Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Baby
Vanillivi
nijntje4
Middleme
May
Antibes
Xanna
Zininzon
Sjaantje
Atelier Madame
TGR
BJA
Sundae
Pannetoet
Mermaid
FireButterfly
Gigi_
Prosecco
_Lacey_
Yzma
Snoes
Chocolate Cookie
CrazyGrace
*Rainbow
Tinus
Roze Roos
Feline
ButterflyEffect
klavertje
Sugarfall
Bliss
Janelie
Marsy28
aniet
Sweety
Zwoesj
Lady4
Sterre
Suus
43 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  mzcharlotte zo 5 jun 2011 - 1:53

Jen_ schreef:
Lady4 schreef:Daar heb je een punt Middle-me. Als ik vanavond nog niks gehoord heb, stuur ik zelf wel even wat.

Misschien kun jij die jongen een leuk privéberichtje sturen op FB? Niet gelijk open en bloot gaan flirten, maar gewoon een neutraal berichtje en dan kijken of je reactie krijgt.

Ik vind, geen 'spelletjes' spelen. Vind je hem leuk, vond je de date leuk, gewoon smsen! Niet wachten tot hij eerst wat stuurt, en dan nog eens wachten tot vanavond. Gewoon jezelf zijn en je hart volgen!

+1, mooi gezegd Jen.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 5 jun 2011 - 3:23

Helemaal eens met Jen.. ik denk eerlijk gezegd dat spelletjes helemaal niet nodig zijn als 't goed zit..

Heb net trouwens 'The Notebook' zitten kijken.. (waarom? waarom deze zelfmarteling? smile) en direct maar even een sms naar een jongen gestuurd die ik vorige week tegen kwam tijdens uitgaan. Heb 't idee dat het totaal m'n type niet is maar er moet maar eens wat actie komen..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 zo 5 jun 2011 - 4:41

Antibes schreef:
nijntje4 schreef:
Antibes schreef:Wowwowwow, ik heb al anderhalf jaar niet meer gedate via internet, omdat het toch steeds op leuke dates-zonder vervolg uitliep.. Maar nu heb ik een berichtje van een hele leuke kinderarts-in-spe op mijn oude, bijna geinactiveerde E-matching profiel... Moet ik er weer aan gaan beginnen? :shock: :shock:

Help?

Hee volgens mij heb ik die ook gezien op e-matching en even opgeslagen haha!

Haha, zou kunnen. Dertiger uit Utrecht en net aangemeld? Ik was eerst!!! Twisted Evil

Heb hem een berichtje terug gestuurd, nu afwachten.. Wink

Haha volgens mij wel, op zn foto staat ie bij n raam smile Maar ik kan toch geen berichtjes sturen dus haha
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 zo 5 jun 2011 - 4:43

Princess schreef:
Nijntje, deze date klinkt wel een beetje apart, ik ben er nooit zo van als mensen zo doen, dan krijg ik een beetje het idee alsof je gecontroleerd wordt!
Ga je wel nog een keer met hem daten?


Ja ik weet niet zo goed wat ik ermee aanmoet, ergens doet ie heel relaxt maar ik wil gewoon verder daten met anderen ofzo haha.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 5 jun 2011 - 5:29

Goedzo Feline! Al iets gehoord van hem?

Nijntje, ik vind het overkomen als een rare gozer. Als je na één date al met zulke opmerkingen begint.. Volgens mij zou ik het gelijk afkappen.

Ik heb nog niks gestuurd, maar ga het straks doen hoor! Ben zelf helemaal niet van de spelletjes, ben liever eerlijk en direct, maar tot nu toe heeft me dat niet zo heel veel opgeleverd. Vandaar dat ik er niet teveel bovenop wil zitten.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 5 jun 2011 - 5:38

Ik zeg ook afkappen, ik had ook zo'n type (die deed al zo voor de eerste date). Heb hem toen nog aangesproken erop ook, maar die date is écht nooit meer gekomen haha. Voelde me serieus niet meer op mijn gemak als ik met hem sprak en hij ontpopte zich ook steeds verder tot freak. Hij adoreerde mijn intelligentie en werd wel huisman enzo... Brrr!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 5 jun 2011 - 5:42

nijntje4 schreef:

Haha volgens mij wel, op zn foto staat ie bij n raam smile Maar ik kan toch geen berichtjes sturen dus haha

Hij heeft drie foto's! Maar wel 1 bij een raam idd.. Heb nog niets terug.. Cry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 5:46

Ik opende dit topic maar weer eens om eens te lezen over Lady en haar date. Las het stukje over spelletjes spelen en ik zeg ook: Niet doen. Wees gewoon open en eerlijk, en ook dat kan met mate. Dat je geen spelletjes speelt, betekent niet direct dat je 'm moet bombarderen met smsjes. Doe gewoon wat 'goed voelt'. Klinkt stom, maar dat is uiteindelijk toch je puurste gevoel en dat lijkt me belangrijk. Hoop dat je intussen weer leuk contact met 'm hebt trouwens!

Ik heb me vorige week toch ook maar weer aangemeld bij m'n favo datingsite. Baadt het niet, dan schaadt het niet, en heb intussen ook wat leuke mannen gesproken, waarvan eentje me wel echt leuk lijkt.

Het liefst zou ik gewoon 5 jaar kunnen verplaatsen en gewoon al getrouwd zijn :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 5 jun 2011 - 5:50

Welke site is dat Marin?

Edit: baat zonder d joh, halve allochtoon!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 5:55

Hahaha en ik had nog wel zo mooi bewust 'hij loopt' toegepast. Was het niet nodig want het werkwoord is natuurlijk baten en niet baden. Date-topic 2 - Pagina 23 Smiley_bathing

Mijn favo site is ematching, voor hoogopgeleiden (hbo/wo). Niet alleen daarom hoor, maar vind de opzet ook prettig.
Heb trouwens idee voor een topic.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 5 jun 2011 - 5:57

Ah ja, daar zit ik ook. Maar inactief, omdat het toch best duur is. Betaal jij wél?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 5 jun 2011 - 6:00

Ik betaal niet meer bij ematching. Tot nu toe heeft het me niks opgeleverd en alleen maar geld gekost.

Marin, ben benieuwd wat voor een topic!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 6:03

Ja ik betaal wel, en heb al twee keer een date er uit gesleept (jaren geleden toen de site net bestond, en laatst). Toen ik in Engeland woonde, betaalde ik niet en stond ik als inactief. En toen ik laatst voor m'n Amerika plannen m'n kosten wilde drukken had ik me afgemeld en hele profiel verwijderd, maar ja, nu heb ik me toch maar weer aangemeld. Vind het wel leuk als je alle mogelijkheden hebt. Topic staat er intussen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 5 jun 2011 - 8:34

Haha, vreselijk, dan heeft hij vrijdag wat gestuurd en ik gisteren geantwoord en nu duurt het me alweer te lang... Embarassed
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 5 jun 2011 - 10:42

Hij wil volgend weekend weer afspreken en ik raak alweer in paniek. Pff, ik heb soms echt een hekel aan mezelf.. Eerst maar gaan slapen!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 5 jun 2011 - 10:47

Lady4 schreef:Hij wil volgend weekend weer afspreken en ik raak alweer in paniek. Pff, ik heb soms echt een hekel aan mezelf.. Eerst maar gaan slapen!

Waaaarom? Het was leuk, hij vond jou leuk, jij vond hem leuk en nu gaan jullie nog een keer wat leuks doen! Leuk! clown
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 5 jun 2011 - 10:52

Maar ik ben niet verliefd. Dat hoeft ook niet na een eerste date, dat weet ik, maar ben bang dat hij nu al veel meer van mij verwacht dan ik kan bieden. Hij smste onder andere "gaaf dat je nog een keer met me wilt afspreken!" Alsof ik een of andere queen ben en het een eer is dat ik dit wil ofzo.

Ik denk, al jaren trouwens, dat ik toch een bepaalde mate van bindingsangst heb en dat maakt het voor mij bijna onmogelijk om van deze aandacht te genieten.

Niet quoten svp!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 5 jun 2011 - 10:55

Vind je hem wel aantrekkelijk? Ik herken het wel een beetje hoor, volgens mij word ik daarom ook altijd alleen verliefd op mannen die mij niet willen.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 5 jun 2011 - 11:00

Ja, ik vind hem wel aantrekkelijk en ik kon me gister ook zeker voorstellen dat ik verliefd op hem zou kunnen worden. Maar altijd die paniek die dan weer opduikt.

Jouw laatste zin, je eigen ervaring, dat is een ervaring die ik deel. Ook het leuk vinden van een bezette man. Wel zo makkelijk, want het wordt toch niks.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 11:40

Lady4 schreef:

Niet quoten svp!

Maar dat is toch juist leuk dat hij dat leuk vindt? Dat moet je niet zien als dat jij jou als queen ziet ofzo hoor. Het is juist een leuk compliment, vind ik, omdat hij de date blijkbaar ook geslaagd vond, en hoopte dat jij er hetzelfde over dacht! En dat blijkt, en dat vindt hij gaaf/leuk/fijn Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 11:41

Spreek gewoon nog een keer met 'm af, en doe rustig aan. Laat weten dat je 'm leuk vindt, maar overdrijf het niet. Komt vast wel goed smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 5 jun 2011 - 21:55

Thanks meiden! Ik heb gisteravond nog teruggestuurd dat het me leuk lijkt om volgend weekend weer af te spreken. Ik probeer alles maar een beetje op zijn beloop te laten gaan.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety zo 5 jun 2011 - 23:53

Leuk dat je weer een date heb staan Lady. En wat je zegt laat het een beetje op zn beloop gaan en doe rustig aan. Je hoeft niet gelijk hoteldebotel zijn van iemand maar je moet diegene wel aantrekkelijk vinden en leuk vinden als gezelschap om bij je te hebben.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 6 jun 2011 - 0:28

Sweety schreef:Leuk dat je weer een date heb staan Lady. En wat je zegt laat het een beetje op zn beloop gaan en doe rustig aan. Je hoeft niet gelijk hoteldebotel zijn van iemand maar je moet diegene wel aantrekkelijk vinden en leuk vinden als gezelschap om bij je te hebben.

Dat vond ik zeker afgelopen zaterdag!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes ma 6 jun 2011 - 0:42

Dan zou ik er zeker nog even mee doorgaan Lady!

Hier nog steeds niets gehoord.. Cry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum