Stoppen met nagelbijten, NU!
+17
Sugarfall
Marin
Sayuri
Niene
Mamsie
Ilovethe90s
Mida4you
Fortissimo
Reva
Cimic
Eris
xxjojootjexx
Sterre
Paper Crown
Rush
Caramba
Lejow
21 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Stoppen met nagelbijten, NU!
Oh ik ben zo stom. Ik was een tijdje geleden gestopt met nagelbijten en dat ging weer goed, maar nu al tijden niet meer. Ik ben steeds zo kriegelig en rusteloos en dan ga ik weer nagelbijten. En ik heb dinsdag dus dat sollicitatiegesprek, en nu heb ik korte nagels! Steeds als ik weer gebeten heb, denk ik 'oh shit!' maar dan is het dus al te laat.
How on earth ga ik nu nog mooie nagels krijgen voor dinsdag? Voor nepnagels heb ik even geen geld, tenminste, niet door een manicure, en van die plak dingen van de drogist zijn niet heel goed volgens mij. (of wel?)
Van die smerige nagellak helpt niet bij het stoppen, daar bijt ik gewoon doorheen.
Ik moet gewoon elke keer als ik nagelbijt, me hier komen melden in dit topic en dan mogen jullie schelden. Ok?
How on earth ga ik nu nog mooie nagels krijgen voor dinsdag? Voor nepnagels heb ik even geen geld, tenminste, niet door een manicure, en van die plak dingen van de drogist zijn niet heel goed volgens mij. (of wel?)
Van die smerige nagellak helpt niet bij het stoppen, daar bijt ik gewoon doorheen.
Ik moet gewoon elke keer als ik nagelbijt, me hier komen melden in dit topic en dan mogen jullie schelden. Ok?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Re: Stoppen met nagelbijten, NU!
ohhhneeee niet doen hoor! Zo zonde. R bijt ook enorm op zijn nagels en kan ook niet stoppen. Voor nu heb ik geen tips, maar een vriendin van mij is gestopt door een tijdje acrylnagels te laten zetten, daar kun je (bijna) niet op bijten.
Gast- Gast
Oef ik sluit me in het rijtje aan..
Met mijn beugel kon ik het niet, en was ik er dus vanaf, maar helaas, sinds dat kreng er uit is ben ik ook weer aan t bijten.
En iedere keer bijt ik ze weer te kort, en iedere keer weer doet het zeer, en iedere keer weer denk ik.. nu kap ik er mee.. maar helaaaaaaas
Met mijn beugel kon ik het niet, en was ik er dus vanaf, maar helaas, sinds dat kreng er uit is ben ik ook weer aan t bijten.
En iedere keer bijt ik ze weer te kort, en iedere keer weer doet het zeer, en iedere keer weer denk ik.. nu kap ik er mee.. maar helaaaaaaas
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben ook een nagelbijter. Maar nu ik nagellak op heb bijt ik niet.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Als ik nagellak op heb, dan schraap ik altijd de nagellak er af. Dat is allicht beter dan de nagels zelf bijten. Ik vind het zo'n stomme, vieze gewoonte, maar ik kan er niets aan doen. Ik heb het altijd pas door als het al te laat is.
Ik gooi zo wel even lakje op m'n nagels inderdaad. wellicht helpt dat een beetje. Alleen ik vind korte nagels met felle nagellak echt geen porem, dan benadruk je het alleen nog maar meer en valt het meer op. Misschien licht lakje tijdens het gesprek dan dus maar.
Ik gooi zo wel even lakje op m'n nagels inderdaad. wellicht helpt dat een beetje. Alleen ik vind korte nagels met felle nagellak echt geen porem, dan benadruk je het alleen nog maar meer en valt het meer op. Misschien licht lakje tijdens het gesprek dan dus maar.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik zou ze nu in een mooie kleur lakken (zodat je er vanaf blijft) en voor je gesprek dan in een neutrale kleur lakken. En hopen dat er in 5 dagen net even zoveel groeit dat het netjes lijkt.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Bleh, vind dat er altijd zo vies uitzien. Ik zou toch een setje nagels laten zetten. Volgens mij kan dat al voor 25.- en dan mooi aflakken zelf. Geen rood, pas niet bij je functie maar ik zou gaan voor een mooie doorzichte lichtroze. Of een french.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Bleh, vind dat er altijd zo vies uitzien. Ik zou toch een setje nagels laten zetten. Volgens mij kan dat al voor 25.- en dan mooi aflakken zelf. Geen rood, pas niet bij je functie maar ik zou gaan voor een mooie doorzichte lichtroze. Of een french.
Met nog 1.28 op m'n rekening gaat dat niet lukken schat
Maar ik lak ze wel even thuis hier.
En dit topic helpt ook hopelijk. Anders moet ik de walk of shame hier doen.
Marin- Lady Post-a-lot
Ja rood is inderdaad wel te opvallen voor een sollicitatiegesprek. Die plaknagels (dus niet de gelijmde) zijn ook prima hoor Marin, volgens mij zijn ze van Essence heel goedkoop. Die kun je er na het gesprek weer aftrekken.Paper Crown schreef:Bleh, vind dat er altijd zo vies uitzien. Ik zou toch een setje nagels laten zetten. Volgens mij kan dat al voor 25.- en dan mooi aflakken zelf. Geen rood, pas niet bij je functie maar ik zou gaan voor een mooie doorzichte lichtroze. Of een french.
Gast- Gast
Ik bijt ook weleens, maar gelukkig nooit tot ze echt heel lelijk kort zijn. Bij mij werkt het ook om nagellak op te doen. Ik wilde hetzelfde advies geven als Rush, nu een mooie, felle kleur en bij je gesprek een nude-kleur of ander neutraal tintje
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Marin schreef:Paper Crown schreef:Bleh, vind dat er altijd zo vies uitzien. Ik zou toch een setje nagels laten zetten. Volgens mij kan dat al voor 25.- en dan mooi aflakken zelf. Geen rood, pas niet bij je functie maar ik zou gaan voor een mooie doorzichte lichtroze. Of een french.
Met nog xxx op m'n rekening gaat dat niet lukken schat
Maar ik lak ze wel even thuis hier.
En dit topic helpt ook hopelijk. Anders moet ik de walk of shame hier doen.
O, nee voor dat bedrag zal 't niet gaan idd. Hmm, lastig. Goed lakken en mooi verzorgen dan.
Ik beet ook altijd nagels en ben van de ene op de andere dag cold turkey gestopt.
Ineens ging die knop om en vond ik het zo verschrikkelijk lelijk die afgekloven nagels.
Bite-ex etc dat vond ik ook gewoon lekker. Misschien kun je pleisters over je vingertoppen plakken? zodat je er niet bij kan?
Ineens ging die knop om en vond ik het zo verschrikkelijk lelijk die afgekloven nagels.
Bite-ex etc dat vond ik ook gewoon lekker. Misschien kun je pleisters over je vingertoppen plakken? zodat je er niet bij kan?
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Ja ik heb ze nu maar gelakt. Ik schaam me voor hoe lelijk en kort ze er uit zien. Maar ik laat ze toch maar even zien, dat helpt vast, dat ik me zo schaam, dan wil ik vast niet meer bijten.
Ze zijn ook superlelijk gelakt hoor, moest even gauw, maar hopelijk werkt de donkere kleur dat het opvalt als ze richting m'n mond gaan.
Ouch..
Ze zijn ook superlelijk gelakt hoor, moest even gauw, maar hopelijk werkt de donkere kleur dat het opvalt als ze richting m'n mond gaan.
Ouch..
Marin- Lady Post-a-lot
Goedzo! You can do it!
Mijn vriend bijt ze ook zo kort en naast dat het lelijk is lijkt het me ook zo ontzettend pijnlijk. Kun je niet met je vriend afspreken dat je een mooi lakje van hem krijgt als je het volhoudt (als hij wel meer dan XXX op zijn rekening heeft ;-) )? Of helpt een kleine beloning niet bij jou?
Mijn vriend bijt ze ook zo kort en naast dat het lelijk is lijkt het me ook zo ontzettend pijnlijk. Kun je niet met je vriend afspreken dat je een mooi lakje van hem krijgt als je het volhoudt (als hij wel meer dan XXX op zijn rekening heeft ;-) )? Of helpt een kleine beloning niet bij jou?
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Oh ja da's wel een goede! Dat zou ik vorige keer ook krijgen, maar toen heb ik 't uiteindelijk zelf gekocht
Marin- Lady Post-a-lot
Vervelend. En juist is spannende tijden ga je ook meer bijten waarschijnlijk?
Als ik jou was zou ik de nagelriemen ook nog even goed verzorgen en terug duwen. Dan lijken je nagels ook iets langer.
Als ik jou was zou ik de nagelriemen ook nog even goed verzorgen en terug duwen. Dan lijken je nagels ook iets langer.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Hier btje motivatie voor je!
Haha dank je! Mag ik je hand lenen dinsdag?
Marin- Lady Post-a-lot
Marin je vriend met een vliegenmepper laten rondlopen.
Nee flauw. Heb geen tips voor je, ik bijt geen nagels. Wel vind ik het jammer dat ik mijn nagels al jaren niet meer kan laten groeien. Bij Defensie was dat geen optie en nu in de zorg ook niet. Mag zelfs geen leuk kleurtje gebruiken, helaas.
Misschien kun je je nagels nog mooi vijlen of de dag van je sollicitatie opnieuw lakken?
Nee flauw. Heb geen tips voor je, ik bijt geen nagels. Wel vind ik het jammer dat ik mijn nagels al jaren niet meer kan laten groeien. Bij Defensie was dat geen optie en nu in de zorg ook niet. Mag zelfs geen leuk kleurtje gebruiken, helaas.
Misschien kun je je nagels nog mooi vijlen of de dag van je sollicitatie opnieuw lakken?
Cimic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13
Hahaha dat is best een idee. Alleen hebben we elektrische. Hmm, da's wel effectief
Ja ik ga ze proberen zo veel mogelijk te laten groeien in die paar dagen. En dan daarna volhouden natuurlijk.
Ja ik ga ze proberen zo veel mogelijk te laten groeien in die paar dagen. En dan daarna volhouden natuurlijk.
Marin- Lady Post-a-lot
Je moet in ieder geval je nagelriemen insmeren en terugduwen. Dat vind ik zo lelijk staan, hoe je dat nu hebt, plus dat ze daardoor nog onverzorgder en korter lijken.
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Reva schreef:Je moet in ieder geval je nagelriemen insmeren en terugduwen. Dat vind ik zo lelijk staan, hoe je dat nu hebt, plus dat ze daardoor nog onverzorgder en korter lijken.
Klopt, doe ik voor het gesprek wel. Dan lijken ze al iets langer.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik sla altijd mijn vriend zijn hand uit zijn mond..
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik heb ook jarenlang nagels gebeten. Toen kreeg ik de typ om kunstnagels te zetten. Die heb ik ruim een half jaar gehad en ik ben er helemaal vanaf
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: