Wie dieet er nog? Nieuw topic?
+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?
Bliss schreef:Ik heb gisteravond lekkere smoothies gemaakt met yoghurt, banaan, aardbeien en meloen. Toen een glas gehad en het andere glas wilde ik vandaag nemen, maar ik heb er gisteravond echt vette buikpijn van gehad Toch weer de yoghurt denk ik, waar mijn darmen op reageren. Nu durf ik het andere glas dus niet meer te nemen, maar vind t wel erg zonde om weg te gooien!
Kon je nou ook smoothies of sappen maken met fruit en water?
Ja hoor! Je kunt gewoon lekker wat fruit bij elkaar gooien en zeker als je er bijvoorbeeld ook banaan bij doet krijg je een lekkere dikke sap. Bij banaan doe ik eigenlijk nooit yoghurt want dan vind ik 'm te dik worden.
Als je toch yoghurt wilt kan je ook soyayoghurt gebruiken, misschien reageren jouw darmen daar niet zo op?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ok, ga ik het de volgende keer eerst eens met water proberen!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Of volle yoghurt proberen, daar reageer ik ook minder op dan op halfvolle of magere. Maar idd je kan ook smoothies maken met water of rijstmelk oid. Kan allemaal.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Zooo, ipv 3 heb ik nu 5 rondjes geskatet, 9.4 km. Ging goed! En ik heb mn grenzen verlegd, want ben in korte broek gegaan! Mn benen moeten toch érgens een beetje kleur vandaan halen.
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Zooo, ipv 3 heb ik nu 5 rondjes geskatet, 9.4 km. Ging goed! En ik heb mn grenzen verlegd, want ben in korte broek gegaan! Mn benen moeten toch érgens een beetje kleur vandaan halen.
Wat goed van je!
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Goed bezig Bliss!!
Ik ben niet zo goed bezg op het moment, dus verdwijn snel weer uit dit topic
Ik ben niet zo goed bezg op het moment, dus verdwijn snel weer uit dit topic
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ik ben ook begonnen.
Wil me houden aan 6 gezonde eetmomenten per dag.
Gisteren al goed gelukt, maar vandaag al chips, kaasstengels en mars afgeslagen. Gaat best goed.
Vanavond wel BBQen maar moet ook te doen zijn.
Bliss: hoe heb jij het skaten opgepakt? Ik wil het okk gaan doen maar vind het een beetje eng.
Wil me houden aan 6 gezonde eetmomenten per dag.
Gisteren al goed gelukt, maar vandaag al chips, kaasstengels en mars afgeslagen. Gaat best goed.
Vanavond wel BBQen maar moet ook te doen zijn.
Bliss: hoe heb jij het skaten opgepakt? Ik wil het okk gaan doen maar vind het een beetje eng.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik val nu wel iets af, maar niet echt op een goede manier.
Ben sinds gisteravond zo ziek! Toen en vannacht meerdere keren overgegeven en ben nu al blij dat ik 2 beschuitjes binnen heb weten te houden. Nu aan de volkoren crackers (van die standaard crackertjes waar je normaal nog salade oid op zou doen). Hoop dat dat ook binnen blijft. Ben zo slapjes nu, die paar meter van slaapkamer naar woonkamer of wc lukt al nauwelijks.. Bleh..
Bliss: Jij bent nog steeds goed bezig zie ik!
Minx: Ik heb niks terug gelezen, dus je zult het vast al gezegd hebben, maar hoe gaat het bij jou? Hoe bevalt het opbouwen?
Sam: Netjes hoor! En bbq'en moet wel kunnen denk ik hoor, het is net wat je eet. Ik ben een sucker voor stokbroodjes met kruidenboter en die moet je dus net niet eten dan
Ben sinds gisteravond zo ziek! Toen en vannacht meerdere keren overgegeven en ben nu al blij dat ik 2 beschuitjes binnen heb weten te houden. Nu aan de volkoren crackers (van die standaard crackertjes waar je normaal nog salade oid op zou doen). Hoop dat dat ook binnen blijft. Ben zo slapjes nu, die paar meter van slaapkamer naar woonkamer of wc lukt al nauwelijks.. Bleh..
Bliss: Jij bent nog steeds goed bezig zie ik!
Minx: Ik heb niks terug gelezen, dus je zult het vast al gezegd hebben, maar hoe gaat het bij jou? Hoe bevalt het opbouwen?
Sam: Netjes hoor! En bbq'en moet wel kunnen denk ik hoor, het is net wat je eet. Ik ben een sucker voor stokbroodjes met kruidenboter en die moet je dus net niet eten dan
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Vandaag weer vol goede moed begonnen! Onwijs slecht weekend achter de rug namelijk Inmiddels 2,5 liter water achter de kiezen. Moet er op letten niet te veel te drinken! Vandaag mocht ik erg weinig eten van Sonja. Heb alleen Sultana extra gegeten, omdat ik het anders echt niet ging trekken.
O: Vanille yoghurt met banaan
T: Sultana
L: 2 volkoren crackers met rookvlees
T: 2 manderijntjes en 1 appel (die moet ik nog opeten)
A: BBQ.
Met name om die BBQ, ben ik wel blij dat vandaag een strenge dag is. Ik eet bij mijn ouders, dus heb niet zoveel inspraak. En ik vind het ook niet erg hoor
Arwyn, balen dat je ziek bent! Met een beetje geluk blijft er een beetje van af, maar vaak kom je die verloren kilo's wel weer aan.
Ziek maar lekker uit!
O: Vanille yoghurt met banaan
T: Sultana
L: 2 volkoren crackers met rookvlees
T: 2 manderijntjes en 1 appel (die moet ik nog opeten)
A: BBQ.
Met name om die BBQ, ben ik wel blij dat vandaag een strenge dag is. Ik eet bij mijn ouders, dus heb niet zoveel inspraak. En ik vind het ook niet erg hoor
Arwyn, balen dat je ziek bent! Met een beetje geluk blijft er een beetje van af, maar vaak kom je die verloren kilo's wel weer aan.
Ziek maar lekker uit!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Vervelend Arwyn, beterschap!
Goed bezig Fortissimo. Die BBQ kan niet zoveel kwaad bij je dagmenu denk ik. Smakelijk!
Goed bezig Fortissimo. Die BBQ kan niet zoveel kwaad bij je dagmenu denk ik. Smakelijk!
Sam- Kletskop
Arwyn beterschap
Fort gaat lekker
Sam een goede start
Hier gaat het nog steeds goed . Zak nog steeds ondanks dat ik nu aan het opbouwen ben. Vanochtend 70,8. Hoeft van mij nu ook niet meer te zakken hoor. Maar ja het werken erbij verbrand ik natuurlijk meer.
Fort gaat lekker
Sam een goede start
Hier gaat het nog steeds goed . Zak nog steeds ondanks dat ik nu aan het opbouwen ben. Vanochtend 70,8. Hoeft van mij nu ook niet meer te zakken hoor. Maar ja het werken erbij verbrand ik natuurlijk meer.
Minx- Lady Post-a-lot
Aaaaarrrggghhh net een heel verhaal is het niet geplaatst
Ik ga stoppen met CB800. Nu een soort van sabbatical deze week, omdat ik op vakantie ga.
Volgende week weer vol aan de slag. Waarschijnlijk weightwatchers, maar helemaal zeker weten doe ik dat nog niet.
Ik ga stoppen met CB800. Nu een soort van sabbatical deze week, omdat ik op vakantie ga.
Volgende week weer vol aan de slag. Waarschijnlijk weightwatchers, maar helemaal zeker weten doe ik dat nog niet.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Sam schreef:
Nou, als kind/puber ging ik ook al vaak skaten en daarna heb ik het heel lang niet gedaan, maar vorig jaar heb ik gewoon skates gekocht en ben het gaan doen. Op mijn rondje nu hoef ik in principe niet te stoppen (voor stoplichten), maar je moet wel goed uitkijken natuurlijk. Je kunt ook in een park gaan skaten, dat is nog veiliger. Remmen kan ik niet met het blokje dat daarvoor bedoeld is, ik rol eigenlijk gewoon uit zeg maar.
I.p.v. body combat vanavond ga ik denk ik gewoon weer skaten, vind dat wel lekker makkelijk (naar buiten, skates aan en gaan) en met dit weer vind ik het zonde om binnen te sporten. Misschien ga ik morgenavond wel weer (heb de smaak te pakken haha)!
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik was vroeger heel de dag aan het skaten. Maar vind het nu gewoon beetje eng-ig
Hier in het bos ligt een heel mooi lang fietspad. Kan de hond ook mooi mee.
Misschien van het weekend toch maar eens proberen. Draag jij bescherming?
Hier in het bos ligt een heel mooi lang fietspad. Kan de hond ook mooi mee.
Misschien van het weekend toch maar eens proberen. Draag jij bescherming?
Sam- Kletskop
Alleen polsbeschermers!
Bliss- Lady Post-a-lot
Ja dat ga ik ook doen. Kont beschermers hebben ze volgens mij niet
Sam- Kletskop
Haha nee, scheelt dat mn kont zelf als airbag kan fungeren
Bliss- Lady Post-a-lot
Nouuu dat was geen succes. Ik ging skaten naar het park, maar het was vet druk onderweg en het is ook totaal geen fijne weg om op te skaten (laatst één keer 's morgens gedaan toen het veel rustiger was en dat ging op zich wel). Toen in het park twee rondjes en toen durfde ik niet meer terug te skaten, dus ben ik op mn sokken naar huis gaan lopen (20 min.)!! Heb nu vet pijnlijke voetzolen en last van mn rug en al. Volgende keer ga ik weer gewoon mn vertrouwde rondjes om mijn wijk.
Bliss- Lady Post-a-lot
Zonde zeg ik heb binnenkort ook skates als het goed is . Is zo makkelijk om er ff mee uit te gaan.
Minx- Lady Post-a-lot
Nou ja, uiteindelijk in totaal wel 254 + 81 calorieën verbrand, dus het was niet voor niks.
Bliss- Lady Post-a-lot
Ja maar dan nog is zo'n domper. Je verwacht ff lekker te gaan skates en dan wil het niet.
Minx- Lady Post-a-lot
Minx schreef:Ja maar dan nog is zo'n domper. Je verwacht ff lekker te gaan skates en dan wil het niet.
Ja idd, maar ik heb nu besloten morgenavond niet te gaan en dan donderdagochtend lekker weer, is t vast wat rustiger op straat.
Bliss- Lady Post-a-lot
Heel Nederland is wel vrij hè, ik heb ze als het goed is donderdag ook .
Minx- Lady Post-a-lot
Hmm ja da's waar, en ook nog dauwtrappen natuurlijk. Nou ja, ik zie het wel. Om een uur of 10 zal het sowieso minder druk zijn dan vanavond in de spits.
Bliss- Lady Post-a-lot
Bah! Ik weeg gewoon weer bijna 72 kilo!
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen