voeden op verzoek bv
+2
Caroow
Zenna
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
voeden op verzoek bv
Ik heb alweer een vraag. Wanneer kan ik een klein beetje ritme gaan verwachten. Ik leg z. nu steeds aan wanneer ze huilt ookal heeft ze net een half uur geleden gegeten. Ik realiseerde me net dat ik haar daardoor misschien tegenhoud om een ritme te kunnen ontwikkelen. Aan de andere kant.. het is niet voor niets voeden op verzoek toch?!
Over 3 weken gaat ze 2dgn pw naar oma's en moet ze flesjes gaan drinken. Een beetje ritme zou dan wel fijn zijn. Al kan ze natuurlijk ook gewoon steeds een slokje nemen.
's nachts hebben we wel een goed ritme te pakken. Maar ik zit nog wel op zo'n 10 voedingen per 24 uur. Minstens denk ik (ik tel nooit)
Ik ben héél benieuwd naar ervaringen!
Over 3 weken gaat ze 2dgn pw naar oma's en moet ze flesjes gaan drinken. Een beetje ritme zou dan wel fijn zijn. Al kan ze natuurlijk ook gewoon steeds een slokje nemen.
's nachts hebben we wel een goed ritme te pakken. Maar ik zit nog wel op zo'n 10 voedingen per 24 uur. Minstens denk ik (ik tel nooit)
Ik ben héél benieuwd naar ervaringen!
Zenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11
Re: voeden op verzoek bv
Lekker aanleggen hoor, komt vanzelf een ritme in. R drinkt bij mij vaker dan wanneer hij bij de oppas is, daar klokt hij 170cc achter elkaar weg en drinkt dan 3,5 uur niet.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Voor mijn gevoel kreeg ik pas een ritme vanaf zes maanden, maar Elise ging met 3,5 maand 2 dagen per week naar het kdv. Ik gaf dan 3x120 cc borstvoeding mee, en er zat wel degelijk dan een ritme in de dag: om 6 uur 's ochtends een live borstvoeding, dan rond 10:00 op het kdv een flesje, 13:30 uur een flesje en rond 16:30 uur een flesje. En dan gaf ik vaak weer rond 18/1830 uur live de borst.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Oh dat vind ik fijn om te horen! Ook van Jou Caroow!Darius schreef:Voor mijn gevoel kreeg ik pas een ritme vanaf zes maanden, maar Elise ging met 3,5 maand 2 dagen per week naar het kdv. Ik gaf dan 3x120 cc borstvoeding mee, en er zat wel degelijk dan een ritme in de dag: om 6 uur 's ochtends een live borstvoeding, dan rond 10:00 op het kdv een flesje, 13:30 uur een flesje en rond 16:30 uur een flesje. En dan gaf ik vaak weer rond 18/1830 uur live de borst.
Zenna- Fluisteraar
Ons zoontje is 2 weken en krijgt ook bv op verzoek. Hier komt hij om de drie uur en s nachts laat hij er soms vijf uur tussen, wij komen op 7 a 8 voedingen per dag. Niet op gezette tijden maar dus wel met een grote tijd ertussen.
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Nou, hij heeft dus al een ritme. Lekker zeg!Nana schreef:Ons zoontje is 2 weken en krijgt ook bv op verzoek. Hier komt hij om de drie uur en s nachts laat hij er soms vijf uur tussen, wij komen op 7 a 8 voedingen per dag. Niet op gezette tijden maar dus wel met een grote tijd ertussen.
Zenna- Fluisteraar
Ik gaf naar het KDV drie voedingen mee. Ze keken naar mijn dochter wanneer ze signalen vertoonde als handjes sabbelen etc. Ze deden het daar dus ook op verzoek. Dat is langzaamaan veranderd toen dochter wat ouder werd en steeds meer in het ritme van het KDV mee ging draaien.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Echt ritme kwam er hier die eerste maanden niet, maar mijn ervaring was wel dat ze veel vaker hongersignalen gaf als ik in de buurt was. Als ze bij haar opa en oma was, dronk ze vanzelf een stuk minder vaak. Dat haalde ze dan wel in als ik er weer was. Komt vast helemaal goed, ik zou voor nu lekker op verzoek blijven geven!
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Soortgelijke onderwerpen
» Voeden op verzoek
» Dilemma... Voeden op verzoek of ritme aanhouden?
» voeden op verzoek en tijd tussen de voedingen...
» flesvoeding op verzoek
» Keizersnede op verzoek. Wel/niet in NL?
» Dilemma... Voeden op verzoek of ritme aanhouden?
» voeden op verzoek en tijd tussen de voedingen...
» flesvoeding op verzoek
» Keizersnede op verzoek. Wel/niet in NL?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: