Wie dieet er nog? Nieuw topic?
+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?
Door jezelf toe te staan dat je heel de dag mag snacken, omdat het gezonde producten zijn, doe je inderdaad weinig aan die gewoonte. Wanneer je 6 vaste momenten op de dag hebt waarop je iets eet, verdwijnt die behoefte om te snacken.Nyx schreef:Dat ben ik wel met je eens, Blixum. Want op het eind is het niet alleen een dieet geweest om af te vallen, maar ook om mijn levensstijl aan te passen.
Goed dat je inderdaad je levensstyle wilt aanpakken en niet alleen snel wat kilo's kwijt wil.
Blixum- Fluisteraar
- Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 04-07-13
Daar heb je zeker gelijk in Blixum! Wil jij veel afvallen?
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Max. 10. Maar dat komt vanzelf nu ik mijn eetgewoontes aan het omgooien ben.Lynn_ schreef:Daar heb je zeker gelijk in Blixum! Wil jij veel afvallen?
Blixum- Fluisteraar
Ja, dat hoop ik ook bij mijn laatste kilo's.
Lynn_- Kletskop
Ik kom ook niet meer zoveel in dit topic maar het gaat hier nog wel redelijk goed. Merk wel dat ik steeds wat gemakkelijker wordt een mezelf meer toesta. Tot nu toe heeft dat nog niet echte schade aangericht maar ik denk wel dat ik daar wat beter op moet letten.
Nu ik vakantie heb vind ik op een of andere manier ook dat ik meer mag, want ja, het ja vakantie immers. Slaat ook helemaal nergens op.
Heb straks, denk het laatste, terug kom moment bij mijn diëtiste. Ik woog vanochtend 67, 1 dus nog steeds prima op gewicht. Heb wel het idee dat ik wat vocht vast houd door het warme weer.
Nu ik vakantie heb vind ik op een of andere manier ook dat ik meer mag, want ja, het ja vakantie immers. Slaat ook helemaal nergens op.
Heb straks, denk het laatste, terug kom moment bij mijn diëtiste. Ik woog vanochtend 67, 1 dus nog steeds prima op gewicht. Heb wel het idee dat ik wat vocht vast houd door het warme weer.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Netjes Pandora!
Ik ben 0,2 afgevallen afgelopen week.. Naja beter kleine beetjes afvallen dan aankomen.
Vanaf vrijdag gaat het echt moeilijk worden, ik heb dan vakantie en dan is mijn hele ritme naar de ****
Op mijn werk kan ik 4 flesjes water drinken, met gemak. Op een vrije dag red ik dat niet, zo stom.
Ik ben 0,2 afgevallen afgelopen week.. Naja beter kleine beetjes afvallen dan aankomen.
Vanaf vrijdag gaat het echt moeilijk worden, ik heb dan vakantie en dan is mijn hele ritme naar de ****
Op mijn werk kan ik 4 flesjes water drinken, met gemak. Op een vrije dag red ik dat niet, zo stom.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Ritme is inderdaad zo fijn en goed als je af wil vallen. Ik heb ook vakantie en zou wel hele dagen kunnen terrassen, lunchen, etc. Dat vind ik ook allemaal zo leuk haha! Van mijn 'coach' bij het sporten kreeg ik in ieder geval de tip om regelmaat te houden in het eetpatroon. Dus zoveel mogelijk vaste momenten om te eten en heel veel water drinken. Verder alles een beetje beperken. Een ijsje is prima maar het hoeven geen vijf bollen te zijn. Morgen mijn verjaardag. Dat wordt een niet dieet dag .
Lynn_- Kletskop
Ik had twee dagen geleden twee soorten fruitbakjes meegenomen(was in de aanbieding). Eén met echt allerlei soorten fruit en de ander met twee soorten Meloen. Vandaag had ik alleen maar zin in koud en dus dacht ik:"Ik neem de meloen wel als lunch". Met moeite 250 gram aan Meloen weggewerkt, kijk ik op de achterkant van het pakketje en blijkt dat ik maar 75 kcal had weggewerkt. Dus toen nog maar een boterham erachter aan gedaan. Sjonge!
Verder gaat het hier zoals het gaat. Vanaf morgen wil ik het even weer goed oppakken. Want ik vind niet dat het geweldig gaat.
Verder gaat het hier zoals het gaat. Vanaf morgen wil ik het even weer goed oppakken. Want ik vind niet dat het geweldig gaat.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Hier dan ook echt weer begonnen, mijn lijf staat me gewoon echt niet aan, vreselijk ongelukkig word ik ervan.
Vandaag ging eigenlijk (voor mijn doen, ik wil gewoon 'niet snoepen') best goed. Met gemak 2,5 liter water & cola light gedronken. Daarnaast gewerkt én gefietst, ik loop een heleboel op mijn werk. Voor de rest behalve 1 kleine krakeling en een tuc niet gezondigd. Hee, begin moet er zijn he!
Morgenavond heb ik een avonddienst, ik maak denk ik wraps met zalm, paturain en sla om mee te nemen als avondeten. Een banaan toe en het zal wel gaan.
Vandaag ging eigenlijk (voor mijn doen, ik wil gewoon 'niet snoepen') best goed. Met gemak 2,5 liter water & cola light gedronken. Daarnaast gewerkt én gefietst, ik loop een heleboel op mijn werk. Voor de rest behalve 1 kleine krakeling en een tuc niet gezondigd. Hee, begin moet er zijn he!
Morgenavond heb ik een avonddienst, ik maak denk ik wraps met zalm, paturain en sla om mee te nemen als avondeten. Een banaan toe en het zal wel gaan.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel, pak anders Philadelphia light... Dat is magerder, scheelt weer een beetje
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Philadelphia met peper is trouwens ook erg lekker met Zalm. Maakte ze zelf altijd met de goedkope versie van Paturain, maar toen kreeg ik er één met Philadelphia peper en dat was eigenlijk nog veel lekkerder.
Nyx- Kletskop
Ik heb nu de paturain al in huis
Ik vind het eigenlijk wel prima zo, ik beweeg me helemaal lek, dus zo erg is het niet.
Volgende keer zal ik aan de light variant denken, werkelijkwaar geen idee waarom ik nu ook alweer de volvette variant had genomen, lak aan alles denk ik.
Met die pepervariant kan ik wel eens knutselen, dank!
Ik vind het eigenlijk wel prima zo, ik beweeg me helemaal lek, dus zo erg is het niet.
Volgende keer zal ik aan de light variant denken, werkelijkwaar geen idee waarom ik nu ook alweer de volvette variant had genomen, lak aan alles denk ik.
Met die pepervariant kan ik wel eens knutselen, dank!
Parel- Ratel
Whaaah... Ik lijk wel gek geworden! Ik ben vanochtend om half zes 6, 5 kilometer gaan rennen
Momenteel weinig tijd en overdag vind ik het te warm.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
CCC schreef:Parel, pak anders Philadelphia light... Dat is magerder, scheelt weer een beetje
Of hutenkase, oke wel minder lekker maar dat scheelt nog veel meer. En is ook makkelijk zelf te kruiden met peper en bieslook etc.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Lavendel schreef:CCC schreef:Parel, pak anders Philadelphia light... Dat is magerder, scheelt weer een beetje
Of hutenkase, oke wel minder lekker maar dat scheelt nog veel meer. En is ook makkelijk zelf te kruiden met peper en bieslook etc.
Of de roomkaas van Euroshopper. Die is wel volvet maar er zitten geen suikers in en geen toevoegingen.
Het is maar net waar je op wil letten. Wil je op je vetten letten (en onverzadigd krijgen mensen vaak te weinig binnen) of wil je op je suikers letten (wat mensen vaak veel te veel binnen krijgen).
Ik ben echt niet bang voor vet, eet van alle varianten de volvette variant en ben in het afgelopen half jaar 4 kg afgevallen (wat voor mijn doen echt veel is aangezien er niet heel veel meer af kan en het is er sinds een maand of 2 ook niet bijgekomen. Ben al 2 maanden stabiel.)
Van eten met gezonde vetten ben ik ook veel langer verzadigd dan van lightproducten die vol zitten met suikers.
Het is gewoon kijken wat jij prettig vind Parel. Waar denk jij het beste op de functioneren en vindt je makkelijker om langere tijd vol te houden.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Wowww! Toen lag ik nog die-hard te dromen Maar echt superknap van je!Pandora schreef:Whaaah... Ik lijk wel gek geworden! Ik ben vanochtend om half zes 6, 5 kilometer gaan rennen
Eten gaat aardig..ik eet op het moment wel te weinig maar ik heb met warm/heet weer echt totaal geen honger. Ik probeer wel zowieso 3x per dag te eten, dan maar iets minder Ik heb trouwens mijn ananas verslaving meer opgepakt haha..zo lekker! En ik wil sporten Zul je zien; kan ik weer sporten..doe ik het niet, herkenbaar? Naja ondanks dat ik stabiel blijf (-5kg) vind ik mijzelf nog te dik en heb ik echt vreselijke baalmomenten..volgens vriendlief, moeders, zusje en een vriendin valt het allemaal hard mee..maar ik voel mij totaal anders dan wat zij zeggen..nah goed tot zover mijn geklaag!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Dit wilde ik ook typen.Punk'd schreef:Of de roomkaas van Euroshopper. Die is wel volvet maar er zitten geen suikers in en geen toevoegingen.
Het is maar net waar je op wil letten. Wil je op je vetten letten (en onverzadigd krijgen mensen vaak te weinig binnen) of wil je op je suikers letten (wat mensen vaak veel te veel binnen krijgen).
Ik ben echt niet bang voor vet, eet van alle varianten de volvette variant
Van eten met gezonde vetten ben ik ook veel langer verzadigd dan van lightproducten die vol zitten met suikers.
Blixum- Fluisteraar
Oei oei, een ongezonde dag achter de rug. Mijn verjaardag gevierd en veel gegeten!! Vandaag direct een balansdag voor zover mogelijk. Hebben vanavond een feest met eten dus hopelijk kan ik gezond kiezen.
Succes allemaal!
Succes allemaal!
Lynn_- Kletskop
Gefeliciteerd lynn!
Zo'n dagje tussendoor moet eens kunnen, nu weer vol aan de bak!
Punk'd, ik ben echt een Hollander, ik eet wat ik lekker vind en me bekend is (en niet te duur). Ik ben voornamelijk een calorieënteller, vetten en suikers enzo maakt me eigenlijk niet zoveel uit, het kan vast allemaal beter maar ik vind dit prima zo.
Ik heb eigenlijk een redelijk gezonde dag achter de rug! Mag niet klagen
Pandora, onwijs knap!
Zo'n dagje tussendoor moet eens kunnen, nu weer vol aan de bak!
Punk'd, ik ben echt een Hollander, ik eet wat ik lekker vind en me bekend is (en niet te duur). Ik ben voornamelijk een calorieënteller, vetten en suikers enzo maakt me eigenlijk niet zoveel uit, het kan vast allemaal beter maar ik vind dit prima zo.
Ik heb eigenlijk een redelijk gezonde dag achter de rug! Mag niet klagen
Pandora, onwijs knap!
Parel- Ratel
Vanaf morgen ga ik ook weer actief dieeten. Ben vanochtend op de weegschaal gaan staan en was er niet zo blij mee. Ik wil in totaal zo'n 5 tot 7 kg afvallen.
Vanochtend gaan hardlopen wat ik weer wil gaan oppakken en wil vaker op de fiets naar mijn werk. In totaal zo'n 16 km heen en terug.
Daarnaast op koolhydraten letten. Mijn zwakke momenten zijn vooral S avonds als ik niks te doen heb.
Vanochtend gaan hardlopen wat ik weer wil gaan oppakken en wil vaker op de fiets naar mijn werk. In totaal zo'n 16 km heen en terug.
Daarnaast op koolhydraten letten. Mijn zwakke momenten zijn vooral S avonds als ik niks te doen heb.
Victoria-- Fluisteraar
- Aantal berichten : 172
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13
Inderdaad weer aan de bak. Wil weer terug naar de 70.8 in ieder geval. Dat woog ik voor mijn verjaardag. Nu weer streng tot ik weer op dat gewicht zit. Zo moet het he, meteen weer actie na een ongezonde dag. Ach, het is vooral vocht na een ongezonde dag zeggen ze toch .
Succes allemaal!
Pandora, knap gelopen! Parel, een gezonde dag. Goed bezig!
Victoria, welkom en succes!
Succes allemaal!
Pandora, knap gelopen! Parel, een gezonde dag. Goed bezig!
Victoria, welkom en succes!
Lynn_- Kletskop
Ik was vanmorgen drie kilo lichter
Blixum- Fluisteraar
Zo kom je wel bij je doel, Blixum!
Hier is het vandaag goed gegaan. Het enige minpunt aan mezelf vond ik dat ik het warm had en daarom geen zin had in wat voor eten dan ook. Ik heb nog met een bak B&J in de winkel gestaan, maar dat leek me bij nader inzien toch niet zo'n heel goed idee. Dus zonder iets maar weer naar buiten gelopen.
Hier is het vandaag goed gegaan. Het enige minpunt aan mezelf vond ik dat ik het warm had en daarom geen zin had in wat voor eten dan ook. Ik heb nog met een bak B&J in de winkel gestaan, maar dat leek me bij nader inzien toch niet zo'n heel goed idee. Dus zonder iets maar weer naar buiten gelopen.
Nyx- Kletskop
Goed zo Blixum!!
Nog wel iets gegeten Nyx?
Nog wel iets gegeten Nyx?
Lynn_- Kletskop
Ja, maar het hield niet over.
Ontbijt een boterham kaas.
Middag een volle bord Bami.
Avond een kop soep met een boterham kaas.
En net nog een paar walnoten.
Echt veel te weinig dus. Maar ik zat tegen het kokhalzen aan en dan ga ik mezelf niet verplichten iets te doen wat ik niet kan verdragen. Morgen maar weer een dag. Misschien dat het lichaam even moet wennen aan de echte warmte?
Ontbijt een boterham kaas.
Middag een volle bord Bami.
Avond een kop soep met een boterham kaas.
En net nog een paar walnoten.
Echt veel te weinig dus. Maar ik zat tegen het kokhalzen aan en dan ga ik mezelf niet verplichten iets te doen wat ik niet kan verdragen. Morgen maar weer een dag. Misschien dat het lichaam even moet wennen aan de echte warmte?
Nyx- Kletskop
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Nieuw paardrijden-topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.