*Voorjaar 2013 mama's*
+34
Balloon
Shopaholic
Ellebel
Printje
studiebol
Flower_L
Paper Crown
lente
Dikkie Dik
Linda
sanne-84
Mom-Of-3
Jelin
Caroow
L!ND@
Pompoen
Filoria
red rose
Parel
Happydobby
peach
blondje1313
Exogenesis
Snoes
MissBitchy
slaatje
Jade
joyce0606
VeryCherry
Mysterious
Shisha
Vancity_girl
mezzoforte
Dora
38 plaatsers
Pagina 5 van 43
Pagina 5 van 43 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24 ... 43
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Goedemorgen dames,
Ik ga straks weer even terug lezen en op iedereen reageren. Moet zo even naar de huisarts voor mijn b12 injectie en om te kijken wat voor anticonceptie ik ga gebruiken.
Gister heeft M. de hele dag wakker gelegen. Hij was alleen stl als hij door deze of genen werd opgepakt. Hele dag door op en neer lopen om speentjes terug te duwen en hem steeds anders neer leggen om te kijken of hij dan in slaap zou vallen. Niets hielp helaas. Gisteravond hebben we hem mee onder de douche genomen en gevoed om 21.00 uur. Hij kreeg niet zijn hele fles leeg. We legden hem in zijn bedje en meneer was weg. In de nacht voed ik tegenwoordig op verzoek en het menneke heeft het gewoon tot 03.15 getrokken en kwam toen pas voor zijn fles. Daarna weer tot 07.15. Mama en papa waren ook kapot, dus zijn om 22.00 met de kippen op stok gegaan.
Ik loop altijd gelijk naar M. toe als hij begint te huilen en heb hem voornamelijk beneden in de box of in het wippertje in de box liggen. Nu dus besloten om hem na elke voeding in zijn ledikantje te leggen en hem maximaal 10 minuten te laten huilen voor ik ga kijken. Eens kijken of dat beter werkt.
Nou, ik ga zijn luier nog even verschonen en dan gaan we zo kalmpjes aan eens richting de h.a lopen. Even goed inpakken maar tegen de snijdende kou. Waar blijft de lente?
Ik ga straks weer even terug lezen en op iedereen reageren. Moet zo even naar de huisarts voor mijn b12 injectie en om te kijken wat voor anticonceptie ik ga gebruiken.
Gister heeft M. de hele dag wakker gelegen. Hij was alleen stl als hij door deze of genen werd opgepakt. Hele dag door op en neer lopen om speentjes terug te duwen en hem steeds anders neer leggen om te kijken of hij dan in slaap zou vallen. Niets hielp helaas. Gisteravond hebben we hem mee onder de douche genomen en gevoed om 21.00 uur. Hij kreeg niet zijn hele fles leeg. We legden hem in zijn bedje en meneer was weg. In de nacht voed ik tegenwoordig op verzoek en het menneke heeft het gewoon tot 03.15 getrokken en kwam toen pas voor zijn fles. Daarna weer tot 07.15. Mama en papa waren ook kapot, dus zijn om 22.00 met de kippen op stok gegaan.
Ik loop altijd gelijk naar M. toe als hij begint te huilen en heb hem voornamelijk beneden in de box of in het wippertje in de box liggen. Nu dus besloten om hem na elke voeding in zijn ledikantje te leggen en hem maximaal 10 minuten te laten huilen voor ik ga kijken. Eens kijken of dat beter werkt.
Nou, ik ga zijn luier nog even verschonen en dan gaan we zo kalmpjes aan eens richting de h.a lopen. Even goed inpakken maar tegen de snijdende kou. Waar blijft de lente?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
@ Shisha.. Succes bij de vk en met de prik. Gelukkig geen ervaring mee.
@ Slaatje.. Heel herkenbaar wat jij schrijft over M. en zijn niet willen slapen. Zo gaat dat bij A. ook. Niets is goed behalve degene die haar oppakt of de speen. Maar je word er een beetje moedeloos van em ontzettend moe. Succes bij de huisarts.
Hier gelukkig een goede nacht gehad. A. Kwam pas om kwart over 3 en om 7 uur na de fles van 23.15 uur. Heeft ze goed gedaan en iets meer tijd ertussen dan normaal. Dus ik blijf het aankijken en anders maar 6 flessen van 120 proberen morgen. Ben benieuwd en anders zijn we snel weer teruf op 7 flessen.
Met de oudste gaat het nu beter. Ze heeft geen oorpijn meer en lijkt iets fitter. Nu wel thuis vam school en als het beter gaat kan ze snel weer. Dat wilde ze namelijk nu al.
@ Slaatje.. Heel herkenbaar wat jij schrijft over M. en zijn niet willen slapen. Zo gaat dat bij A. ook. Niets is goed behalve degene die haar oppakt of de speen. Maar je word er een beetje moedeloos van em ontzettend moe. Succes bij de huisarts.
Hier gelukkig een goede nacht gehad. A. Kwam pas om kwart over 3 en om 7 uur na de fles van 23.15 uur. Heeft ze goed gedaan en iets meer tijd ertussen dan normaal. Dus ik blijf het aankijken en anders maar 6 flessen van 120 proberen morgen. Ben benieuwd en anders zijn we snel weer teruf op 7 flessen.
Met de oudste gaat het nu beter. Ze heeft geen oorpijn meer en lijkt iets fitter. Nu wel thuis vam school en als het beter gaat kan ze snel weer. Dat wilde ze namelijk nu al.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zat me net iets heel praktisch af te vragen, hadden jullie in de laatste week nog met anderen afgesproken? Vanmiddag laat ik mn nagels doen bij een vriendin, morgen komt een vriendin langs en donderdag even een oud-collega. Maar wat nu als ik ga bevallen? Dan moet ik afzeggen, zodat zij genoeg weten. Maar om nu niks meer af te spreken en t kan nog 2 weken duren?
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Jelin schreef:@ Shisha.. Succes bij de vk en met de prik. Gelukkig geen ervaring mee.
Ik zou het zeker proberen, die 6 flessen met 120 cc. Hij moet er zelf wel even een lijn in trekken, hier heeft het een dag of 3 geduurd voor hij eraan "gewent" was om de vier uur gevoed te worden. Met 6 flessen van 90 cc slaapt hij gewoon echt niet. Hij heeft die 120 dus echt nodig. T is even zoeken in het begin, maar nu gaat het dus wat beter. Hij ligt nu heerlijk te pitten, maar dat is niet zo gek na de wandeling naar de h.a. Leg het menneke in de m.c, 2 hobbeltjes verder ligt hij in dromenland. heb m net vanuit de mc in zijn ledikantje (voorverwarmd met krui) gelegd, en hijsliep oor!
slaatje- Kletskop
sanne-84 schreef:Ik zat me net iets heel praktisch af te vragen, hadden jullie in de laatste week nog met anderen afgesproken? Vanmiddag laat ik mn nagels doen bij een vriendin, morgen komt een vriendin langs en donderdag even een oud-collega. Maar wat nu als ik ga bevallen? Dan moet ik afzeggen, zodat zij genoeg weten. Maar om nu niks meer af te spreken en t kan nog 2 weken duren?
Ik had er zelf weinig behoefte aan, vanwege de vermoeidheid. Maar ik zou het zeker niet nalaten. Mocht het zo zijn dat je toch af moet zeggen, kun je bjv altijd zeggen dat je niet lekker bent. Of je verteld aan diegene dat het gaat gebeuren, maar dat ze het voor zich moet houden. Die twee weken kunnen anders zo lang duren.
slaatje- Kletskop
sanne-84 schreef:Ik zat me net iets heel praktisch af te vragen, hadden jullie in de laatste week nog met anderen afgesproken? Vanmiddag laat ik mn nagels doen bij een vriendin, morgen komt een vriendin langs en donderdag even een oud-collega. Maar wat nu als ik ga bevallen? Dan moet ik afzeggen, zodat zij genoeg weten. Maar om nu niks meer af te spreken en t kan nog 2 weken duren?
Je kunt toch ook afzeggen en zeggen dat je je niet lekker voelt? Of slecht geslapen hebt die nacht en geen fut hebt?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dat zou idd kunnen. Maar volgens mij hebben de andere dan wel een vermoeden
(Ik denk datik dat ook zou hebben als een zwangere af zou bellen haha)
Achja, dan heeft er maar 1 een vermoeden.. Ik denk dat de buren ook snel iets in de gaten hebben als ik met mn tassen de auto in ga, en vervolgens een paar uur niet thuis kom;)
Achja, dan heeft er maar 1 een vermoeden.. Ik denk dat de buren ook snel iets in de gaten hebben als ik met mn tassen de auto in ga, en vervolgens een paar uur niet thuis kom;)
sanne-84- Ratel
sanne-84 schreef:Dat zou idd kunnen. Maar volgens mij hebben de andere dan wel een vermoeden
Ja, maar daar ontkom je niet aan. Je bent bijna uitgerekend. Het is logisch dat er een dezer dagen een keer een baby gaat komen
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:sanne-84 schreef:Dat zou idd kunnen. Maar volgens mij hebben de andere dan wel een vermoeden
Ja, maar daar ontkom je niet aan. Je bent bijna uitgerekend. Het is logisch dat er een dezer dagen een keer een baby gaat komen
Twee zielen, een gedachte. Het enige dat je dan zal overkomen is dat ze heel hard roepen: ik wist wel dat je aan het bevallen was, alsof ze de grootste uitvinding ter wereld hebben bedacht
Edit, en als de buren je met je tassen de auto in zien gaan, zullen ze je een paar uur of een dag later met diezelfde tassen en een baby weer thuis zien komen. Haha.
slaatje- Kletskop
slaatje schreef:Lejow schreef:sanne-84 schreef:Dat zou idd kunnen. Maar volgens mij hebben de andere dan wel een vermoeden
Twee zielen, een gedachte. Het enige dat je dan zal overkomen is dat ze heel hard roepen: ik wist wel dat je aan het bevallen was, alsof ze de grootste uitvinding ter wereld hebben bedacht
Ja haha. Ach hebben zij ook weer wat 'groots' te vertellen, gun ik ze dan ook wel:)
sanne-84- Ratel
@ Sanne.. Gewoon blijven afspreken en ga je bevallen dan gewoon af bellen met een smoes. De bevalling kan elk moment beginnen. En maak je niet druk om de buren. Dat deed ik bij de oudste ook en uiteindelijk had niemand wat in de gaten.
@ Slaatje.. Ga het ook proberen. Ze heeft om 11uur 120 cc opgedronken en ze viel gelijk in slaap op schoot en was aan het gapen. Nu in bed gelegd. Ze ligt nu wat te mopperen, maar lijkt wel te gaan slapen. Hoe lang laat jij overdag tussen de voedingen, 4 uur? En ja wandelwagen is hier ook een favoriet. Zodra ik ga lopen, ligt ze te slapen haha..
@ Slaatje.. Ga het ook proberen. Ze heeft om 11uur 120 cc opgedronken en ze viel gelijk in slaap op schoot en was aan het gapen. Nu in bed gelegd. Ze ligt nu wat te mopperen, maar lijkt wel te gaan slapen. Hoe lang laat jij overdag tussen de voedingen, 4 uur? En ja wandelwagen is hier ook een favoriet. Zodra ik ga lopen, ligt ze te slapen haha..
Jelin- Kletskop
Jelin schreef:@ Sanne.. Gewoon blijven afspreken en ga je bevallen dan gewoon af bellen met een smoes. De bevalling kan elk moment beginnen. En maak je niet druk om de buren. Dat deed ik bij de oudste ook en uiteindelijk had niemand wat in de gaten.
Heerlijk is dat he? Zal niet altijd zijn hoor. Maar geniet er gewoon even van zolang ze het doet. Ik merk trouwen nu wel even verschil als ik hem na zijn boertje gelijk in zijn ledikantje leg, hij is dan een stuk rustiger, hoeft geen speen en huilt ook veel minder tot niet. Ik denk dat er beneden veel meer indrukken zijn, en daar loop ik natuurlijk ook de hele tijd rond. Als ik dan ook nog bij elk piepje bij hem ga kijken, raakt hij zo gewend aan mama om zich heen...Ik vond het wel even moeilijk net, M. kan zo zielig kijken als hij in de gaten heeft dat ik weg ga. Die blik zin zijn ogen, zijn mondhoeken die naar beneden gaan hangen alsof hij wil gaan huilen en dan strekt hij ook nog eens zijn armpjes naar me uit. Zal wel een reflex zijn. Haha. Maar ik heb het overleefd. Nu hopen dat hij rustig blijft. Straks nog even kijken.
Hier trouwens ook vier uur tussen de voedingen. Wandelen zodat hij in slaap valt wil ik trouwens geen gewoonte van maken, ik wil hem echt aanleren zelf in slaap te vallen. Hoe gaat het bij jou nu, is ze rustig?
slaatje- Kletskop
Ja, en dan nog, al zouden ze iets in de gaten hebben.
Het is toch logisch dat die baby er ooit uit moet?
Het is toch logisch dat die baby er ooit uit moet?
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja ze slaapt! Uit zichzelf toch in slaap gevallen. Normaal was het tussen 11 en 14 brullen en alleen mama goed jeej. Ik heb ook mijn ritueel. Wakker is luier verschonen, flesje, boertje laten en knuffelen, daarna evt. heel ff in de box en bij gapen naar bed. Dat doe ik al sinds een week nu.
Ik heb geen keuze mbt slapen in de wandelwagen. Moet mijn oudste naar school brengen en dan slaapt ze gewoon standaard als we weg gaan. Ik laat haar dan wel liggen.
Ik heb geen keuze mbt slapen in de wandelwagen. Moet mijn oudste naar school brengen en dan slaapt ze gewoon standaard als we weg gaan. Ik laat haar dan wel liggen.
Jelin- Kletskop
Hoihoi,
Ik heb een hectische dag vandaag. Morgen 'moet' ik naar huis. Dat is nog even een heel geregel want ik heb geen man die me even kan rijden. Naar huis gaan is dubbel, eindelijk weer bij mij man zijn, maar ook minder makkelijk naar L. kunnen.
Heb ook allemaal gesprekken gehad vandaag én mijn kleine man gaat ook nog eens wel erg hard! Hij ligt sinds vanmorgen niet meer in de couveuse maar in een wiegje! En daarnaast is zijn voeding opgehoogd naar 40 cc. Drinken doet hij nog heel slecht, aan de borst gisteren voor 't eerst 5 cc en uit een cupje weigert hij gewoonweg. Maarvandaag kreeg hij dus voor 't eerst een fles (van zijn trotse vader!!), omdat het met het cupje niet gaat lukken en hij heeft gewoon in 15 minuten (hij mocht er een half uur over doen) het hele flesje leeggeklokt!! De verpleegkundige was zo verbaasd dat ze het aan al haar collega's ging vertellen!
Nou ja alles bij elkaar ben ik vrij emotioneel, ben ook moe en heb last van mijn buik, misschien wel blaasontsteking.
Ga nu nog maar even een beetje uitrusten, morgen word een zware dag denk ik. En de komende dagen worden sowieso zwaar omdat ik naar mijn kleine man toe wil maar nog superslap ben.
Ik heb een hectische dag vandaag. Morgen 'moet' ik naar huis. Dat is nog even een heel geregel want ik heb geen man die me even kan rijden. Naar huis gaan is dubbel, eindelijk weer bij mij man zijn, maar ook minder makkelijk naar L. kunnen.
Heb ook allemaal gesprekken gehad vandaag én mijn kleine man gaat ook nog eens wel erg hard! Hij ligt sinds vanmorgen niet meer in de couveuse maar in een wiegje! En daarnaast is zijn voeding opgehoogd naar 40 cc. Drinken doet hij nog heel slecht, aan de borst gisteren voor 't eerst 5 cc en uit een cupje weigert hij gewoonweg. Maarvandaag kreeg hij dus voor 't eerst een fles (van zijn trotse vader!!), omdat het met het cupje niet gaat lukken en hij heeft gewoon in 15 minuten (hij mocht er een half uur over doen) het hele flesje leeggeklokt!! De verpleegkundige was zo verbaasd dat ze het aan al haar collega's ging vertellen!
Nou ja alles bij elkaar ben ik vrij emotioneel, ben ook moe en heb last van mijn buik, misschien wel blaasontsteking.
Ga nu nog maar even een beetje uitrusten, morgen word een zware dag denk ik. En de komende dagen worden sowieso zwaar omdat ik naar mijn kleine man toe wil maar nog superslap ben.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Woehoe Pompoen, stap 1, in een normaal bedje!! Wat goed
En wat knap dat hij al zijn flesje gedronken heeft bij papa!
Hangt hij nog aan de monitor?
Sterkte de komende dagen
En wat knap dat hij al zijn flesje gedronken heeft bij papa!
Hangt hij nog aan de monitor?
Sterkte de komende dagen
Lejow- Lady Post-a-lot
Wat goed Pompoen!
Maar lijkt mij inderdaad wel moeilijk en erg dubbel om morgen naar huis te gaan zonder kleine L. Hopen dat hij snel mee kan.
Ik ben weer helemaal goedgekeurd bij de vp. Die prik viel nog wel mee gelukkig. En ze kon goed voelen hoe ons zoontje ligt en dat klopt precies met wat ik al zei. Met zijn hoofdje omlaag, beetje naar de linkerkant, de billen rechts tegen mijn ribben aan en dan de beentjes weer de linkerkant op. Zijn dus inderdaad zijn billetjes die ik iedere keer voel.
Maar lijkt mij inderdaad wel moeilijk en erg dubbel om morgen naar huis te gaan zonder kleine L. Hopen dat hij snel mee kan.
Ik ben weer helemaal goedgekeurd bij de vp. Die prik viel nog wel mee gelukkig. En ze kon goed voelen hoe ons zoontje ligt en dat klopt precies met wat ik al zei. Met zijn hoofdje omlaag, beetje naar de linkerkant, de billen rechts tegen mijn ribben aan en dan de beentjes weer de linkerkant op. Zijn dus inderdaad zijn billetjes die ik iedere keer voel.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Shisha, over de rhesusfactorprik (is vast geen bestaand woord zo maar je snapt wat ik bedoel haha):
Ik had 'm ook, 2 weken geleden.
Kreeg 'm in m'n bil en voelde er NIKS van! Ja oke, ff het prikje heel kort natuurlijk, maar das meteen weer over. Was juist bang voor het inspuiten, maar voelde helemaal niks! En dan ging ie bij mij nog 'mis' ook, want hij werd door een stagiaire gezet en ze wilde 'm vlug zetten, maar m'n huid was wat stug (en bedankt ) en daardoor hoorde ik al dat het niet helemaal goed ging. Was echt verbaasd toen het klaar was dus, was zo gepiept!
Ik had dus een hightea gekregen met al m'n (vrouwelijke) familieleden en vriendinnen, echt superleuk!
Ze hadden ook een paar activiteiten:
*er ging een boekje rond waarin iedereen moest opschrijven wat ze dachten dat het geslacht was, de geboortedatum en de naam
*iedereen had een babyfoto van zichzelf meegenomen en ik moest dus raden wie wie was
*ik werd uiteraard hartstikke verwend met allemaal cadeautjes
*ik moest geblinddoekt een babypop (met 6 lagen kleren!) verschonen
Ik had 'm ook, 2 weken geleden.
Kreeg 'm in m'n bil en voelde er NIKS van! Ja oke, ff het prikje heel kort natuurlijk, maar das meteen weer over. Was juist bang voor het inspuiten, maar voelde helemaal niks! En dan ging ie bij mij nog 'mis' ook, want hij werd door een stagiaire gezet en ze wilde 'm vlug zetten, maar m'n huid was wat stug (en bedankt ) en daardoor hoorde ik al dat het niet helemaal goed ging. Was echt verbaasd toen het klaar was dus, was zo gepiept!
Ik had dus een hightea gekregen met al m'n (vrouwelijke) familieleden en vriendinnen, echt superleuk!
Ze hadden ook een paar activiteiten:
*er ging een boekje rond waarin iedereen moest opschrijven wat ze dachten dat het geslacht was, de geboortedatum en de naam
*iedereen had een babyfoto van zichzelf meegenomen en ik moest dus raden wie wie was
*ik werd uiteraard hartstikke verwend met allemaal cadeautjes
*ik moest geblinddoekt een babypop (met 6 lagen kleren!) verschonen
MissBitchy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 164
Punten : 210
Registratiedatum : 01-09-12
Hier even een teken van leven van mijn kant, helaas nog met baby in de buik.
Heb de laatste dagen weinig zin gehad te reageren. Ik heb zaterdag door de harde wind de auto deur tegen mijn hoofd gehad en heb er nu nog hoofdpijn van. Dit in combi met een baby die blijft zitten waar hij zit en een ondeugende peuter maken dat ik niet al te vrolijk ben.
Donderdag gaat de vk me strippen hopen dat dat effect gaat hebben, maar ze zei dat het vaak na 2a 3 keer pas effect heeft. En aangezien het paasweekend er tussen zit schiet dat niet echt op natuurlijk. Nou ja we zullen zien.
Ik heb alles meegelezen maar weet niet alles meer zo goed.
@Pompoen: dubbel dat je naar huis mag lijkt me, fijn dat het met jou goed genoeg gaat om naar huis te mogen maar lijkt me heel moeilijk dat je L achter moet laten. Wel super dat hij al in een wiegje ligt en zelfs al bij je gedronken heeft. Het mag dan niet veel zijn, maar hij weer igg hoe het moet en als hij sterker is gaat hij vast meer drinken.
@caroow: hoe gaat het met R? zijn jullie inmiddels lekker thuis met zn drie-en?
@Slaatje en Jelin: fijn om te lezen dat bij jullie alles zo lekker loopt.
@Smaragdje: geniet maar lekker van je mannetje, zag mooie foto's op fb, het is een mooi kereltje zeg!
@mom of 3: jammer dat de borstvoeding gestopt is, maar zo te lezen doet ze het prima op de fles.
@Shisha: fijn dat de prik mee viel, en wat een leuke suprise die babyshower.
@Missbitchy: jouw babyshower klinkt ook erg leuk zeg.
@Sanne: ben je het al zat, of gewoon heel nieuwsgierig naar de kleine? Wat betreft afspreken, ik zou dat gewoon nog doen hoor. Ik plan ook gewoon van alles en zeg erbij onder voorbehoud van hoe ik me voel, dat begrijpt iedereen best.
@all: vriendin van me wordt morgen ingeleid, dus dat wordt een spannende dag! We hebben afgesproken dat zij woensdag bevalt en ik dan donderdag
Heb de laatste dagen weinig zin gehad te reageren. Ik heb zaterdag door de harde wind de auto deur tegen mijn hoofd gehad en heb er nu nog hoofdpijn van. Dit in combi met een baby die blijft zitten waar hij zit en een ondeugende peuter maken dat ik niet al te vrolijk ben.
Donderdag gaat de vk me strippen hopen dat dat effect gaat hebben, maar ze zei dat het vaak na 2a 3 keer pas effect heeft. En aangezien het paasweekend er tussen zit schiet dat niet echt op natuurlijk. Nou ja we zullen zien.
Ik heb alles meegelezen maar weet niet alles meer zo goed.
@Pompoen: dubbel dat je naar huis mag lijkt me, fijn dat het met jou goed genoeg gaat om naar huis te mogen maar lijkt me heel moeilijk dat je L achter moet laten. Wel super dat hij al in een wiegje ligt en zelfs al bij je gedronken heeft. Het mag dan niet veel zijn, maar hij weer igg hoe het moet en als hij sterker is gaat hij vast meer drinken.
@caroow: hoe gaat het met R? zijn jullie inmiddels lekker thuis met zn drie-en?
@Slaatje en Jelin: fijn om te lezen dat bij jullie alles zo lekker loopt.
@Smaragdje: geniet maar lekker van je mannetje, zag mooie foto's op fb, het is een mooi kereltje zeg!
@mom of 3: jammer dat de borstvoeding gestopt is, maar zo te lezen doet ze het prima op de fles.
@Shisha: fijn dat de prik mee viel, en wat een leuke suprise die babyshower.
@Missbitchy: jouw babyshower klinkt ook erg leuk zeg.
@Sanne: ben je het al zat, of gewoon heel nieuwsgierig naar de kleine? Wat betreft afspreken, ik zou dat gewoon nog doen hoor. Ik plan ook gewoon van alles en zeg erbij onder voorbehoud van hoe ik me voel, dat begrijpt iedereen best.
@all: vriendin van me wordt morgen ingeleid, dus dat wordt een spannende dag! We hebben afgesproken dat zij woensdag bevalt en ik dan donderdag
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Hej waar zijn alle bladzijdes gebleven? Er zijn er nu nog
maar 8?!
Mezzforte:
fijn dat je “alleen maar” hoeft te verhuizen en niet ook nog eens moet klussen.
Idd wel lekker om alles even goed uit te
zoeken en niets onnodigs mee te verhuizen. Toen wij onze hobby kamer gingen
leegruimen ( dat is nu de babykamer) hebben wij meteen ook alles uitgezocht,
ook de zolder. Is toch wel lekker. Ik zei al tegen mijn man, dit moeten we er
eens in de 2 jaar inhouden anders groei je echt je huis uit. Ga je fotos showen
van je nieuwe huis? Ben benieuwd! Ik kan me goed voorstellen dat je nu wel
ongeduldig wordt naar je kindje. Rond de 38 weken had ik het helemaal gehad en
wilde ik echt dat ze gewoon NU kwam. Nog
even geduld helaas, maar je geduld wordt dubbel en dwars beloond hoor!
Mom
of 3
( tja het is niet meer 2 he) wat gaat de tijd hard he al weer een week oud! Ons
meisje is vandaag al weer 10 dagen! Onvoorstelbaar. Het lijkt ook net of ze er
altijd al geweest is. Het voelt zo vertrouwd en goed.
Wat vervelend om te lezen dat het zo pijnlijk was de
borstvoeding. Ik geef je groot gelijk dat je gestopt bent, het moet wel te doen
zijn voor beide. Tis jammer als je het graag wilt maar flesvoeding is ook
gewoon prima. E. krijgt ook flesvoeding omdat het niet anders kan ( ivm
medicatie) dat vond ik in het begin wel heel jammer maar fles voeding is ook
wel makkelijk. We weten nu precies hoeveel ze binnen krijgt dus daar hoeven we
ons geen zorgen over te maken. En omdat ik nog niet zo mobiel ben kan mijn man
het ook overnemen.
Fijn dat je nog 2 dagen extra hulp krijgt. Wij hadden ook
2 extra ochtendjes er bij gekregen. Echt heel fijn. We hadden ook zo’n fijne kraamhulp,
gister was ze voor het laatst. Het was echt wennen vanmorgen om niet gewekt te
worden door haar.
Jelin
inmiddels zit ik al weer op mijn streef gewicht, 70. Niet te geloven! Ik hoop
alleen dat ik niet te veel meer afval anders wordt ik weer zo dun. Een beetje
reserve kan geen kwaad J
Jouw dochter is ook al weer 3 weekjes oud!!
Caroow,
vervelend joh al die ziekenhuis bezoeken en dat zo kort na je keizersnee. Ik
hoop dat je kleine mannetje niet meer
onder de lamp hoeft en lekker mee naar huis kan.
Wel goed voor jezelf zorgen hoor! Jij moet ook nog
herstellen! Die caloriedrankjes is dan wel een goed idee. Heb ze tijdens de
eerste helft van mijn zwangerschap ook dagelijks gebruikt. ( toen ik zo moest
overgeven)
Sanne wat vervelend die krampen! Hopelijk helpen de
medicijnen. Haha ik ken dat, die kleine van ons had het ook nog veel te lekker
in mijn buik! Ik dacht ook al: die komt er nooit meer uit. Zeker met de kou
niet.
Ik heb gewoon nog afspraken gemaakt de laatste 2 weken.
Ik zei er wel steeds bij: onder voorbehoud dat ik niet ga bevallen. Een uur
voordat de weeën begonnen zat ik nog bij iemand op de koffie ( of eigenlijk
thee hihi)
Joyce, was
de kleine goed gegroeid? Ik hoop van wel! Ja joh heb je zo’n grote buik? Ik had
de laatste 2 weken ook echt het idee dat ik zou ontploffen.
Smaragdje, echt super zo’n snelle bevalling, wauw! Nogmaals
gefeliciteerd met je kleine mannetje. Hoe heet hij, of wil je dat liever voor
je houden?
Pompoen, wat
een leuke naam heeft jullie zoontje gekregen! En wat fijn dat het beter met je
gaat. Haha je kreeg zeker de volle laag. Wij hadden het laatst ook met de
kleine meid, net de poepluier verschoond en net op het moment dat ik de oude
weg haal en de nieuwe wil neerleggen, ja hoor.. weer een lading. En daarna nog
plassen dus het was een aardig zooitje, kon er ook wel om lachen al moet ze dat
niet te vaak doen want zo blijven we wassen J Wat
goed dat L. aan de borst gedronken heeft! Ik snap dat je trots bent op je mannetje.
Hoe is het met jou man?
De rest lees reageer ik later op. Ben best wel moe, ga zo
lekker slapen. De kleine meid slaapt nu ook.
Het gaat hier allemaal zijn gangetje, vandaag de eerste
dag zonder kraamhulp gehad en dat ging allemaal heel goed. We zijn een echt
team zo met zijn 3e.. Mijn man is nog lekker 2 weken bij ons en
tegen die tijd zal ik vast wel weer op de been zijn.
Helaas is mijn wond wat ontstoken dus moet ik in de soda.
Donderdag even langs de verloskundige om nog even te checken hoe het voorstaat.
Ik heb nog niet durven kijken hoe het er uit ziet.
maar 8?!
Mezzforte:
fijn dat je “alleen maar” hoeft te verhuizen en niet ook nog eens moet klussen.
Idd wel lekker om alles even goed uit te
zoeken en niets onnodigs mee te verhuizen. Toen wij onze hobby kamer gingen
leegruimen ( dat is nu de babykamer) hebben wij meteen ook alles uitgezocht,
ook de zolder. Is toch wel lekker. Ik zei al tegen mijn man, dit moeten we er
eens in de 2 jaar inhouden anders groei je echt je huis uit. Ga je fotos showen
van je nieuwe huis? Ben benieuwd! Ik kan me goed voorstellen dat je nu wel
ongeduldig wordt naar je kindje. Rond de 38 weken had ik het helemaal gehad en
wilde ik echt dat ze gewoon NU kwam. Nog
even geduld helaas, maar je geduld wordt dubbel en dwars beloond hoor!
Mom
of 3
( tja het is niet meer 2 he) wat gaat de tijd hard he al weer een week oud! Ons
meisje is vandaag al weer 10 dagen! Onvoorstelbaar. Het lijkt ook net of ze er
altijd al geweest is. Het voelt zo vertrouwd en goed.
Wat vervelend om te lezen dat het zo pijnlijk was de
borstvoeding. Ik geef je groot gelijk dat je gestopt bent, het moet wel te doen
zijn voor beide. Tis jammer als je het graag wilt maar flesvoeding is ook
gewoon prima. E. krijgt ook flesvoeding omdat het niet anders kan ( ivm
medicatie) dat vond ik in het begin wel heel jammer maar fles voeding is ook
wel makkelijk. We weten nu precies hoeveel ze binnen krijgt dus daar hoeven we
ons geen zorgen over te maken. En omdat ik nog niet zo mobiel ben kan mijn man
het ook overnemen.
Fijn dat je nog 2 dagen extra hulp krijgt. Wij hadden ook
2 extra ochtendjes er bij gekregen. Echt heel fijn. We hadden ook zo’n fijne kraamhulp,
gister was ze voor het laatst. Het was echt wennen vanmorgen om niet gewekt te
worden door haar.
Jelin
inmiddels zit ik al weer op mijn streef gewicht, 70. Niet te geloven! Ik hoop
alleen dat ik niet te veel meer afval anders wordt ik weer zo dun. Een beetje
reserve kan geen kwaad J
Jouw dochter is ook al weer 3 weekjes oud!!
Caroow,
vervelend joh al die ziekenhuis bezoeken en dat zo kort na je keizersnee. Ik
hoop dat je kleine mannetje niet meer
onder de lamp hoeft en lekker mee naar huis kan.
Wel goed voor jezelf zorgen hoor! Jij moet ook nog
herstellen! Die caloriedrankjes is dan wel een goed idee. Heb ze tijdens de
eerste helft van mijn zwangerschap ook dagelijks gebruikt. ( toen ik zo moest
overgeven)
Sanne wat vervelend die krampen! Hopelijk helpen de
medicijnen. Haha ik ken dat, die kleine van ons had het ook nog veel te lekker
in mijn buik! Ik dacht ook al: die komt er nooit meer uit. Zeker met de kou
niet.
Ik heb gewoon nog afspraken gemaakt de laatste 2 weken.
Ik zei er wel steeds bij: onder voorbehoud dat ik niet ga bevallen. Een uur
voordat de weeën begonnen zat ik nog bij iemand op de koffie ( of eigenlijk
thee hihi)
Joyce, was
de kleine goed gegroeid? Ik hoop van wel! Ja joh heb je zo’n grote buik? Ik had
de laatste 2 weken ook echt het idee dat ik zou ontploffen.
Smaragdje, echt super zo’n snelle bevalling, wauw! Nogmaals
gefeliciteerd met je kleine mannetje. Hoe heet hij, of wil je dat liever voor
je houden?
Pompoen, wat
een leuke naam heeft jullie zoontje gekregen! En wat fijn dat het beter met je
gaat. Haha je kreeg zeker de volle laag. Wij hadden het laatst ook met de
kleine meid, net de poepluier verschoond en net op het moment dat ik de oude
weg haal en de nieuwe wil neerleggen, ja hoor.. weer een lading. En daarna nog
plassen dus het was een aardig zooitje, kon er ook wel om lachen al moet ze dat
niet te vaak doen want zo blijven we wassen J Wat
goed dat L. aan de borst gedronken heeft! Ik snap dat je trots bent op je mannetje.
Hoe is het met jou man?
De rest lees reageer ik later op. Ben best wel moe, ga zo
lekker slapen. De kleine meid slaapt nu ook.
Het gaat hier allemaal zijn gangetje, vandaag de eerste
dag zonder kraamhulp gehad en dat ging allemaal heel goed. We zijn een echt
team zo met zijn 3e.. Mijn man is nog lekker 2 weken bij ons en
tegen die tijd zal ik vast wel weer op de been zijn.
Helaas is mijn wond wat ontstoken dus moet ik in de soda.
Donderdag even langs de verloskundige om nog even te checken hoe het voorstaat.
Ik heb nog niet durven kijken hoe het er uit ziet.
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Vancity girl, toen ik 40 weken was leefde ik echt toe naar de dag dat de vk me zou strippen. Ik was er van overtuigd dat ik niet spontaan zou bevallen. En ik ben toch echt bevallen met 40+1.. Misschien geeft het je hoop
Pompoen, succes met al het heen en weer gereis, hopelijk gaat het een beetje soepel.
Wij zijn heerlijk thuis, morgen voor de laatste dag kraamzorg. R.avi doet het echt heel goed, echt een superbaby. Hij zit al 20 gram boven zijn geboortegewicht. Hij reageert als hij wakker is op iedereen en maakt geluidjes als je tegen hem praat. Hij "zoekt" echt als hij honger heeft, met gefronsde wenkbrauwtjes, ogen wagenwijd open en een smakkend mondje. Echt een super schatje is het. Ik ben zo verliefd.
Sorry ik ben wel zo vergeetachtig als wat, dus ik weet echt niet meer wat wie heeft geschreven.
Hier nog een foto van de geboorte, het moment dat ik R.avi op mijn borst kreeg..
Alles behalve charmant, maar zo gelukkig (En ik was van de wereld! Heb een paar keer gezegd dat ze mijn been mochten afzagen omdat ik zo gelukkig was )
Pompoen, succes met al het heen en weer gereis, hopelijk gaat het een beetje soepel.
Wij zijn heerlijk thuis, morgen voor de laatste dag kraamzorg. R.avi doet het echt heel goed, echt een superbaby. Hij zit al 20 gram boven zijn geboortegewicht. Hij reageert als hij wakker is op iedereen en maakt geluidjes als je tegen hem praat. Hij "zoekt" echt als hij honger heeft, met gefronsde wenkbrauwtjes, ogen wagenwijd open en een smakkend mondje. Echt een super schatje is het. Ik ben zo verliefd.
Sorry ik ben wel zo vergeetachtig als wat, dus ik weet echt niet meer wat wie heeft geschreven.
Hier nog een foto van de geboorte, het moment dat ik R.avi op mijn borst kreeg..
Alles behalve charmant, maar zo gelukkig (En ik was van de wereld! Heb een paar keer gezegd dat ze mijn been mochten afzagen omdat ik zo gelukkig was )
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Mom, jammer dat de bv niet gelukt is maar gelukkig dat het met de fles wel goed gaat. Fijn dat je extra kraamzorg krijgt.
Jelin, vervelend allemaal, gelukkig ging het vandaag iets beter:)
Caroow, klinkt wel heftig allemaal. Doe maar lekker rustig aan
Sanne, mooi dat je weer goedgekeurd bent (weggooien schiet ook nog niet op hoor )
Joyce, hoe ging de echo?
Smaragdje, heerlijk genieten van je mannetje
Pompoen, fijn dat L. wat heeft gedronken.
Shisha, ach gevalletje zwangerschapdementie?? Fijn dat je man vandaag wel mee kon gaan dan, en dat je goedgekeurd bent.
Mysterious, fijn dat je man nog lekker 2 weken bij je is
Heb het idee dat m'n voeten beetje opgezwollen zijn ook al vind ik ze er niet dik uitzien, maar mijn schoenen lijken ineens wat strakker te zitten
Jelin, vervelend allemaal, gelukkig ging het vandaag iets beter:)
Caroow, klinkt wel heftig allemaal. Doe maar lekker rustig aan
Sanne, mooi dat je weer goedgekeurd bent (weggooien schiet ook nog niet op hoor )
Joyce, hoe ging de echo?
Smaragdje, heerlijk genieten van je mannetje
Pompoen, fijn dat L. wat heeft gedronken.
Shisha, ach gevalletje zwangerschapdementie?? Fijn dat je man vandaag wel mee kon gaan dan, en dat je goedgekeurd bent.
Mysterious, fijn dat je man nog lekker 2 weken bij je is
Heb het idee dat m'n voeten beetje opgezwollen zijn ook al vind ik ze er niet dik uitzien, maar mijn schoenen lijken ineens wat strakker te zitten
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Echo viel tegen...de kleine is flink afgebogen met groeien. Zit nu op 4 weken achterstand....ik moet er van uit gaan dat de kleine opgenomen gaat worden na de bevalling. De gyn. Hoopt dat de baby de 2500 gram gaat halen. Volgende week weer terug komen en dan inleiding plannen.
Ik ben beetje beduusd van dit nieuws....
Ik ben beetje beduusd van dit nieuws....
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
He Joyce, wat balen
Maar anderzijds, wel goed dat ze het nu goed in de gaten houden! Bij K is dit toen toch best misgelopen?
Maar anderzijds, wel goed dat ze het nu goed in de gaten houden! Bij K is dit toen toch best misgelopen?
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:He Joyce, wat balen
Jaa...ik was wel beetje van 'huh'. Ik realiseer mij dat gewicht niets zegt, dat komen ze toch wel weer aan! Ik hoop alleen zo dat hij een goede start heeft. Dat hij opgenomen wordt vind ik niet eens heel erg daar letten ze tenminste wel goed op hem....ik ga wel met vetrouwen straks de bevalling in maar het kwam gewoon rauw op mijn dak!
K was veel afgevallen, at niet etc. Toen hebben ze mij thuis eigenlijk laten aan klooien en is hij met 3 maanden opgenomen geweest. Vanaf toen is het allemaal goed gekomen.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Pagina 5 van 43 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24 ... 43
Soortgelijke onderwerpen
» Voorjaar trends 2013
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» *Voorjaar 2013 mama's*