Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie koopt wel eens Zara kids (voor kind 3 jaar)?

Ga naar beneden

Wie koopt wel eens Zara kids (voor kind 3 jaar)? Empty Wie koopt wel eens Zara kids (voor kind 3 jaar)?

Bericht  Kat1980 do 24 nov 2011 - 4:21

Daar ben ik weer met mijn kledingvraag Rolling Eyes

Wie heeft er wel eens zara kids besteld (voor een kind van ongeveer 3 jaar)?
Heeft deze kleding nog een verstelbare elastiek in de taille, staat er namelijk niet bij op de site?
Ik heb er namelijk voor mijn jongste zoon wel eens wat besteld zonder elastiek in de taille en bij mijn oudste zoon gaat dat echt van zijn kont zakken Wink

Ook staat er bij dat de kleding voor een kind van 3 tot 4 jaar de lengte van het kind 104 cm is.
Klopt dit of is het meer een 98-104?
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie koopt wel eens Zara kids (voor kind 3 jaar)? Empty Re: Wie koopt wel eens Zara kids (voor kind 3 jaar)?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 4:28

Ik zou niet zo gauw online bestellen omdat ik veel te klein vind vallen. Zo heeft mijn zoontje bijv een trui dat bestemd is voor 2-3 jaar, broekjes vallen smal maar komt wel overeen met de maat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie koopt wel eens Zara kids (voor kind 3 jaar)? Empty Re: Wie koopt wel eens Zara kids (voor kind 3 jaar)?

Bericht  Kat1980 do 24 nov 2011 - 4:35

Het probleem is namelijk dat mijn zoon vrij smal is, dus voor de breedte vaak een maat kleiner nodig heeft als voor de lengte.
Hij draagt nu een H&M broek maat 92, is voor de breedte prima (moet hem zelfs nog verstellen met de elastiek) maar voor de lengte eigenlijk te krap aangezien hij al 96.5 cm is.

Dus vandaar dat ik dacht dat Zara kleding misschien wel geschikt voor hem was.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie koopt wel eens Zara kids (voor kind 3 jaar)? Empty Re: Wie koopt wel eens Zara kids (voor kind 3 jaar)?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 4:37

Ja dat zou goed kunnen! Ik vind ze erg small namelijk. Ik zou t dan gewoon is proberen, je kan t altijd terug sturen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie koopt wel eens Zara kids (voor kind 3 jaar)? Empty Re: Wie koopt wel eens Zara kids (voor kind 3 jaar)?

Bericht  Kat1980 do 24 nov 2011 - 4:40

Ja, zag al dat terugsturen gratis is. Of anders van het weekend eens gaan naar een stad waar zara zit, kan ik het gewoon uitproberen.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie koopt wel eens Zara kids (voor kind 3 jaar)? Empty Re: Wie koopt wel eens Zara kids (voor kind 3 jaar)?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 4:44

Ja dat is nog makkelijker natuurlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie koopt wel eens Zara kids (voor kind 3 jaar)? Empty Re: Wie koopt wel eens Zara kids (voor kind 3 jaar)?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum