gelnagels bij nagelbijten
+4
Ooh La La!
Lenthe
Red Velvet
Beachgirl
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
gelnagels bij nagelbijten
Ik ben het nagelbijten zo zat!!! Doe het al mijn hele leven en wil er nu echt vanaf! Heb al van alles geprobeerd, maar zit nu te denken aan een "nagelbijtarrangement". Gelnagels dus. En dan wil ik ze zo kort mogelijk ivm met mijn werk.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Hoe bevielen de gelnagels?
Voelt het niet heel erg onnatuurlijk?
Groeiden je nagels eronder erg hard?
Werden je nagels niet verpest door de gelnagels?
En natuurlijk de belangrijkste vraag, kwam je van het nagelbijten af?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Hoe bevielen de gelnagels?
Voelt het niet heel erg onnatuurlijk?
Groeiden je nagels eronder erg hard?
Werden je nagels niet verpest door de gelnagels?
En natuurlijk de belangrijkste vraag, kwam je van het nagelbijten af?
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Re: gelnagels bij nagelbijten
Hoe bevielen de gelnagels? Goed, als je ze op een natuurlijke lengte laat, dus niet te lang, dat was lastig met mijn werk
Voelt het niet heel erg onnatuurlijk? De eerste dag is altijd wennen. Vooral omdat je het niet gewend bent. Zo is het lastig om je knoop van je broek los te maken
Groeiden je nagels eronder erg hard? Niet echt, dan moet je geloof ik echt een tijdje gelnagels hebben
Werden je nagels niet verpest door de gelnagels? Ik ben er van overtuigd dat het wel iets verpest word. Zeker bij het afhalen van je nagels, door het wegvijlen van de gel, kan dat soms een rot gevoel geven.
En natuurlijk de belangrijkste vraag, kwam je van het nagelbijten af?[/quote] Nee, omdat ze er voornamelijk zwak van werden. De beste manier is er 'gewoon' van afblijven en goede lak (herome heeft bij mij goed geholpen). Zodra er een wit randje verschijnt ben je zooo trots, dat je er vanaf blijft. Alleen dit duurt eventjes. En ze breken snel af omdat ze zo zwak zijn, dus lekker demotiverend Maar hoe minder ik er aan zat, hoe sneller ze bij mij groeien, dus is dat demotiverende gevoel snel weg...
Succes!
Voelt het niet heel erg onnatuurlijk? De eerste dag is altijd wennen. Vooral omdat je het niet gewend bent. Zo is het lastig om je knoop van je broek los te maken
Groeiden je nagels eronder erg hard? Niet echt, dan moet je geloof ik echt een tijdje gelnagels hebben
Werden je nagels niet verpest door de gelnagels? Ik ben er van overtuigd dat het wel iets verpest word. Zeker bij het afhalen van je nagels, door het wegvijlen van de gel, kan dat soms een rot gevoel geven.
En natuurlijk de belangrijkste vraag, kwam je van het nagelbijten af?[/quote] Nee, omdat ze er voornamelijk zwak van werden. De beste manier is er 'gewoon' van afblijven en goede lak (herome heeft bij mij goed geholpen). Zodra er een wit randje verschijnt ben je zooo trots, dat je er vanaf blijft. Alleen dit duurt eventjes. En ze breken snel af omdat ze zo zwak zijn, dus lekker demotiverend Maar hoe minder ik er aan zat, hoe sneller ze bij mij groeien, dus is dat demotiverende gevoel snel weg...
Succes!
Red Velvet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11
Een vriendin van mij beet altijd nagels en had daarom ook gelnagels genomen. Sinds die tijd bijt ze geen nagels meer. Ze werkt in de zorg, dus ze heeft de nagels heel erg kort en heeft een bepaald type wat wat dikker is dan die dunne nepnagels. Daarom heeft ze ook geen gedoe dat ze mensen krabt. Volgens mij bevalt het haar goed!
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Lenthe schreef:Een vriendin van mij beet altijd nagels en had daarom ook gelnagels genomen. Sinds die tijd bijt ze geen nagels meer. Ze werkt in de zorg, dus ze heeft de nagels heel erg kort en heeft een bepaald type wat wat dikker is dan die dunne nepnagels. Daarom heeft ze ook geen gedoe dat ze mensen krabt. Volgens mij bevalt het haar goed!
Ik werk ook in de zorg dus wil ze ook heel kort houden.
Beachgirl- Kletskop
Weten jullie nog wat jullie betaalden voor het zetten van gelnagels? Of hadden jullie ook zo'n arrangement?
Beachgirl- Kletskop
Beachgirl_24 schreef:Weten jullie nog wat jullie betaalden voor het zetten van gelnagels? Of hadden jullie ook zo'n arrangement?
Ik heb geen idee hoeveel mijn vriendin betaalt.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Beachgirl_24 schreef:Weten jullie nog wat jullie betaalden voor het zetten van gelnagels? Of hadden jullie ook zo'n arrangement?
Ik bijt geen nagels maar als ik laat af en toe wel gelnagels zetten. Een nieuwe set kost me 35 euro.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Ik heb mijn hele leven ( of voor zover ik weet ) nagels gebeten! Ik heb alles geprobeerd totdat een vriendin van me een keer zei dat ik kunstnagels moest gaan proberen. Dit heb ik gedaan. Ik heb ze er bijna 1 jaar op gehad, daarna heb ik ze netjes laten verwijderen en ik was van het nagelbijten af!! Ik was zo trots op mijzelf. Nu heb ik ze al jaren niet meer en ik bijt nog steeds niet ( nouja af en toe ) Maar mijn nagels blijven netjes. Ik raad het je zeker aan.
Ik betaalde de 1e keer voor het zetten 55 euro en daarna 25 euro bijwerken ( daar zaten alle glittertjes en steentjes bij in )
Ik betaalde de 1e keer voor het zetten 55 euro en daarna 25 euro bijwerken ( daar zaten alle glittertjes en steentjes bij in )
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
heb ook gelnagels sinds 1 week maar dit was eigenlijk voor de bruiloft (bijt geen nagels) Had ze voor de bruiloft wat langer maar nu korter geveild ivm werk in de zorg. Ondervind helemaal geen problemen en ik denk dat ik ze gewoon houdt. Verdere ervaring heb ik niet omdat ik ze pas een week heb. En owja eerste dag voelt onnatuurlijk maar voelt nu gewoon normaal. En ik betaalde €30,- voor een nieuwe set
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Ik heb ook tot mijn 23e ofzo nagels gebeten en toen gelnagels laten zetten.
Maar na 2 jaar was er zo klaar mee, elke dat opvullen en er kwam elke keer snel lucht onder.
Toen heb ik ze eraf gehaald. Nou heel mijn nagels naar de klote.
Toen mijn nagels goed ingesmeerd met allerlei spul enzo en toen ze weer een beetje fatsoenlijk eruit zagen nagellak er op gedaan.
Hoe kort ze ook waren, toch deed ik er nagellak op want hoe stom ook, dan beet ik ze niet. Het heeft geholpen. Ik bijt nu bijna geen nagels meer (heeeeeeeeeeeeeeel soms als ik echt heel erg in de stress zit, wat bijna nooit is) maar vind het nu met langere nagels echt zo veel mooier. En ben blij dat ik van dat bijten af ben.
Dus uiteindelijk was zoiets simpels als een leuk kleurtje nagellak erop smeren bij de uitkomst.
Maar na 2 jaar was er zo klaar mee, elke dat opvullen en er kwam elke keer snel lucht onder.
Toen heb ik ze eraf gehaald. Nou heel mijn nagels naar de klote.
Toen mijn nagels goed ingesmeerd met allerlei spul enzo en toen ze weer een beetje fatsoenlijk eruit zagen nagellak er op gedaan.
Hoe kort ze ook waren, toch deed ik er nagellak op want hoe stom ook, dan beet ik ze niet. Het heeft geholpen. Ik bijt nu bijna geen nagels meer (heeeeeeeeeeeeeeel soms als ik echt heel erg in de stress zit, wat bijna nooit is) maar vind het nu met langere nagels echt zo veel mooier. En ben blij dat ik van dat bijten af ben.
Dus uiteindelijk was zoiets simpels als een leuk kleurtje nagellak erop smeren bij de uitkomst.
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Ik heb wel kunstnagels gehad, maar niet voor het nagelbijten. Je eigen nagels gaan er behoorlijk van naar de klote, ze worden broos omdat er geen lucht bij komt en ze worden van te voren ook afgevijld.
Ik heb ze 1x laten bijwerken, daarna was ik er klaar mee. Kost een hoop geld steeds, en als je nagel dubbel klapt met kunstnagels, ga je echt door de grond. Ik had trouwens acrylnagels, omdat die iets harder zijn dan gelnagels.
Ik heb ze 1x laten bijwerken, daarna was ik er klaar mee. Kost een hoop geld steeds, en als je nagel dubbel klapt met kunstnagels, ga je echt door de grond. Ik had trouwens acrylnagels, omdat die iets harder zijn dan gelnagels.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Dank voor jullie reacties.
@SoCali: Ik mag (helaas) geen nagellak dragen op mijn werk. Vroeger droeg ik het wel, maar beet toen ondanks de nagellak alsnog nagels.
Heb een meisje gevonden die gelnagels bij haarzelf zet. Ze is geen pro, maar ze kan het best goed en ze is bereid om een keer een blik op mijn nagels te werpen om te kijken of ze bij mij gelnagels kan en durft te zetten.
Mijn nagels zijn natuurlijk erg kort, en het hangt er een beetje vanaf of er "nagel genoeg is" om te tips aan vast te zetten.
@SoCali: Ik mag (helaas) geen nagellak dragen op mijn werk. Vroeger droeg ik het wel, maar beet toen ondanks de nagellak alsnog nagels.
Heb een meisje gevonden die gelnagels bij haarzelf zet. Ze is geen pro, maar ze kan het best goed en ze is bereid om een keer een blik op mijn nagels te werpen om te kijken of ze bij mij gelnagels kan en durft te zetten.
Mijn nagels zijn natuurlijk erg kort, en het hangt er een beetje vanaf of er "nagel genoeg is" om te tips aan vast te zetten.
Beachgirl- Kletskop
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: