Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 36 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss di 2 jul 2013 - 21:09

Idd ja, ik heb gewoon geen zin om de alcohol te laten staan (en de rest die erbij komt kijken steeds). Dus eigenlijk moet ik niet zeuren, maar dat doe ik lekker toch, mag best in dit topic Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 36 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss di 2 jul 2013 - 21:11

Ik ben trouwens al een week niet op de sportschool geweest vanwege een druk weekend en maandag was ik ziek. Normaal zit ik altijd lekker in het sportritme, maar zodra ik daar ff uit ben, is het zo moeilijk om er weer in te komen! Ik wil vanavond eigenlijk gaan bodycombatten (op een andere locatie dan anders, maar volgens mij dezelfde les als ik op maandag altijd heb), maar het is zo makkelijk om gewoon lekker op de bank te blijven zitten. Ik hoop echt dat ik ga smile Komende maandag kan ik namelijk ook alweer niet.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pandora wo 3 jul 2013 - 5:44

Ik ben nog steeds stabiel! Very Happy  Woog vanochtend 66,9 en dat na een weekendje Ameland waar ik heerlijk heb genoten van allemaal lekkers maar ook best wel goede keuzes heb gemaakt. Dus geen croissants en pancakes bij het ontbijt maar een lekkere donkere boterham met roerei en yoghurt met heel veel fruit.
Overdag ruim 30 kilometer gefietst, hardgelopen over het strand en de vuurtoren beklommen.  En in de middag en avond lekker wijntjes gedronken op terras en de koolhydraten laten staan. Heerlijk weekendje dus!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Nyx vr 5 jul 2013 - 8:06

Het is weer even stil geweest. smile

Het meer eten gaat me steeds beter af. De boterham 's middags is zeker een blijvertje en ik krijg ook opeens zin in een extra boterham in de ochtend (wat ik vanochtend ook heb genomen). Zelfs mijn bord avondeten begint normaal te worden. Ik voel mijn lichaam werken en ik heb echt na een paar uur trek, terwijl ik dat gevoel al heel lang kwijt was. Ik eet ook drie tussendoortjes en steevast om 20.00u een koekje. Misschien niet de handigste keuze, dat koekje, maar dan is dat om 20.00u in ieder geval hetzelfde als wat ik bij mijn vader krijg.

Helaas staat de weegschaal stil. Dat vind ik echt heel erg balen. Maar goed, als ik heel eerlijk naar mezelf kijk, dan kan ik ook concluderen dat ik er niet het uiterste uithaal. Bewegen vind ik nog steeds iets moeilijks. Nooit veel gedaan en nooit lang volgehouden als ik er wel mee begonnen was.

Het meer eten blijf ik in ieder geval volhouden. Ik weet dat het geen extra effect geeft op de weegschaal (dus aankomen). Nu mezelf alleen een gigantische schop onder mijn hol geven wat bewegen betreft. Het is gewoon echt nodig.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Blixum vr 5 jul 2013 - 21:39

Goede morgen dames,

Ik denk dat ik hier ook ga meeschrijven. Ik ben niet van het dieëten, meer van een blijvend gezond eetpatroon ontwikkelen. Ik wil nog wel graag een paar kilo kwijt op deze manier.
Ik ben al een heel eind opweg en met mijn motivatie zit het wel goed, maar het lijkt me leuk en ook wel een goed idee om bij die laatste kilo's wat steun te hebben op deze manier.

Een aantal van jullie zijn echt goed bezig. Ik hoop dat we elkaar gemotiveerd kunen houden!
Blixum
Blixum
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 04-07-13

Bericht  Blixum za 6 jul 2013 - 7:15

Zijn er nog mensen actief in dit topic, of allemaal weer op weekendverlof? Wink

Ik bedenk me dat ik helemaal geen 'einddoel' heb of een getal waar ik naartoe werk. Ik kijk vooral in de spiegel en naar mijn kleding. Hoe doen jullie dat?
Ik vind het lasting inschatten hoe een bepaald getal er dan uit zal zien.
Blixum
Blixum
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Parel za 6 jul 2013 - 11:19

Sorry, ik heb last van struisvogelgedrag dit weekend!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Pandora za 6 jul 2013 - 21:24

Parel schreef:Sorry, ik heb last van struisvogelgedrag dit weekend!

+ 1
En we steken vanmiddag de bbq maar weer even aan Laughing Laughing
Maar vanochtend vroeg wel een uur hardgelopen!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Bliss za 6 jul 2013 - 21:37

Parel schreef:Sorry, ik heb last van struisvogelgedrag dit weekend!

Ik ook! Ga nu wel ff skaten, doe ik toch nog wat nuttigs. Hoop dat ik niet weer op mn bek ga, ben sindsdien niet meer geweest en vind het een beetje eng!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx za 6 jul 2013 - 22:58

Hier wil mijn kg blijven plakken. Dus vanaf nu weer ff streng. Donderdag wegen ben benieuwd wat het resultaat is. En of het vet of spier is. Heb mijn sporten nl ook omhoog gegooid. Maar zo weer lekker lopen smile de colorrun.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bliss za 6 jul 2013 - 23:18

Yay het skaten ging goed!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Arwyn za 6 jul 2013 - 23:40

Myx: Goed dat je zo bezig bent met je ritme qua eten!

Bliss: Skaten is altijd fijn :)Vroeger deed ik dat ook nog wel eens, maar nu echt al jaren niet meer gedaan..

Ik ben sinds een paar week minder aan het snoepen. Ook omdat ik nogal eens last van mijn darmen heb en aan het kijken ben waar ik op reageer. Daardoor afgelopen week geen chocola oid gehad en dat merk ik ook op de weegschaal!
Op m'n zwaarst zat ik op 84kg. Daarna naar 82 gegaan waar ik heel erg op bleef hangen en vanochtend zat ik op 79. Yay! Doel is 70/72.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Nyx zo 7 jul 2013 - 1:42

Wat goed Arwyn! :cheering: 

De regelmaat in het eten zoeken gaat goed. Al hoop ik wel dat de weegschaal in positieve zin binnenkort in beweging komt. Want daar doe ik het natuurlijk ook voor.

Ik wilde eerder absoluut niet aan het meer eten. Ik was eerder heel veel afgevallen door amper te eten, dus dat zou me nu toch ook lukken? Maar ik was even vergeten dat mijn lichaam nu wel heel veel ouder is en afvallen op die manier moeilijker wordt. Of eh, onmogelijk. Ik hield vast aan een eetstoornis tijdens mijn pogingen tot afvallen en dat is natuurlijk niet goed. Ik ben blij dat ik in dat opzicht al gezonder denk. Maakt het ook makkelijker om bij anderen te eten. Alleen maar voordelen. Nu die weegschaal nog. :P
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  xxjojootjexx zo 7 jul 2013 - 21:05

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed  Gisteren verjaardag van dochter gevierd en 2 gebakjes gegeten, 's avonds chinees, overdag veel hapjes

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  xxjojootjexx di 9 jul 2013 - 21:22

xxjojootjexx schreef:Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed  Gisteren verjaardag van dochter gevierd en 2 gebakjes gegeten, 's avonds chinees, overdag veel hapjes

En ondanks dat, toch 0,6 afgevallen deze week.

Hoe gaat het bij jullie?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss di 9 jul 2013 - 21:24

Nou ik was weer aangekomen en nu weer wat afgevallen, wederom op de 87.4 nu, dus er gebeurt nog steeds erg weinig!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Blixum di 9 jul 2013 - 21:33

xxJojootjexx, dat was zeker een verrassing? Wat goed! Ik vind zo'n verjaardag van je dochter ook echt een gelegenheid waar je wat minder streng mag zijn.

Hier gaat het goed. Ik weeg niet en daardoor kan ik nog niet met getallen komen, maar ik denk dat ik toch ga beginnen met wegen en meten.

Het gaat echt steeds meer in mijn systeem zitten merk ik, waardoor ik het steeds makkelijker toepas, ook op drukke dagen waarop ik veel onderweg ben.
Blixum
Blixum
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lynn_ di 9 jul 2013 - 21:54

Lees al behoorlijke tijd mee in verschillende afvaltopics. Goed voor de motivatie en daarom bedacht ik me dat ik net zo goed mee kon gaan schrijven om jullie hopelijk ook wat te kunnen motiveren:) . Hier gaat het afvallen al behoorlijk goed. Van 81.3 naar 72.8. Ik word 1 keer per week gewogen bij een sportstudio waar ik wekelijks kom (warmte cabines). Daar krijg ik ook begeleiding voor het afvallen. Vorige week heb ik het boek 'het geheim van slanke mensen gekocht'. Echt een aanrader vind ik! Het gaat het voornamelijk om dat je keuzes maakt. Niet en, en maar of, of. 

Ik ga door tot 69 kg. Ik wil niet veel lager omdat ik het deze keer echt graag vast wil blijven houden. Ben overigens 1.74.

Succes allemaal!!:cheering:
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  xxjojootjexx wo 10 jul 2013 - 20:44

@Bliss: Jammer dat het zo blijft hangen.

@Blixum: Dat was inderdaad een verrassing.
het is inderdaad wel een goede gelegenheid, maar ik kom zo snel aan. Ben echt een schommelkont zoals je in mijn onderschrift kan zien..

Merk je aan je kleding dat je afvalt? Dan is het toch ook goed?

@Lynn: Welkom:D Wat ben je veel afgevallen! Hoe heb je het gedaan? Normaal eten en sporten of een speciaal dieet?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Arwyn wo 10 jul 2013 - 20:58

Zo, ik ben net terug van een rondje hardlopen, heb les 1 van Start to run (die met Renate Wennemars) gedaan. Dacht dat het me wat makkelijker af zou gaan, dat viel toch een beetje tegen.. Kon hem wel gewoon uitlopen en heb nog een minuut extra gedaan omdat ik nog lang niet thuis was, haha.
Zit echt weer in zo'n fase dat ik elke dag op de weegschaal ga staan, wat ik dus echt niet moet doen, ik weet het.. Was ik vorige week zo blij dat ik op de 79 zat, was het de dag erna opeens weer 80 en nu zit ik nog steeds boven die 79. Bleh! Maar ja, stug volhouden toch? Wink

Lynn: Zo, jij bent al goed bezig! Ik zou al heel blij zijn als ik op jouw huidige gewicht kom, haha. Wat houden die warmtecabines in? Dat boek heb ik trouwens ook 'gelezen' maar ik ben vrij snel zat van dat soort boeken.. Uiteindelijk komt het toch allemaal een beetje op hetzelfde neer.

Jojo: Een verjaardag is wel een mooie gelegenheid toch? Een vriendin van mij is sinds januari 7kg afgevallen en die snoept thuis niet, maar is op verjaardagen en feestjes juist niet streng. Zo blijft het ook een beetje leuk natuurlijk.
En je bent alsnog afgevallen, yay!

Nyx: Die weegschaal volgt vast vanzelf, je bent iig goed bezig!
Nu alleen dat sporten nog ;)Vind dat zelf ook altijd lastig, moet opbiechten dat ik voor vanochtend denk ik al wel 2 jaar niet echt gesport heb.. Hoop dat ik het nu vol kan houden!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Lynn_ wo 10 jul 2013 - 21:01

Ja, het gaat inderdaad wel lekker! Ik doen geen speciaal dieet maar eet natuurlijk wel heel bewust. In de ochtend crackers ipv brood en altijd mager beleg. Verder eet ik rond 10.00u en 15.00u magere zuivel met fruit. Dat vult heel goed en dat is precies wat ik nodig heb want ik kan slecht tegen een honger gevoel.

Het belangrijkste voor mij is dat ik me in de weekenden ook houd aan het gezond eten. Ik heb al zo vaak gezonde werkdagen gehad en dan ging ik los in het weekend. Als ik straks op gewicht ben, neem ik weer wat meer in het weekend maar zolang ik af wil vallen kan dat helaas niet. Wel eens balen en 'saai' maar zo gaat het in ieder geval best snel. Ben nu 7 weken bezig.

Sporten doe ik trouwens 1 keer per week in een warmte cabine en daarnaast 2 keer per week hardlopen (4 of 5 km).

Net mijn ontbijt op: 2 crackers met rookvlees, stuk komkommer en 2 koppen thee.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lynn_ wo 10 jul 2013 - 21:06

Arwyn: in de warmte cabine (37 graden) doe je allerlei oefeningen (buik, billen, etc.) waardoor je strakker wordt. De warmte stimuleert ook de vetverbranding. Ik doe het al heel wat jaren. Niet zo zeer om echt af te vallen maar wel om zo strak mogelijk te zijn. Daarnaast vind ik het ook leuk om te doen.

Google anders eens op infrarood cabines.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Blixum wo 10 jul 2013 - 22:26

xxJojootjexx, dat zijn inderdaad best wel schommelingen binnen korte periodes.

Blixum
Blixum
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Pannetoet do 11 jul 2013 - 1:21

Hoiii meiden!

Ik was dit topic helemaal vergeten Embarassed Maar nu weer een update!

@ Parel: Ik vind echt dat je een prachtig figuur hebt! 

@ Blixum: Leuk dat je ook mee gaat schrijven!

@ Bliss: Wat goeeed dat skaten fijn was!

@ Arwyn: Wauw..dat geen chocola eten zoveel effect heeft, goed van je! En hardlopen nog wel..goed bezig! Doorzetten meid dan ren je straks moeiteloos 5km :P 

@ Nyx: Proberen om af te vallen en heel weinig te eten is heel herkenbaar! Zo ben ik vroeger -5/6jaar terug- ook 12kg afgevallen in 2 maand..en nu wil dat echt niet meer hoor! Dus ik probeer om de 3 uur iets te eten en dat werkt heel goed.. smile 

@ Jojoo: Fijn dat je toch nog bent afgevallen!

@ Lynn: Welkom! Ik heb ooit wel eens gehoord van zo'n warmte cabine..maar dat is vrij prijzig ofniet? 

Blegh ik ben ongesteld..een kilo zwaarder en ik heb buikpijn,rugpijn en misselijk :O Ik haaaaaat dat! Anyway verder gaat het eten redelijk..ik merk heel erg dat ik nu veel slechter eet dan wanneer ik erbij kan bewegen/sporten..stom he?! M'n enkel is nog drama eigenlijk. Soms gaat het een paar dagen vrij goed (bijna geen zwelling/pijn meer) en dan doe ik iets meer en dan is hij meteen weer enorm dik en blauw..zo frustrerend! Ik wil gewoon lekker kunnen sporten! Ik heb mij iig er wel gedeeltelijk bij neer gelegd dat ik niet mooi slank op vakantie ga..helaas! Wel heb ik een superleuke tankini gekocht..ben er echt helemaal blij mee Very Happy Check »

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 36 1296760964
Zo lijkt hij vrij simpel maar als ik hem aan heb is hij superleuk! Het broekje is iets hoger (heel handig voor die lovehandles :P) en de bandjes van het bovenstukje zijn gerimpeld.. en een pannetoet-in-tankini-foto doe ik jullie niet aan :P
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Lynn_ do 11 jul 2013 - 2:24

Leuk pannetoet! Balen dat je naar het slechte eten neigt... Maar iets willen eten betekent niet dat je het ook hoeft te eten toch? Probeer je er niet bij neer te leggen! Ik betaal trouwens voor 10x 100 euro.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: