Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Baby
Vanillivi
nijntje4
Middleme
May
Antibes
Xanna
Zininzon
Sjaantje
Atelier Madame
TGR
BJA
Sundae
Pannetoet
Mermaid
FireButterfly
Gigi_
Prosecco
_Lacey_
Yzma
Snoes
Chocolate Cookie
CrazyGrace
*Rainbow
Tinus
Roze Roos
Feline
ButterflyEffect
klavertje
Sugarfall
Bliss
Janelie
Marsy28
aniet
Sweety
Zwoesj
Lady4
Sterre
Suus
43 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 5:29

Sproet schreef:haha Marin! Dat vraag ik me ook altijd af. En naar mate de avond vorderde gister, werd het steeds meer een optie haha! Maar misschien hielp de wijn er wel aan mee Cool .

Oh en mijn tweede date zit er aan te komen. Hij stelde zondag voor, maar ik weet nog niet of ik kan want het is vaderdag..


Whohoo zowel op het eerste als het tweede! elephant (bij gebrek aan neus emoticon volstaat de slurf ook)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 5:32

Ja de mijne duurde idd een beetje erg lang Embarassed .

Enne neus gebeurd niet hoor haha! Hij zou wel naar DH komen, maar hij heeft hoogtevrees en is allergisch voor katten dus dat is bij mij niet handig Very Happy .


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 5:33

Haha wou je het op het balkon doen dan :P
alhoewel daar komt de kat niet. Dus kiezen tussen twee kwaden voor hem :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 5:34

Maar vind het iig super leuk voor je!

Ik heb mijn date toegevoegd op Facebook, hoop dat ie me accepteert (wist z'n achternaam nog niet, maar gevonden via voornaam en woonplaats. Dus hoop dat ie me accepteert).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 5:42

Ja ik wacht ook nog op een facebook acceptatie smile .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 5:43

Oeh leuk, daarna wil ik wel een foto zien!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Baby ma 13 jun 2011 - 6:06

volgens mij ben ik beetje verliefd... kan dat na 1 date?
Baby
Baby
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 59
Punten : 75
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 6:07

Tuurlijk, dat kan zelfs al voor een echte date Wink
Wat leuk Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 13 jun 2011 - 6:23

Zusje schreef:
En ben je gegaan? Mijn hint was wel overduidelijk hoor maar goed, hij mailde vanmiddag via FB en vroeg of ik niet online was of dat ik offline stond dus toen ging ik online en hij begon echt onzin uit te kramen over chinese horoscopen en weet ik het wat... Toen begon hij over werk wel en dat hij ook nog wel serieuze vragen had dus ik zei 'zullen we anders eens wat gaan drinken' en dat vond hij wel gezellig. Toen vroeg hij mijn nummer en zou hij zijn nummer smsen. Dus ik sms wanneer hij tijd heeft... Krijg ik terug 'Oh wil je dat nu plannen, ik dacht ik sms je van de week wel'. Huh? Nou ja, ook goed. Maar het was een beetje vaag allemaal dus ik zie het wel..
Hmm.. dat is inderdaad vaag. Dat begrijp je toch eigenlijk wel als je je telefoonnummer geef dat er dan een afspraak kan worden gemaakt... Ben wel benieuwd wanneer hij dan een afspraak wil maken met je. smile
Wat vond je er trouwens van dat hij begon over chinese horoscopen? Heb je daar wat mee omdat hij erover begon?

Ik ben nog wel gegaan! Haha... Hij kwam naar beneden toe gelopen en we zijn gaan wandelen met de hond. Eerste indruk was dat hij niet aantrekkelijk was maar wel aardig. En dat heb ik nu nog. Hij is niet aantrekkelijk, maar straalt iets uit waardoor je je wel op je gemak voelt bij hem. Want we hebben lekker gepraat met elkaar en ook nog gelachen. Uiteindelijk zijn we na een uurtje nog bij hem thuis een bakje koffie gaan doen. We kwamen op het gesprek waarom we op die site zitten en hij vertelde dat hij mensen wil leren kennen. Mocht dat meer worden is dat mooi maar het is om mensen te leren kennen en af en toe wat leuks te gaan doen. Ik denk dat hij wel een leuke vriend zou kunnen zijn. Maar omdat ik me niet aangetrokken voel op een andere manier denk ik niet voor relatie materiaal.

Leuk dat je het naar je zin heb gehad Marin! Ik zou inderdaad niet gelijk opgeven omdat hij druk is. Misschien was hij ook wel nerveus en is hij dan drukker.

Leuk dat er een 2de date is gepland Sproetje! Zou wel leuk zijn om dan nog even af te spreken. Maar als het niet kan dan een andere dag smile

En natuurlijk kan je al een beetje verliefd zijn Baby. Altijd leuk om je verliefd te voelen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 6:48

Leuk om te lezen Marin! Sproet en Marin, waar kennen jullie deze jongens van?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes ma 13 jun 2011 - 6:53

Psychologisch onderzoek aan universiteit van Wroclaw toont aan dat aantrekkelijkheid keldert als beenlengte toeneemt.... Helaas Bliss! Sad
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 7:01

Sweety schreef:Hmm.. dat is inderdaad vaag. Dat begrijp je toch eigenlijk wel als je je telefoonnummer geef dat er dan een afspraak kan worden gemaakt... Ben wel benieuwd wanneer hij dan een afspraak wil maken met je. smile
Wat vond je er trouwens van dat hij begon over chinese horoscopen? Heb je daar wat mee omdat hij erover begon?

Ik ben nog wel gegaan! Haha... Hij kwam naar beneden toe gelopen en we zijn gaan wandelen met de hond. Eerste indruk was dat hij niet aantrekkelijk was maar wel aardig. En dat heb ik nu nog. Hij is niet aantrekkelijk, maar straalt iets uit waardoor je je wel op je gemak voelt bij hem. Want we hebben lekker gepraat met elkaar en ook nog gelachen. Uiteindelijk zijn we na een uurtje nog bij hem thuis een bakje koffie gaan doen. We kwamen op het gesprek waarom we op die site zitten en hij vertelde dat hij mensen wil leren kennen. Mocht dat meer worden is dat mooi maar het is om mensen te leren kennen en af en toe wat leuks te gaan doen. Ik denk dat hij wel een leuke vriend zou kunnen zijn. Maar omdat ik me niet aangetrokken voel op een andere manier denk ik niet voor relatie materiaal.

Leuk dat je het naar je zin heb gehad Marin! Ik zou inderdaad niet gelijk opgeven omdat hij druk is. Misschien was hij ook wel nerveus en is hij dan drukker.

Leuk dat er een 2de date is gepland Sproetje! Zou wel leuk zijn om dan nog even af te spreken. Maar als het niet kan dan een andere dag smile

En natuurlijk kan je al een beetje verliefd zijn Baby. Altijd leuk om je verliefd te voelen.

Jammer dat het misschien geen relatiemateriaal is maar als jullie beide ook op zoek zijn naar vriendschappen heb je wellicht iets anders gevonden inderdaad! Het klinkt in ieder geval als of jullie een gezellige dag hebben gehad zo.

Ik ga lekker een film kijken, straks Skypen met een vriendin..
.
Fijne avond allemaal!


Laatst aangepast door Zusje op zo 19 jun 2011 - 4:52; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 7:19

Zusje schreef:Leuk om te lezen Marin! Sproet en Marin, waar kennen jullie deze jongens van?

Pepper.

Edit: Ik dan. Van Marin weet ik het niet smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 13 jun 2011 - 7:29

Haha.. dan is het helemaal raar dat hij begint met chinese horoscopen! Wel vervelend dat hij steeds van hak op de tak gaat met zijn gesprek. Wel jammer dus dat het gesprek dat je nu had niet wat was. Maar jij gaat volgens mij wel een leuke avond tegemoet. Wink Al gevraagd of de buurman tijd heeft?

Hm.. volgens mij denkt J ( zijn eerste letter ) er toch anders over. Hij vroeg namelijk wat ik van hem vond en ik zei dat ik het gezellig vond, praten ging makkelijk en ik voelde me op mijn gemak. Hij vond het ook gezellig en hij vond me spontaan, praten ging erg makkelijk vond hij en dat had hij zich op zn gemak voelde. Plus hij vond me aantrekkelijk en leuk. We hebben gezegd nog een keer film te kijken maar hij gaf aan dat hij meestal tijdens film kijken tegen de ander aanzit. Waarop ik vroeg of dat een hint was en dat was het misschien. Hij heeft me nu wat foto's gestuurd van hem tijdens zijn sport en hij wil volgende keer wel een dvd laten zien van een wedstrijd van hem...

Volgens mij moet ik duidelijk zeggen dat ik hem zie als een vriend.. Maar hoe zeg je dat vriendelijk.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes ma 13 jun 2011 - 7:30

Sproet schreef:
Zusje schreef:Leuk om te lezen Marin! Sproet en Marin, waar kennen jullie deze jongens van?

Pepper.

Edit: Ik dan. Van Marin weet ik het niet smile

Marin van e-matching volgens mij..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 7:32

Sweety schreef:Haha.. dan is het helemaal raar dat hij begint met chinese horoscopen! Wel vervelend dat hij steeds van hak op de tak gaat met zijn gesprek. Wel jammer dus dat het gesprek dat je nu had niet wat was. Maar jij gaat volgens mij wel een leuke avond tegemoet. Wink Al gevraagd of de buurman tijd heeft?

Hm.. volgens mij denkt J ( zijn eerste letter ) er toch anders over. Hij vroeg namelijk wat ik van hem vond en ik zei dat ik het gezellig vond, praten ging makkelijk en ik voelde me op mijn gemak. Hij vond het ook gezellig en hij vond me spontaan, praten ging erg makkelijk vond hij en dat had hij zich op zn gemak voelde. Plus hij vond me aantrekkelijk en leuk. We hebben gezegd nog een keer film te kijken maar hij gaf aan dat hij meestal tijdens film kijken tegen de ander aanzit. Waarop ik vroeg of dat een hint was en dat was het misschien. Hij heeft me nu wat foto's gestuurd van hem tijdens zijn sport en hij wil volgende keer wel een dvd laten zien van een wedstrijd van hem...

Volgens mij moet ik duidelijk zeggen dat ik hem zie als een vriend.. Maar hoe zeg je dat vriendelijk.

'Ik vind het gezellig om een film te kijken met je, maar ik zie je wel als een gewone vriend, en meer niet'.

zoiets? smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 7:33

Antibes schreef:Psychologisch onderzoek aan universiteit van Wroclaw toont aan dat aantrekkelijkheid keldert als beenlengte toeneemt.... Helaas Bliss! Sad

Hmm, ik vind lange mannen juist een stuk aantrekkelijker!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 7:35

Jep, ematching, klopt Anti-bes (sorry nou lees ik je naam de hele tijd zo, echt grappig is dat)

Wat een rare kwiebus dat ie zo met die Chinese horoscopen bezig is, Zusje. Weird. Kijk inderdaad maar even aan wat hij aan actie onderneemt. Fijne avond (al sms ik nog met je haha).

Sweety, dat klinkt inderdaad alsof hij jou wel ziet zitten. Vind wel dat je daar eerlijk in moet zijn naar hem toe inderdaad. Ik denk dat je gewoon kunt smsen van 'ik wil best nog een keer met je afspreken, maar dan wel vriendschappelijk. Ik denk dat meer er van mijn kant niet in zit, maar ik vind je wel een toffe jongen om mee om te gaan!' of iets in die trant. Dan eindig je ook met iets positiefs, en komt 't minder hard aan.




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes ma 13 jun 2011 - 7:35

Sproet schreef:
Antibes schreef:Psychologisch onderzoek aan universiteit van Wroclaw toont aan dat aantrekkelijkheid keldert als beenlengte toeneemt.... Helaas Bliss! Sad

Hmm, ik vind lange mannen juist een stuk aantrekkelijker!

Het gaat om verhoudingen. Benen net iets langer dan romp was meest aantrekkelijk, werden de benen langer dan kelderde aantrekkelijkheid.... Laat ik nou net twee derde been zijn ofzo.. Sad
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 7:37

Antibes schreef:
Sproet schreef:
Antibes schreef:Psychologisch onderzoek aan universiteit van Wroclaw toont aan dat aantrekkelijkheid keldert als beenlengte toeneemt.... Helaas Bliss! Sad

Hmm, ik vind lange mannen juist een stuk aantrekkelijker!

Het gaat om verhoudingen. Benen net iets langer dan romp was meest aantrekkelijk, werden de benen langer dan kelderde aantrekkelijkheid.... Laat ik nou net twee derde been zijn ofzo.. Sad

Oh echt? Hmmm en al die modellen dan met hun mega lange benen... Ik zou me er niet al te veel van aantrekken smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 7:40

1.83 is voor mij perfect, 1.84 net te lang (zijn de twee exen die ik heb, vandaar dat ik het zo specifiek weet haha). M'n date vandaag was 1.87, ook net iets te lang..Maar ach, wie weet wordt er niet eens gezoend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes ma 13 jun 2011 - 7:43

Ik vind 1.90/1.95 ideaal
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline ma 13 jun 2011 - 7:49

Ik vind 1.80 wel een 'max' lengte.. wil wel normaal een kus kunnen geven zonder erom te moeten vragen!

Ben er gister trouwens achter gekomen dat ik mannen zelf weg jaag omdat ik 't vaak gewoon echt niet interessant vind waar ze 't over hebben.. Dan reageer ik heel kortaf en heb ik ook geen zin om 't gesprek lopende te houden smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 13 jun 2011 - 8:12

Bedankt voor al jullie reacties meiden. Ik was gisteravond behoorlijk emotioneel en labiel en inmiddels kan ik weer een stuk beter relativeren gelukkig.

Mijn emoties gisteravond kwamen voor uit het feit dat ik gewoon niet goed weet waar het aan ligt: Vind ik mijn date niet leuk genoeg om elkaar beter te leren kennen (met als gevolg dat ik dus wederom single blijf) of is het toch een diepgaander probleem, wat ik het beste kan omschrijven als bindingsangst. Gisteravond smste hij dus nog even en ik voel me dan zo vreselijk in het nauw gedreven dat ik me er doodongelukkig door voel.

Ik heb in ieder geval besloten om het niet definitief af te kappen. Een goede vriendin zei heel terecht: één positieve date, één minder positieve date, waarom de weegschaal dan gelijk naar het negatieve laten overhellen? Ik weet nog niet zeker of de volgende date er gaat komen, ik houd alle opties nog even open. Ik heb vandaag nog wel even contact via de sms gehad met hem en daar was ik verder wel rustig onder.

Marin, leuk dat je date geslaagd was! Jij staat er in zoals ik er ook in zou moeten staan: Relaxt en je ziet wel hoe het loopt.

Sproet, super dat jij ook een hele geslaagde date had. Je klinkt echt enthousiast! Ik zou zo graag willen dat je wat minder onzeker over jezelf zou zijn. Ik heb je in DH in real life mogen aanschouwen en ik vind jou echt een hele mooie vrouw. Je straalt daarnaast heel veel openheid en vrolijkheid uit. Geloof daar zelf ook in!

Zusje, die keren van jou snap ik niet helemaal, laat het maar wat op je afkomen.

Princess, leuk dat jullie zo gek op elkaar zijn!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 8:29

Marin schreef:1.83 is voor mij perfect, 1.84 net te lang (zijn de twee exen die ik heb, vandaar dat ik het zo specifiek weet haha). M'n date vandaag was 1.87, ook net iets te lang..Maar ach, wie weet wordt er niet eens gezoend.

*Gniffel* Als je maar van alle mannen die >1.85 zijn af blijft, die zijn namelijk voor de lange dames :P Ik ben 1.85 en 1.95 is perfect maar 2.00 kan ook nog weet ik uit ervaring, is zelfs nog beter als ik hakken aan heb :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum