Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+18
xxjojootjexx
Aziraphale
Sylvana
mauwmauw
Pitufo
Siem
Blixum
woezel
Poubelle
Lavendel
Lynn_
Parel
Victoria-
Plien84
Bliss
Pannetoet
Minx
Nyx
22 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? Empty Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Nyx ma 22 jul 2013 - 11:15

Gisteren leek ik zes maanden zwanger maar heb niet aan een virus gedacht. Ik was wel blij toen ik eindelijk naar het toilet kon. En vandaag lijkt hij 'normaal'.

Pannetoet, zo denk ik er ook over. Laat het maar een week later zijn, dan denk ik dat ik weer het gevoel heb te leven. Het is hier in huis dan ook 30 graden en aangezien de temperatuur in het dak zit, helpt het mij niets om de ramen en deuren tegen elkaar open te zetten (of zoals cbl aanraadde, om de deuren en ramen gesloten te houden). Mijn onderbuurvrouwtje vertelde dat het bij haar thuis nog maar 26 graden was en toen was ik toch even lichtelijk jaloers... Ook een k-temperatuur, maar toch vier graden minder dan hier.

Ach, zoveel mensen zoveel wensen. Als het volgende week maar heel veel koeler is. En met mijn verjaardag al helemaal. Over precies een maand ben ik alweer jarig. :nopompom: 
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Minx ma 22 jul 2013 - 18:16

Voor mij mag het ook wat koeler zijn hoor. Fatsoenlijk hardlopen zit er nu gewoon niet in. Was trouwens 3 kg aangekomen. Dus nu weer ff goed opletten, mijn lichaam begon ook echt te protesteren door al dat slechte eten. Ben inmiddels weer een kg kwijt. En die 2 kg moet ook lukken smile. Gister weer twee uur in de sportschool gestaan. En nu voelen mijn benen echt zwaar aan. Heb nu in ieder geval weer ritme omdat ik aan het werk ben.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Pannetoet ma 22 jul 2013 - 19:00

Ik heb zo'n spierpiiiiijjjjnnnnn :shock: 


En nu ga ik uit bed, aankleden en boodschappen doen.. Bluhh eigenlijk wil ik nog wel even slapen



 
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss ma 22 jul 2013 - 20:32

Ik heb gisteravond nog ff zitten googelen en toen las ik dat PDS idd meer kan opspelen bij warm weer. Lag ook met gigantische buikpijn in bed toen, niet fijn. Maar het verklaart dus wel e.e.a. gelukkig.
Ik ben gisteravond om 22:00 nog een paar rondjes gaan skaten, al werd het toen erg snel donker, dus dat was wat minder fijn (ben een beetje nachtblind haha). En nu zit ik weer in de sportkleding, ga zo naar de sportschool voor een lesje zumba.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Pannetoet ma 22 jul 2013 - 22:04

Pannetoet schreef:Ik heb zo'n spierpiiiiijjjjnnnnn :shock: 

En nu ga ik uit bed, aankleden en boodschappen doen.. Bluhh eigenlijk wil ik nog wel even slapen
Djeezz gisteren dacht ik nog..''ooohh 50 squats, valt best mee'' haha. Maar autorijden is dan toch wel even zwaar..eigenlijk is alles zwaar op het moment, wel een teken dat ik het goed heb gedaan :P 


En nu jullie:


@ Nyx: Ja bah! Ik ben ook zo ontzettend moe omdat ik savonds niet in slaap kan komen, duizelig, lam en lusteloos..bah.. Zelfs de honden hebben er hier last van.. de kleine ( X Shitzu van 3½) liep te piepen in haar bench dus ik ben op een gegeven moment toch maar gaan kijken; ze stond en zat in het wildeweg te hijgen (woonkamer is nu ongeveer 26/27graden :O rijtjeshuis trouwens) dus ik heb haar pootjes even onder de koude kraan gehouden -lekker dat ze dat vind!- en daarna lekker laten slapen in de woonkamer&gang.. onze pup heeft er veel minder last van, al vind hij water geweldig maar dat vond hij ook met regen :P Alles dichthouden of alles opengooien, het maakt hier weinig uit..smiddags later word het toch wel warm binnen..naja op naar morgen ; buien en onweer!?


@ Minx: Super dat je het weer zo goed oppakt! Goede zet in de sportschool!
Wie dieet er nog? Nieuw topic? Leg_day_webhihi...


@ Bliss: Goh dat wist ik niet eens maar wel fijn dat je een verklaring hebt! Ik ben al 3 dagen aan de dunne door het weer Embarassed  Maar wat goed van je dat je met dit weer gewoon gaat sporten! Toppertje Very Happy
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Nyx ma 22 jul 2013 - 23:13

Vannacht leek het me beter om op de bank in slaap te vallen. Qua koelte was het inderdaad een goede zet, maar een bank ligt toch niet zo lekker als een bed. Gelukkig morgen onweer en daarna twee dagen iets koeler om vervolgens in het weekend weer voor de 30 graden te gaan. Zou blij zijn als het maandag was, want dit is toch echt niet leuk. Vooral niet omdat ik keelpijn heb en mijn neus dicht zit. Het wordt alleen maar erger, helaas.

Ik ga eens even lunchen. Broodje met kaas en tomaat. smile

Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Nyx wo 24 jul 2013 - 23:31

Niemand heeft met de warme dagen nog zin om over dieet te praten?

Vandaag maar weer eens op de weegschaal gaan staan en ik sta gelijk. Goh, het zou ook eens iets nieuws zijn. Rolling Eyes 

Verder heb ik er niet zoveel over te zeggen. Langzaam is goed, maar dit schiet toch echt niet op. pale 
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Plien84 do 25 jul 2013 - 2:18

Ik meld me ook in dit topic,  nadat ik 75.5 kilo woog na mn vakantie. Nu dus zwaar op dieet:-)  ik doe even een paar weken sonja bakker met mn vriend samen, om af te vallen, maar ook om weer even in het ritme van afwisselend  en gezond eten te komen. Vandaag gaf de weegschaal gelukkig alweer 68.4 aan! Streven is eigenlijk 65.

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Victoria- do 25 jul 2013 - 7:58

Ik heb nog niet gewogen ben maandag begonnen en ga morgen op de weegschaal staan. Ik ben heel benieuwd.
Volgende week wil ik wat fanatieker gaan lijnen deze week niet te streng geweest ivm migraine en veel hoofdpijn.
Victoria-
Victoria-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 172
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Nyx vr 26 jul 2013 - 5:10

Ik ben verdorie alweer gefrustreerd! :nopompom: 

Er was verdorie een halve kg bij. Ik weet nu niet meer wat ik verkeerd doe hoor. Ik ontbijt dan weliswaar met één boterham (soms 2), maar de lunch is al twee boterhammen en tussendoortjes gaan er ook goed in. Ik moest even wennen aan de warmte, maar nu ik gewend ben is de eetlust ook terug. Brrrr! Zwaar gefrustreerd! :nopompom: 
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Parel vr 26 jul 2013 - 6:04

Kan je misschien vocht vasthouden?
Ik heb er ook last van merk ik.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Nyx vr 26 jul 2013 - 6:56

Parel, ik geloof het niet. Het enige wat ik gisteren verbazingwekkend vond was dat ik zo ongelofelijk veel had gedronken (echt te veel; minstens 4l Embarassed ) en dat ik zo weinig naar het toilet was geweest. Maar ik heb wel merendeel van de dag gezweet en dacht dat het dan misschien zo weer naar buiten was gegaan. Ik zie alleen geen vochtophopingen in mijn enkels, waar ik het normaal wel zie. Heb last van mijn handen en nu kom ik heel dom over; Kan het zich daar ook ophopen?
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Blixum vr 26 jul 2013 - 10:00

Heb me vanmorgen gewogen en daar was ik niet ontevreden over. Zondag is mijn weegdag, dus ben benieuwd! Raak erg gemotiveerd van deze uitslagen!

Ik weet, mede uit ervaring, dat bij afvallen ook stilstand hoort. Nyx, stilstand is nog geen achteruitgang. Je bent blijkbaar in staat om op gewicht te blijven, dat is toch al een goed teken?

Afvallen gaat met periodes van (snel) gewicht kwijtraken en stilstand, dat is blijkbaar hoe het werkt. Ook tijdens stilstaan gewoon de nieuwe gewoontes vasthouden. Natuurlijk kan het niet snel genoeg gaan en is het soms frustrerend om een tijd op zelfde gewicht te blijven, maar wordt daarna vaak weer gevolgd door een periode van gewichtsdaling.

Success allen.
Blixum
Blixum
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Nyx vr 26 jul 2013 - 10:26

Blixum, dat vind ik van mezelf ook wel knap. Normaal begin ik te schommelen, maar nu blijf ik aardig op het afgevallen gewicht. Ik doe gewoon bijna elke dag hetzelfde en dat schijnt te helpen. Ik ben gelukkig geen liefhebber van chips en koekjes. Als ik eens zin heb in chips koop ik zo'n traktatie zakje. In verhouding superduur, maar anders gaat de rest toch over de datum.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Pannetoet vr 26 jul 2013 - 23:44

Hoi meiden!


@ Nyx: Volgens mij kun je wel vocht vasthouden in je polsen/handen hoor! Maar dat zou, wat Parel zegt, wel een verklaring kunnen zijn..én wij zijn dit hete,klamme weer niet gewend..ik hou dan altijd vocht vast net onder mijn knieen. En je gaat inderdaad hartstikke goed!


@ Blixum: Fijn dat de weegschaal lief voor je was! Geeft toch weer een goed gevoel ofniet? 


***
Hier ging het een paar dagen wat minder..weinig drinken, weinig gezond eten en wel veel snoepen en ik merk het meteen! Was gisteren zo ontzettend moe, duizelig enzo en ik heb dus vanmorgen een lekkere smoothie gemaakt met 2 speltboterhammen met kipfilet, jammie! Vanavond ga ik een zelf (chinese) tomatensoep maken..het zal mij benieuwen haha!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Nyx za 27 jul 2013 - 1:56

Mijn handen zijn gewoon erg pijnlijk momenteel. Heb er gisteren even ingedrukt en het trok wel iets wit weg (net als mijn enkels, maar die zijn niet zo erg als normaal in de zomer. Ja, ik ben wel een vochtvasthoudend mensje.:P). We zullen zien of het daaraan ligt. Vandaag was er van die halve kg weer drie ons af. Dus het verschil met mijn ticker is nu 2 ons. Hopen dat de weegschaal morgen weer gelijk is aan de ticker of misschien wel lager. We zullen zien. smile

Ik weet dat dagelijks wegen niet goed is en de afgelopen weken deed ik het ook niet echt meer, maar het maakt me zenuwachtig als ik aankom zonder onverklaarbare reden en dan spring ik dagelijks op de weegschaal. Embarassed 

Pannetoet, hoe krijg je dat voor elkaar? Weinig drinken? Ik moet de hele dag iets te drinken hebben. Ze hebben me vroeger weleens op suiker geprikt, maar dat heb ik niet, ben gewoon een nathals. nerd 

Als ik financieel weer helemaal op orde ben dan wil ik een keukenset incl blender aanschaffen. Ze zijn niet zo duur, die ik wil hebben, maar dat wil ik me dan echt als cadeautje doen. Lijkt me zo lekker om smoothies te maken.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Blixum za 27 jul 2013 - 22:45

Het is hier zondag weegdag.

Stand deze week: - 0,7.
Met de - 3,0 van vorige week schiet dat al lekker op.
Blixum
Blixum
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Pannetoet zo 28 jul 2013 - 6:22

Hé meiden!

@ Nyx: Hmm volgens helpt veel drinken tegen vocht in lichaamsdelen maar dat doe je al..en veel bewegen doe je ook ofniet? Hoe is het nu met je aangezien het vandaag een stuk frisser was smile

@ Blixum: Lekker hoor! Goed van je!

***
Jaaaaa!! Na heel veel getwijfel of ik wel goed ging, of de weegschaal het nog wel deed kreeg ik vandaag 3 (!!!) keer de vraag of ik afgevallen was Very Happy Mijn lieve oma vond dat mijn gezicht smaller was geworden en of ik afgevallen was.. half uurtje later kwam mijn nichtje binnen en ik liep net langs haar heen, kom ik terug zegt ze 'Ben je afgevallen? Je benen zijn dunner' en later kreeg ik nog een keer de vraag van mijn vriend's nicht.. motivatieeee whoeee! Hihi Embarassed Oja en we hebben gisteren dik 1½u gelopen met de honden, heerlijk! Later en vandaag wel weer iets last van mijn enkel..naahh duurt lang voordat het over is!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Nyx zo 28 jul 2013 - 6:31

Blixum, wat goed!

Pannetoet, lekker gevoel is dat altijd. Fijn dat het anderen opvalt. Beter dan dat jezelf het opvalt en niemand het ziet, zoals bij mij het geval is. :P

Dat bewegen valt wel mee hoor. Het was me de afgelopen dag echt te warm om wat aan beweging te doen. Het is buiten gelukkig iets koelen, wat fijn is, maar binnen is het nog steeds heel erg warm. De zon zit nog gewoon in het dak. Cry Maar morgen wordt het nog koeler en dan wil ik toch wel even weer een uur wandelen op snel tempo. Eigenlijk wil ik voor mijn verjaardag op de 70 kg zitten. Dat is nog 4.2 kg in 26 dagen. Dat moet toch haalbaar zijn? Nou ja, met mijn continue stagnatie valt dat nog te bezien. nerd 
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Pannetoet zo 28 jul 2013 - 8:22

Hier binnen is het ook nog warm en lichtelijk benauwd..buiten is het zooo lekker! Maar dan zou je 1kg moeten afvallen in 6.5 dag :P het kán wel maar dan moet je er echt die-hard voor gaan denk ik.. Zelf merk ik dat het beter werkt om het iets los te laten en gewoon lekker gezond te eten en bewegen, dan gaat het harder dan wanneer ik er heel erg mee bezig ben.. 



 
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Nyx zo 28 jul 2013 - 8:34

Ja, dat is. Mijn levensstijl is aangepast en dat vind ik echt fijn, maar het helpt niet bij het verliezen van het gewicht. Zou zo graag nog even wat verliezen voor mijn verjaardag. Gewoon omdat het kan. Maar ik heb nu alle wegen al geprobeerd en ik denk dat ik nu op de gezondste weg zit, maar afvallen ho maar. laughcry En ik ben blij hoor dat ik nu op de gezonde weg zit en mijn gewicht zoals hij nu is behoudt, maar nog vier kg minder zou al zo fijn zijn. Maar als het niet is, dan is het gewoon niet. Ik wil niet meer terug naar mijn oude voedingspatroon. Dus ik houd dit vast, ga er komende drie dagen (want dan is het koeler) bewegen en dan zie ik wel wat Augustus me gaat brengen. Maar please laat me die vier kg nog even afvallen. Net even wat fijner.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Lynn_ zo 28 jul 2013 - 20:43

Zo, ik ben weer terug van mijn vakantie. Soms slank gekozen maar lang niet altijd! Ik weeg me maar even niet want ik ben sowieso aangekomen maar de dag na zo'n vakantie is het natuurlijk nog veel vocht. Vandaag ga ik er meteen tegenaan! Blijven jullie hier schrijven of gaan jullie allemaal naar het andere topic? Ik vind daar meeschrijven ook prima.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Pannetoet zo 28 jul 2013 - 23:31

@ Nyx: Ik snap je helemaal maar je bent al zo goed bezig! Je eet hartstikke gezond, je beweegt er lekker bij..dat is ook al een topprestatie! Ik hoorde laatst iemand zeggen: Afvallen kan iedereen maar op gewicht blijven is pas een prestatie en enigzins klopt dat wel. Mijn schoonvader is echt een jojo'er en die gaat eigenlijk altijd van 130kg naar 110kg om vervolgens alles er weer bij aan te eten..zo zonde! Maar jij blijft lekker op gewicht en dat is ook al hartstikke goed! En stilstaan hoort erbij, je lichaam geeft dan eigenlijk dat het even zat is om af te vallen maar als je door blijft zetten dan gaan uiteindelijk die kilootjes er wel af.. Je bent echt heel goed bezig!


@ Lynn: Heb je een leuke vakantie gehad? Waar ben je eigenlijk heen geweest? En iets aangekomen of niet, op vakantie mag je genieten Wink Nee ik blijf ook gewoon gezellig hier! 


***
Bah onze weegschaal is dus wel kapot :O Vanmorgen gaf hij 52kg aan hihi was dat maar waar! Dus ik ga woensdag even een nieuwe halen en verder ben ik een beetje inspiratieloos op het moment haha
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Nyx ma 29 jul 2013 - 1:40

Pannetoet, wat zal jij raar opgekeken hebben vanochtend. laughcry

Lynn, veel succes! Tijdens vakantie mag er best gezondigd worden.

Ik ga mijn ticker veranderen. Ik schreef een paar dagen geleden dat ik een halve kg aangekomen was, vervolgens dat er weer drie ons af was en dat is op dit moment nog steeds mijn gewicht. Dus twee ons hoger dan mijn ticker nu aangeeft. Jammer, maar het duurt nu te lang, dus dan moet ik wel zo eerlijk zijn om mijn ticker ook te veranderen. Zo houd ik het voor mezelf ook eerlijk.

Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Pannetoet ma 29 jul 2013 - 7:42

Nyx schreef:Pannetoet, wat zal jij raar opgekeken hebben vanochtend. laughcry
Haha ja absoluut! Maar ik wist gewoon dat het niet klopte :P Jammer genoeg hihi..


Heeft iemand van jullie wel eens een groene smoothie geprobeerd? Ik wil er morgen 1 maken met komkommer, banaan en mango, niet supergroen haha maar eens een keer wat anders dan standaard aardbeien en banaan.. Ik heb vanavond een smoothie gemaakt met aardbeien, appel en kiwi .. best lekker! smile 
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum