Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?
+58
Urban Naked
StuiterBalletje
Susan
Jip83
_Liv
Auxo
_Lacey_
sokpop
Blond
JD
_Lana_
Rose
Esmee
Pancake
woezel
applestar
Antibes
Isabel_
Huppekee
silly-one
Liadan
Lilypie
Triesje1983
Zonnetje
Manderijn
Fortissimo
Laurientje
Marin
_Blush_
Carra
PeperMunt
Lady Starstruck
Lady4
Bliksem
Snirp
Annouk
Arwyn
Enelya
Hoochie
Summerlovin
madam
Pannetoet
KOL
Vino
Zora
Siamsa
Ragazza
Poubelle
Loes263
Pandora
Pitufo
Leine
Elin
Plien84
Taeda
Ibbeltje
Cow
xxjojootjexx
62 plaatsers
Pagina 19 van 26
Pagina 19 van 26 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 22 ... 26
Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?
Ja, wij gaan ook zo'n soort vakantie houden Zora, dus het is in principe niet echt 'nodig' om door te blijven lopen.. Dus ik zie wel wat ik ga doen..
Maar nu wel ff actie, ik schop mezelf bij deze van achter de pc om even een rondje te gaan hardlopen
Maar nu wel ff actie, ik schop mezelf bij deze van achter de pc om even een rondje te gaan hardlopen
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Ik blijf op vakantie wel lekker lopen. Lekker 's ochtends vroeg op het strand, in branding. Heb er nu al zin in:D .
Jip: traint jouw vriend ook zo actief? Doen jullie dit al lang?
Ragazza: is het nog gelukt gister?
Hier gaat het goed! Vind het weer qua hardlopen eigenlijk wel lekker zo. Niet te warm, maar wel lekker in het kort de straat op. Trainen gaat ook goed. Gister lekker in het bos op en neer gelopen, heen en terug naar het bos was zo'n 10 km. Ik ga nu zondagochtend weer. Denk vroeg, want het schijn nu (eindelijk) toch echt zonnig te worden
Jip: traint jouw vriend ook zo actief? Doen jullie dit al lang?
Hier gaat het goed! Vind het weer qua hardlopen eigenlijk wel lekker zo. Niet te warm, maar wel lekker in het kort de straat op. Trainen gaat ook goed. Gister lekker in het bos op en neer gelopen, heen en terug naar het bos was zo'n 10 km. Ik ga nu zondagochtend weer. Denk vroeg, want het schijn nu (eindelijk) toch echt zonnig te worden
Esmee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 106
Punten : 106
Registratiedatum : 25-06-13
Mijn vriend is ook zo actief. ik doe mijn sport nu 15 jaar en sinds3 jaar langere afstanden
Gast- Gast
Oh dat in de branding 's ochtends rennen klinkt ook wel heel fijn Esmee!
Zucht, het lukt me maar steeds niet om doordeweeks te rennen! In het weekend geen probleem, maar het lukt me gewoon niet tijd te maken doordeweeks. Bah!
Zucht, het lukt me maar steeds niet om doordeweeks te rennen! In het weekend geen probleem, maar het lukt me gewoon niet tijd te maken doordeweeks. Bah!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Waarom lukt het dan niet? Meteen uit je werk omkleden en gaan, dat werkt bij mij altijd goed. Hoewel ik tegenwoordig ook wel ff half uur kan zitten en dan ga.
Gast- Gast
Jip83 schreef:Waarom lukt het dan niet? Meteen uit je werk omkleden en gaan, dat werkt bij mij altijd goed. Hoewel ik tegenwoordig ook wel ff half uur kan zitten en dan ga.
Ja ik weet het niet zo goed, maar met name door drukte op mijn werk. Ik ben voor half 8 weg van huis, en hoop dan rond 17u naar huis te kunnen, maar vaak is het dan pas na 18u. Na het eten rennen lukt me niet zo goed, en 's ochtends ook niet. Het moet dan dus na mijn werk, maar dan heb ik vaak al zo'n honger dat ik niet wil wachten met eten. Als ik dan nog even een banaan zou nemen dan wordt het avondeten weer zo heel laat. Snap dat dit ook wel excuses zijn hoor haha, maar daarom heb ik iig dat het gewoon niet goed lukt.
Hopelijk is het de komende weken vanwege vakantie wat rustiger!
Zora- Ratel
Ik ga om 7:25 de deur uit en ben om 17:30/45 weer thuis, in de auto eet ik dan nog 1 of 2 boterhammen (ligt eraan hoe lang ik ga lopen) of een rijstewafel als ik thuis ben. We eten wel vaak pas laat. Als ik thuis ben nog koken en dan nog opeten... Maar ja we willen wat, dus prioriteiten stellen
Gast- Gast
Ik heb vanavond weer gerend, maar pfffff, warm! Was bij terugkomst ff niet helemaal goed. Had het echt té warm en moeite om af te koelen.
Zora, ik heb ook weinig andere keus dan na m'n werk en voor het avondeten te rennen doordeweeks. Na het avondeten trek ik namelijk niet. Ik ben pas om 18:15 uur thuis, maar ga dan dus eerst rennen en dan pas koken inderdaad. Gelukkig vind ik het rennen echt lekker, dus ik vind het niet vervelend om het zo te doen.
@degene die het vroeg: ik neem m'n hardlopenspullen wel mee op vakantie. Ik ga komend weekend vier dagen op fietsvakantie en zelfs dan neem ik m'n spullen mee en ga ik gewoon twee keer hardlopen.
Zora, ik heb ook weinig andere keus dan na m'n werk en voor het avondeten te rennen doordeweeks. Na het avondeten trek ik namelijk niet. Ik ben pas om 18:15 uur thuis, maar ga dan dus eerst rennen en dan pas koken inderdaad. Gelukkig vind ik het rennen echt lekker, dus ik vind het niet vervelend om het zo te doen.
@degene die het vroeg: ik neem m'n hardlopenspullen wel mee op vakantie. Ik ga komend weekend vier dagen op fietsvakantie en zelfs dan neem ik m'n spullen mee en ga ik gewoon twee keer hardlopen.
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13
Zaterdag mijn laatste lange duurtraining gedaan 3x50minuten lopen en 30minuten fietsen. Dus bij elkaar 2u30 gelopen. Door mezelf goed te verzorgen, was het goed te doen met het zonnige weer. Voor mijn wedstrijd wordt 27 graden verwacht dat is wel erg warm!
Gast- Gast
Goedemorgen. Gisteren heerlijk hardgelopen. Deze keer wel afgewisseld met wandelen omdat het echt warm was. Heb gedeeltelijk doos bosgebied gelopen, heerlijk! En deze keer wel flesje water mee. Ben uiteindelijk een uur weg geweest deze keer
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Knap dat jou dat lukt als je zo laat thuiskomt en daarna nog moet koken Pitufo! Ik vind rennen ook leuk en fijn, maar van tevoren niet
Zora- Ratel
Esmee schreef:Ik blijf op vakantie wel lekker lopen. Lekker 's ochtends vroeg op het strand, in branding. Heb er nu al zin in:D .
Ja, ik ben donderdag zeker gegaan, ging lekker, maar ik vond het wel heel warm, al rende ik in korte loopbroek en hemdje...
Afgelopen weekend hebben we heel veel gewandeld, aan hardlopen ben ik niet meer toe gekomen.. Vanavond weer even een groepslesje in de sportschool en later deze week ga ik weer hardlopen.
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
weg
Laatst aangepast door Ibbeltje op za 12 okt 2013 - 0:58; in totaal 1 keer bewerkt
Goed bezig Ibbeltje!! Je ziet er in je gezicht ook echt slanker uit! Was die 40 min zonder wandelen? En was er iets speciaals dat het opeens zo beter ging??
Zora- Ratel
Goed bezig Ibbeltje!
Ik heb vanmorgen 14,5 km gelopen. Ging wel lekker.
Ik heb vanmorgen 14,5 km gelopen. Ging wel lekker.
Loes263- Fluisteraar
- Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10
Het was zonder wandelen idd. Ik heb nu vooraf eerst een stuk gewandeld, minuutje of zo hardgelopen, stukje wandelen, minuutje hardlopen, wandelen en toen hardlopen en ik zit echt in een heerlijk ritme. Zelfs ook deel door bossen
OH en dank je
Oh Loes wat ver hahaha dat haal ik nog lang niet Hoe lang ren jij daar over? En aan 1 stuk?
OH en dank je
Oh Loes wat ver hahaha dat haal ik nog lang niet Hoe lang ren jij daar over? En aan 1 stuk?
Gisteren was mijn hele triathlon. Het was heel erg zwaar. Ik ben gefinished in iets meer dan 13uur. De marathon (aangezien dit een hardloop topic is) liep ik in 5u43. Ik heb tot 18km kunnen hardlopen, daarna moest ik wandelen. Voor het idee heb ik de laatste 2km weer hardgelopen. Ben teleurgesteld dat het lopen niet meer wilde. Maar al bij aanvang van de wedstrijd merkte ik dat ik nog extra moe was. Daarnaast ging het niet goed met de voeding. En dan wordt het een lange dag...
Gast- Gast
Ondanks dat het niet lekker ging, Jip vind ik het toch erg knap van je! Ik doe het je niet na! Jammer dat het lopen niet lekker ging.
Ik loop ongeveer 10 km per uur, dus heb zo'n anderhalf uur gelopen.
Ik loop ongeveer 10 km per uur, dus heb zo'n anderhalf uur gelopen.
Loes263- Fluisteraar
Jip, wat jammer dat het niet zo lekker ging.. Maar wat een mega knappe prestatie. Wat moet jij afgezien hebben. Hoe voel je je nu?
Ik had gister ook nog gelopen en het ging voor geen meter. Ik wilde een kilometer of 12 gaan, maar uiteindelijk hield ik het na 8km wel voor gezien.
Ik had gister ook nog gelopen en het ging voor geen meter. Ik wilde een kilometer of 12 gaan, maar uiteindelijk hield ik het na 8km wel voor gezien.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben moe ;-) Als ik de trap oploop ben ik buiten adem. Ook natuurlijk spierpijn. Even rust en dan weer lamgzaam opbouwen
Gast- Gast
Mijn blog staat op onze website. Als je hem wil lezen, stuur dan even een PM voor de link!
Gast- Gast
Jip hoe gaat t nu met je? Al wat minder moe?
Ik ga zo weer poging doen met hardlopen. Ben al paar dagen niet helemaal fit en nu gaat t wel weer dus we proberen het gewoon. Anders wandel ik de route wel verder
Ik ga zo weer poging doen met hardlopen. Ben al paar dagen niet helemaal fit en nu gaat t wel weer dus we proberen het gewoon. Anders wandel ik de route wel verder
Mijn energie is nog niet op het oude niveau, maar wordt steeds iets beter. Ga straks proberen of hardlopen gaat. 2x20 minuten of zo. loop ze allemaal!
Gast- Gast
Fijn dat je je alweer wat beter voelt Jip. Succes met lopen.
Bij mij staat er morgenochtend 15 km op de planning.
Bij mij staat er morgenochtend 15 km op de planning.
Loes263- Fluisteraar
Hey! Heeft iemand toevallig een linkje waar ik de lessen weer kan downloaden? Ze staan nog op mijn ipod, maar die lijkt nu ineens wel stuk.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Pagina 19 van 26 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 22 ... 26
Soortgelijke onderwerpen
» Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?
» Start to run
» Start to run
» Start to run
» Start to run
» Start to run
» Start to run
Pagina 19 van 26
Permissies van dit forum: