Samenwonen, en "maar" 1 auto ?
+39
Sophiee
Bolleke
Ooh La La!
Reeza
Moon
Printje
Zonnetje
RioolSpook
Siamsa
Middleme
luisa
Manderijn
Atelier Madame
Snoes
Pitufo
_Cyn_
minoessepoes
blondje1313
xxjojootjexx
Fortissimo
Dennenappel
Verona
ellibre
Elliot
Ragazza
*Lookie*
Rose
SoGood
Blond
litllejoy
Silver
Xanna
Marin
Roxi3
Nyx
Femmem
Lejow
Rush
Kaboutertje
43 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Samenwonen, en "maar" 1 auto ?
Marin schreef:Oh trouwens, zodra het qua geld kan (en ik eindelijk eens een rijbewijs heb), lijkt me voor m'n werk wel echt ideaal om een eigen auto te hebben! Ik heb wel eens gehad dat ik om half 9 's ochtends bij een kasteel moest zijn voor een bruiloft, en toen moest ik om 5 uur de deur uit, met de metro, toen trein, toen bus en toen nog 20 minuten lopen door een bos om 8 uur. Was niet heel fijn, met duizenden euros aan fotografie spul. Ik zal voor dat soort situaties echt super blij zijn met een autootje.
Maar voor dat soort situaties is het toch heel handig om lid te zijn van greenwheels, die je gewoon kan pakken als je je inschrijft op zo'n auto? Juist in Amsterdam is het aanbod daarvan best groot!
Misschien eens een idee om wat informatie er over in te winnen... geen idee hoe het precies werkt.
Kexter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 122
Punten : 155
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Samenwonen, en "maar" 1 auto ?
Wij hebben 1 auto, maar wonen dan ook in een grote stad en ik heb geen rijbewijs.
Als ik jou was zou ik zeker de auto nog even aanhouden als je dat kan betalen. In een dorp waar niet eens een supermarkt zit, en het ov vast ook niet elke 10min rijdt, zou ik zeker weten een auto willen hebben, dat geeft je daar zoveel meer vrijheid.
Als ik jou was zou ik zeker de auto nog even aanhouden als je dat kan betalen. In een dorp waar niet eens een supermarkt zit, en het ov vast ook niet elke 10min rijdt, zou ik zeker weten een auto willen hebben, dat geeft je daar zoveel meer vrijheid.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: