Stoppen met nagelbijten, NU!
+17
Sugarfall
Marin
Sayuri
Niene
Mamsie
Ilovethe90s
Mida4you
Fortissimo
Reva
Cimic
Eris
xxjojootjexx
Sterre
Paper Crown
Rush
Caramba
Lejow
21 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Stoppen met nagelbijten, NU!
Sinds ik gelpolish en/of soak off gebruik bijt ik geen nagels meer. Kost me om de 3 weken €30 maar dat heb ik er graag voor over.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Ik doe het zelfIlovethe90s schreef:Sinds ik gelpolish en/of soak off gebruik bijt ik geen nagels meer. Kost me om de 3 weken €30 maar dat heb ik er graag voor over.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Een vriendin van mij beet ook altijd enorm op haar nagels en heeft nu acryl-nagels en is er helemaal vanaf
Gast- Gast
Ze draagt nog steeds acrylnagels? Dan lijkt het me logisch dat ze er vanaf is. Benieuwd of ze ook nog stopt met bijten wanneer ze geen acrylnagels meer heeft. Soms zit dat er zo ingesleten.Pippa schreef:Een vriendin van mij beet ook altijd enorm op haar nagels en heeft nu acryl-nagels en is er helemaal vanaf
Gast- Gast
Ja ik wil ook helemaal geen lange nagels ofzo. Ik heb dat wel eens vaker gehad (nep en gewoon natuurlijk toen ik echt gestopt was), maar ik vind dat helemaal niks, ben het niet gewend. Ik kan niet lekker typen, alles komt er onder te zitten, vond het helemaal niks. Maar gewoon een beetje normale gezonde lengte lijkt me prima. Dan kan je 't tenminste ook leuk lakken zonder dat het lelijk staat.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Carrie schreef:Ze draagt nog steeds acrylnagels? Dan lijkt het me logisch dat ze er vanaf is. Benieuwd of ze ook nog stopt met bijten wanneer ze geen acrylnagels meer heeft. Soms zit dat er zo ingesleten.Pippa schreef:Een vriendin van mij beet ook altijd enorm op haar nagels en heeft nu acryl-nagels en is er helemaal vanaf
O dan staat het er niet duidelijk, ze heeft ze een half jaar gehad, en heeft nu haar eigen, lange, nagels
Gast- Gast
Rush, ik kan het ook zelf maar vind dat zo onhandig .
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Zo lelijk hè! Helaas ik doe het ook en nog erg ook. Ik ben 1x gestopt geweest en toen waren ze zo mooi!! Helaas zijn ze toen helemaal stuk gegaan na een soak off behandeling en nu bijt ik dus weer. (Ik moet stoppen!!!!)
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Jaa dat snap ik ook wel weer haha. Moet er ook echt voor gaan zitten.Ilovethe90s schreef:Rush, ik kan het ook zelf maar vind dat zo onhandig .
Rush- Lady Post-a-lot
Ilovethe90s (of iemand anders): Wat is het verschil tussen acryl en gel nagels?
Geen nagellakje van m'n vriend cadeau, maar wel een nagelbehandeling, zodat ik er iig netjes uit zie dinsdag en dan blijf ik er iig vanaf voorlopig.
Geen nagellakje van m'n vriend cadeau, maar wel een nagelbehandeling, zodat ik er iig netjes uit zie dinsdag en dan blijf ik er iig vanaf voorlopig.
Marin- Lady Post-a-lot
Hey Marin, wat ik nog wel even wil zeggen: je schaamt je en alles, maar ik zou proberen er een niet té big deal van te maken. Dat gaat je geheid beïnvloeden tijdens je gesprek, en da's nergens voor nodig. Oké, je hebt korte nagels, maar je hebt ook een hele lijst aan goeie dingen die veel belangrijker zijn. Als je nu hierop gaat inzoomen, helpt dat je focus niet. Snap je?
Gast- Gast
Aww dank je Rood! Dat is ook zo hoor. Ik flip 'm gewoon al over alles, ik ben nog niet eens aan het voorbereiden van het gesprek toegekomen (dat ga ik vandaag en dit weekend doen). Dus voor nu zijn het nog de oppervlakkige dingen waar ik over flip. Ik weet ook rationeel gezien echt wel dat het geen dealbreker is, maar het is wél zo verzorgd en dat gaat uiteindelijk wel lekker zelfvertrouwen-boosten.
Marin- Lady Post-a-lot
Hier ook een ex nagelbijter... Tot bloedens toe heb ik gebeten. Weet niet eens meer hoe of wanneer ik gestopt ben,maar mijn nagels zijn nu weer mooi. Ik lak ze elke dag,en smeer elke dag een verzorgende olie op mijn nagelriemen,ook vet ik mijn handen tig keer per dag in. Af en toe bijt ik nog velletjes
Heb verder geen tips voor je,maar misschien dat als je ze elke dag lakt dat het bijten minder word?
Heb verder geen tips voor je,maar misschien dat als je ze elke dag lakt dat het bijten minder word?
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Oh! Ja dat is dan wel fijn voor haar dat het geholpen heeft! Misschien een idee voor Marin, als ze meer geld heeft. Of je doet gewoon zo'n laagje over je eigen nagels aanbregen, weet even niet meer hoe dat heet. Is mooier dan van die lange nepnagels vind ik, en dunner ook. Kun je ook niet op bijten.Pippa schreef:Carrie schreef:Ze draagt nog steeds acrylnagels? Dan lijkt het me logisch dat ze er vanaf is. Benieuwd of ze ook nog stopt met bijten wanneer ze geen acrylnagels meer heeft. Soms zit dat er zo ingesleten.Pippa schreef:Een vriendin van mij beet ook altijd enorm op haar nagels en heeft nu acryl-nagels en is er helemaal vanaf
O dan staat het er niet duidelijk, ze heeft ze een half jaar gehad, en heeft nu haar eigen, lange, nagels
Gast- Gast
Carrie schreef:Oh! Ja dat is dan wel fijn voor haar dat het geholpen heeft! Misschien een idee voor Marin, als ze meer geld heeft. Of je doet gewoon zo'n laagje over je eigen nagels aanbregen, weet even niet meer hoe dat heet. Is mooier dan van die lange nepnagels vind ik, en dunner ook. Kun je ook niet op bijten.Pippa schreef:Carrie schreef:Ze draagt nog steeds acrylnagels? Dan lijkt het me logisch dat ze er vanaf is. Benieuwd of ze ook nog stopt met bijten wanneer ze geen acrylnagels meer heeft. Soms zit dat er zo ingesleten.Pippa schreef:Een vriendin van mij beet ook altijd enorm op haar nagels en heeft nu acryl-nagels en is er helemaal vanaf
Carrie, ik krijg het cadeau van m'n vriend! Maandag de dag voor het gesprek ga ik er heen! Moet alleen even kiezen tussen gel of acryl nagels en dan kan ik afspraak maken. Wat denk jij dat beter/mooier is? Oh en als ik echt langere tijd gestopt ben, krijg ik een Chanel lakje van 'm
Marin- Lady Post-a-lot
Ik bijt geen nagels meer, maar als kind deed ik dat soms wel totdat iemand mij zei dat er onder je nagels veel bacterieen en vuil blijven hangen. En dat krijg je met nagelbijten binnen. Die gedachte heeft ervoor gezorgd dat ik nooit meer op mijn nagels beet daarna. (Al is het misschien wel juist goed voor je weerstand).
Verder eens met Rood, tis niet echt iets om je druk over te maken bij een interview. Succes trouwens!
Verder eens met Rood, tis niet echt iets om je druk over te maken bij een interview. Succes trouwens!
Sayuri- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11
Dank je Sayuri!
Ja mijn oppas vertelde me vroeger dat je daar blindedarmonsteking van krijgt, en toen was ik heel bang geworden. Geen idee of dat klopt en het heeft ook niet geholpen
Ja mijn oppas vertelde me vroeger dat je daar blindedarmonsteking van krijgt, en toen was ik heel bang geworden. Geen idee of dat klopt en het heeft ook niet geholpen
Marin- Lady Post-a-lot
Nou, de gel nagels zitten er op! Redelijk netjes gedaan, hoewel de eerste krasjes er nu alweer op zitten. Ligt aan mij hoor, ik kan dat gewoon niet netjes houden. Maar verder wel prima nette lengte en zacht kleurtje.
Het typt zo raar. Dus als ik komende dagen afwezig ben op t forum komt het doordat dit heel irritant typt
Het typt zo raar. Dus als ik komende dagen afwezig ben op t forum komt het doordat dit heel irritant typt
Marin- Lady Post-a-lot
Ziet er netjes uit Marin!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Dit gaat om gel-lack/soak off. Dat is gel-nagellak die moet uitharden onder een UV lamp en tot 3 weken blijft zitten.Marin schreef:Ilovethe90s (of iemand anders): Wat is het verschil tussen acryl en gel nagels?
Rush- Lady Post-a-lot
Hartstikke netjes!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Mooi Marin! Dit ziet er echt zoveel beter uit, en typen went vanzelf!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Rush schreef:Dit gaat om gel-lack/soak off. Dat is gel-nagellak die moet uitharden onder een UV lamp en tot 3 weken blijft zitten.Marin schreef:Ilovethe90s (of iemand anders): Wat is het verschil tussen acryl en gel nagels?
Ja dat heb ik dus net gedaan, dus dat is mooi
Marin- Lady Post-a-lot
Je hebt ook verlenging toch? Dan heb je waarschijnlijk gelnagels met een (gel)lak erover inderdaad. Ziet er netjes uit hoor! Hopelijk heb je er veel plezier van. En dat typen etc. went echt heel snel!Marin schreef:Rush schreef:Dit gaat om gel-lack/soak off. Dat is gel-nagellak die moet uitharden onder een UV lamp en tot 3 weken blijft zitten.Marin schreef:Ilovethe90s (of iemand anders): Wat is het verschil tussen acryl en gel nagels?
Ja dat heb ik dus net gedaan, dus dat is mooi
Rush- Lady Post-a-lot
Netjes Marin! Ik heb zaterdag doorzichtige nagellak gekocht, ook als stoppoging. Ik heb niet meer gebeten maar het valt me wel op hoe vaak ik wil gaan bijten. Zelfs als ik onder de douche sta
Juliette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 133
Registratiedatum : 29-09-12
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: