Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bv in het openbaar....

+33
Aagje!
Sterrin_
Dille
Slakje
Happydobby
Mom-Of-3
Susan
Twellie
Aimee
Flower_L
*Lookie*
Printje
shadow
CCC
kwak
Fenna
Fearie
Liadan
Muppetje
smooch
Tiara
maiadebij
sanne-84
Linda
Caroow
Teddyaapje
Lonely Goatherd
Evalynn
mickey
Sanne
Antibes
Mamsie
LDJ
37 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Bv in het openbaar.... Empty Bv in het openbaar....

Bericht  LDJ di 20 nov 2012 - 4:06

Hoe deed jij dit? Deed je dit gewoon of had jij bepaalde mensen bij wie je dat wel of niet deed?
Hoe zorgde je er dan voor dat je niet open en bloot hoefde te zitten?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bv in het openbaar.... Empty Re: Bv in het openbaar....

Bericht  Mamsie di 20 nov 2012 - 4:17

Ik voed overal. Ik draag altijd een spaghettiband shirtje onder m'n kleren. Trui omhoog en shirtje naar beneden. Niemand die wat ziet.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bv in het openbaar.... Empty Re: Bv in het openbaar....

Bericht  Antibes di 20 nov 2012 - 4:25

Geef jij nog steeds borstvoeding Mamsie?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bv in het openbaar.... Empty Re: Bv in het openbaar....

Bericht  Sanne di 20 nov 2012 - 4:26

Ik doe het net zo als Mamsie, toen mijn dochter wat jonger was, had meestal niemand door dat ik aan het voeden was. Mijn opa vroeg zelfs eens of ik borst- of flesvoeding gaf, terwijl ik op dat moment aan het voeden was.

Nu dochter wat ouder is, voed ik nog steeds overal, maar afhankelijk van waar ik ben, ga ik soms wel even achteraf zitten, omdat dochter de wereld om haar heen zo interessant vindt dat ze om de haverklap loslaat om iets anders te doen, en dan is het toch iets minder discreet dan ik zou willen.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bv in het openbaar.... Empty Re: Bv in het openbaar....

Bericht  mickey di 20 nov 2012 - 4:27

In het begin durfde ik dat niet, maar op een gegeven moment werd ik er makkelijker in. Inderdaad een hemdje onder je kleren aan, dan zit je niet zo bloot. Speciale kleren heb ik nooit gekocht, vond niks leuks... Als we weggingen, zorgde ik altijd dat ik een hydrofiele doek in de tas had, dan kon ik die er eventueel nog overheen hangen. Op een gegeven moment was mijn zoon sneller afgeleid, niet zo prettig als hij dan weg kijkt en jij met je blote borst midden in het restaurant van V&D zit...
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bv in het openbaar.... Empty Re: Bv in het openbaar....

Bericht  Evalynn di 20 nov 2012 - 4:32

Ik vond het niet zo prettig toen een kennis van ons ineens met een blote borst bij ons aan tafel ging zitten om haar zoontje te voeden. Verder heb ik niets tegen borstvoeding, maar ik heb het liever niet als ik zelf aan tafel zit te eten met een kennis die ik maar drie keer per jaar ongeveer zie. Misschien dat ik het minder vervelend had gevonden als ze het wat discreter had gedaan, zoals hier boven (door Mamsie geloof ik) staat beschreven.
Ben overigens ook niet van plan om borstvoeding te geven aan mijn toekomstige kindje.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bv in het openbaar.... Empty Re: Bv in het openbaar....

Bericht  Gast di 20 nov 2012 - 4:36

Ik legde er ook wel eens een hydrofielluier over. Meestal zocht ik wel een hoekje, of op een verjaardag vroeg ik gewoon of ik even boven mocht zitten.

Ik vind/vond het zelf ook soms best vervelend als een vrouw die ik niet zo goed ken gewoon haar borst eruit haalde en midden in gezelschap ging voeden. Dus deed ik dat ook niet bij anderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bv in het openbaar.... Empty Re: Bv in het openbaar....

Bericht  Lonely Goatherd di 20 nov 2012 - 4:38

Lissa schreef:Ben overigens ook niet van plan om borstvoeding te geven aan mijn toekomstige kindje.
Fijn voor je.

Ik voedde in het begin onder een borstvoedingscover, maar nu doe ik het gewoon met kleding die een beetje bedekt en dan is het lekker makkelijk hop-plop-aan de borst.:P In het openbaar ga ik wel een beetje afgeschermd zitten als het kan, is voor ons allebei rustiger. Als het niet kan, jammer dan, hij zal toch moeten drinken. Wat gezelschap betreft doe ik het in principe bij alle vrienden en familie en zonder ik me alleen af als m'n zoontje teveel afgeleid raakt.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bv in het openbaar.... Empty Re: Bv in het openbaar....

Bericht  Teddyaapje di 20 nov 2012 - 4:40

In het begin heb ik wel eens in het openbaar gevoed maar toen T. op den duur steeds nieuwsgieriger werd en constant los liet om even ergens naar te kijken was het geen doen meer. Daarvoor voedde ik eigenlijk overal wel, er is echt niks te zien, tenzij mensen er met hun neus bovenop komen staan tijdens het aanleggen.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bv in het openbaar.... Empty Re: Bv in het openbaar....

Bericht  Caroow di 20 nov 2012 - 4:42

Je gaat zelf toch ook je koekje niet om de hoek opeten?

Ik heb er geen problemen mee als mensen in het zicht voeden, en ik blijf ook echt niet thuis straks omdat zoon moet eten.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bv in het openbaar.... Empty Re: Bv in het openbaar....

Bericht  Linda di 20 nov 2012 - 4:42

Ik heb voeden in het openbaar nooit echt prettig gevonden. Na 4 maanden vond dochter het ook niet fijn meer, ze was veel te erg afgeleid. Dus ik probeerde het zoveel mogelijk te voorkomen. Als het niet anders ging dan deed ik het wel, maar zocht ik een rustig plekje op.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bv in het openbaar.... Empty Re: Bv in het openbaar....

Bericht  mickey di 20 nov 2012 - 4:43

Als ik bij mensen op visite was en F had honger, vroeg ik of ze het vervelend vonden als ik terplekke zou voeden. Als dat zo was, ging ik ergens anders zitten. Het lag overigens ook wel heel aan het gezelschap. Bij bepaalde mensen had ik er geen moeite mee, terwijl ik er bij anderen niet eens over nadacht om hem te voeden waar zij bij waren.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bv in het openbaar.... Empty Re: Bv in het openbaar....

Bericht  Mamsie di 20 nov 2012 - 4:50

Antibes schreef:Geef jij nog steeds borstvoeding Mamsie?
Jep. Al voed ik nu eigenlijk nooit meer in t openbaar omdat hij meestal alleen in de ochtend en avond drinkt. Maar als 's avonds op een verjaardag ben dan voed ik gewoon.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bv in het openbaar.... Empty Re: Bv in het openbaar....

Bericht  sanne-84 di 20 nov 2012 - 4:53

Ik heb nog geen ideehoe ik dat dalik wil doen. Ligt in eerste onstantie idd aan het gezelschap. Waarschijnlijk zou ik me toch even terugtrekken ofzo.
Maar bij de vd bijv oid zou ik me toch heel ongemakkelijk voelen!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bv in het openbaar.... Empty Re: Bv in het openbaar....

Bericht  maiadebij di 20 nov 2012 - 4:56

ik heb bv shirtjes die ik op dagen dat ik in het openbaar zou voeden aan had. Opzich gebeurt dat nu niet meer (laatste keer op de gipskamer in het ziekenhuis voor troost) omdat ze er overdag niet meer om vraagt. Ik zocht wel altijd een rustig plekje op en ging met mijn rug naar de mensen zitten. Soms in een pashokje of als ik op bezoek ben bij mensen dan vraag ik of ik even boven mag zitten.

Problemen met andere voedende moeders heb ik absoluut niet. Vaak moet je 4x kijken of een moeder zit te voeden en dan denk ik "aaaaah wat ziet dat er toch schattig uit"

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bv in het openbaar.... Empty Re: Bv in het openbaar....

Bericht  LDJ di 20 nov 2012 - 4:57

Ik wilde bv eerst voor mijzelf houden, maar ik denk dat je er in sommige situaties bijna niet aan ontkomt zat ik me later te bedenken, aangezien ik geen zin heb om de deur hierom niet meer uit te kunnen Wink.
En de kraamzorg zei dat het eigenlijk best normaal is om het in het openbaar te doen.
Maar met zo'n spaghetti hempje en een hydrofiele doek kom je denk ik al een heel eind, dat zijn goede tips Very Happy.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bv in het openbaar.... Empty Re: Bv in het openbaar....

Bericht  Tiara di 20 nov 2012 - 5:04

Ik draag ook hemdjes er onder die ik omlaag/omhoog doe. Ik had er vaak wel een hydrofiel bij, omdat mijn dochter eerst nog wel vaak onrustig was, dan kon ik evt de boel bedekken. Nu voed ik eigenlijk niet meer openbaar.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bv in het openbaar.... Empty Re: Bv in het openbaar....

Bericht  smooch di 20 nov 2012 - 5:09

Ik vond het best lastig om in het openbaar te voeden, het lukte mij echt niet om dit "undercover" te doen. En ik voel me ook niet op m'n gemak, dus ik kolfde en gaf dan een flesje.
Ik heb in het begin wel een aantal keer borstvoeding bij de V&D gegeven maar daar kan je ook rustig ervoor zitten vind ik, ook fijne stoelen.
Laatst was ik in een wok2go zaak en zat een vrouw te voeden met zo'n cape ervoor. Ik zou dat niet kunnen op zo'n ongemakkelijke stoel en kleine zaak. Ik voel me dan zo bekeken.
Maar dat is hoe ik me er bij voel.
Jij hoeft dit niet zo te ervaren natuurlijk. Als ik het zo lees zijn er zat meiden bij wie het wel gemakkelijk gaat.

Nu ben ik borstvoeding aan het afbouwen dus neem ik kv mee als ik de deur uitga.

smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bv in het openbaar.... Empty Re: Bv in het openbaar....

Bericht  Muppetje di 20 nov 2012 - 5:25

Ik heb het van de week voor het eerst gedaan. Vond het even n drempel, maar het viel me reuze mee. Vond mezelf eigenlijk best stoer, wahahaha

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bv in het openbaar.... Empty Re: Bv in het openbaar....

Bericht  Gast di 20 nov 2012 - 5:38

Wat goed Mamsie!

Ik ben dit keer ook van plan om borstvoeding te geven. Door een negatieve ervaring bij de eerste, heb ik het bij de tweede niet geprobeerd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bv in het openbaar.... Empty Re: Bv in het openbaar....

Bericht  Gast di 20 nov 2012 - 6:19

Lonely Goatherd schreef:
Lissa schreef:Ben overigens ook niet van plan om borstvoeding te geven aan mijn toekomstige kindje.
Fijn voor je.
Waar slaat deze reactie nou weer op? Dat is toch haar eigen keus?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bv in het openbaar.... Empty Re: Bv in het openbaar....

Bericht  Gast di 20 nov 2012 - 6:20

Zelda schreef:
Lonely Goatherd schreef:
Lissa schreef:Ben overigens ook niet van plan om borstvoeding te geven aan mijn toekomstige kindje.
Fijn voor je.
Waar slaat deze reactie nou weer op? Dat is toch haar eigen keus?

Ja, maar niet echt nodig om te melden in dit topic toch? Het gaat over borstvoeding in het openbaar, dan snap ik juist zo'n nietszeggende opmerking niet zo goed?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bv in het openbaar.... Empty Re: Bv in het openbaar....

Bericht  Gast di 20 nov 2012 - 6:22

Pippa schreef:
Zelda schreef:
Lonely Goatherd schreef:
Lissa schreef:Ben overigens ook niet van plan om borstvoeding te geven aan mijn toekomstige kindje.
Fijn voor je.
Waar slaat deze reactie nou weer op? Dat is toch haar eigen keus?

Ja, maar niet echt nodig om te melden in dit topic toch? Het gaat over borstvoeding in het openbaar, dan snap ik juist zo'n nietszeggende opmerking niet zo goed?
Tsja, niet nodig...ik zie niks kwaads in de opmerking iig, er wordt zo vaak van topics afgeweken toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bv in het openbaar.... Empty Re: Bv in het openbaar....

Bericht  Gast di 20 nov 2012 - 6:32

Ik voed net als Mamsie. Spagetti truitje omlaag,niemand die echt wat ziet. Toen ze echt baby was na ik weleens een hydrofiele luier mee, en die legde ik een beetje over haar heen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bv in het openbaar.... Empty Re: Bv in het openbaar....

Bericht  Liadan di 20 nov 2012 - 6:47

Ik heb ook altijd een goed rekbaar hemdje met spaghettibandjes onder mijn kleren, die trek ik naar beneden, shirt omhoog en dan is er vrij weinig te zien. Toen mijn zoon kleiner was voedde ik ook als het nodig was, nu voed ik hem nog zelden in het openbaar.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bv in het openbaar.... Empty Re: Bv in het openbaar....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum