Zijn jullie kids wel eens lastig?
+34
Luce
Caroow
-Ieniemienie-
Burn
Lejow
Puggle
Fiwen
Twellie
Barbabella
Clapperdie
Reva
Parel
Ayla
Manderijn
Slakje
Supertalentje
Linda
Coco
Teddyaapje
Parisienne
M@niek
Charles
Mamsie
LMCurious
Sea of Trees
Liadan
Filoria
Printje
Steep
Sanne
SarahKey
Tania
Rush
Caribbeanlover
38 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Zijn jullie kids wel eens lastig?
Charles schreef:Mijn kinderen zijn nooit lastig. Ikzelf overigens ook niet!
Haha denkt terug aan eerdere foto en post van je;)
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ook N. heeft zo haar buien. Lastig? Mwaa, ik zie het meer als een heel moeilijk moment voor mezelf, maar ook als een nog moeilijker moment voor haar. Ik weet wat erachter schuilt. Dat kunnen anderen helaas niet altijd zien, waardoor er soms wel te snel geoordeeld wordt.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Parisienne schreef:Ook N. heeft zo haar buien. Lastig? Mwaa, ik zie het meer als een heel moeilijk moment voor mezelf, maar ook als een nog moeilijker moment voor haar. Ik weet wat erachter schuilt. Dat kunnen anderen helaas niet altijd zien, waardoor er soms wel te snel geoordeeld wordt.
+1 (of mag dat niet meer? )
Ik denk dat er een verschil zit tussen lastig vínden en lastig zíjn.
Toen T. een maand of 10 was waren we op visite bij vrienden vanwege een verjaardag. Ik heb zelf geen moment rust gehad omdat T. overal aanzat, kasten opentrok, enz. Een vriendin van mn vroeg of hij altijd zo lastig was. Ik zei dus dat hij gewoon nieuwsgierig was en dat hij dingen aant ontdekken was. Het was wel lastig voor mij omdat ik dus niet eens de kans kreeg om mn vlaai te eten of even met iemand te kletsen, maar T. was absoluut niet lastig, hij vertoonde normaal gedrag voor een kind van zn leeftijd. Ik denk dat als je dingen op deze manier kunt zien dat je (je) kinderen al een heel stuk minder lastig zult vinden. Helaas lukt t me niet altijd om t zo te zien.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Vaker wel dan niet
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Mijn dochter is regelmatig lastig. En ik vind de situatie dan ook lastig.
Soms haalt ze gewoon het bloed onder m'n nagels vandaan. Tijdens m'n zwangerschap was m'n lontje op het einde echt heel kort. Ik heb regelmatig tot 10 moeten tellen.
Ik kon me toen, eerlijk gezegd, ook wel voorstellen dat labiele mensen hun kind iets aan kunnen doen.
Soms haalt ze gewoon het bloed onder m'n nagels vandaan. Tijdens m'n zwangerschap was m'n lontje op het einde echt heel kort. Ik heb regelmatig tot 10 moeten tellen.
Ik kon me toen, eerlijk gezegd, ook wel voorstellen dat labiele mensen hun kind iets aan kunnen doen.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn zoon is nooit lastig, alleen ik kan hem weleens minder goed hebben.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Ja, hier ook wel eens een lastige meid, meestal als ze moe is.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Tsjah, wat is lastig? Ik denk dat dat dan ook nog per persoon en kind verschillend is.
Ik heb over het algemeen heel makkelijke kinderen, maar nu ik 1 kind op de basisschool heb, merk ik veel meer lastige dingen dan daarvoor. Gelukkig groei je er in mee denk ik dan maar.
Ik heb over het algemeen heel makkelijke kinderen, maar nu ik 1 kind op de basisschool heb, merk ik veel meer lastige dingen dan daarvoor. Gelukkig groei je er in mee denk ik dan maar.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Lekker naief.Charles schreef:Mijn kinderen zijn nooit lastig. Ikzelf overigens ook niet!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Dat is toch hetzelfde. Zoals hier al gezegd werdt is het niet waar als iemand zegt dat hun kids dat niet zijn.Supertalentje schreef:Mijn zoon is nooit lastig, alleen ik kan hem weleens minder goed hebben.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Lekker naief.Charles schreef:Mijn kinderen zijn nooit lastig. Ikzelf overigens ook niet!
Mijn kinderen worden later engeltjes. Kan niet anders met ons als papa en mama.
Gast- Gast
Haha jullie lopen CBL weer te etteren.
Ook mijn dochter is wel eens lastig, natuurlijk! Maar ik vind haar (net als Supertalentje zegt) sneller lastig als ik óók moe ben. Gisteren wilde of kon ze niet slapen, toen moest ik eerst boos worden, maar ik was ook moe. Als ik dat niet geweest was had ik haar waarschijnlijk laten "zeuren" in bed, en was ik niet boos geworden.
Ook mijn dochter is wel eens lastig, natuurlijk! Maar ik vind haar (net als Supertalentje zegt) sneller lastig als ik óók moe ben. Gisteren wilde of kon ze niet slapen, toen moest ik eerst boos worden, maar ik was ook moe. Als ik dat niet geweest was had ik haar waarschijnlijk laten "zeuren" in bed, en was ik niet boos geworden.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Caribbeanlover schreef:Dat is toch hetzelfde. Zoals hier al gezegd werdt is het niet waar als iemand zegt dat hun kids dat niet zijn.Supertalentje schreef:Mijn zoon is nooit lastig, alleen ik kan hem weleens minder goed hebben.
Nee hoor, dat is niet hetzelfde. Ik kan het zingen of het vrolijke geklets van mijn dochter als ik net wakker ben niet altijd goed hebben, maar dan is ze zéker niet lastig.
Gast- Gast
Haha, ja, eerlijk is eerlijk... Mijn vriend heeft ADHD en ik ben zo eigenwijs en ongeduldig als de pest, en moet en zal altijd overal een weerwoord op hebben, dus ik denk dat we later bij eventuele kinderen voor heel wat uitdagingen komen te staan...
Gast- Gast
Mijn kind is met tijd en wijlen een ontzettende etter. Niks mis mee, moeten we allemaal ook mee om leren gaan, ik ben ook niet altijd leuk.
Ik heb inderdaad zo iemand in mijn omgeving waarvan alles fantastisch is aan haar kind. Al zou het kind de kat wurgen, dan nog 'zal de kat het wel verdiend hebben, want ... is altijd zó lief!'. Afgrijselijk!
Ik heb inderdaad zo iemand in mijn omgeving waarvan alles fantastisch is aan haar kind. Al zou het kind de kat wurgen, dan nog 'zal de kat het wel verdiend hebben, want ... is altijd zó lief!'. Afgrijselijk!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Lennox schreef:Haha, ja, eerlijk is eerlijk... Mijn vriend heeft ADHD en ik ben zo eigenwijs en ongeduldig als de pest, en moet en zal altijd overal een weerwoord op hebben, dus ik denk dat we later bij eventuele kinderen voor heel wat uitdagingen komen te staan...
Hahaha ai dat wordt een leuk kind . Ik zou vast rollen behang aanschaffen.
Nee hoor, zal vast goedkomen, ik vind jou juist heel lief en zorgzaam overkomen,.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Caribbeanlover schreef:HahahaCharles schreef:Mijn kinderen zijn nooit lastig. Ikzelf overigens ook niet!
Caribbeanlover schreef:Lekker naief.Charles schreef:Mijn kinderen zijn nooit lastig. Ikzelf overigens ook niet!
Twee persoonlijkheden?
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Ahh Printje, dat vind ik leuk om te lezen, dat ik zo overkom!
Gast- Gast
Reva schreef:Caribbeanlover schreef:HahahaCharles schreef:Mijn kinderen zijn nooit lastig. Ikzelf overigens ook niet!Caribbeanlover schreef:Lekker naief.Charles schreef:Mijn kinderen zijn nooit lastig. Ikzelf overigens ook niet!
Twee persoonlijkheden?
Ik dacht het zelfde als jou Reva
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Hier hetzelfde. Hij is lastig op momenten dat ik niets kan hebben wat dus eigelijk alleen in mijn beleving lastig is.Supertalentje schreef:Mijn zoon is nooit lastig, alleen ik kan hem weleens minder goed hebben.
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Zij zegt juist dat haar zoon het nooit is, dus ik snap je niet zo goed.Ayla schreef:Haha jullie lopen CBL weer te etteren.
Caribbeanlover- Ratel
Mijn oudste dochter is wel eens lastig, de jongste (nog) niet.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Dan denk jij toch niet hetzelfde als haar erover aangezien zij zegt dat haar zoon dat nooit is.Barbabella schreef:Hier hetzelfde. Hij is lastig op momenten dat ik niets kan hebben wat dus eigelijk alleen in mijn beleving lastig is.Supertalentje schreef:Mijn zoon is nooit lastig, alleen ik kan hem weleens minder goed hebben.
Caribbeanlover- Ratel
Zie hier!Rush schreef:Als je je eigen kind nooit lastig of vervelend vindt klopt er iets niet denk ik.
Caribbeanlover- Ratel
Ik zeg bij deze dan dat mijn kind niet lastig is. Ik vind lastig een wat te negatieve lading hebben nu ik erover nadenk. Ik zie het meer als grenzen opzoeken, als ontdekken hoe de wereld in elkaar zit, kijken hoe ver ze bij papa/mama kan gaan, kijken wat een reactie is van iets doen wat niet mag of niet hoort.. ik vind dit heel normaal gedrag voor kinderen, zeker voor peuters. Wel heeft ze haar moeilijke momenten, haar huilbuien, haar frustraties, haar woedeaanvallen en haar extreme uitingen van onmacht. Ik weet waar het bij haar vandaan komt, hoe het komt dat ze het heel vaak even heel erg moeilijk heeft en zich geen raad weet met zichzelf. Nee, dat noem ik niet per definitie lastig.Caribbeanlover schreef:Dat is toch hetzelfde. Zoals hier al gezegd werdt is het niet waar als iemand zegt dat hun kids dat niet zijn.Supertalentje schreef:Mijn zoon is nooit lastig, alleen ik kan hem weleens minder goed hebben.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Wie zijn je kids?
» Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...
» moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....
» iemand wel eens met ryanair gevlogen met kids en buggy?
» Wie koopt wel eens Zara kids (voor kind 3 jaar)?
» Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...
» moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....
» iemand wel eens met ryanair gevlogen met kids en buggy?
» Wie koopt wel eens Zara kids (voor kind 3 jaar)?
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: