
Ik bijt ook al nagels zo lang als dat ik me kan herinneren. Ik heb ook alles geprobeerd, behalve dat middeltje dat ik hier voorbij zie komen. Ik merk ook dat hoe ouder ik word, ik me steeds meer schaam voor mensen die het nu zien. Eerst was het nog iets wat ik als kind deed en later als onzekere puber...nu ben ik toch echt volwassen en gaat verder alles prima met me (maar ik kom daar maar niet vanaf!!)
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Gewoon stoppen. In het begin ze bijvijlen ipv met je mond eraan gaan friemelen (daar worden ze heel slap van) en lakken met blanke lak.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Bij mij hielp het om vaak nagellak te gaan dragen. Met een kleurtje er op ben ik een stuk minder geneigd om te bijten, want dan bladdert het sneller af en het lijkt me niet gezond om die lak binnen te krijgen. Nu bijt ik heel soms nog als ze echt lang zijn onbewust, maar ik heb nu best mooie nagels!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Hoe gaat het met de bijtertjes? Ik heb ondertussen aan elke hand 3 nagels waar ik al weken niet aangezeten heb! NU de andere 2 nog en dan heb ik hopelijk mooie nagels. Waar ik dan meteen soak off gel overheen laat zetten denk ik.
Mamsie- Ratel
Ja, lijkt het je wel wat Mamsie?
Ik vind het echt een uitkomst. Ik stoot regelmatig mijn nagels en nu blijven ze gewoon mooi, als die Soak Off er niet op zou zitten waren ze al lang afgebroken
Ik vind het echt een uitkomst. Ik stoot regelmatig mijn nagels en nu blijven ze gewoon mooi, als die Soak Off er niet op zou zitten waren ze al lang afgebroken
Gast- Gast
Birgit schreef:Ja, lijkt het je wel wat Mamsie?
Ja denk het wel voor in het begin. Nu zijn mijn nagels nog best sterk voor een fanatieke bijter maar ik ben bang als ze toch gaan scheuren ik ze er weer helemaal afbijt en dat vind ik zo zonde! Dus zodra ze allemaal lang genoeg zijn laat ik het wel doen denk ik.
Mamsie- Ratel
Kippenstront op je nagels smeren .
Dat zeiden ze bij mij op de kleuterschool altijd, kan ik me nog goed herinneren.
Sorry andere tips heb ik niet.
Dat zeiden ze bij mij op de kleuterschool altijd, kan ik me nog goed herinneren.
Sorry andere tips heb ik niet.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: