Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Baby
Vanillivi
nijntje4
Middleme
May
Antibes
Xanna
Zininzon
Sjaantje
Atelier Madame
TGR
BJA
Sundae
Pannetoet
Mermaid
FireButterfly
Gigi_
Prosecco
_Lacey_
Yzma
Snoes
Chocolate Cookie
CrazyGrace
*Rainbow
Tinus
Roze Roos
Feline
ButterflyEffect
klavertje
Sugarfall
Bliss
Janelie
Marsy28
aniet
Sweety
Zwoesj
Lady4
Sterre
Suus
43 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety za 23 apr 2011 - 22:06

Bliss: Is dat de jongen die zo ver bij je vandaan woonde? ( of haal ik ze door elkaar )

BJA: Bij welke site heb je je aangemeld?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 23 apr 2011 - 22:28

@ BJA: nou als dat zo is, komt ie daar wel een beetje laat mee! Oooh ik heb echt zó'n déjà-vu ineens: 'vroeger' had ik dat ook vaak, dan was er tijden geen man in mn leven, maar áls ik dan weer eens een 'projectje' had lopen, dan liet een oude scharrel ook ineens weer iets van zich horen ofzo... Vind dat behoorlijk verwarrend altijd en kan daar niet goed mee omgaan, haha. Het is alsof ze het ruiken! Nu wilde ik me gewoon even op mn huidige date concentreren en dan komt ex-date ineens weer om de hoek kijken en ben ik weer enigszins van mn stuk gebracht. Kerels... :shock:

@ Sweety: je hebt idd de goeie voor je, die jongen waar ik veeeeeele verhalen over heb gepost hier!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  BJA za 23 apr 2011 - 22:42

@ Sweety, Relatieplanet! Ik heb alleen nog niet betaald, dus kan zelf geen mailtjes sturen. Vind het zo duur eigenlijk!

@ Bliss, nou, dat heb ik ook altijd hoor. Als ik eens een date heb, dan is er altijd wel één of andere ex-date die mij weer een berichtje stuurt, terwijl ik daar soms al een jaar geen contact mee heb gehad. Vind ik altijd erg toevallig!
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 24 apr 2011 - 4:58

Zo, ik ben weer terug. Gaat m toch niet worden hoor, met die jongen... Hij is hartstikke aardig en gezellig, maar ik vind hem gewoon niet aantrekkelijk! Ik heb t geprobeerd, maar ik weet nu dat ik eigenlijk wel op mn gevoel kan vertrouwen. Vanaf het begin had ik al twijfels of ik hem überhaupt terug moest mailen, omdat zn foto's me niet zo aanspraken. Kennelijk is dat dus toch wel belangrijk voor mij. Iemand hoeft niet superknap te zijn, dat ben ik immers zelf ook niet, maar er moet 'iets' zijn.
Het probleem is alleen dat hij het volgens mij nog wel ziet zitten. Hij had t bij t afscheid al over "volgende keer in [zijn woonplaats]" en ik heb er een beetje omheen geluld eigenlijk. Op zich zou ik best nog een keer een biertje met hem kunnen drinken, maar dan gewoon vriendschappelijk. Dit moet ik hem dus duidelijk maken, maar hoe zal ik het eens brengen? Vind dat zo lastig altijd!

Heb net mn ex-date ook teruggesmst, beetje oppervlakkig nog, dat t ok is dat ie wat liet horen, maar dat ik eigenlijk wel verbaasd was, omdat ie met carnaval nogal vaag deed (mij negeren en niet meer reageren op een sms enzo). Ben benieuwd of ik nog wat terug krijg. Ik moet hier wel mee uitkijken, want merk ineens dat mn gevoel voor hem nog niet helemaal weg is :shock:

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 24 apr 2011 - 6:54

Hmm die date van vanmiddag heeft nog gestuurd dat hij het weer heel erg gezellig vond vanmiddag én hij heeft me net toegevoegd op FB! Wat moet ik hiermee?

Ook nog een poos gewhatsappt (ik vóél gewoon dat 'whatsappen' het woord vh jaar gaat worden! Wink) met ex-date, maar kreeg al meteen weer dat gevoel van toen terug, dat onzekere. Niet fijn. Nou ja, morgen t/m donderdag zit ik toch in Berlijn en kan ik niet whatsappen, wel zo rustig!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 7:03

Jammer dat hij uiteindelijk toch niet echt iets is voor je Bliss. Maar wel duidelijk voor jezelf nu. Je hebt het iig een kans gegeven. Ik zou wel binnenkort open kaart met hem spelen, dat is wel zo eerlijk naar hem toe. Maar je kan het nog wel even rekken tot na Berlijn, eerst is dat belangrijker :P

Ik heb ook echt niets meer gehoord van mijn date, maar ook niets laten horen. Geloof niet dat ik er nou zo rouwig over ben. Vergeet 'm eigenlijk constant :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 24 apr 2011 - 7:06

Hmm ja, dat je m vergeet is niet echt een goed teken Wink Maar je date klonk wel geslaagd, goed dat je t gedaan hebt en wellicht wordt t de volgende keer weer een stukje makkelijker.

Rekken tot na Berlijn vind ik ook weer zo wat... Misschien stuur ik morgenochtend nog wel even een berichtje, dat ik t ook erg gezellig vond, maar dat ik niet meer dan een vriendschappelijke klik voel. Zoiets kan toch wel? En t vriendschapsverzoek op FB negeer ik dan nog maar even :P

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Zininzon ma 25 apr 2011 - 8:23

Zo eindelijk een reactie, was dit topic een beetje vergeten.

Ik heb contact met deze jongen via Pepper (nieuwe datingsite, weet niet wie hem kent). Paar weken gemaild en sinds vorige week smsen we ook. We hebben elkaar dus nog niet gezien, omdat ik dat heeeeel erg spannend vind, maar wil dit wel graag gaan doen.
Ik ben vandaag jarig en hij smste me vanochtend wakker met een 'lang zal ze leven'. Heel leuk!
Alle visite is al even weg en ik had zooo'n zin om hem te bellen. Bij het idee alleen al kreeg ik hartkloppingen.
Ik toetste zijn nummer in (met de huistelefoon, kan ik goedkoper bellen), maar durfde nog niet op 'bellen' te drukken en legde de telefoon even weg. Toen ik durfde, was zijn nummer al weer weg en toen ik het opnieuw intoetste en op bellen drukte, bleek het nummer verkeerd. Zenuwen he... Toen ik mijn naam zei, wist hij meteen wie ik was (terwijl ik met een voor hem onbekend nummer belde) en hij reageerde heel verbaasd/leuk.
Uiteindelijk heb ik hem een half uur gesproken en hij vond het heel leuk dat ik belde. Ik had echt het zweet in m'n handen staan Embarassed De komende week is voor ons allebei druk, maar we gaan elkaar zeker zien. Ik vind hem nu al zoooo leuk!

(Ik heb een hele tijd niets van mannen willen weten, was al druk genoeg met mezelf, dus ik heb ook heel lang geen echte aandacht meer gehad en ook niet die spannende kriebels. Ik geniet er helemaal van, hoe eng ik het ook vind)
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 25 apr 2011 - 10:06

Ik heb mn 'date' vanmorgen gesmst dat ik t gezellig vond, maar dat ik niet meer dan een vriendschappelijke klik met m heb. Stuurt ie terug dat hij hetzelfde heeft. Ik geloof er alleen niks van, want hij had t gisteren meteen over de volgende keer in zijn woonplaats en smste meteen dat ie t zo gezellig vond. Ik denk dus dat ie nu de eer aan zichzelf probeert te houden en dit daarom zegt. Zou ik zelf misschien ook wel doen, maar goed.
Ik ga nu in elk geval écht alleen nog maar op iemand reageren als ik er meteen een goed geval bij heb!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 25 apr 2011 - 22:29

@ zininzon: Wat stoer dat je heb gebeld! Ben benieuwd wanneer de date komt. Very Happy

@ Bliss: goed dat je hem een smsje heb gestuurd. Komt idd over alsof hij zichzelf wil in dekken. Maar ja ergens wel begrijpelijk. Is ook niet leuk om "gedumpt" te worden. Heb je nog wat gestuurd naar je ex-date?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 0:36

Ik mag ook gaan meeschrijven in dit topic!

Ik ben gister weer een jongen tegengekomen waarbij ik op de middelbare school heb gezeten en met wie ik 2 jaar geleden al een keer mee uit eten ben geweest.
Gisteren hebben we een hele poos staan te kletsen, uiteindelijk gezoend en toen ik thuis was nog een poos mee aan de telefoon gehangen en gesmst.
Het enige nadeel is dat hij aardig wat bagage heeft, ik weet ook niet of ik echt een relatie met hem zou kunnen hebben.
Maar eerst maar weer eens daten, dan zie ik daarna weer verder!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Zininzon di 26 apr 2011 - 6:46

Bliss, goed dat je duidelijk bent geweest. Sommige mannen hebben nou eenmaal een enorm ego en willen graag de eer aan zichzelf houden. Als jij maar weet dat hij je stiekem wel leuk vond Wink

Princess: spannend zeg! Je ziet vanzelf wel wat er van komt!!

Mijn man heeft sinds ons telefoongesprek van gisteren niks meer van zich laten horen. Vind ik stiekem niet zo leuk!!!
Ik ga hem ook (nog) niet zelf smsen...
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 6:57

Wat goed dat je het gezegd hebt, Bliss. Ik denk dat dit inderdaad een wijze les is voor je, en gewoon echt op de klik af moet gaan. Dat lijkt me toch ook wel een minimale eis, die je best zelf mag stellen. Maar goed dat je het toch geprobeerd hebt. Hoop dat je het naar je zin hebt in Berlijn, en wie weet scoor je nog wel een heisse Deutscher.

Princess, wat leuk dat je hebt gezoend! Bagage is inderdaad lastig. Maar eerst maar eens daten.

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik nu nog met mijn date aan moet. Echt niets meer gehoord. Ik geloof niet dat ik het echt erg vind, maar ik vind het wel heel raar. Moet ik niet iets laten horen? Of gewoon doen alsof het nooit gebeurd is? Ik vind het gewoon een beetje vreemd, er is echt een gigantische radiostilte.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Xanna di 26 apr 2011 - 8:28

Zininzon schreef:Bliss, goed dat je duidelijk bent geweest. Sommige mannen hebben nou eenmaal een enorm ego en willen graag de eer aan zichzelf houden. Als jij maar weet dat hij je stiekem wel leuk vond Wink

Princess: spannend zeg! Je ziet vanzelf wel wat er van komt!!

Mijn man heeft sinds ons telefoongesprek van gisteren niks meer van zich laten horen. Vind ik stiekem niet zo leuk!!!
Ik ga hem ook (nog) niet zelf smsen...

Allereerst nog gefeliciteerd met je verjaardag Zininzon! En super leuk dat je van plan bent om te gaan daten (als ik jouw verhaal zo leest krijg ik een flashback van 4 jaar geleden met R. haha) Kan mij je 'spannende' gevoel heel goed voorstellen/herinneren smile Ik heb toen ook 2 maanden gewacht en wilde iemand ook eerst een beetje leren kennen. Komt hij ook uit de buurt?

@ Marin: jammer dat het radiostilte is, maar als ik jou zo hoor vind je het niet heel erg? Ik zou persoonlijk niets meer laten horen, als je er verder niets mee wil. Als jij of hij echt geinteresseerd was geweest hadden jullie elkaar wel benaderd, toch? (maar dat is misschien persoonlijk, ik zou het lekker laten gaan).

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 8:50

Nee ik zit er inderdaad niet echt om te springen, maar dat komt ook wel doordat ik niets hoor. Als we nog wel contact hadden gehad, was het misschien anders geweest. Ik vind het gewoon een beetje raar. Moeten we niet aan elkaar laten weten dat we 't hier bij laten? Of gewoon maar laten gaan? Het voelt beetje gek zo eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  BJA di 26 apr 2011 - 8:56

@ Bliss, haha, dat heb ik ook eens meegemaakt. Zeggen dat ik er niks in zie en dan hij opééns hetzelfde erover denken.
Idd gewoon je gevoel volgen voortaan. Je hebt iig nu een goede beslissing gemaakt.

@ Zininzon, wat dapper dat je gebeld hebt! Erg spannend! Ik hoop voor je dat er een leuke date uitkomt.

@ Princess, mannen met bagage kunnen moeilijk zijn, maar als ie je echt leuk vindt straks moet het vast goedkomen toch?

@ Marin, het was inderdaad wel even leuk als je wat had gehoord. Is het nu een week geleden?

Nou, mijn 'date' stuurde mij een berichtje dat hij binnenkort een date heeft! Aargh! Mad
Die zag mij dus op een hele andere manier. Erg balen!
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Xanna di 26 apr 2011 - 8:59

Marin schreef:Nee ik zit er inderdaad niet echt om te springen, maar dat komt ook wel doordat ik niets hoor. Als we nog wel contact hadden gehad, was het misschien anders geweest. Ik vind het gewoon een beetje raar. Moeten we niet aan elkaar laten weten dat we 't hier bij laten? Of gewoon maar laten gaan? Het voelt beetje gek zo eigenlijk.

Ik ben zelf altijd wel van de duidelijkheid, maar in zo'n geval vind ik het ook wel lastig hoor (zoals ik net zei, dan maar wat minder duidelijk, maar wel gewoon klaar en laten gaan).

Je zou hem nog eens kunnen smsen om te vragen hoe het met hem gaat (of iets in die richting) Aan zijn reactie kun je ook genoeg opmaken denk ik. Mocht je het zelf nog een kans willen geven, zou ik gewoon voorstellen nog een keer een drankje te doen. Het andere uiterste is gewoon rechtuit vragen hoe het nu met jullie staat en of jullie nog eens afspreken of het juist klaar is;)

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Zininzon di 26 apr 2011 - 9:18

Nou hij heeft net gesmst en inmiddels zijn we al een paar smsjes verder. Ik geloof dat we a.s. dinsdag een date hebben!

@ Xanna: haha, ja spannend he?! Hij komt uit A (niet mijn dorp, maar dat iets grotere er naast), maar woont sindskort in stad E.
Ik las ergens dat jij ook weer een relatie hebt? Leuk zeg! Waar komt hij vandaan? Ken ik hem? Wink
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Xanna di 26 apr 2011 - 9:30

Zininzon schreef:Nou hij heeft net gesmst en inmiddels zijn we al een paar smsjes verder. Ik geloof dat we a.s. dinsdag een date hebben!

@ Xanna: haha, ja spannend he?! Hij komt uit A (niet mijn dorp, maar dat iets grotere er naast), maar woont sindskort in stad E.
Ik las ergens dat jij ook weer een relatie hebt? Leuk zeg! Waar komt hij vandaan? Ken ik hem? Wink

Oh spannend zeg! Ik zal het topic in de gaten houden (mocht je een update plaatsen) smile
Maar dat is lekker in de buurt, dan ga je ook nog een keer naar elkaar toe! (mocht de date natuurlijk geslaagd zijn..haha).

Maar ik heb ook alweer een tijdje een nieuwe relatie inderdaad. Zeker leuk Wink Maar hij komt uit O. Ik weet bijna zeker dat je hem niet kent (denk ik! haha)

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 21:17

Oh BJA, dat is knap balen! Kun je niet alsnog aan hem laten weten dat jij het anders zag?

Zininzon, wat leuk dat je een date hebt! Hopelijk valt ie niet tegen in het echt Wink

Marin, weet je al wat je gaat doen? Als ie toch niet leuk genoeg is zou ik het gewoon dood laten bloeden. Het wilt ook wel wat zeggen dat je er vrijwel niet aan denkt, toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Zininzon wo 27 apr 2011 - 6:22

Hoorde gister nog weer een grappig verhaal.
Ik had op het werk minimaal wat verteld over mijn date en blijkbaar heb ik zijn naam toen genoemd. De stagiaire was zo slim om in mijn hyves te kijken of we vrienden waren. Zij en een collega hebben hem even bekeken. Nu was zij zaterdag uit en dacht ze bij het zien van een jongen: 'wat een bekend gezicht! waar ken ik hem toch van?' Ze vond hem erg veel om mijn date lijken en eenmaal thuis had ze mijn hyves er nog eens bij gepakt en hij was het dus! Ze heeft hem goedgekeurd, dus nu ben ik NOG benieuwder!!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  BJA do 28 apr 2011 - 20:46

Princess schreef:Oh BJA, dat is knap balen! Kun je niet alsnog aan hem laten weten dat jij het anders zag?

Zininzon, wat leuk dat je een date hebt! Hopelijk valt ie niet tegen in het echt Wink

Marin, weet je al wat je gaat doen? Als ie toch niet leuk genoeg is zou ik het gewoon dood laten bloeden. Het wilt ook wel wat zeggen dat je er vrijwel niet aan denkt, toch?
Ik heb hem verteld dat ik er meer in zag en dat ik dacht dat hij het niet zo zag.
Hij wil sowieso geen relatie nu, wat ik logisch vind, gezien het feit dat hij net uit een erg lange relatie komt.
Ik dacht, nou, een FWB'tje is ook mooi meegenomen! Daar waren we het beide over eens.
Later ben ik toch gaan nadenken en tot de conclusie gekomen dat ik hem dan nog leuker ga vinden en er alleen maar verdriet van krijg.
Balen hoor, het lijkt wel alsof ik alleen op mannen val die altijd wel wat hebben waardoor het niks wordt/kan worden.
Tja, we gaan nog wel afspreken volgende week!

Oh ja, over ruim 2 weken ga ik wat drinken met een oude date van me. (6 jaar terug of zo) Ik kwam hem tegen op Facebook en zodoende stelde hij voor om wat te gaan drinken.

Hoe is het met de rest van de meiden? Dit weekend nog dates in de planning?
Lijkt me leuk!
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 28 apr 2011 - 22:44

Nope, ik ben weer Toos Dateloos! Heb wel besloten dat áls er weer eens een leuke vent langskomt op een datingsite, ik gewoon heel snel met hem af wil spreken (binnen 1-2 weken ofzo). Dan weet ik meteen of het wat is en hoef ik er niet eindeloos mee te mailen.

Princess: leuk dat je aan t daten bent!
Zininzon: spannend joh, je date. Fijn dat ie al is goedgekeurd!
BJA: jammer zeg, van die jongen. Hopelijk komt er voor jou snel een geschikte vent langs!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  BJA vr 29 apr 2011 - 4:14

Thanks Bliss, ik hoop voor jou hetzelfde!

Ik ben een beetje actiever aan het reageren op een datingsite, maar de meeste mannen reageren gewoon niet terug!
Ook niet zo'n standaard berichtje met geen interesse erin.
Is toch een kleine moeite denk ik dan.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 vr 29 apr 2011 - 5:38

BJA schreef:Thanks Bliss, ik hoop voor jou hetzelfde!

Ik ben een beetje actiever aan het reageren op een datingsite, maar de meeste mannen reageren gewoon niet terug!
Ook niet zo'n standaard berichtje met geen interesse erin.
Is toch een kleine moeite denk ik dan.
Bij mij precies zo..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum