Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Baby
Vanillivi
nijntje4
Middleme
May
Antibes
Xanna
Zininzon
Sjaantje
Atelier Madame
TGR
BJA
Sundae
Pannetoet
Mermaid
FireButterfly
Gigi_
Prosecco
_Lacey_
Yzma
Snoes
Chocolate Cookie
CrazyGrace
*Rainbow
Tinus
Roze Roos
Feline
ButterflyEffect
klavertje
Sugarfall
Bliss
Janelie
Marsy28
aniet
Sweety
Zwoesj
Lady4
Sterre
Suus
43 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety zo 12 jun 2011 - 11:10

ButterflyEffect schreef:Vind het ook stoer, houd dat gevoel vast! Als je denkt dat het interfereert met met jezelf bezig zijn, zou ik het niet doen nee. Hij kan vast nog wel een andere keer met die hond lopen toch smile
Chatten gaat nu wel eigenlijk? Of is het dan niet beter om ook even niet op dating sites te zitten?
Ja ik probeer het ook vast te houden smile
Nou het chatten ging wel leuk. Even aftasten waar je over praat maar dat ik wel ok. Heb zijn nummer al en hij heeft nog een foto gestuurd van zijn tattoo naar mij dus hij heeft ook mijn nummer. Verder zit ik niet meer op datingsites. Heb nu namelijk ook een gesprek met iemand die ik ken van mijn werk via dat programma. Dus het is ook gewoon lekker praten. Mijn ex zit er ook oP kwam ik vandaag achter. :shock: Zat jij nog op datingsites?

Jammer antibes dat je niks meer heb gehoord van hem! Hoop je nog wat te horen van hem of is het nu hekemaal klaar?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 11:13

Lady, als je zegt dat het mss zo is gelopen omdat je moe was dan zou ik het nog een kans geven. Vervelend dat je je nu zo rot hierover voelt. Ik denk dat jezelf geven iets is dat moet groeien in een relatie. Dat gaat meestal niet zo vanaf dag 1. Misschien kom je heel sporadisch iemand tegen waarbij dat wel zo is maar dat is dan ook niet gelijk een garantie op een goede relatie.

BE; Als je niets met die jongen wilt buiten vriendschap dan zou ik gewoon afstand nemen. Wel afspreken dus maar zorgen dat er een bepaalde afstand blijft tussen jullie. Maar eerlijk gezegd snap ik nooit zo het 'ik wil aan mezelf werken dus nu wil ik geen relatie'. Als de juiste man voorbij komt kun je daar toch heel moeilijk nee tegen zeggen...


Laatst aangepast door Zusje op zo 19 jun 2011 - 4:54; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 20:52

He Lady wat jammer dat je date niet zo verlopen was al jij had gehoopt! En nog vervelender dat je je daar zo naar door voelt. Misschien moet je bij jezelf na gaan waarom je nou niet precies die klik voelde. Waar lag dat aan? Lagen je verwachtingen ook niet veel te hoog? Want hij heeft toch blijkbaar wel echt een leuke date gehad. Misschien als je het even aan kijkt, komt die klik wel weer, of moet het nog een beetje groeien in het echt en is het gewoon nog wat aftastend.

Sweety, wat goed dat je in je eentje naar de bios bent geweest! Dat kan ook echt prima, en geeft je ook een lekkere ego boost van zelfstandigheid smile

Zusje, hopen dat hij hapt op die hint! Hij klonk erg leuk van wat je vertelde!


Ik heb vanmiddag dus een date! Rond een uurtje of drie. Ik had hem mijn nummer al gegeven maar hij heeft het zijne nog niet gegeven. Dus nu moet ik wachten tot hij mij smst, dat is wel irritant! (of ik kan 'm nog een berichtje via de website sturen maar da's ook zo overdreven). Moeten namelijk ook nog afspreken waar we gaan meeten!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 21:37

Oh Lady wat jammer! Ik zou het ook toch nog een kans geven. Mocht het dan ook niks zijn, dan weet je dat iig zeker!

En van dat flirten bij het uitgaan... Ik probeer echt zelf ook te doen. Beetje kijken, beetje lachen etc. Maar ik krijg geen respons terug.. Ik was zaterdag met een hele groep uit en al die meiden hebben een vriend. En al die meiden hadden aandacht behalve ik! En ik had nog zelfs een 'sexy' shirt aangedaan met inkijk en nóg had niemand oog voor mij! Ik had aan einde ook echt een kutavond en ik vroeg me echt af of ik echt zó lelijk was dat zelfs met half ontblote borsten ik nog geen aandacht kreeg. (ok, nu klinkt het misschien alsof ik als een hoer gekleed was haha, maar het was nog wel classy :-) ).

Maar goed, de volgende dag (gister) had ik een date dus ik heb mezelf toen maar weer even bijelkaar geraapt. En de date was gelukkig erg leuk! Hij duurde ook wel erg lang en Bliss en Zusje waren bezorgd omdat ik niets liet horen Embarassed , maar het was wel erg leuk! Ik had eerst helemaal niet zo veel zin en ik had zo iets van na 2 uur ga ik weer naar huis. Maar het was gewoon gezellig dus de avond duurde maar voort en uiteindelijk ben ik met de laatste trein naar huis gegaan smile . We hebben niet gezoend (helaas smile maar hopelijk komt er een 2e date smile .

En zo niet, dan heb ik éindelijk eens een leuke date gehad!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 21:45

Sproet schreef:

En zo niet, dan heb ik éindelijk eens een leuke date gehad!

En dat is het belangrijkste, en ook goed voor je eigenwaarde denk ik. Probeer daar iig maar van te genieten! Want je bent echt geen lelijk ding die geen aandacht waard is, je bent echt heel leuk smile

En leuk dat je date leuk was! Op naar de volgende keer (en dan hopelijk wel zoenen!)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety zo 12 jun 2011 - 22:18

@ Zusje: Hopelijk snapt hij de hint en anders gewoon een duidelijkere hint geven Wink Maar dit is wel een vraag waar je op kan inspelen door aan te geven naar welke clubs je nog meer gaat en of jij dat ook doet.

@BE: Als je echt alleen vriendschap wil kan je dat altijd aangeven als je denkt dat hij er meer in ziet of gaat zien. Maar misschien is hij juist wel heel erg leuk! smile

@ Marin: Spannend dat je een date heb! Wel jammer dat je zijn nummer nog niet heb want nu ben je zo aan het wachten wanneer je een sms krijg met waar jullie afspreken. Hoop dat hij snel wat laat horen van zichzelf.

@ Sproet: Je bent een leuke meid hoor dus probeer je daar geen zorgen over te maken. Very Happy Het is wel vervelend dat je het gevoel had dat je geen aandacht krijgt van mannen gister. Maar aan de andere kant je heb wel een leuke dat gehad en dat lijkt me meer waard. Very Happy Op naar de volgende date! Heb je nog wat van hem gehoord?


Ik twijfel of ik vandaag zal gaan. Een vriend van me zegt net dat ik toch niks te verliezen heb. En daar heeft hij ook weer gelijk in. Misschien dat ik zo maar eens sms met de vraag hoe laat hij wilde gaan wandelen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 12 jun 2011 - 23:18

Wat vervelend dat je je zo naar voelde Lady. Volgens mij kijken we gewoon te veel romcom's waardoor we veel te veel verwachten ofzo. Ik sluit me aan bij je wijze zus en zou 't nog een kans geven. Als er dan echt geen klik meer is dan houdt 't op. Maar de eerste keer vond je 't wel heel leuk dus er moet iets zijn smile

Ik ben gisteravond naar een feestje geweest! Erg leuk! Maar was meer bezig met feesten dan met flirten smile Desondanks toch nog stuk of 3 keer aangesproken! Maar dat waren gewoon leuke praatjes.. had ook echt geen zin om me te interesseren in iemand haha..

Marin, veel plezier vanmiddag! Ben benieuwd!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 23:20

Ik heb 'm intussen toch maar een berichtje via de website gestuurd, dat het geen terras weer is, en twee suggesties gegeven voor waar we heen kunnen, en gezegd dat hij z'n nummer niet heeft gegeven dus mij maar moet smsen.
Daar ook nog niets over gehoord.

Nog 2,5 uur te gaan als het goed is haha. Weet niet of ik nu zenuwachtig ben voor de date of dat ik gewoon zenuwachtig ben omdat ik niet weet waar ik aan toe ben (daar kan ik heel erg slecht tegen, raak ik heel onrustig van).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety zo 12 jun 2011 - 23:24

Spannend Marin. Ik denk dat het beide is. Een date is al spannend en als je dan ook nog eens niet weet wat jullie gaan doen maakt dat het nog spannender.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 23:30

Spannend Marin, kan me voorstellen dat het vervelend is om niet te weten waar je aantoe bent. Vooral als je niks van hem hoort, ik zou daar heel nerveus van worden.

Laday, wat balen dat je je zo voelde na je date! Maar het kan idd goed komen door de vermoeidheid. Geef het nog een kans, en als je het dan niets vindt kunt je het altijd nog afkappen.

Mijn date is dit weekend weer hier geweest en heeft het merendeel van mn vrienden gezien.
We hebben het niet uitgesproken maar ik vind dat ie geen date meer is maar gewoon mn vriend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 23:34

Oeh nou Princess, als ie vrienden heeft ontmoet enzo, vind ik dat je ook wel van een relatie kan spreken Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 23:39

Ja dat vond ik ook, én vorige week heb ik zn vader ontmoet!
Niet gepland, maar toch! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 23:47

Oeh leuk Princess!! Als ik het zo hoor vind ik het ook wel wat meer dan een date inmiddels Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 23:50

Nou, eindelijk smsje, dus dan ga ik maar eesn douchen en optutten smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 0:11

Fijn dat je wat hebt gehoord Marin! Heel veel plezier! Ik hoop dat'ie net zo leuk is als op de foto smile .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect ma 13 jun 2011 - 3:04

oeff heb nu wel een lichte paniek aanval en theoretisch gezien kan het natuurlijk ook wel zusje maar.. Ik zou nu liever een wandeling maken in mn eentje oid haha. Het ligt waarschijnlijk ook aan mn bui nu, heb vannacht en stomme droom gehad over L dus onderbewust ben ik er nog mee bezig. Ben in de verkerde bus gestapt en daarna vergist in waar ik mn fiets heb laten staan dus lekker bezig..

Moet nu snel opruimen/schoonmaken, reageer graag morgen op jullie berichtjes, op zon klein telefoonscherm is dit ook niet echt te doen haha
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 3:24

Sweety schreef:@ Zusje: Hopelijk snapt hij de hint en anders gewoon een duidelijkere hint geven Wink Maar dit is wel een vraag waar je op kan inspelen door aan te geven naar welke clubs je nog meer gaat en of jij dat ook doet.

Sweety: En ben je gegaan?

Sproet, jij bent ontzettend leuk! En ik vind het ook leuk om te horen dat je je date leuk vond. Zo te horen wilde hij nog wel een keer afspreken toch? Ik dacht dat je zei dat hij naar DH wilde komen?

Ben ook wel benieuwd naar de date van Marin al heb ik wel al een kleine update van haar gehad Very Happy. Gelukkig smste hij eindelijk!

BE, waarover ben je nu in paniek dan? Vergeet niet dat mannen ook maar gewoon mensen zijn he Wink.


Laatst aangepast door Zusje op zo 19 jun 2011 - 4:53; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 4:21

Nou ik ben weer thuis. Lekker naar huis gelopen omdat m'n ov chip leeg was en er stonden htm mannetjes te controleren :P

Maarre...Het was wel leuk! Leuke jongen, ook om te zien wel, maar ik vond 'm helaas wel iets te ADHD overkomen. Ik had 'm aan de hand van z'n berichten en foto's iets rustiger in geschat, beetje rustig type. Maar vond 'm best wel druk. Weet niet of ik dat zo leuk vind, denk niet dat ik daar nou zo gecharmeerd van zou zijn. Maar goed, we zullen zien.

Een wat uitgebreider verslag:

Bij aankomst zag ik dat het heel druk was in het cafe (het is toch een extra weekend dag) dus ik ging alvast naar binnen om een plekje uit te zoeken. Dat smste ik 'm, en even later zag ik 'm aankomen, met al een koffie in z'n hand. Was hij er dus ook al! Hij haalde ook nog even een koffie voor mij daarna. Aan de praat geraakt en dat ging wel vlotjes. Hebben vrij veel gemeen; ingewikkelde familie situaties, allebei in Amerika gewoond, houden wel van reizen enzo, en ik heb een zusje van 5 en hij een zoontje van 6, dus daar kunnen we ook wel leuk over praten. Halverwege de date zijn we maar buiten gaan zitten, want toen werd het toch wat lekkerder weer, en hij was net als ik twee dagen geleden flink uit geweest (hij was bijna naar dezelfde kroeg gegaan als wij haha, dat was grappig geweest), en had vannacht uitgebreid bijgeslapen maar was juist daar een beetje duf van. Frisse lucht was dus wel goed. Ook wel grappig, hij heeft op de hoek van mijn straat gewoond. Vanuit mijn huis heb ik zo uitzicht op de plek waar hij gewoond heeft, echt grappig!

Nou ja, al met al dus wel leuk en genoeg gespreksstof, maar na nog geen twee uur had ik toch wel een beetje het idee dat alle onderwerpen op waren. Ik weet gewoon niet goed hoe ik dat moet doen, ik ben gewoon niet zo sociaal daarin ofzo. Merkte dat we weer beetje in hetzelfde cirkeltje uitkwamen qua gesprek. Weet nooit zo goed hoe je dan verder kan gaan qua gesprek. Maar al met al dus wel leuke dingen besproken. Ik denk dat ik 'm nu wel op Facebook ga toevoegen en hij leek ook wel geinteresseerd, alhoewel we niet echt geflirt hebben. Maar al met al leek het me wel een relaxte jongen, alleen dus wat drukker dan ik had verwacht en weet niet zo goed of ik dat nou zo leuk vind. Maar gezien hij ook een zoontje heeft, zal ie toch ook wel een wat serieuzere, verantwoorde kant hebben, en die laat je natuurlijk ook niet echt zien op een eerste date.

Ben benieuwd, al met al wel weer een goede ervaring.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 4:45

Goed om te lezen Marin dat het iig wel bevallen is! En hij is misschien wat druk, maar ik zou het nog niet gelijk opgeven daarom. Druk wil niet zeggen dat iemand geen verantwoordingsgevoel heeft en aangezien hij een zoontje heeft zal hij dat vast wel hebben! Hoe oud was hij eigenlijk?

Ik zou het op z'n beloop laten en wel zien hoe of wat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 4:49

Hij is 30, dus vier jaar ouder dan ik. Prima leeftijd smile

Zag er nog jong uit voor z'n doen. Ja, zeker een leuke jongen! Maar denk dat ik dus maar moet zien hoe het loopt.

Het grappige is: Ik vraag me dan dus af van goh zou ik met zo iemand kunnen zoenen, of seks kunnen hebben. (Dat vraag ik me ook al als ik iemand's profiel bekijk). Maar ja, zoiets moet ook groeien soms. Soms is er directe aantrekkingskracht (dat had ik bij m'n ex terwijl hij niet perse knap is ofzo), maar het kan natuurlijk ook groeien.

Dus ja, we'll see smile


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 5:17

Druk zijn kan ook zenuwen betekenen he? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 5:20

Haha ja maar de hele tijd?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 5:22

Marin schreef:Haha ja maar de hele tijd?

Ik heb het wel eens meegemaakt... Of dat ze juist niks zeggen... laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 5:28

haha Marin! Dat vraag ik me ook altijd af. En naar mate de avond vorderde gister, werd het steeds meer een optie haha! Maar misschien hielp de wijn er wel aan mee Cool .

Oh en mijn tweede date zit er aan te komen. Hij stelde zondag voor, maar ik weet nog niet of ik kan want het is vaderdag..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 5:29

Haha aww dat zou ik dan wel weer schattig vinden.

Nou ja, we zullen zien. Het is iig zeker geen dealbreker ofzo, maar ik zie mezelf op de een of andere manier niet echt zo snel met een druk type. Hou ik niet zo van. Maar als dat het minst leuke van de date was, kan ik denk ik wel zeggen dat ie geslaagd was smile

Oh ja, en het was wat kort, nog geen 2 uur. Helemaal vergeleken de date van Sproet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum