Wie dieet er nog? Nieuw topic?
+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?
Dank je, Bay. Mijn vader is helemaal niet van het cadeautjes geven en dit kwam compleet onverwacht. Maar ik ben als een kind zo blij met mijn nieuwe kleding.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Zo, het is maandag.
Ik meld me weer
Ik meld me weer
Blixum- Fluisteraar
- Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 04-07-13
Mijn weekend was erg gezond! Voel dat er weer wat af is. Morgen weer sporten en wegen. Daarna zijn ze twee weken dicht en ga ik ook even op vakantie. Mijn doel is dan gelijk te blijven qua gewicht. Was je weekend niet zo Blixum? Succes deze week!!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Niet aankomen tijdens de vakantie vind ik al een heel mooi doel. Daarnaast kun je best zeker lekker eten en genieten, zonder dat het ongezond is.
Ik had inderdaad het gevoel dat het weekend een beetje mis ging, maar als ik heel gericht kijk heb ik niet eens echt slecht gegeten, alleen anders dan normaal. Ik heb bijvoorbeeld brood gegeten, terwijl ik dat normaal niet doe (soms wel spelt) en wat koekjes (suiker). Daarnaast heb ik ook wel de nodige beweging gehad.
Ik had inderdaad het gevoel dat het weekend een beetje mis ging, maar als ik heel gericht kijk heb ik niet eens echt slecht gegeten, alleen anders dan normaal. Ik heb bijvoorbeeld brood gegeten, terwijl ik dat normaal niet doe (soms wel spelt) en wat koekjes (suiker). Daarnaast heb ik ook wel de nodige beweging gehad.
Blixum- Fluisteraar
Dat valt erg mee! Brood is wel heel belangrijk voor jodium zegt mijn begeleidster. Hoe smaakt speltbrood?
Lynn_- Kletskop
Nyx schreef:Arwyn, foto's komen als ik een passpiegel heb gekocht. Nu kost een passpiegel maar 10 euro bij de Xenos, maar dat is iets dat ik mezelf op mijn verjaardag ga geven en dat is gelukkig pas over een maand. Men, ik word oud.
Het appel eten met een schillenmesje is ontstaan vanwege een tandprobleem. Eén van mijn voortanden heeft een nepstukje (ben ooit met mijn mond op een speeltoestel geklapt) en de tandarts zei dat als hij zou afbreken, dan zou ik voor altijd ongelijke voortanden hebben. En er is niets lelijkers dan een lelijk gebit, dus zoveel mogelijk besparen en appel dus eten met schillenmesje i.p.v. afhappen. Het nepstukje zit er al meer dan tien jaar aan, dus ik ben niet meer bang voor het afbreken, maar ik vind het nu gewoon lekkerder om stukjes af te snijden. Gewenning.
Bliss, dat zijn altijd leuke berichten in het weekend. Heb in het weekend een ontloop-de-weegschaal-dagen. Morgen mag ik ook weer. En ondanks de nieuwe broek in een redelijke maat, ben ik bang dat de weegschaal me niet gunstig gestemd is.
Blixum, moet ook gewoon een dag kunnen.
Herkenning! Bij mij is 3,5 jaar geleden een stuk van m'n voortand afgebroken nadat ik flauw was gevallen, heb door de klap zelf m'n tand kapot gebeten. Zit nu ook een nepstukje aangemaakt en m'n tand zit ook niet meersuperstevig vast zoals de rest door die klap. Ik eet ook geen appel meer zonder te snijden, ik durf het niet meer uit angst dat het toch breekt. Ook stokbrood durf ik niet zo goed meer af te bijten....alles wat hard is eigenlijk.
*Bloempje*- Fluisteraar
- Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Ola dames!
@ Lynn_: Ik eet ook altijd speltbrood (van de Plus) omdat ik niet tegen gewoon brood kan maar waar smaakt het naar..het is iets steviger dan gewoon brood..verder smaakt het hetzelfde vind ik..
@ Nyx: Doe mij zo'n vader! Hihi. Wat heerlijk dat je in 38 past! Geeft toch weer extra motivatie om door te gaan..super! En klein? Ik ben 1.53 dus jij bent nog groot vergeleken bij mij haha..
@ Arwyn: Ik snijd mijn appel ook altijd in stukjes..anders hoef ik hem niet Nja ik heb na mijn beugel zo'n dingetje achter mijn tanden gekregen (soort van beugel die je tanden op zijn plek houd) en gewoon in een appel happen lukt niet echt en er blijven allemaal prutteltjes achter zitten; heel irritant! Maar goed ik hou van mijn appelsnijder! Hihi.
@ Bliss: Whooeee wat goed! Volgens mij vlieg jij over de weg heen Skaten is inderdaad heel leuk!
@ Blixum; Geen SAS-dag maar een SADT-dag (Schijt Aan Dit Topic) Haha..
Ik blijf ondanks mijn matige eten en niet sporten wel stabiel..op de één of andere manier..of mijn weegschaal is kapot maar dat lijkt me niet Enkel gaat aardig goed! Kan nu ongeveer 15 min rustig aan één stuk lopen dus het gaat wel vooruit, gelukkig! Verder weinig te melden haha oja ik moet zo boodschappen doen en daar heb ik écht geen zin in..blegh
@ Lynn_: Ik eet ook altijd speltbrood (van de Plus) omdat ik niet tegen gewoon brood kan maar waar smaakt het naar..het is iets steviger dan gewoon brood..verder smaakt het hetzelfde vind ik..
@ Nyx: Doe mij zo'n vader! Hihi. Wat heerlijk dat je in 38 past! Geeft toch weer extra motivatie om door te gaan..super! En klein? Ik ben 1.53 dus jij bent nog groot vergeleken bij mij haha..
@ Arwyn: Ik snijd mijn appel ook altijd in stukjes..anders hoef ik hem niet Nja ik heb na mijn beugel zo'n dingetje achter mijn tanden gekregen (soort van beugel die je tanden op zijn plek houd) en gewoon in een appel happen lukt niet echt en er blijven allemaal prutteltjes achter zitten; heel irritant! Maar goed ik hou van mijn appelsnijder! Hihi.
@ Bliss: Whooeee wat goed! Volgens mij vlieg jij over de weg heen Skaten is inderdaad heel leuk!
@ Blixum; Geen SAS-dag maar een SADT-dag (Schijt Aan Dit Topic) Haha..
Ik blijf ondanks mijn matige eten en niet sporten wel stabiel..op de één of andere manier..of mijn weegschaal is kapot maar dat lijkt me niet Enkel gaat aardig goed! Kan nu ongeveer 15 min rustig aan één stuk lopen dus het gaat wel vooruit, gelukkig! Verder weinig te melden haha oja ik moet zo boodschappen doen en daar heb ik écht geen zin in..blegh
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Okee, ik ga toch met getallen werken. Ik vind het motiveren om naar een doel toe te werken. Een doel kan een getal of een kledingstuk zijn, maar ik heb op dit moment geen kledingstuk.
Laat ik mijn doel zetten op -10. Mocht ik eerder tevreden zijn met wat ik in de spiegel zie, kan ik het altijd nog bijstellen. Meer dan 10 moet er ook echt niet af.
Pannetoet, idd een SADT-dag! En die zijn af en toe heerlijk
Hoe smaakt speltbrood... als lichtbruin brood eigenlijk. Ik rooster het altijd even in de oven.
Laat ik mijn doel zetten op -10. Mocht ik eerder tevreden zijn met wat ik in de spiegel zie, kan ik het altijd nog bijstellen. Meer dan 10 moet er ook echt niet af.
Pannetoet, idd een SADT-dag! En die zijn af en toe heerlijk
Hoe smaakt speltbrood... als lichtbruin brood eigenlijk. Ik rooster het altijd even in de oven.
Blixum- Fluisteraar
@blixum, waarom begin je niet eerst met een makkelijker doel, bijvoorbeeld -5?
Dan kun je dan bekijken of het prettig voelt of dat je er meer af wilt. Als je nu -10 stelt, en het doel niet bereikt, zal dat niet prettig voelen.
Dan kun je dan bekijken of het prettig voelt of dat je er meer af wilt. Als je nu -10 stelt, en het doel niet bereikt, zal dat niet prettig voelen.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
*Bloempje* - Ik heb harde dingen altijd zoveel mogelijk met de zijkanten willen eten. Maar dat staat zo dom. Mond wagenwijd open en broodje o.i.d. met de hoektanden proberen te eten. De laatste tijd heb ik meer vertrouwen in mijn voortanden.
Pannentoet - Ik heb soms een hele lieve vader. En ik pas maat 38, maar zit nog aardig strak. Ik kwam gisteren thuis en stapte uit de auto en had mijn kont bloot. Dat zegt toch dat er nog even iets af moet om goed te zitten en te kunnen dragen.
Fijn dat je ondanks alles toch stabiel blijft!
Blixum - -10 is een mooi doel. Ik merk alleen dat ik nu begin te haperen met ik moet nog zoveel. Wat Jojootje zegt is misschien wel een optie. Tenzij je zo'n bikkel bent dat -10 niet zoveel uitmaakt.
Pannentoet - Ik heb soms een hele lieve vader. En ik pas maat 38, maar zit nog aardig strak. Ik kwam gisteren thuis en stapte uit de auto en had mijn kont bloot. Dat zegt toch dat er nog even iets af moet om goed te zitten en te kunnen dragen.
Fijn dat je ondanks alles toch stabiel blijft!
Blixum - -10 is een mooi doel. Ik merk alleen dat ik nu begin te haperen met ik moet nog zoveel. Wat Jojootje zegt is misschien wel een optie. Tenzij je zo'n bikkel bent dat -10 niet zoveel uitmaakt.
Nyx- Kletskop
Nyx, las ik ook ergens dat je gestopt bent met roken? Knap!
Lynn_- Kletskop
Lynn_ schreef:Nyx, las ik ook ergens dat je gestopt bent met roken? Knap!
Wordt me erg makkelijk gemaakt. Ben zo ziek als een hond.
Nyx- Kletskop
Beterschap Nyx!
Net gaan sporten en wegen. - 1 kg! Yes! Nog 2 kg en ik zit op mijn streefgewicht. Komende twee weken is het doel om gelijk te blijven ivm vakantie.
Net gaan sporten en wegen. - 1 kg! Yes! Nog 2 kg en ik zit op mijn streefgewicht. Komende twee weken is het doel om gelijk te blijven ivm vakantie.
Lynn_- Kletskop
@ Nyx: Hahahaha ik heb al helemaal een beeld voor mij Ik heb altijd van die high-waist broeken..anders loop ik constant te trekken.. Maar komt helemaal goed hoor! Je bent echt goed bezig! Enne gestopt met roken? Wat ontzettend knap van je! De dag moet nog komen dat ik dat ga doen mij dat gaat lukken.. Heel knap! Beterschap..niet leuk om met deze plak hitte ziek te zijn
@ Lynn_: Wat goed !
Ik heb mijn doel (15-18kg eraf) ook maar bijgesteld..ik ga eerst voor 4kg eraf en daarna zien we wel weer verder! Mijn 'einddoel' is uiteindelijk wel om zoveel eraf te krijgen maar ik denk dat kleine beetjes beter werkt.. Kennen jullie Fajah Lourens? Zij heeft op instagram een account onder de naam 'Killer Body Motivation' en volgens mij slaat zij een beetje door..
@ Lynn_: Wat goed !
Ik heb mijn doel (15-18kg eraf) ook maar bijgesteld..ik ga eerst voor 4kg eraf en daarna zien we wel weer verder! Mijn 'einddoel' is uiteindelijk wel om zoveel eraf te krijgen maar ik denk dat kleine beetjes beter werkt.. Kennen jullie Fajah Lourens? Zij heeft op instagram een account onder de naam 'Killer Body Motivation' en volgens mij slaat zij een beetje door..
Pannetoet- Kletskop
Goed dat je je doel wat bijgesteld hebt!
Mijn dag was wel gezond! Wel weer eens gebakken aadappeltjes op, een echte traktatie haha. Verder ook nog 16 km gefietst. Oja en teveel kersen gegeten. Kon niet stoppen.
Mijn dag was wel gezond! Wel weer eens gebakken aadappeltjes op, een echte traktatie haha. Verder ook nog 16 km gefietst. Oja en teveel kersen gegeten. Kon niet stoppen.
Lynn_- Kletskop
Ik heb net een zak casave opgegeten.
Dat had ik nu net gehaald voor bij de Bami en zo ineens hap hap hap en weg.
Dat had ik nu net gehaald voor bij de Bami en zo ineens hap hap hap en weg.
Nyx- Kletskop
Wat goed van je! heerlijk met dit weer ofniet? En dat is ook het enige wat ik wel kan nu dus ik zat ook te denken om lekker te gaan fietsen maar ik vraag mij dan af hé..waar fiets je in godsnaam heen of langs?Lynn_ schreef:Verder ook nog 16 km gefietst.
Ik heb vanavond een te lekkere maaltijdsalade gemaakt met carpaccio.. alleen lig ik nu al 2uur wakker in bed en ik heb honger nu maar ik ga niets eten! En de puppy snurkt als een idioot hihi
Pannetoet- Kletskop
Ik fiets altijd wel met een doel. Naar een lekker terras, ,mijn ouders, vrienden of een supermarkt in een dorp verderop.
Lynn_- Kletskop
Niet veel actieve dieeters? Mijn dag was wel goed! Gezond gegeten, veel water op. Op het terras een lekker rose wijntje. Hmmmmm, was lang geleden.
Nu ik op gewicht wil blijven vind ik het wel heel moeilijk te bepalen wat wel en niet kan. Op het terras pakten de andere bijv een ijsje en ik sla dat dan af omdat ik al voor de rose ging. Ik probeer of of te denken in plaats van en en. Nu hopen dat ik de juiste keuzes maak. Vind het wel spannend eigenlijk. Beetje raar misschien .
Nu ik op gewicht wil blijven vind ik het wel heel moeilijk te bepalen wat wel en niet kan. Op het terras pakten de andere bijv een ijsje en ik sla dat dan af omdat ik al voor de rose ging. Ik probeer of of te denken in plaats van en en. Nu hopen dat ik de juiste keuzes maak. Vind het wel spannend eigenlijk. Beetje raar misschien .
Lynn_- Kletskop
Mwah, alles lijkt even mis te gaan. Ik was de hele dag aan het snoepen en dan wel gezond (paprika, komkommer, meloensalade) maar ik hou niet zo van het continue graaien. Moet maar even zien hoe het gaat. Telkens als ik zo'n kolere ticker onder mijn naam plaats lijk ik te stagneren. Fijn, not!
Nyx- Kletskop
Ja, het is wel herkenbaar dat je minder in het topic komt als het niet zo goed gaat. Maar gezond snaaien is toch alleen maar goed?
Lynn_- Kletskop
Ja, dat gelukkig wel. Maar het voelt voor al snel slecht om tussen de vastgestelde tijden te eten. Ook al is het enkel gezond. Dat laatste komt dan niet echt bij mij binnen.
Nyx- Kletskop
Zelf houd ik er ook niet van heel de dag ongestructureerd eten naar binnen te stoppen. Het eten kan dan wel gezond zijn, maar de actie zelf niet. Je eet uit gewoonte en niet uit behoefte van het lichaam.
Ik heb echt meer profijt van zes kleinere maaltijden op vaste tijden, maar dat gaat hier nu even ook moeizaam. Het komt eerder neer op drie maaltijden momenteel en tussendoor nog een keer handje amandelen.
Ik moet dus ook weer wat strenger zijn naar mezelf, omdat ik weet dat als mijn lichaam er eenmaal aan gewend is, ik me er veel beter dor voel, het afvallen op die manier beter lukt en ik geen onverwachte snackbehoeftes of neiging tot overeten meer heb.
Ik heb echt meer profijt van zes kleinere maaltijden op vaste tijden, maar dat gaat hier nu even ook moeizaam. Het komt eerder neer op drie maaltijden momenteel en tussendoor nog een keer handje amandelen.
Ik moet dus ook weer wat strenger zijn naar mezelf, omdat ik weet dat als mijn lichaam er eenmaal aan gewend is, ik me er veel beter dor voel, het afvallen op die manier beter lukt en ik geen onverwachte snackbehoeftes of neiging tot overeten meer heb.
Blixum- Fluisteraar
Ik bedoel; afvallen begint bij eten naar behoefte van je lichaam en stoppen met eten uit gewoonte.
Grootste deel van de mensen eet veel meer dan ze daadwerkelijk nodig hebben. Het is opnieuw leren luisteren naar je lichaam en zijn behoeftes.
Grootste deel van de mensen eet veel meer dan ze daadwerkelijk nodig hebben. Het is opnieuw leren luisteren naar je lichaam en zijn behoeftes.
Blixum- Fluisteraar
Dat ben ik wel met je eens, Blixum. Want op het eind is het niet alleen een dieet geweest om af te vallen, maar ook om mijn levensstijl aan te passen.
Nyx- Kletskop
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Nieuw paardrijden-topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.