Wat doe jij tijdens het voeden?
+15
Nana
Steep
Fearie
Fiebje
Novalee
Bruintje Beer
Linda
PiP
LotteK
Susan
Vancity_girl
Liadan
Happydobby
Annemie
Darius
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat doe jij tijdens het voeden?
Meestal op het forum lezen op de Ipad.....slecht he?
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Wat doe jij tijdens het voeden?
Toen S. nog vaak de fles kreeg deed ik eigenlijk helemaal niks. Ik zat dan gewoon naar hem te kijken, over z'n wangetje te aaien enz. Ik vond het altijd wel een fijn en knus moment die flesjes
Gast- Gast
Meestal keek ik dan tv of ik keek vol trots naar mijn mannetje.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Annemie schreef:Meestal keek ik dan tv of ik keek vol trots naar mijn mannetje.
+1
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik klets lekker tegen mijn kindjes. Tijdens het kolven forum ik wel, via mijn laptop of via mijn telefoon.
Gast- Gast
Ik lees meestal een tijdschrift of een boek, soms kijk ik tv. 's Nachts moet ik wel iets lezen want anders val ik in slaap.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Dat ligt aan het tijdstip en waar ik ben.
Lezen, forummen ( op laptop of telefoon) slapen, eten etc.
Lezen, forummen ( op laptop of telefoon) slapen, eten etc.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Ik ook vaak genoeg iets lezen op de laptop of in een boek en 's nachts wel eens Patience op de Nintendo DS. Ik ga me daar verder ook niet schuldig om voelen, het kost behoorlijk wat uurtjes en 's nachts moest ik ook oppassen dat ik niet in slaap viel. Ik heb ook behoorlijk lang gevoed, Ezra 27 maanden en Yrsa nog steeds.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik voel me daar trouwens ook niet schuldig om hoor. Zeker toen ze nog volledig borstvoeding kreeg zaten we op zeker 8 tot 10 voedingen per dag en dan moet je je toch af en toe met wat anders vermaken.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Ook ik zit meestal op de Ipad wat te internetten of ik lees intussen een boekje met S.
LotteK- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 252
Ik zat te forummen, tv te kijken, een boek te lezen of te genieten van mijn meisje.
Maar tijdens het kolven 1 van de 1e 3 toch zeker wel, anders duurde het helemaaaal lang, pff.
Maar tijdens het kolven 1 van de 1e 3 toch zeker wel, anders duurde het helemaaaal lang, pff.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
In het begin zat ik op m'n telefoon te internetten of een boek/tijdschrift te lezen. En tijdens de eeuwig durende clusteruurtjes keek ik vaak tv.
Tegenwoordig is voeden echt een heerlijk rust momentje. Ik voed vaak alleen nog voor haar slaapjes en dan liggen we samen lekker op bed, heerlijk vind ik dat.
's Nachts slaap ik gewoon (half) door (dochter slaapt bij ons in bed).
Tegenwoordig is voeden echt een heerlijk rust momentje. Ik voed vaak alleen nog voor haar slaapjes en dan liggen we samen lekker op bed, heerlijk vind ik dat.
's Nachts slaap ik gewoon (half) door (dochter slaapt bij ons in bed).
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Tijdens het kolven zit ik achter de laptop te forummen(gaat de tijd sneller)
Met de voeding geven zit ik met mijn telefoon op internet of ik kijk tv/teletekst.
Met de voeding geven zit ik met mijn telefoon op internet of ik kijk tv/teletekst.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ik doe helemaal niks tijdens het voeden. Alleen naar M. kijken en tegen hem praten.
Gast- Gast
Ik keek altijd gewoon naar D., dat vond ik het leukste. Nu geef ik haar gewoon de fles en ga zelf ondertussen wat anders doen, zoals de badkamer opruimen of mijn haar fohnen.
Gast- Gast
Als ze haar ogen open heeft dan lekker naar haar kijken en tegen haar praten. Als ze haar ogen dicht heeft of ook naar haar kijken, of naar de tv. Pas heb ik een keer tijdens het fles geven gekolfd maar dat vond ik niet zo'n succes.
Tijdens het kolven lees ik vaak bij hier op het forum met de Ipad. En als er geen leuke topics zijn of het is heel rustig ('s nachts zoals nu ) dan ga ik patiencen op de Ipad. Dat heb ik inmiddels zoveel uurtjes gedaan dat ik bang ben straks spontaan te gaan lekken als ik een span kaarten zie
Tijdens het kolven lees ik vaak bij hier op het forum met de Ipad. En als er geen leuke topics zijn of het is heel rustig ('s nachts zoals nu ) dan ga ik patiencen op de Ipad. Dat heb ik inmiddels zoveel uurtjes gedaan dat ik bang ben straks spontaan te gaan lekken als ik een span kaarten zie
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Hier wisselt heT nogal van naar W kijken, tv kijken, op tel internetten of smsen. Ligt eraan of hij wakker is en wel/niet goed drinkt.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Ik kijk tv of lees op 't forum op mijn mobiel
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Fearie schreef:Ik kijk tv of lees op 't forum op mijn mobiel
+1
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Razz_ schreef:Toen S. nog vaak de fles kreeg deed ik eigenlijk helemaal niks. Ik zat dan gewoon naar hem te kijken, over z'n wangetje te aaien enz. Ik vond het altijd wel een fijn en knus moment die flesjes
Ik vind van mezelf dat ik dit eigenlijk hoor te doen als ik zit te voeden, maar sinds ik mijn IPhone hebt zit ik te Internetten.
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
aan het begin zat ik altijd lekker naar hem te kijken, hem te aaien, tegen hem te praten.
mijn vriend ging dan internetten of zo en daar heb ik toen vaak wat van gezegd..
maar inmiddels doe ik dat zelf ook.. laptop aan of de tv..
de ogen van t. zakken vaak ook dicht tijdens het drinken. maar het is niet dat ik helemaal geen aandacht voor hem heb, hoor. ik houd hem heus wel in de gaten en zeg regelmatig wat tegen hem, ik heb alleen niet meer 100% aandacht voor hem alleen..
mijn vriend ging dan internetten of zo en daar heb ik toen vaak wat van gezegd..
maar inmiddels doe ik dat zelf ook.. laptop aan of de tv..
de ogen van t. zakken vaak ook dicht tijdens het drinken. maar het is niet dat ik helemaal geen aandacht voor hem heb, hoor. ik houd hem heus wel in de gaten en zeg regelmatig wat tegen hem, ik heb alleen niet meer 100% aandacht voor hem alleen..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Helemaal niks. Gewoon naar haar kijken.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Mmmm ik doe eigenlijk niks...genieten Momenteel moet ik wel een beetje mijn aandacht erbij houden tijdens het voeden en opletten dat ze niet loslaat want mevrouwtje word vreselijk nieuwsgierig!! Soms kan ik haar niet eens aankijken want dan gaat ze steeds lachen haha,dan schiet het drinken ook niet echt op dan he!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
sheila123 schreef:Mmmm ik doe eigenlijk niks...genieten Momenteel moet ik wel een beetje mijn aandacht erbij houden tijdens het voeden en opletten dat ze niet loslaat want mevrouwtje word vreselijk nieuwsgierig!! Soms kan ik haar niet eens aankijken want dan gaat ze steeds lachen haha,dan schiet het drinken ook niet echt op dan he!
Heel leuk als je dan een toeschietreflex hebt, zitten ze zelf meteen onder, haha!
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Tijdens het voeden in slaap vallen
» wat is dit nou weer (pijn tijdens voeden )
» voeden in het openbaar
» Voeden op verzoek
» Voeden in het openbaar
» wat is dit nou weer (pijn tijdens voeden )
» voeden in het openbaar
» Voeden op verzoek
» Voeden in het openbaar
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: