Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 37 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Nyx do 11 jul 2013 - 7:22

Was dit topic alweer vergeten. Dat heb ik zo nu en dan eens. pale 

Op de planning staat een uur wandelen over tien minuten. Maar ik heb koffie en eigenlijk geen zin. Bleh! Wat ben ik toch een verschrikkelijke miet! Als ik wat wil dan moet ik NU opstaan en me gereed maken. :nopompom: 
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 37 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Blixum do 11 jul 2013 - 7:38

Ik heb vandaag drie en half uur gewandeld (met een korte pause halverwege). Ik vond het echt heerlijk wandelweer.
Vanavond met mijn voeten in een voetenbadje, dat hebben ze wel verdiend.

Vergeten jullie alleen het topic of ook het feit dat je aan het afvallen bent? Het gebeurt mij eigenlijk nog zelden dat ik zomaar iets in mijn mond stop zonder er bij na te denken. Ik maak zeker nog wel eens uitzonderingen, heerlijk, maar dan wel bewust.
Blixum
Blixum
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 04-07-13

Bericht  Blixum do 11 jul 2013 - 7:41

Pannetoet schreef:

@ Blixum: Leuk dat je ook mee gaat schrijven!
Dank je wel!

Ik herken het wel, het gezonder eten wanneer je er ook bij sport. Maar hé, je bent ongesteld. Op die dagen en tijdens lange dagen studeren mag je je best wel eens verwennen. Die kilo, die is er volgende week weer af! Studeren met een pak koekjes gaat bijvoorbeeld veel beter Wink 
Blixum
Blixum
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Nyx do 11 jul 2013 - 8:26

Zo! Ik ben toch maar even gegaan. Ik zit nu hijgend en bezweet op de bank. Hoezo geen conditie! Schaam me dood. Want als ik nu een uur intensief had gesport, ok. Maar ik heb slechts bijna een uur op snel tempo gewandeld. laughcry 

Als ik het topic vergeet, vergeet ik het dieet niet. Dat zit er al zo ingebakken. Maar om nu elke stap te gaan vermelden. Gisteren stond ik een appeltje te snijden voor vandaag. Vanavond ga ik Courgette snijden voor morgen. Nee, beetje nutteloze informatie volgens mij.

Alhoewel, het is niet handig om een appel al in partjes te snijden de dag voor je het gaat eten. Hij wordt bruin. :nopompom: Maar als ik op de dag zelf de appel moet snijden, dan doe ik het niet. Dus iemand daar nog tips voor?
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pandora do 11 jul 2013 - 8:40

Beetje citroensap er overheen sprenkelen!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Nyx do 11 jul 2013 - 8:41

Bedankt voor de tip! Citroensap uit een pakje ook goed?
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Aziraphale do 11 jul 2013 - 9:19

Nyx, waarom koop je geen appelsnijder bij Xenos of Ikea? Echt ideaal!

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 37 6a00d8341caf2553ef01156ea6b860970c-500wi
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Joan do 11 jul 2013 - 9:22

Vakantie is slecht voor de lijn!
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Bericht  Nyx do 11 jul 2013 - 9:43

Aziraphale schreef:Nyx, waarom koop je geen appelsnijder bij Xenos of Ikea? Echt ideaal!

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 37 6a00d8341caf2553ef01156ea6b860970c-500wi

Nu ben ik echt een dompie, ik wist niet eens dat het bestond. Zal morgen eens bij de Xenos kijken. Thanks voor de tip! Very Happy
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  xxjojootjexx do 11 jul 2013 - 10:06

Die zijn echt heel handig inderdaad!

Ik heb vanavond de Wii fit herontdekt. Ik heb heerlijk 35 minuten allerlei oefeningen gedaan, waarvan 25 cardio en 10 spieren;)

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lynn_ do 11 jul 2013 - 22:14

Goed bezig Jojootje, alle beweging is meegenomen! 

Gisteren een verjaardag gehad en van alle ongezonde dingen afgebleven. Wel veeeeel komkommer op enzo, toch fijn dat mensen zoiets ook op tafel zetten. Vandaag hardlopen, tegen de avond denk ik. Verder niet veel plannen buiten de boodschappen.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Nyx vr 12 jul 2013 - 8:31

Vandaag heb ik even een zo'n dag dat niet gaat zoals het moet gaan. Dus ik heb heel erg stiekem een bakje Filet American gekocht en de Melbatoast uit de kast gehaald. Ben alleen één ding vergeten...  Ik ben absoluut niet dol op Filet. Het ziet er altijd zo lekker uit, maar als ik het dan in mijn mond stop dan heb ik het al wel weer gehad. nerd
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Blixum vr 12 jul 2013 - 8:37

Nyx schreef:
Alhoewel, het is niet handig om een appel al in partjes te snijden de dag voor je het gaat eten. Hij wordt bruin. :nopompom: Maar als ik op de dag zelf de appel moet snijden, dan doe ik het niet. Dus iemand daar nog tips voor?
Ik kan je alleen de tip geven om gewoon zin te máken. Even ruggengraat tonen en die appel schillen. Al vraag ik me af waarom je de appel anders niet gewoon van het klokhuis eet?

Ik snijd mijn groente en fruit liever niet te lang van te voren en in de tijd dat je je courgette staat te snijden voor de volgende dag kan je ook net zo goed je appel snijden die je dan meteen eet.

Met moeite of niet, je bent wel gaan bewegen. Alle kleine beetjes helpen en je moet ergens beginnen.
Blixum
Blixum
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Nyx vr 12 jul 2013 - 9:04

Daar zou je gelijk in kunnen hebben als ik de hele dag op mijn luie gat zat en niets anders te doen had dan eten en drinken. Voor jouw oplossing is dat helaas niet zo. Ik ben de hele dag door bezig met van alles en nog wat en als het dan half vier is en mijn appeltje staat niet klaar dan denk ik:"Over anderhalf uur is het alweer tijd voor warm eten, laat maar".

Ik heb trouwens nog nooit een appel uit de hand gegeten. Als ik er de tijd voor neem dan eet ik een appel met een schillenmesje. Dan snijd ik er elke keer een stukje af en dat stop ik in mijn mond.

Maar goed, hier werden de tips van de partjessnijder en citroen over appel besprenkelen al benoemd. Dus beetje nutteloze discussie.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss vr 12 jul 2013 - 9:07

Ik gebruik al jaren bijna dagelijks mn appelsnijder, heb er een thuis en een op t werk. Ideaal!

Zo en verder heb ik hier ff niks te zoeken momenteel silent 

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Blixum vr 12 jul 2013 - 9:11

Bliss schreef:Ik gebruik al jaren bijna dagelijks mn appelsnijder, heb er een thuis en een op t werk. Ideaal!

Zo en verder heb ik hier ff niks te zoeken momenteel silent 
Vertel Laughing 
Blixum
Blixum
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Blixum vr 12 jul 2013 - 9:42

Nyx schreef:Daar zou je gelijk in kunnen hebben als ik de hele dag op mijn luie gat zat en niets anders te doen had dan eten en drinken. Voor jouw oplossing is dat helaas niet zo. Ik ben de hele dag door bezig met van alles en nog wat en als het dan half vier is en mijn appeltje staat niet klaar dan denk ik:"Over anderhalf uur is het alweer tijd voor warm eten, laat maar".

Ik heb trouwens nog nooit een appel uit de hand gegeten. Als ik er de tijd voor neem dan eet ik een appel met een schillenmesje. Dan snijd ik er elke keer een stukje af en dat stop ik in mijn mond.

Maar goed, hier werden de tips van de partjessnijder en citroen over appel besprenkelen al benoemd. Dus beetje nutteloze discussie.
Mijn excuus. Het was niet echt bedoeld als discussie. Ik wilde graag met je meedenken. Oeps Embarassed 
Blixum
Blixum
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Nyx vr 12 jul 2013 - 9:45

Het is niet erg. Het voelde lichtelijk als aanval en dan heb ik altijd de drang om mezelf te verdedigen. laughcry 

Maar zo'n appeltjessnijder wil ik binnenkort even aanschaffen. Tot die tijd snijd ik het liever de avond ervoor, zodat ik zekerste weten mijn vitamientjes binnen krijg.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lynn_ vr 12 jul 2013 - 10:14

Ik vind de avonden vooral zo moeilijk soms! Ben nu alleen thuis en er ligt behoorlijk wat lekkers hier... Zo maar eens mijn bed opzoeken. Ik vind het eigenlijk gewoon stom van mezelf dat ik steeds aan lekkere dingen denk... Waarom niet gewoon genieten van mijn kop thee en de ipad/tv? Steeds dat stomme stemmetje dat ik ook iets kan eten :nopompom: .

Maar ik doe het niet!:cheering:
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Nyx za 13 jul 2013 - 4:07

Ik mocht van mijn vader voor €150,00 kleding uitzoeken, omdat ik gewoon echt altijd in hetzelfde loop en het geld niet heb om echt te shoppen. Hoe ik dat zou shoppen mocht ik zelf weten, als ik hem nadien maar de rekening gaf. Dan stortte hij het geld of op mijn rekening of maakte het geld over naar het bedrijf. Hij had trouwens een vakantiegeld meevaller. Very Happy Zo lief!

Heb dus geshopt op wehkamp, omdat ze daar tot 70% sale hebben (10 artikelen voor 120 euro Wink). Vandaag het pakketje opgehaald en net gepast. Ik had voor de zekerheid van de broeken maat 40 en 38 besteld en ik pas net maat 38 en hij zit goehoehoed! Very Happy En dat ook nog eens voor een spijkerbroekje van 15 euro! Very Happy Nu nog de andere dingen passen, maar ik ben natuurlijk alweer helemaal blij. 38 is toch alweer een stuk dichter bij het doel wat ik wil behalen. :cheering:

Edit: Ik ben dus klein, 1.61. Dus vandaar dat ik met dit gewicht al in een 38 pas. Ziet er nog uit als maat 46, maar dat maakt niet uit. :P
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Arwyn zo 14 jul 2013 - 1:48

Dat vraagt om foto's Nyx!
Waarom heb je trouwens nog nooit een appel gewoon zo gegeten zonder te snijden? Ik vind dat snijden altijd zo'n gedoe, haha.

Ik ga hier nu maar niet teveel zeggen, haha. Heel ongezond weekend, mede dankzij het concert van gisteravond!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Bliss zo 14 jul 2013 - 2:07

Ik was toch weer iets afgevallen, maar ik blijf steeds rond hetzelfde gewicht schommelen. Vanmorgen gaf ie 86.4 aan, dus -9.1. Maar ik hou het alleen op de maandagen altijd bij, dus morgen nog ff checken wat de schade is. Gisteren heel veel sangria gedronken drunken Heb wel weer goed geskatet dit weekend, gisteren ruim 9 km en vandaag ruim 11!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Blixum zo 14 jul 2013 - 2:28

Ik heb vandaag een schijt aan dit topic dag :cheering: 
Blixum
Blixum
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Nyx zo 14 jul 2013 - 2:38

Arwyn, foto's komen als ik een passpiegel heb gekocht. Nu kost een passpiegel maar 10 euro bij de Xenos, maar dat is iets dat ik mezelf op mijn verjaardag ga geven en dat is gelukkig pas over een maand. Men, ik word oud. nerd 

Het appel eten met een schillenmesje is ontstaan vanwege een tandprobleem. Eén van mijn voortanden heeft een nepstukje (ben ooit met mijn mond op een speeltoestel geklapt) en de tandarts zei dat als hij zou afbreken, dan zou ik voor altijd ongelijke voortanden hebben. En er is niets lelijkers dan een lelijk gebit, dus zoveel mogelijk besparen en appel dus eten met schillenmesje i.p.v. afhappen. Het nepstukje zit er al meer dan tien jaar aan, dus ik ben niet meer bang voor het afbreken, maar ik vind het nu gewoon lekkerder om stukjes af te snijden. Gewenning.

Bliss, dat zijn altijd leuke berichten in het weekend. Heb in het weekend een ontloop-de-weegschaal-dagen. Morgen mag ik ook weer. En ondanks de nieuwe broek in een redelijke maat, ben ik bang dat de weegschaal me niet gunstig gestemd is.

Blixum, moet ook gewoon een dag kunnen. Wink
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bay zo 14 jul 2013 - 6:13

Nyx, wat lief van je vader dat je op zijn kosten kleding mocht uitzoeken!

Zo, dat wilde ik even zeggen verder heb ik hier niks te zoeken. Geen motivatie op het moment:laughcry:
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: