Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Baby
Vanillivi
nijntje4
Middleme
May
Antibes
Xanna
Zininzon
Sjaantje
Atelier Madame
TGR
BJA
Sundae
Pannetoet
Mermaid
FireButterfly
Gigi_
Prosecco
_Lacey_
Yzma
Snoes
Chocolate Cookie
CrazyGrace
*Rainbow
Tinus
Roze Roos
Feline
ButterflyEffect
klavertje
Sugarfall
Bliss
Janelie
Marsy28
aniet
Sweety
Zwoesj
Lady4
Sterre
Suus
43 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 vr 3 jun 2011 - 0:20

Mijn date staat voor morgenmiddag (ik kan morgenavond niet) gepland, spannend! We gaan gewoon wat drinken op het terras, vind ik wel genoeg voor de eerste ontmoeting. Mocht het heel gezellig zijn, dan kunnen we er altijd nog een etentje aan vast plakken. Hij gaf aan wel naar mijn woonplaats toe te willen komen, dat vind ik natuurlijk prima.

Kan er nog niet echt naar uitkijken alleen, vind het veel te spannend.. :shock:
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety vr 3 jun 2011 - 20:59

Heel veel plezier vandaag Lady. Ik hoop dat de date gezellig uitpakt zodat je er van kan genieten. smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes vr 3 jun 2011 - 21:25

Wowwowwow, ik heb al anderhalf jaar niet meer gedate via internet, omdat het toch steeds op leuke dates-zonder vervolg uitliep.. Maar nu heb ik een berichtje van een hele leuke kinderarts-in-spe op mijn oude, bijna geinactiveerde E-matching profiel... Moet ik er weer aan gaan beginnen? :shock: :shock:

Help?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Suus vr 3 jun 2011 - 22:39

Spannend Antibes! Als hij je leuk lijkt zou ik een berichtje sturen, dat kan geen kwaad toch, lijkt me smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 vr 3 jun 2011 - 23:32

Antibes: Ja!!

Ik ga vanmiddag ook daten met iemand die ik via internet ken (FB). Vind het retespannend, heb dit ook al een jaar niet meer gedaan, maar soms moet je de sprong wagen.

Ik zeg doen! Very Happy
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 za 4 jun 2011 - 3:52

Antibes schreef:Wowwowwow, ik heb al anderhalf jaar niet meer gedate via internet, omdat het toch steeds op leuke dates-zonder vervolg uitliep.. Maar nu heb ik een berichtje van een hele leuke kinderarts-in-spe op mijn oude, bijna geinactiveerde E-matching profiel... Moet ik er weer aan gaan beginnen? :shock: :shock:

Help?

Hee volgens mij heb ik die ook gezien op e-matching en even opgeslagen haha!
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 za 4 jun 2011 - 4:00

Oja ik heb ook weer een date gehad. Was op zich erg leuk, en een klik maar ik vond het een beetje apart allemaal. Aan de ene kant is hij heel relaxt, zo van, wees jezelf, ik wil je beter leren kennen en we zien wel enz (ik was een beetje terughoudend af en toe qua praten).
Aan de andere kant voel ik een soort van druk omdat hij zei dat ie alle tijd heeft, alsof er dus sowieso iets gaat gebeuren. En we hebben veel contact via fb en whatsapp, misschien iets te veel, want als ik op fb aan anderen vraag of ze iets willen gaan doen dan reageert hij al van, je wilde toch niet afspreken maar je kon dus wel....

Zucht, hij bedoelt het niet zo zei ie, hij vind het gewoon leuk om tijd door te brengen maar ergens voelt dat claimerig. En dat allemaal na 1 date, zucht.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes za 4 jun 2011 - 4:20

nijntje4 schreef:
Antibes schreef:Wowwowwow, ik heb al anderhalf jaar niet meer gedate via internet, omdat het toch steeds op leuke dates-zonder vervolg uitliep.. Maar nu heb ik een berichtje van een hele leuke kinderarts-in-spe op mijn oude, bijna geinactiveerde E-matching profiel... Moet ik er weer aan gaan beginnen? :shock: :shock:

Help?

Hee volgens mij heb ik die ook gezien op e-matching en even opgeslagen haha!

Haha, zou kunnen. Dertiger uit Utrecht en net aangemeld? Ik was eerst!!! Twisted Evil

Heb hem een berichtje terug gestuurd, nu afwachten.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 4:20

Lady, have fun op je date!

Antibes, gewoon doen, je weet nooit wat eruit komt! En als t niks is heb je t iig geprobeerd Wink

Nijntje, deze date klinkt wel een beetje apart, ik ben er nooit zo van als mensen zo doen, dan krijg ik een beetje het idee alsof je gecontroleerd wordt!
Ga je wel nog een keer met hem daten?

Ik ben net terug van mijn date, ben gister naar hem toegegaan en ben blijven slapen.
Het voelt zo goed allemaal, ik heb mijn ouders over hem verteld, ik heb gister zijn vader ontmoet, die kwamen we toevallig tegen! Normaal gesproken ben ik daar niet zo van, maar bij hem is het allemaal anders! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes za 4 jun 2011 - 4:22

nijntje4 schreef:Oja ik heb ook weer een date gehad. Was op zich erg leuk, en een klik maar ik vond het een beetje apart allemaal. Aan de ene kant is hij heel relaxt, zo van, wees jezelf, ik wil je beter leren kennen en we zien wel enz (ik was een beetje terughoudend af en toe qua praten).
Aan de andere kant voel ik een soort van druk omdat hij zei dat ie alle tijd heeft, alsof er dus sowieso iets gaat gebeuren. En we hebben veel contact via fb en whatsapp, misschien iets te veel, want als ik op fb aan anderen vraag of ze iets willen gaan doen dan reageert hij al van, je wilde toch niet afspreken maar je kon dus wel....

Zucht, hij bedoelt het niet zo zei ie, hij vind het gewoon leuk om tijd door te brengen maar ergens voelt dat claimerig. En dat allemaal na 1 date, zucht.

Dat zou bij mij ook snel fout vallen hoor, IS toch ook claimerig. Het komt er op neer dat jij al je vrije tijd van hem aan hem moet besteden, want anders vind je hem niet leuk ofzo?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes za 4 jun 2011 - 4:24

Princess schreef:Lady, have fun op je date!

Antibes, gewoon doen, je weet nooit wat eruit komt! En als t niks is heb je t iig geprobeerd Wink

Nijntje, deze date klinkt wel een beetje apart, ik ben er nooit zo van als mensen zo doen, dan krijg ik een beetje het idee alsof je gecontroleerd wordt!
Ga je wel nog een keer met hem daten?

Ik ben net terug van mijn date, ben gister naar hem toegegaan en ben blijven slapen.
Het voelt zo goed allemaal, ik heb mijn ouders over hem verteld, ik heb gister zijn vader ontmoet, die kwamen we toevallig tegen! Normaal gesproken ben ik daar niet zo van, maar bij hem is het allemaal anders! Very Happy

Wat leuk!!! Ik heb het topic verder niet écht bijgelezen, maar date hoeveel was het en waar ken je hem van?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes za 4 jun 2011 - 4:25

Dubbel...


Laatst aangepast door Antibes op za 4 jun 2011 - 4:27; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes za 4 jun 2011 - 4:26

Lady4 schreef:Antibes: Ja!!

Ik ga vanmiddag ook daten met iemand die ik via internet ken (FB). Vind het retespannend, heb dit ook al een jaar niet meer gedaan, maar soms moet je de sprong wagen.

Ik zeg doen! Very Happy

Done!

Ben benieuwd naar je verhaal vanavond! Veeeeeel plezier!! Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 4:59

Antibes schreef:
Wat leuk!!! Ik heb het topic verder niet écht bijgelezen, maar date hoeveel was het en waar ken je hem van?

Thanks!
Ik heb hem leren kennen op vakantie in Frankrijk, begin mei.
Hij ging iets eerder naar huis, en hebben de hele tijd contact gehouden.
Toen ik een week in nl was hadden we de eerste date, gister was de 3e!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Baby za 4 jun 2011 - 5:33

Ik ga me ook eens mengen in dit topic. Heb aantal leuke reacties gehad via een datingsite. En met sommige al op msn gekletst, dus hopelijk komen daar leuke dates van binnenkort smile
Baby
Baby
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 59
Punten : 75
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 za 4 jun 2011 - 7:01

Goedzo Antibes!!

Ik was om half zeven weer thuis en heb een hele leuke middag gehad! Het is een hele leuke jongen, zowel qua uiterlijk als innerlijk en heb wel het idee dat er een klik was. Na vier uren vond ik het voor vandaag wel prima, het kost best veel energie zo'n date. Wat mij betreft was het in ieder geval voor herhaling vatbaar! En eindelijk weer eens een man die gewoon heel hoffelijk betaalt op een eerste date.

Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 7:10

nijntje4 schreef:Oja ik heb ook weer een date gehad. Was op zich erg leuk, en een klik maar ik vond het een beetje apart allemaal. Aan de ene kant is hij heel relaxt, zo van, wees jezelf, ik wil je beter leren kennen en we zien wel enz (ik was een beetje terughoudend af en toe qua praten).
Aan de andere kant voel ik een soort van druk omdat hij zei dat ie alle tijd heeft, alsof er dus sowieso iets gaat gebeuren. En we hebben veel contact via fb en whatsapp, misschien iets te veel, want als ik op fb aan anderen vraag of ze iets willen gaan doen dan reageert hij al van, je wilde toch niet afspreken maar je kon dus wel....
Zucht, hij bedoelt het niet zo zei ie, hij vind het gewoon leuk om tijd door te brengen maar ergens voelt dat claimerig. En dat allemaal na 1 date, zucht.

Oeh... Dat zou voor mij echt een afknapper zijn! Ik zou helemaal kriebelig hiervan worden.

@ Lady4: Wat leuk dat het zo goed beviel en er een klik was! Ben benieuwd naar het vervolg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 4 jun 2011 - 10:08

Jeeej leuk Lady!!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect za 4 jun 2011 - 11:38

Leuk om te lezen Lady smile
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety za 4 jun 2011 - 11:52

Leuk Lady. smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 za 4 jun 2011 - 23:47

Wanneer ga je nu weer iets van je laten horen, na zo'n eerste date? Ik heb gisteravond bewust niet gesmst en ook niks van hem ontvangen. Stiekem hoop ik dat hij vandaag ofzo even wat stuurt, al weet ik dat hij momenteel op pad is met vrienden.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Middleme zo 5 jun 2011 - 0:23

Ik denk dat als jij een berichtje wilt sturen dat je het leuk/gezellig vond en voor herhaling waard, dat je daar niet al te lang mee moet wachten. En van hem af? Moeilijk in te schatten! Ik denk dat als hij het ook leuk vond dat hij dan wel snel wat stuurt...

(Ik ben nog weinig verder gekomen, heb hem inmiddels toegevoegd op FB maar verder nog niets, stomme ik)
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 5 jun 2011 - 0:29

Daar heb je een punt Middle-me. Als ik vanavond nog niks gehoord heb, stuur ik zelf wel even wat.

Misschien kun jij die jongen een leuk privéberichtje sturen op FB? Niet gelijk open en bloot gaan flirten, maar gewoon een neutraal berichtje en dan kijken of je reactie krijgt.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 0:35

Lady4 schreef:[color=violet]Wanneer ga je nu weer iets van je laten horen, na zo'n eerste date?
Mijn vriend zei altijd: sms even als je veilig thuis bent... Wink
Achteraf zei hij dat hij dat sowieso graag wilde weten maar zo ook aanleiding had om weer snel verder te kunnen smsen. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 1:33

Lady4 schreef:Daar heb je een punt Middle-me. Als ik vanavond nog niks gehoord heb, stuur ik zelf wel even wat.

Misschien kun jij die jongen een leuk privéberichtje sturen op FB? Niet gelijk open en bloot gaan flirten, maar gewoon een neutraal berichtje en dan kijken of je reactie krijgt.

Ik vind, geen 'spelletjes' spelen. Vind je hem leuk, vond je de date leuk, gewoon smsen! Niet wachten tot hij eerst wat stuurt, en dan nog eens wachten tot vanavond. Gewoon jezelf zijn en je hart volgen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum