Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voeden in het openbaar

+16
CCC
Sanne
Happydobby
kwak
snoezel
Sterrin_
Pineco
Teddyaapje
Filoria
Pompoen
Liadan
Pink!
Linda
Elodie
Sea of Trees
Caroow
20 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Voeden in het openbaar - Pagina 3 Empty Re: Voeden in het openbaar

Bericht  Gast wo 10 apr 2013 - 9:11

Sanne schreef:
Parisienne schreef:Ik heb in een noodsituatie ook weleens op een toilet gevoed.

Ik ook, vorige week nog.
In het openbaar voeden is nu niet echt een optie meer, want dochter kijkt alle kanten op. Ze hapt aan, wekt de toeschietreflex op en kijkt vervolgens om zich heen, waarbij ze ook in een seconde gaat zitten. Dan heb ik niet eens de tijd om de boel te bedekken, dus dan vind ik het toch veiliger om even ergens anders te voeden.


Ik zat in een overvol restaurant, waarbij de wandelwagen net door een looppad pastte. Onze kleine meid is/was erg gevoelig voor teveel prikkels en is dan ook moeilijk te voeden. De wc was daar de enige rustige plek. Ze overstrekte zich enorm en voelde soms net een plank. Dus heb tijd nodig om haar te ontspannen en uit die houding te krijgen om haar aan te leggen. En met teveel prikkels overstrekte ze zich nog erger. De wc is dan de enige rustige plek om even contact te maken waarbij ze niet wordt overspoelt door andere prikkels. Ben met haar bij de osteopaat geweest, dus ze is gelukkig weer een soepele ontspannen baby. Maakt het voeden ook weer wat makkelijker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voeden in het openbaar - Pagina 3 Empty Re: Voeden in het openbaar

Bericht  Pineco wo 10 apr 2013 - 9:20

Ik zou dan inderdaad liever op het toilet voeden dan met een onrustige en huilende baby blijven zitten. Ik heb het ook wel eens gedaan, als ik me echt niet op mijn gemak voelde of toch het gevoel had alsof ik teveel 'in het zicht' zat. Ik was dan zelf rustiger en kon daardoor ook rustiger en sneller voeden. Maar inmiddels heb ik er echt lak aan en weet ik gewoon dat er niets te zien is. Vanavond nog bij een hele drukke McDonalds gevoed (hier zou ik overigens niet op het toilet gaan zitten, ligt toch ook wel een beetje aan het soort zaak...) en ik denk niet dat iemand het in de gaten heeft gehad Laughing
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Voeden in het openbaar - Pagina 3 Empty Re: Voeden in het openbaar

Bericht  Caroow wo 10 apr 2013 - 21:28

Pineco schreef:Ik zou dan inderdaad liever op het toilet voeden dan met een onrustige en huilende baby blijven zitten. Ik heb het ook wel eens gedaan, als ik me echt niet op mijn gemak voelde of toch het gevoel had alsof ik teveel 'in het zicht' zat. Ik was dan zelf rustiger en kon daardoor ook rustiger en sneller voeden. Maar inmiddels heb ik er echt lak aan en weet ik gewoon dat er niets te zien is. Vanavond nog bij een hele drukke McDonalds gevoed (hier zou ik overigens niet op het toilet gaan zitten, ligt toch ook wel een beetje aan het soort zaak...) en ik denk niet dat iemand het in de gaten heeft gehad Laughing

Ik zou bij 'mijn' Mac toch eerder op het MinderValiden toilet voeden dan midden in het restaurant. Maar ik zou daar zelf ook gerust mijn broodje eten, het is hier echt wel heel schoon. Mocht ik ooit op het werk willen kolven zou ik het ook daar 'moeten' doen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voeden in het openbaar - Pagina 3 Empty Re: Voeden in het openbaar

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum