Zijn jullie kids wel eens lastig?
+34
Luce
Caroow
-Ieniemienie-
Burn
Lejow
Puggle
Fiwen
Twellie
Barbabella
Clapperdie
Reva
Parel
Ayla
Manderijn
Slakje
Supertalentje
Linda
Coco
Teddyaapje
Parisienne
M@niek
Charles
Mamsie
LMCurious
Sea of Trees
Liadan
Filoria
Printje
Steep
Sanne
SarahKey
Tania
Rush
Caribbeanlover
38 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Zijn jullie kids wel eens lastig?
Lennox schreef:Klopt. Toevallig pas nog op gewezen tijdens m'n laatste cursusPrintje schreef:Het klopt wat lennox zegt maar dat is dan dus ookbijv geestelijke verwaarlozing slechte thuissituatie etc.
Ik ook, heb jij er ook zo film bij gezien over dat mannetje met die schelpen die door moeder kapot gemaakt worden.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, die heb ik niet gezien. Wel een nagesimuleerde film die ook vaak in de bovenbouw van het basisonderwijs gedraaid wordt, en wat kortere filmpjes over kinderen en ouders die over mishandeling en hun therapie praten.
Gast- Gast
Sybella schreef:Sea of Trees schreef:Hier ben ik het ook wel mee eens hoor, maar ik vind ook niet dat je alle woorden op een weegschaaltje moet leggen....een kind moet wel ergens tegen kunnen, zeker op school later. Ik vind het dubbel...Luce schreef:Ik vind juist dat de meeste ouders wel wat meer op hun woorden mogen letten. Wat je vaak niet hoort wat er tegen kinderen gezegd wordt.. Ik schrik ervan hoor. Een beetje bewuster zijn over wat je zegt kan echt geen kwaad.
Eens met SoT.
De wereld is gewoon niet zo lief en aardig. En als een kind een ouder een keer hoort zeggen dat hij of zij vervelend is houd het kind heus niks aan over. Als zoiets een kind in zijn of haar zelfvertrouwen aantast dan is daar wel wat meer voor nodig en gaat er vaak veel meer aan vooraf en speelt er veel meer mee.
dus omdat de wereld niet altijd lief en aardig is, moet ik daarom maar op die manier gaan communiceren met mijn kind? Wat een rare gedachtengang.
en ik denk dat het je hele manier van communiceren is. Ik hoef geen woorden op de weegschaal te leggen en voorzichtig te formuleren. Ik heb mijn hele manier van communiceren in de loop van de tijd aangepast, waardoor het nu als heel normaal voelt. Ik verval nog wel eens in mijn oude manier van communiceren tegen mijn partner en ik merk dat de sfeer dan direct anders wordt.
Gast- Gast
Niemand zegt dat je dan ook maar niet lief hoeft te zijn voor je kind, omdat de wereld ook niet alleen maar leuk is. Ik vind het alleen niet zo vreselijk als je eens zegt dat je kind vervelend is die dag.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Poe hee, ik vind dat je het wel een beetje op zit te blazen hoor, Bolleke. En dat alleen omdat ik CBL even een wat uitgebreidere uitleg wilde geven.
Gast- Gast
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Wie zijn je kids?
» Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...
» moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....
» iemand wel eens met ryanair gevlogen met kids en buggy?
» Wie koopt wel eens Zara kids (voor kind 3 jaar)?
» Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...
» moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....
» iemand wel eens met ryanair gevlogen met kids en buggy?
» Wie koopt wel eens Zara kids (voor kind 3 jaar)?
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: