Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....

+20
Mamasapje
Parisienne
Niene
TNMN
blondje1313
loesje
Petteflet
pindaatje
pitbullgup
Bolleke
Pussycat
sheila123
Coco
Smaragdje
Susan
Thunder
PapillonRose
Liadan
Printje
Annie24
24 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport.... Empty moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 9:13

uit te oefenen, of instrument te gaan bespelen?

Ik vind sport wel belangrijk, en denk dat X. wel op voetbal gaat op bepaalde leeftijd. Vindt hij het nix, helaas, dan gaat het over en kijken we verder. Maar wil wel stimuleren om te gaan sporten. Muziek vind ik wat minder belangrijk, ben zelf ook niet met muziek opgegroeid. Daar laat ik hem dan ook helemaal vrij in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport.... Empty Re: moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....

Bericht  Annie24 do 21 jul 2011 - 9:14

Mijn vriend zit zelf op voetbal, dus die zou het erg leuk vinden als Y. zou gaan voetballen, maar al wil hij op ballet is dat ook goed Wink
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport.... Empty Re: moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....

Bericht  Printje do 21 jul 2011 - 9:15

Nee, ik vind zelf sporten echt vreselijk... natuurlijk wil ik wel dat hij iets gaat doen maar mijn man zit bij de scouting dus het kan evengoed zoiets worden. Zwemmen moet uiteraard maar verder wil ik hem vrijlaten in de keuze, en ik hoop juist NIET voetbal dat lijkt me zo vreselijk haha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport.... Empty Re: moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 9:15

Ja, ik vind sport en bewegen belangrijk in de opvoeding. Mijn vriend is een echte sporter dus daar zal onze zoon ook bij betrokken worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport.... Empty Re: moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....

Bericht  Liadan do 21 jul 2011 - 9:16

Ik vind sport ook belangrijk, maar ik zal ze niet aanmoedigen om een bepaalde sport te gaan doen. Ze zijn vrij in het kiezen van een sport. Wel wil ik dat ze eerst hun zwemdiploma halen voordat ze een andere sport gaan doen.

Muziekles vind ik minder belangrijk, als ze het leuk vinden mag het, maar het hoeft niet van mij.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport.... Empty Re: moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....

Bericht  PapillonRose do 21 jul 2011 - 9:17

Ik denk dat ik haar wel wil stimuleren om iets te gaan doen. Maar de keuze zal bij haar liggen wat het zal worden. Ik vind het wel belangrijk dat kinderen iets aan sport, muziek of een ander soort hobby doen. Dus ik wil haar wel kennis laten maken met dat soort dingen. En dan is het aan haar om te kijken of ze iets wil doen en wat. Stiekem hoop ik wel dat ze paardrijden leuk zal vinden (kan mama lekker mee paarden kroelen), maar vind ze het niks dan is het ook prima! Zelf ben ik trouwens behoorlijk a-sportief, dus als ze niet wil sporten dan hoeft het niet van mij. Zolang ze maar wel genoeg beweging krijgt verder met spelen en dat soort dingen. En zwemles wordt natuurlijk wel een verplichte :P
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport.... Empty Re: moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 9:18

zwemdiploma's halen móet van mij, de rest móet niet, maar ik ga het wel stimuleren om te gaan sporten, een stukje beweging en eventueel teamsport vind ik wel belangrijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport.... Empty Re: moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....

Bericht  Thunder do 21 jul 2011 - 9:18

Wel wil ik dat ze eerst hun zwemdiploma halen voordat ze een andere sport gaan doen.

+1

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport.... Empty Re: moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....

Bericht  Susan do 21 jul 2011 - 9:20

Printje schreef:Nee, ik vind zelf sporten echt vreselijk... natuurlijk wil ik wel dat hij iets gaat doen maar mijn man zit bij de scouting dus het kan evengoed zoiets worden. Zwemmen moet uiteraard maar verder wil ik hem vrijlaten in de keuze, en ik hoop juist NIET voetbal dat lijkt me zo vreselijk haha

Helemaal mee eens (alleen zit mijn man dan niet bij de scouting, wel toen hij kind was).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport.... Empty Re: moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....

Bericht  Printje do 21 jul 2011 - 9:21

Zwemdiploma's inderdaad sowieso, in ieder geval A+B daarna mag hij zelf kiezen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport.... Empty Re: moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 9:22

ojah, zwemdiploma's uiteraard als eerste!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport.... Empty Re: moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....

Bericht  Smaragdje do 21 jul 2011 - 9:22

Mijn man wilt hem later graag op een verdedigingssport doen. Mij maakt het helemaal niets uit, alleen hoop ik wel dat hij niet wilt gaan voetballen.

Met de zwemdiploma's ben ik het helemaal eens smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport.... Empty Re: moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 9:24

Dat is hier een beetje vanzelf gegaan, met 2,5 jaar is S.enna op gymles gegaan en dara zit ze nu nog op, iedere woensdag middag. Een zwemdiploma halen vind ik echt noodzakelijk, vanaf september zit ze op zwemles. Verder gaat ze 1 keer in de week met mij mee paardrijden, meestal de vrijdag avond les van 19.00 tot 20.00, ze mag dan uitstappen en soms rijd ze zelf ook de les mee. Daarvoor hebben we nog lekker samen de paarden geborsteld, gezadeld etc. echt een momentje van ons 2 I love you Ik hoop echt dat ik dit met de jongste ook zal kunnen, wat het ook mag zijn, ik hoop dat ze een sport kan beoefenen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport.... Empty Re: moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 9:25

Is een zwemdiploma echt zo noodzakelijk dan? Ik heb er zelf geen en kan prima zwemmen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport.... Empty Re: moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 9:25

Voetbal lijkt mij ook vreselijk, al dat wegbrengen en halen, langs de zij lijn staan, wachten op een training en dat nog vaak iedere zaterdag een wedstrijd. Neee, ik zie dit bij een vriendin van me en ik hoop dat ze hier beide niet gaan voetballen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport.... Empty Re: moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....

Bericht  Printje do 21 jul 2011 - 9:26

Susan schreef:
Printje schreef:Nee, ik vind zelf sporten echt vreselijk... natuurlijk wil ik wel dat hij iets gaat doen maar mijn man zit bij de scouting dus het kan evengoed zoiets worden. Zwemmen moet uiteraard maar verder wil ik hem vrijlaten in de keuze, en ik hoop juist NIET voetbal dat lijkt me zo vreselijk haha

Helemaal mee eens (alleen zit mijn man dan niet bij de scouting, wel toen hij kind was).

Scouting heeft vaak een wat negatieve naam merk ik rondom ons maar kinderen leren er zo ontzettend veel, ook op sociaal-emotioneel gebied en dat vind ik erg belangrijk, ik hou niet van altijd die competitie elementen erin, ook dat moeten ze leren maar bij scouting leren ze meer dan 1 bepaald ding zeg maar.

En daarnaast lijkt het me vreeeselijk om op zaterdagochtend om half 9 op een voetbalveld te staan...en mijn man denkt er precies hetzelfde over hahaha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport.... Empty Re: moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....

Bericht  Susan do 21 jul 2011 - 9:27

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zo'n geweldig beeld heb van de scouting, maar dat is iets uit mijn eigen jeugd. Ik kan me wel voorstellen dat het heel leuk kan zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport.... Empty Re: moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....

Bericht  Printje do 21 jul 2011 - 9:29

hahaha het zou mijn persoonlijke ding ook niet zijn maar de keren dat ik geholpen heb is het toch wel erg leuk en toch ook erg leerzaam voor kinderen. Mijn man heeft de Esta's (jongens en meisjes 7-12? jaar)
Ze leren niet alleen samenwerken maar ook plattegrond/compas lezen en daar kan IK ook nog heel veel van leren. Ook gaan ze weleens primitief koken en dat is erg leuk om te zien hoe kinderen dat oppikken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport.... Empty Re: moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....

Bericht  Susan do 21 jul 2011 - 9:32

Ik vind zo'n kostuumpje van de scouting alleen zo vreselijk. Dat zou voor mij wel wat moderner mogen, gewoon een T-shirt of zo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport.... Empty Re: moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....

Bericht  Coco do 21 jul 2011 - 9:33

Ik vind sowieso dat ze veel in beweging moeten zijn, ik wil niet dat ze alleen maar op de bank hangen tv kijken of aan tafel zitten kleuren. Maar ik ga ze niet verplichten te sporten, scouting o.i.d. is ook prima, of lekker veel buiten spelen, voetballen/dansen met vriendjes/vriendinnetjes of papa en mama. Ze moeten het wel leuk vinden.

Maar ik denk wel dat ze een beetje aan judo moeten geloven, mijn man heeft dat op hoog niveau beoefend dus zal daar, al is het maar voor de verdediging, wel wat van meegeven.
Maar als ze een beetje op hun papa en mama lijken, dan zijn ze gek op sporten.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport.... Empty Re: moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....

Bericht  Printje do 21 jul 2011 - 9:36

Susan schreef:Ik vind zo'n kostuumpje van de scouting alleen zo vreselijk. Dat zou voor mij wel wat moderner mogen, gewoon een T-shirt of zo.

ow ja hahaha daar lachen wij mijn man nog steeds in uit Embarassed De man van mijn moeder noemt het weleens een apenpakje hahahaha. Vreselijk pak echt niet uitgevonden door een vrouw... maaaaaaarrrrrrrr ze krijgen nieuwe pakken niet veel beter maar wel wat meer getailleerd enzo.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport.... Empty Re: moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....

Bericht  sheila123 do 21 jul 2011 - 10:08

Liadan schreef:Ik vind sport ook belangrijk, maar ik zal ze niet aanmoedigen om een bepaalde sport te gaan doen. Ze zijn vrij in het kiezen van een sport. Wel wil ik dat ze eerst hun zwemdiploma halen voordat ze een andere sport gaan doen.

Muziekles vind ik minder belangrijk, als ze het leuk vinden mag het, maar het hoeft niet van mij.
+1
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport.... Empty Re: moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....

Bericht  Pussycat do 21 jul 2011 - 19:24

Storm schreef:Is een zwemdiploma echt zo noodzakelijk dan? Ik heb er zelf geen en kan prima zwemmen.

Ja, dat vind ik behoorlijk noodzakelijk. Ik zou toch wel erg blij zijn als mijn kind een A+B diploma sowieso haalt. Dan kan ze al op jonge leeftijd zwemmen en hoef ik niet bang te zijn dat ze direct verdrinkt tijdens een vakantie of zwemmen bij het strand ofzo iets. Ja verdrinken kan natuurlijk altijd, maar je leert toch wel belangrijke dingen tijdens diploma halen. o.a. trucjes om boven water te blijven.
Mijn vriend heeft alleen A diploma, maar kan echt minder goed zwemmen dan mij en ik heb A+B.

Ontopic:
Stimuleren in de zin van zeggen dat sport leuk en goed voor d'r is zal ik zeker doen. Maar ik ga haar niet op allerlei sporten zetten en er weer af halen omdat ze het niet leuk vind. Ze zal vast wel een keer vragen mam; mag ik op die of die sport.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport.... Empty Re: moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 19:41

Ik zou het wel aanmoedigen, ook een muziekinstrument leren bespelen. Ik heb dat ook wel van huis uit meegekregen. Maar ik zou het mijn kind denk ik niet verplichten, meer jammer vinden Wink Ik denk ook dat het wel vanzelf gaat, ik ken geen kind dat helemaal niks wil/doet (muziek of sport). Wij deden vroeger allebei (ik zat op paardrijden, ballet en pianoles haha) en we wilden dat ook gewoon zelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport.... Empty Re: moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....

Bericht  Bolleke do 21 jul 2011 - 19:58

Ik vind sport juist niet belangrijk, hij moet tenminste 1 zwemdiploma halen, maar dat kan nog wel even duren aangezien hij panisch is. Verder mag hij daarna kiezn wat hij leuk vind, maar waarschijnlijk gaat hij weer terug op breakdance.
Muziek vind ik juist heel belangrijk, maar dat is meer omdat ik zelf zie wat het doet met mensen en kinderen, je bent samen bezig en je leert er heel veel van, dus dat ga ik zeker weten stimuleren.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport.... Empty Re: moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum