Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Baby
Vanillivi
nijntje4
Middleme
May
Antibes
Xanna
Zininzon
Sjaantje
Atelier Madame
TGR
BJA
Sundae
Pannetoet
Mermaid
FireButterfly
Gigi_
Prosecco
_Lacey_
Yzma
Snoes
Chocolate Cookie
CrazyGrace
*Rainbow
Tinus
Roze Roos
Feline
ButterflyEffect
klavertje
Sugarfall
Bliss
Janelie
Marsy28
aniet
Sweety
Zwoesj
Lady4
Sterre
Suus
43 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje zo 1 mei 2011 - 0:30

wat dapper zininzon dat je gebeld hebt, ik ken dat wel hoor vond dat ook altijd ontzettend eng!
maar wat leuk dat je een date hebt! ben benieuwd hoe het gaat verlopen!!

wat jammer bliss dat die jongen weer "niks was" heb je verder nog contact gehad met je oude date?

klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 1 mei 2011 - 3:36

klavertje schreef:wat dapper zininzon dat je gebeld hebt, ik ken dat wel hoor vond dat ook altijd ontzettend eng!
maar wat leuk dat je een date hebt! ben benieuwd hoe het gaat verlopen!!

wat jammer bliss dat die jongen weer "niks was" heb je verder nog contact gehad met je oude date?


Ja jammer idd. Heb met mn ex-date vorige week zondag nog een poos gewhatsappt, maar op een gegeven moment ging ik slapen en heb ik niks meer gestuurd en daarna ook niks meer vernomen. Hij spookt wel regelmatig door mn hoofd weer en ik wil hem af en toe ineens weer wat sturen, maar ik hou me in. smile Volgend weekend gaan we allebei naar hetzelfde evenement, dus dan zie ik hem misschien nog wel. Maar ik moet eigenlijk echt een beetje afstand houden, is beter voor me.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje zo 1 mei 2011 - 3:39

Bliss schreef:
klavertje schreef:wat dapper zininzon dat je gebeld hebt, ik ken dat wel hoor vond dat ook altijd ontzettend eng!
maar wat leuk dat je een date hebt! ben benieuwd hoe het gaat verlopen!!

wat jammer bliss dat die jongen weer "niks was" heb je verder nog contact gehad met je oude date?


Ja jammer idd. Heb met mn ex-date vorige week zondag nog een poos gewhatsappt, maar op een gegeven moment ging ik slapen en heb ik niks meer gestuurd en daarna ook niks meer vernomen. Hij spookt wel regelmatig door mn hoofd weer en ik wil hem af en toe ineens weer wat sturen, maar ik hou me in. smile Volgend weekend gaan we allebei naar hetzelfde evenement, dus dan zie ik hem misschien nog wel. Maar ik moet eigenlijk echt een beetje afstand houden, is beter voor me.

maar smste hij op dat moment niet juist zo weinig omdat ie druk was met carnaval?
kunnen jullie niet nog es afspreken en kijken of het gezellig is? het klikte verder wel goed toch? ondanks dat hij echt raar was met smsen etc? of is het verder echt klaar voor je? dan is het indd misschien beter om afstand te houden.. ben benieuwd of je hem volgende week tegen zal komen dan.
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 1 mei 2011 - 3:44

Tja, ik weet het niet. Ik wil hem op zich volgende week wel ff zien, kijken hoe het dan is. Dus als ik daar ben, zal ik hem denk ik wel even whatsappen. Maar feit blijft dat ie aan de andere kant van het land woont en daar geloof ik niet echt flexibel in is. Ik ben nu in elk geval niet meer flexibel, want ik heb net vorige week een huis gekocht en ga daar per 1 juni in. Voorlopig ga ik hier dus zeker niet weg, dus de enige optie is dat hij op den duur hierheen verhuist, wat volgens mij nooit zal gebeuren. Het is dus hopeloos Wink
Maar er waren ook wel een paar dingetjes aan hem die ik irritant vond, dus die haal ik me ook steeds weer voor de geest, zodat ik hem niet ga idealiseren smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje zo 1 mei 2011 - 3:56

Bliss schreef:Tja, ik weet het niet. Ik wil hem op zich volgende week wel ff zien, kijken hoe het dan is. Dus als ik daar ben, zal ik hem denk ik wel even whatsappen. Maar feit blijft dat ie aan de andere kant van het land woont en daar geloof ik niet echt flexibel in is. Ik ben nu in elk geval niet meer flexibel, want ik heb net vorige week een huis gekocht en ga daar per 1 juni in. Voorlopig ga ik hier dus zeker niet weg, dus de enige optie is dat hij op den duur hierheen verhuist, wat volgens mij nooit zal gebeuren. Het is dus hopeloos Wink
Maar er waren ook wel een paar dingetjes aan hem die ik irritant vond, dus die haal ik me ook steeds weer voor de geest, zodat ik hem niet ga idealiseren smile

ooh heb je een huis gekocht? wat spannend joh.. dat heb ik niet meegekregen! nee die indruk kreeg ik ook inderdaad wel uit je verhalen, dat ie niet echt flexibel was.. nja misschien moet je er dan ook maar helemaal niet meer aan beginnen. de dingen die niet goed of vervelend aan een persoon waren zijn wel goed om naar voren te halen voor de verwerking! maar misschien is het indd goed om het volgende week te zien. je hebt het ook niet "normaal" kunnen afsluiten, toch? maar blijf bij jezelf meid!
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 1 mei 2011 - 6:13

Ik heb, net als Bliss, de laatste weken ook weer contact gehad met mijn ex-date en ik ben hem gisteren én vandaag tegen gekomen. Hij smste me twee weken geleden om me te feliciteren met mijn nieuwe huis. Prompt zag ik hem twee dagen later fietsen (hij zag mij niet) en ik ben dagen van slag geweest. Gisteren ben ik hem tegen gekomen tijdens Q-day en heb ik hem even gesproken. Vandaag kwam ik hem wéér tegen en heb ik hem opnieuw gesproken. Ik heb gemerkt dat het gevoel toch echt wel zo goed als verdwenen is en dat ik hem in mijn gedachten toch wel wat op een voetstuk had geplaatst. Het was voor mij dus goed om hem tegen te komen. Vandaag was hij met een vriend, toen ik hem tegenkwam, een hele leuke jongen! Die heb ik zonet op FB maar even een leuke berichtje gestuurd, haha!

Voor de rest is er een jongen die veel interesse in mij toont en mij echt leuk lijkt te vinden. Kreeg vannacht om 5.00 ineens een smsje van hem, ik denk dat hij mijn nummer van FB heeft gehaald ofzo. Hij smste: Xje naam. Ik heb twee jaar geleden al eens met hem gezoend (en nog ietsje meer), maar toen bleek hij nog een vriendin te hebben. Tja, dat geeft wat mij betreft niet echt veel vertrouwen en ik weet dan ook niet zo goed wat ik er mee moet. Heb (tot nu toe) ook niet gereageerd op zijn smsje, zou ook niet weten wat ik terug moet sturen.

Er was ook nog een collega die ik best wel leuk vond. Daar ben ik vorige week zo op afgeknapt. Hij is best wel egocentrisch/arrogant en bovendien irritant bijdehand. Die is in ieder geval uit beeld.

Tot zover mijn update, haha!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 6:22

Lady4 schreef:Ik heb twee jaar geleden al eens met hem gezoend (en nog ietsje meer), maar toen bleek hij nog een vriendin te hebben. Tja, dat geeft wat mij betreft niet echt veel vertrouwen en ik weet dan ook niet zo goed wat ik er mee moet. Heb (tot nu toe) ook niet gereageerd op zijn smsje, zou ook niet weten wat ik terug moet sturen.]
Niet voor iedereen geldt: once a cheater, allways a cheater hé? Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 1 mei 2011 - 6:50

Zo Lady, er gebeurt veel ineens! Very Happy Die ex-date van jou, is dat de jongen waarvan je echt dat dat jullie goed bij elkaar pasten, maar die zelf helaas liever vrienden wilde zijn? (ergens vorig jaar was dat ofzo?)
En die jongen waar je al een mee gezoend hebt, wat vind jij daar zelf van? Wel mooi dat je op je collega bent afgeknapt, het wordt anders wel erg verwarrend met al die kerels Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 6:51

Wat fijn Lady dat je nu wel klaar bent met die jongen. Kun je hem uit je hoofd zetten en op naar de volgende! Hopelijk krijg je een leuk berichtje terug van fb-jongen!

Hier zijn er nog steeds geen nieuwe ontwikkelingen helaas :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje zo 1 mei 2011 - 7:07

zo lady er gebeurd wel veel ineens inderdaad! leuk smile trouwens, had ik hier nog niet vermeld wel in een ander topic..
maar ik ben officieel vrijgezel-af Very Happy I love you
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 1 mei 2011 - 7:22

klavertje schreef:zo lady er gebeurd wel veel ineens inderdaad! leuk smile trouwens, had ik hier nog niet vermeld wel in een ander topic..
maar ik ben officieel vrijgezel-af Very Happy I love you

Leuk, gefeliciteerd!!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 1 mei 2011 - 7:46

Er gebeurt heel veel, maar eigenlijk net niks. Dat is nou het jammere.. Wink

Bliss, het is inderdaad die jongen die ik vorig jaar zo leuk vond, maar hij wilde liever vrienden zijn. Hij heeft inmiddels al een aantal maanden een vriendin. Ik ben blij dat ik dat eindelijk een beetje afgesloten heb nu.

De jongen waar ik al eens mee gezoend heb en die toen vreemdging. Ik weet niet zo goed wat ik van hem vind. Op zich is het een leuke jongen, maar hij zit niet constant in mijn gedachten ofzo. Het feit dat hij veel contact zoekt, vind ik gewoon fijn om weer eens te merken. Ik laat dit gewoon wat op me afkomen en zie wel hoe het loopt. Zal hem op Bevrijdingsdag wel weer tegen komen in de stad.

VH, die FB jongen stuurde daarstraks al een berichtje terug! Heb net weer wat teruggestuurd en nu maar afwachten of ik nog wat terug hoor.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 3 mei 2011 - 10:34

En Lady, alweer iets van FB-jongen vernomen? Is dat nou dus een vriend van je ex-date of begrijp ik het verkeerd?

Ik sta nog op Pepper ingeschreven, maar tot nu toe geen zak mee gedaan eigenlijk. Kreeg al wat berichtjes en 'likes', maar nergens op ingegaan. Vandaag toch één profiel geliked en kreeg nu een berichtje van hem. Toen ik iets terug wilde sturen, zag ik ineens dat ie mij twee weken geleden ook al had geliked. Haha, zo weinig doe ik dus met Pepper. Maar goed, we zullen zien. Hij ziet er in elk geval leuker uit dan de date die ik pas heb gehad en heb beëindigd. smile Alleen zo balen dat er geen lengte bij staat, ik wil wel snel weten of ik niet met een dwerg van doen heb natuurlijk Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Xanna wo 4 mei 2011 - 3:55

Ik ben stiekem wel benieuwd naar een update van Zininzon, na haar date van gisteravond Wink

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Zininzon wo 4 mei 2011 - 4:06

Haha, ik log op mijn werk liever niet in en gisteravond was het bedtijd toen ik thuis kwam Wink
We hadden inderdaad in stad E afgesproken Xanna.

Om 18 uur hadden we afgesproken en om 23 uur was ik weer thuis!
Lekker wat gegeten en na het toetje nog wat gedronken. Daarna nog naar een ander café verhuisd voor nog een drankje....
Was zeker voor herhaling vatbaar, ben benieuwd wat er uit gaat komen.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Xanna wo 4 mei 2011 - 4:15

Zininzon schreef:Haha, ik log op mijn werk liever niet in en gisteravond was het bedtijd toen ik thuis kwam Wink
We hadden inderdaad in stad E afgesproken Xanna.

Om 18 uur hadden we afgesproken en om 23 uur was ik weer thuis!
Lekker wat gegeten en na het toetje nog wat gedronken. Daarna nog naar een ander café verhuisd voor nog een drankje....
Was zeker voor herhaling vatbaar, ben benieuwd wat er uit gaat komen.

Wieuw, ik word bijna op mijn wenken bediend Cool

Maar kan mij voorstellen dat je op je werk liever niet inlogd, zou ik persoonlijk ook niet snel doen! Maar zo te horen heb je dus een gezellige avond gehad! Leuk smile En wie weet wat nog komen gaat inderdaad! Nice!

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 wo 4 mei 2011 - 8:59

Wat leuk Zinizon!

Ik kreeg vanmiddag weer een berichtje terug van de FB-jongen. Heb hem nu even toegevoegd als vriend op FB, wat hij geaccepteerd heeft.

Ik vraag me weleens af hoe jullie tot daten komen met jullie dates. Vragen jullie diegenen tijdens mailcontact om eens wat af te spreken of stelt hij het voor? En hebben jullie al lang contact dan of nog maar pas? Dat blijft bij mij vaak wat steken, heb ik het idee..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline wo 4 mei 2011 - 9:05

Nou Lady, jij komt al verder dan ik whaha.. Ik heb een jongen toegevoegd die ik tijdens qnight heb leren kennen maar daar is 't bijgebleven.. geen idee wat ik 'm moet sturen.. Vind 't meer zijn taak Wink
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 wo 4 mei 2011 - 9:10

Feline schreef:Nou Lady, jij komt al verder dan ik whaha.. Ik heb een jongen toegevoegd die ik tijdens qnight heb leren kennen maar daar is 't bijgebleven.. geen idee wat ik 'm moet sturen.. Vind 't meer zijn taak Wink
Gewoon wat leuks sturen, je kunt het vrij algemeen houden. Of hij nog een leuke avond heeft gehad en wat zijn plannen morgen zijn. En dat je het leuk vond hem te leren kennen. Wink
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Zininzon wo 4 mei 2011 - 9:32

Lady, in dit geval stelde hij het voor. Ik hield het een beetje af, omdat ik er erg onzeker van werd (ben op dit moment op mijn zwaarst, niet echt charmant). Het liefst had ik willen zeggen dat ik niks van hem wilde weten, maar ik wist dat dat niet waar was.
Ik heb hem toen eerlijk verteld wat ik voelde en aangegeven dat ik even tijd nodig had.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 wo 4 mei 2011 - 9:34

Zininzon schreef:Lady, in dit geval stelde hij het voor. Ik hield het een beetje af, omdat ik er erg onzeker van werd (ben op dit moment op mijn zwaarst, niet echt charmant). Het liefst had ik willen zeggen dat ik niks van hem wilde weten, maar ik wist dat dat niet waar was.
Ik heb hem toen eerlijk verteld wat ik voelde en aangegeven dat ik even tijd nodig had.
En hoe zijn jullie in contact gekomen met elkaar?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Zininzon wo 4 mei 2011 - 9:37

Via een datingsite (Pepper)
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 wo 4 mei 2011 - 9:40

Zininzon schreef:Via een datingsite (Pepper)


Aha! Lekker van genieten!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 7 mei 2011 - 14:27

Pfffff. Even mn hart luchten hoor. Heb ex-date vanavond gezien en gesproken en hij was eigenlijk nog steeds wel leuk. We waren allebei ook wel dronken/aangeschoten, maar een paar keer gekletst en op t eind, terwijl Nick & Simon optraden, ging ie met me dansen en dat was weer ff zo leuk. Voelde gewoon goed en heel ff dacht ik zelfs dat we weer gingen zoenen, maar dat gebeurde toch niet en hij ging weer ff verder. Ik had veel gedronken en stond ineens te janken! Even later ging ie weg en zei hij dat ie me nog wel zou spreken... That's it.

Blehh, was een supergezellige avond, maar ik weet gewoon niet wat ik hiermee moet. Af en toe, als ik in een emo-bui ben, denk ik ineens: wat als hij de ware is?! Haha, zal vast niet, maar t komt soms in me op. Nou ja moet nu ook echt gaan slapen, morgen weer een dag!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Zininzon zo 8 mei 2011 - 9:39

@ Bliss: ja, daar kom je achter door het te ontdekken... Of hij de ware is of niet. Maar blijkbaar denk je op dit moment van niet!

Ik heb even jullie tips nodig... Ik wil een nieuwe date met mijn date (en gelukkig wil hij dat ook), alleen laat hij mij nu wat regelen. 1e date heeft hij geregeld dat we uit eten gingen. Wie heeft er ideeen? Want om nu weer uit eten te gaan....
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum