Wie dieet er nog? Nieuw topic?
+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?
Heb dit topic weken vermeden hahaha, was zelfs aangekomen. Maar ben ineens toch weer afgevallen, weeg nu 68,7, dat betekent precies 9 kilo afgevallen en nog één te gaan. Al wil ik nu liever richting 65. Maar ben al heel blij. Mijn dieet werkt toch wel goed...niks drinken behalve koffie, thee en water. Geen gele kazen, alleen witte, om de twee dagen gewoon eten waar ik zin in heb inclusief koolhydraten en de andere dagen extra goed opletten.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Vanochtend toch nog vergeten te wegen. Zal wel bewust zijn geweest, want ik voel de bui hangen. Zojuist was ik opeens benieuwd en ben ik er even op gaan staan en ja.... Nou heb ik al ontbeten en geluncht en heel veel gedronken en was het niet het juiste tijdstip... Kilootje zei het kolereding. Mezelf toch maar even bij elkaar rapen. Zei dat het prima was dat het langzaam zou gaan, maar aankomen hoort daar toch niet bij.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Hoiiiii,
Ook hier gaat het niet echt geweldig..qua eten valt het nog mee al kies ik wel weer vaak voor een crossaintje oid En in het weekend chippies. Qua drinken weinig water maar weer ranja, glas sap of red-bull (idiote redbull verslaving!).. Vanmorgen ook maar eens gewogen en 800gram erbij op..heel zonde! Ik merk het ook aan mijn buik weer: opgeblazen, buikpijn etc. Dus ja ik ga ermorgen nu weer vol tegenaan anders word het niets..als avondeten maar meteen zalm gemaakt met wokgroenten; jammie!
Maar we gaan er weer voor meiden We can do it!
Ook hier gaat het niet echt geweldig..qua eten valt het nog mee al kies ik wel weer vaak voor een crossaintje oid En in het weekend chippies. Qua drinken weinig water maar weer ranja, glas sap of red-bull (idiote redbull verslaving!).. Vanmorgen ook maar eens gewogen en 800gram erbij op..heel zonde! Ik merk het ook aan mijn buik weer: opgeblazen, buikpijn etc. Dus ja ik ga er
Maar we gaan er weer voor meiden We can do it!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Zo, daar ben ik!
Ik heb jullie echt weken lang laten versloffen, evenals mijn eetgedrag!
Die knop moet om, maar ik ben zo futloos en dik dat ik die knop niet meer om kan zetten.
Ik merk dat ik vaker neig nieuwe kleding te kopen die goed zit en verbloemd, dan om het werkelijke probleem aan te pakken.
Even voor de goede orde, ik ben 1.75 m en weeg 81. Ik zal morgenochtend nogmaals wegen en een ticker plaatsen, en dan gaan we er nog een keer voor, hopelijk de laatste keer. Mijn bmi zal ik ook uitrekenen, die wil ik in ieder geval gezond!
Ik wil een MILF zijn, geen MIDLF. Oh, en mocht ik nogmaals zwanger raken dan wil ik laag starten qua gewicht!
Ik heb jullie echt weken lang laten versloffen, evenals mijn eetgedrag!
Die knop moet om, maar ik ben zo futloos en dik dat ik die knop niet meer om kan zetten.
Ik merk dat ik vaker neig nieuwe kleding te kopen die goed zit en verbloemd, dan om het werkelijke probleem aan te pakken.
Even voor de goede orde, ik ben 1.75 m en weeg 81. Ik zal morgenochtend nogmaals wegen en een ticker plaatsen, en dan gaan we er nog een keer voor, hopelijk de laatste keer. Mijn bmi zal ik ook uitrekenen, die wil ik in ieder geval gezond!
Ik wil een MILF zijn, geen MIDLF. Oh, en mocht ik nogmaals zwanger raken dan wil ik laag starten qua gewicht!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Zo parel, dat zou ik niet zeggen dat jij 81 weegt.. Als ik je foto's bekijk.
Waar staat die D voor dan?
Pannetoet, weet je het knopje nog te vinden? Lastig hè, om het vol te houden.
Daar worstelen we allemaal mee. Op en af.
Het moeilijkste vind ik het wanneer ik suiker heb gehad. Zolang ik dagen achter elkaar geen suiker eet, hou ik het goed vol, heb ik geen zin in snacks oid, maar zodra er suiker in mijn lichaam is gekomen, dan blijven die stemmetjes schreeuwen..
Het moeilijkste vind ik het wanneer ik suiker heb gehad. Zolang ik dagen achter elkaar geen suiker eet, hou ik het goed vol, heb ik geen zin in snacks oid, maar zodra er suiker in mijn lichaam is gekomen, dan blijven die stemmetjes schreeuwen..
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Ik ben er een tijdje niet mee bezig geweest, stond vandaag op de weegschaal & ben ruim een kilo lichter dan eerst Dat betekent dat ik nog steeds op gewicht ben sinds het afvallen van vorig jaar Toch wel fijn, want heb ook wel slechte dingen gegeten en gedronken
Gast- Gast
Misschien even een domme vraag, maar is het reëel van mezelf om te zeggen dat ik voor 1 september heel dicht bij mijn daadwerkelijke streef moet zitten?
Nyx- Kletskop
Nyx schreef:Misschien even een domme vraag, maar is het reëel van mezelf om te zeggen dat ik voor 1 september heel dicht bij mijn daadwerkelijke streef moet zitten?
Welke streef bedoel je? Die eerste mijlpaal 65 kilo uit je ticker of de 58?
Esmee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 106
Punten : 106
Registratiedatum : 25-06-13
Nyx schreef:Misschien even een domme vraag, maar is het reëel van mezelf om te zeggen dat ik voor 1 september heel dicht bij mijn daadwerkelijke streef moet zitten?
Dus nog 16 kilo afvallen voor september? Het lijkt me niet gezond om dat in 2 maanden te doen.
Gast- Gast
Esmee schreef:Nyx schreef:Misschien even een domme vraag, maar is het reëel van mezelf om te zeggen dat ik voor 1 september heel dicht bij mijn daadwerkelijke streef moet zitten?
Welke streef bedoel je? Die eerste mijlpaal 65 kilo uit je ticker of de 58?
58 kg.
Heb jij je naam veranderd? Ik zie een plaatje dat ik wel ken, maar een naam dat me even helemaal niets zegt.
Nyx- Kletskop
Nyx: nee, ik ben nieuw maar kwam er laatst in een ander topic al achter dat het ht oude plaatje van jip is. Zal nog even op zoek naar een ander .
Maar ehm, 16 kilo in 8 weken? Hoe wil je dat gaan doen? Lijkt mij niet reeël nee. Het enige wat je er waarschijnlijk mee bereikt is dat het niet lukt (wat heel logisch is) waardoor je alleen maar gedemotiveerd raakt. Kleine stapjes gaan nog altijd het snelst.
Maar ehm, 16 kilo in 8 weken? Hoe wil je dat gaan doen? Lijkt mij niet reeël nee. Het enige wat je er waarschijnlijk mee bereikt is dat het niet lukt (wat heel logisch is) waardoor je alleen maar gedemotiveerd raakt. Kleine stapjes gaan nog altijd het snelst.
Esmee- Fluisteraar
Nyx dat is wel veel hoor dat red je bijna alleen met een enorm crash dieet, denk dat tussen de 65 en 68 een mooi streefgewicht is voor september.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Sowieso is het niet reel, dat is 2 kilo per week. Als je echt, blijvend, wil afvallen, moet je gewoon je hele levensstijl aanpassen, en dan gaat het wellicht langzamer, maar dan heb je dan wel meer aan.
Gast- Gast
Ik zat inderdaad aan Jip te denken, maar die zag ik opeens reageren in een ander topic. Kon dus ook niet. Maar welkom!
Ik wilde het in ieder geval gezond doen. D.m.v. sporten en gezond eten. Zag vandaag het programma 'I used to be fat' en 2 kg in een week was volgens de trainer normaal, vandaar ook mijn gedachtegang.
Ik eet tegenwoordig al zeven keer op een dag, omdat ik effect zie op de weegschaal, dus ik denk dat ik aardig op de rit ben. Maar ik zal maar gewoon mijn best blijven doen en dan hopen dat het voor oud en nieuw eraf is.
Ik wilde het in ieder geval gezond doen. D.m.v. sporten en gezond eten. Zag vandaag het programma 'I used to be fat' en 2 kg in een week was volgens de trainer normaal, vandaar ook mijn gedachtegang.
Ik eet tegenwoordig al zeven keer op een dag, omdat ik effect zie op de weegschaal, dus ik denk dat ik aardig op de rit ben. Maar ik zal maar gewoon mijn best blijven doen en dan hopen dat het voor oud en nieuw eraf is.
Nyx- Kletskop
xxjojootjexx schreef:Pannetoet, weet je het knopje nog te vinden? Lastig hè, om het vol te houden.
Euhm ja! Maar het stomme is, is dat als ik lekker bezig ben en mij goed voel..dan gaat het goed en als ik eenmaal 4-5kg kwijt ben en je begint het te zien dan val ik ik lichtelijk terug en herken ik helemaal je suikerverhaal! Dat is echt zo super stom want juist na die 4-5kg moet ik doorzetten..maar dan denk ik 'wauw je kunt het echt iets zien dus nu mag ik wel weer iets extra's'.. En ik vind het ook echt k.ut dat ik met mijn enkel zit & eigenlijk niets kan qua bewegen..
Laatst aangepast door Pannetoet op di 2 jul 2013 - 7:48; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Nyx schreef:Ik zat inderdaad aan Jip te denken, maar die zag ik opeens reageren in een ander topic. Kon dus ook niet. ;)Maar welkom!
Ja, als je dus op 150 kg begint en net als in dat programma de hele dag gaat sporten... En sla eten.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Maar Nyx, in dat soort programma's sporten ze over het algemeen >4 uur per dag plus een aangepast menu plus intensieve begeleiding. Welke sport doe je? Misschien kan je dat iets uitbreiden ?
Esmee- Fluisteraar
xxjojootjexx schreef:Zo parel, dat zou ik niet zeggen dat jij 81 weegt.. Als ik je foto's bekijk.
Het zit ook echt allemaal rond mijn buik, voor de rest zie je echt nauwelijks wat!
Het is echt een heel genant grapje haha ik durf hem niet eens uit te leggen
Pippa, goed zo!
Parel- Ratel
Haha, parel! Staat die D voor don't of is het heel wat anders?
Esmee- Fluisteraar
Esmee schreef:Maar Nyx, in dat soort programma's sporten ze over het algemeen >4 uur per dag plus een aangepast menu plus intensieve begeleiding. Welke sport doe je? Misschien kan je dat iets uitbreiden ?
Je bent echt nieuw hè?
Ik sport niet echt, had ook beter beweging kunnen schrijven. Elke dag minstens een uur wandelen. Ik wil al een paar jaar met hardlopen beginnen, maar dat gehobbel (van vet) zie ik nog niet gebeuren. Ow, en ik skeeler.
Antibes, daar heb je ook gelijk in natuurlijk.
Nyx- Kletskop
Esmee schreef:Haha, parel! Staat die D voor don't of is het heel wat anders?
Haha, jij snapt em!
Parel- Ratel
Parel schreef:Esmee schreef:Haha, parel! Staat die D voor don't of is het heel wat anders?
Haha, jij snapt em!
Haha, dacht ik ook, maar ging te ver doordenken waardoor ik het niet meer snapte:roll:
Een milf zijn is best fijn idd.. Lol.
Btw, op je buik? Nooit gezien bij jou. Je weet het dus goed te verbergen
xxjojootjexx- Kletskop
Nou, dank je! Haha, doe ik het toch goed
Heb vandaag mijn spiraal laten verwijderen, hoop dat dat in ieder geval iets doet voor het opgezette gevoel in m'n buik. Even een maandje rust, en dan ga ik weer aan de pil, spiraal was het toch niet helemaal.
Heb vandaag mijn spiraal laten verwijderen, hoop dat dat in ieder geval iets doet voor het opgezette gevoel in m'n buik. Even een maandje rust, en dan ga ik weer aan de pil, spiraal was het toch niet helemaal.
Parel- Ratel
Joh Parel, zou ik ook niet zeggen hoor!
Ik was na het weekend weer aangekomen, zoals elke week. Na het weekend ga ik steeds weer richting de 88, om dan op vrijdag weer rond de 87 uit te komen. Vicieuze cirkel! Maar ik vind de kracht niet om door te zetten. Over een paar weken heb ik vakantie, wil dan de weken dat ik thuis ben proberen om (bijna) elke dag te gaan sporten/skaten/desnoods een stuk fietsen/lopen. En toch een beetje een regelmatig eetpatroon aanhouden. Op vakantie en op Lowlands gaat dat zeker niet lukken in elk geval.
Ik was na het weekend weer aangekomen, zoals elke week. Na het weekend ga ik steeds weer richting de 88, om dan op vrijdag weer rond de 87 uit te komen. Vicieuze cirkel! Maar ik vind de kracht niet om door te zetten. Over een paar weken heb ik vakantie, wil dan de weken dat ik thuis ben proberen om (bijna) elke dag te gaan sporten/skaten/desnoods een stuk fietsen/lopen. En toch een beetje een regelmatig eetpatroon aanhouden. Op vakantie en op Lowlands gaat dat zeker niet lukken in elk geval.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss, we hebben hetzelfde probleem. Ik wil zo graag onder die 80 komen, maar steeds wanneer ik er bijna ben heb ik weer een feestweekend.
Baal ervan, maar ik wil in een weekend ook een drankje kunnen drinken en midden in de nacht die shoarma naar binnen werken:oops:
Door de week gaat het mij echt prima af, gezond eten, niet snoepen alleen water drinken.
Baal ervan, maar ik wil in een weekend ook een drankje kunnen drinken en midden in de nacht die shoarma naar binnen werken:oops:
Door de week gaat het mij echt prima af, gezond eten, niet snoepen alleen water drinken.
xxjojootjexx- Kletskop
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Nieuw paardrijden-topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.