*Voorjaar 2013 mama's*
+34
Balloon
Shopaholic
Ellebel
Printje
studiebol
Flower_L
Paper Crown
lente
Dikkie Dik
Linda
sanne-84
Mom-Of-3
Jelin
Caroow
L!ND@
Pompoen
Filoria
red rose
Parel
Happydobby
peach
blondje1313
Exogenesis
Snoes
MissBitchy
slaatje
Jade
joyce0606
VeryCherry
Mysterious
Shisha
Vancity_girl
mezzoforte
Dora
38 plaatsers
Pagina 2 van 43
Pagina 2 van 43 • 1, 2, 3 ... 22 ... 43
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Pompoen schreef:Wauw, ben van kwart voor acht tot tien uur bij hem geweest. Heerlijk was het! Heb alleen wel heel erg buikpijn. Kunnen naweeën zijn, maar mijn bloeddruk was ook weer te hoog en daar heb ik ook al eerder buikpijn ban gehad. Helaas dus weer aan de pillen! En word straks nog een keer gemeten. Op hoop van zegen!
Wat fijn dat jij weer lekker bij hem was. Wel balen van die bloeddruk. Ik hoop dat die tegenvallers nou eens snel stoppen.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Ik had zoveel last van stuwing, ik liep helemaal leeg. Na de voeding net gekolft en gewoon beide flesjes vol! Echt veel te veel melk dus, kleine drollie krijgt bij het aanhappen steeds zo'n straal dat hij gelijk loslaat om niet te verslikken. Vandaar de kapotte tepels, hij blijft aanhappen en dan loopt er allemaal voeding weg, maar dan gaat hij verder met drinken en ik blijf maar aanmaken. Hij heeft ook zo'n zuigbehoefte, hij zuigt op alles wat bij zijn mond komt. Nu is hij weer zo hard aan het huilen en mijn vriend aan het opzuigen.. Zielig!
O mijn vriend doet het muziekdoosje aan en hij ligt nu met z'n grote ogen heel gelukkig naar mijn vriend te kijken. We zijn zo gelukkig.
O mijn vriend doet het muziekdoosje aan en hij ligt nu met z'n grote ogen heel gelukkig naar mijn vriend te kijken. We zijn zo gelukkig.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
@ Caroow, werkt het niet om de ergste druk eerst weg te halen, voordat jij hem aanlegd? Misschien heb jij dat al geprobeerd hoor, maar hier heeft dat wel eens geholpen
Smaragdje- Ratel
Ja dat zou kunnen. Als ik morgenochtend weer zulke volle borsten heb dan kolf ik eerst een beetje voor de voeding.
Morgen gaan we naar huis!!!
Morgen gaan we naar huis!!!
Caroow- Lady Post-a-lot
Pompoen: Wat fijn dat je een poosje bij je zoontje bent geweest! Hoe gaat het nu met kolven? En balen dat je toch weer aan de pillen moet.
Caroow: Wat fijn dat jullie morgen naar huis mogen!
Vancity: Balen van zo'n baaldag! Heb je leuke schoenen gekocht?
Caroow: Wat fijn dat jullie morgen naar huis mogen!
Vancity: Balen van zo'n baaldag! Heb je leuke schoenen gekocht?
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
In mijn droom vannacht was ik toch echt bevallen...wat valt de werkelijkheid dan tegen
Smaragdje- Ratel
Nou dat was weer een lekker nachtje. Buikpijn in mijn bovenbuik werd steeds erger en mijn bloeddruk was weer hartstikke hoog. Arts aan mijn bed en de pijn kwam echt van mijn lever. Vannacht dus nog weer extra pillen erbij gekregen die wat sneller werkten, na een uurtje zakte de pijn en mijn bloeddruk dan wel, maar om 4 uur had ik weer verschrikkelijke buikpijn en weer een hoge bloeddruk, dus toen weer die pillen gekregen en na een uurtje begon dat te werken. Toen nog maar even geprobeerd te kolven en boterhammetjes gegeten en daarna nog twee uurtjes geslapen. En ondertussen heb ik ook nog last VDB naweeën, dus dat is ook een lekkere combi...
Het kolven gaat hier maar matig, maar ze vinden dat niet raar omdat ik zo ziek ben geweest en met die pijn bij hoge bloeddruk gaat dat ook niet lekker natuurlijk. Maar ik heb er weer wat druppels uit weten te persen vanmorgen. Straks ga ik weer naar mijn mannete toe om hem te knuffelen en aan te leggen. De lactatiekundige kijkt dan ook mee, dat is fijn! Dat maakt me ook minder onzeker. Dat kleine jochie aanleggen vergt toch wel wat handigheid en ook een beetje andere techniek dan normaal. Bovendien is hij nog heel klein en nog niet zo er aan toe om te drinken zelf.
Oh ik ben zo verliefd jongens, hij is zo mooi ons knulletje!!
Het kolven gaat hier maar matig, maar ze vinden dat niet raar omdat ik zo ziek ben geweest en met die pijn bij hoge bloeddruk gaat dat ook niet lekker natuurlijk. Maar ik heb er weer wat druppels uit weten te persen vanmorgen. Straks ga ik weer naar mijn mannete toe om hem te knuffelen en aan te leggen. De lactatiekundige kijkt dan ook mee, dat is fijn! Dat maakt me ook minder onzeker. Dat kleine jochie aanleggen vergt toch wel wat handigheid en ook een beetje andere techniek dan normaal. Bovendien is hij nog heel klein en nog niet zo er aan toe om te drinken zelf.
Oh ik ben zo verliefd jongens, hij is zo mooi ons knulletje!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen,
@ Caroow.. Vandaag naar huis !! En volgens mij was jouw zoon ook een sterrenkijker zoals mijn eerste. Zij zat ook vast. Hie is het vannacht gegaan?
@ Mysterious.. Overdag lekker bijslapen. Jouw dochter lijkt dag en nacht om te draaien. Komt wel goed. A. Heeft dat ook gedaan en slaapt nu als een roosje 's nachts.
@ vg.. hoe gaat het vandaag? En een baaldag is niet erg..
@ pompoen.. balen dat je weer aan de medicijnen bent. Ik hoop echt dat je snel weer een goede tijd tegemoet gaat. Fijn dat je zo lang bij je zoon kon zijn. En hopelijk komt de bv snel op gang!
@ Smaragdje.. balen dat het een droom was. Hopelijk begint de bevalling snel..
Het slapen van A. Is gisteren goed gegaan .. Het lijkt toch te helpen het strakke ritme. Ook doet ze nu langer over de fles. Heb de kleinste maat erop gezet. En ze blijft nu braaf onder de dekens liggen! Ik ben super trots op mijn meisje..
@ Caroow.. Vandaag naar huis !! En volgens mij was jouw zoon ook een sterrenkijker zoals mijn eerste. Zij zat ook vast. Hie is het vannacht gegaan?
@ Mysterious.. Overdag lekker bijslapen. Jouw dochter lijkt dag en nacht om te draaien. Komt wel goed. A. Heeft dat ook gedaan en slaapt nu als een roosje 's nachts.
@ vg.. hoe gaat het vandaag? En een baaldag is niet erg..
@ pompoen.. balen dat je weer aan de medicijnen bent. Ik hoop echt dat je snel weer een goede tijd tegemoet gaat. Fijn dat je zo lang bij je zoon kon zijn. En hopelijk komt de bv snel op gang!
@ Smaragdje.. balen dat het een droom was. Hopelijk begint de bevalling snel..
Het slapen van A. Is gisteren goed gegaan .. Het lijkt toch te helpen het strakke ritme. Ook doet ze nu langer over de fles. Heb de kleinste maat erop gezet. En ze blijft nu braaf onder de dekens liggen! Ik ben super trots op mijn meisje..
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Haha nu er hier moeders en moeders in spe zijn, kan ik niet overal mee mee schrijven! Ik weet nog niks van borstvoeding en slapeloze nachten:)
Caroow, fijn dat je naar huis mag! Best snel na een ks niet?
Pompoen, balen van je bloeddruk.. Dat je het maar snel onder controle mag krijgen! Hoe is het met je man? Trekt die het een beetje?
Smaragdje, helaas dromen zijn bedrog.. Maar hopenlijk is dit iets voorspellends
Hier weinig te melden. Gisteren naar de stad geweest, heb nog 1 overgooier gekocht. Dalik wat dweilen en (wederom) de ramen en een vriendin komt nog even langs.
De hond is wel erg onrustig, piept wat meer terwijl hij gewoon langs me op de bank ligt (misschien een voorteken dat hij wel íets aanvoelt?!)
Caroow, fijn dat je naar huis mag! Best snel na een ks niet?
Pompoen, balen van je bloeddruk.. Dat je het maar snel onder controle mag krijgen! Hoe is het met je man? Trekt die het een beetje?
Smaragdje, helaas dromen zijn bedrog.. Maar hopenlijk is dit iets voorspellends
Hier weinig te melden. Gisteren naar de stad geweest, heb nog 1 overgooier gekocht. Dalik wat dweilen en (wederom) de ramen en een vriendin komt nog even langs.
De hond is wel erg onrustig, piept wat meer terwijl hij gewoon langs me op de bank ligt (misschien een voorteken dat hij wel íets aanvoelt?!)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Smaragdje: Ik ben vanacht ook bevallen! het was zo raar (ik kan ook bijna alles herinneren altijd van mijn dromen). ik lag op bed in het ziekenhuis en lagen allemaal natte vlekken van de kleine beetje vruchtwater die ik verloor en de artsen zeiden maar 'nee, maakt niets uit!' en lieten mij dus liggen op dat bed. er stonden 3 artsen naar een monitor te kijken hoe mijn weeën waren (de monitor zag er heel raar uit, anders dan anders). ze vonden dat de weeën maar niets waren, terwijl ik ze aardig moest wegzuchten en ze bleven maar kijken naar dat scherm en niet naar mij.
er stonden ook nog 2 verpleegkundige bij mijn bed en eentje zat met een soort van echo apparaat te kijken en toen zei ze ineens "ik zie bloed daar en daar' en toen was er ineens onweise paniek:shock:
toen werd ik wakker! met het idee dat ik toch echt weeën heb gevoeld haha zo realistisch dat sommige dromen zijn
er stonden ook nog 2 verpleegkundige bij mijn bed en eentje zat met een soort van echo apparaat te kijken en toen zei ze ineens "ik zie bloed daar en daar' en toen was er ineens onweise paniek:shock:
toen werd ik wakker! met het idee dat ik toch echt weeën heb gevoeld haha zo realistisch dat sommige dromen zijn
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
@ Joyce, haha, wat toevallig. Ik wist ook zeker dat ik weeën had toen ik net wakker werd hoor. Nog niet helemaal goed wakker denk ik nu ;-)
Smaragdje- Ratel
Pff hoogzwanger en mn mobiel schijt er mee uit:s
Heb nu een hele oude gevonden van mn man, en de buren zouden kijken of ze er nog 1 hadden, maar dat wordt dalik toch ff naar het dorp kijken voor een ander:s
Heb nu een hele oude gevonden van mn man, en de buren zouden kijken of ze er nog 1 hadden, maar dat wordt dalik toch ff naar het dorp kijken voor een ander:s
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
jeeetje wat een geklets hier! Echt ontzettend leuk om alle kersverse mama verhalen te lezen.
Caroow: wat ontzettend fijn dat jullie vandaag lekker naar huis mogen. Thuis kun je denk ik beter je gevoel volgen en zal alles wel wat rustiger worden. Wel fijn dat je borstvoeding in overvloed hebt.
POmpoen: wat heerlijk dat je lekker bij jullie zoon bent geweest! Lukt het je man een beetje om te komen? Balen dat je bloeddruk nog niet doet wat het moet doen! Ik hoop dat jullie snel alle narigheid achter jullie kunnen laten en dat het genieten echt mag beginnen voor jullie.
Jelin: wat een mooie meiden heb je! (heb de foto's v/d week stiekem wel gezien ). Fijn dat jullie meisje vanacht goed heeft geslapen.
Smaragdje en Joyce: fijn die dromen, maar helaas voor jullie! niet te snel bevallen hoor! Ik vind het wel heeeeeel snel gaan, mijn bevalling komt dan ook ineens dichterbij.
Sanne: hoe gaat het nu met je? Is de kleine goed gegroeid? Of hebben ze dat niet meer gecheckt? Veel succes met het poetsen en met je vriendin vandaag.
Slaatje: fijn dat jullie zo ontzettend genieten van jullie mannetje! Het is een leuk kereltje om te zien zeg! Gaat het lichamelijk al wat beter?
Mysterious: kun je overdag niet een beetje bijslapen? Dan krijg je in ieder geval je rust een beetje. Fijn dat E. het allemaal zo goed doet!
Sorry als ik iemand vergeten ben .
Hier gaat alles goed, al krijg ik wel lichamelijke klachten. Ik heb vreselijk last van mijn schaambeen/stuitje/heupen. Ik weet soms niet meer hoe ik moet lopen/zitten/liggen. Ik hoop niet dat dit de komende weken veel erger wordt eigenlijk.
Afgelopen nacht heb ik trouwens redelijk goed geslapen! De meeste tijd lig ik momenteel wakker van de pijn of omdat ik niet kan slapen, maar afgelopen nacht heb ik toch een paar uurtjes goed geslapen.
gisteren is onze box geleverd en we hebben hem gisterenavond meteen in elkaar gezet! Het lijkt wel echt hoor, zo met de box in de woonkamer . We moeten alleen nog een leuke boxmobiel uitzoeken, en we hebben nog geen speelgoed.
Vandaag bestaat wederom uit een dagje rustig aandoen (heb best een drukke week gehad trouwens), dus dat is wel lekker! Het huisje even soppen en wat wasjes draaien, weekend boodschapjes en dan verder gewoon relaxen!
Caroow: wat ontzettend fijn dat jullie vandaag lekker naar huis mogen. Thuis kun je denk ik beter je gevoel volgen en zal alles wel wat rustiger worden. Wel fijn dat je borstvoeding in overvloed hebt.
POmpoen: wat heerlijk dat je lekker bij jullie zoon bent geweest! Lukt het je man een beetje om te komen? Balen dat je bloeddruk nog niet doet wat het moet doen! Ik hoop dat jullie snel alle narigheid achter jullie kunnen laten en dat het genieten echt mag beginnen voor jullie.
Jelin: wat een mooie meiden heb je! (heb de foto's v/d week stiekem wel gezien ). Fijn dat jullie meisje vanacht goed heeft geslapen.
Smaragdje en Joyce: fijn die dromen, maar helaas voor jullie! niet te snel bevallen hoor! Ik vind het wel heeeeeel snel gaan, mijn bevalling komt dan ook ineens dichterbij.
Sanne: hoe gaat het nu met je? Is de kleine goed gegroeid? Of hebben ze dat niet meer gecheckt? Veel succes met het poetsen en met je vriendin vandaag.
Slaatje: fijn dat jullie zo ontzettend genieten van jullie mannetje! Het is een leuk kereltje om te zien zeg! Gaat het lichamelijk al wat beter?
Mysterious: kun je overdag niet een beetje bijslapen? Dan krijg je in ieder geval je rust een beetje. Fijn dat E. het allemaal zo goed doet!
Sorry als ik iemand vergeten ben .
Hier gaat alles goed, al krijg ik wel lichamelijke klachten. Ik heb vreselijk last van mijn schaambeen/stuitje/heupen. Ik weet soms niet meer hoe ik moet lopen/zitten/liggen. Ik hoop niet dat dit de komende weken veel erger wordt eigenlijk.
Afgelopen nacht heb ik trouwens redelijk goed geslapen! De meeste tijd lig ik momenteel wakker van de pijn of omdat ik niet kan slapen, maar afgelopen nacht heb ik toch een paar uurtjes goed geslapen.
gisteren is onze box geleverd en we hebben hem gisterenavond meteen in elkaar gezet! Het lijkt wel echt hoor, zo met de box in de woonkamer . We moeten alleen nog een leuke boxmobiel uitzoeken, en we hebben nog geen speelgoed.
Vandaag bestaat wederom uit een dagje rustig aandoen (heb best een drukke week gehad trouwens), dus dat is wel lekker! Het huisje even soppen en wat wasjes draaien, weekend boodschapjes en dan verder gewoon relaxen!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Hmm ik moet onverwachts werken. Eigenlijk niet zoveel zin in en baal nu wel een beetje dat ik ja heb gezegt. Maar collega is er wel heel erg mee geholpen en het is maar een dienst van 3 uur. Ik ga dan gewoon eerst even de stad in om nog wat spulletjes te kopen. Blijft leuk.
Shisha- Ratel
Pompoen, ik heb inmiddels zo'n 400cc melk in de vriezer, zal ik het opsturen? Ik heb niet alles onthouden maar ik vroeg me af waar je man is? Was hij bij de bevalling?
Caroow- Lady Post-a-lot
Haha, caroow, bij jij komt de productie nu ook wel een beetje op gang hoor gelukkig. Heel langzaam maar zeker! Het helpt ook dat de lactatiekundige vandaag meekeek en mij en hem heeft geholpen met aanleggen. Hij heeft ook stevig gezogen, heel kort, maar het lukte wel hem te laten aanhappen. Meer hoeft hij op dit moment ook niet te kunnen. Vind het zó fijn dat er zo veel aandacht aan besteed wordt en tijd voor wordt gemaakt om de borstvoeding te gaan laten slagen uiteindelijk! Wel gek hoor, zit er gewoon iemand anders in je tepels te knijpen om er wat melk uit te persen. Maar ik vond het wel fijn omdat ik zo tenminste kon voelen hoe het moest!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
In 'mijn' ziekenhuis kijkt de lactatiekundige de eerste dag alle voedingen mee, de rest van de dagen kijkt er twee maal per dag iemand mee. Ik heb nog nooit zoveel mensen in mijn bh gehad Nu de kraamverzorgster ook weer, ze gaan maar door.
Caroow- Lady Post-a-lot
@ Jade, ik hoop toch echt dat dat bevallen niet meer lang op zich laat wachten
@ Pompoen, fijn dat ze saar echt aandacht aan besteden!
@ Caroow, heb jij nog geprobeerd de ergste druk weg te halen?
@ Pompoen, fijn dat ze saar echt aandacht aan besteden!
@ Caroow, heb jij nog geprobeerd de ergste druk weg te halen?
Smaragdje- Ratel
Smaragdje, ik heb gister en vanmorgen na zijn voeding gekolfd, wat een opluchting!
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Smaragdje, ik heb gister en vanmorgen na zijn voeding gekolfd, wat een opluchting!
Kun je niet beter voor de voeding kolven, zodat voor hem de druk eraf is en rustiger drinkt. als je nu nog gaat kolven na de voeding heb je straks een giga overproductie!
als ik alle kolf verhalen hoor gaan mijn haren echt weer overeind staan...ik heb het een beetje los kunnen laten maar ik ben zo bang dat ik met deze baby weer hetzelfde ga meemaken als bij K. maar ik ga er wel weer voor om BV te geven!
joyce0606- Kletskop
Shisha, we gaan over 1,5 week verhuizen. Vervelend dat je voeten zo opzwellen.
Pompoen, ik heb gewoon even helemaal gemist dat je inmiddels al bevallen was! Nog gefeliciteerd met je kleine man
Jelin, fijn dat A. goed geslapen heeft
Sanne, je weet maar nooit Hoe gaat het nu met je? (en met de hond)
Jade, wat vervelend van de lichamelijke klachten
Vandaag zat ik voor 7 uur op kantoor en ging na 6en weg (wel de dag afgesloten met een borrel i.v.m. afscheid collega). Heerlijke laatste dag gewerkt, keihard gewerkt, maar het voelde zo goed. Zo onwerkelijk dat ik mijn laptop ging afsluiten en het besef kwam dat ik 16 weken lang daar geen voet meer binnen ga zetten. Het moet nog goed tot me doordringen dat ik echt vrij ben nu. Maar baby wilde denk ik ook dat ik er nu echt mee ging stoppen, hij was erg druk aan het eind van de dag! Zal het topic vanaf nu beter kunnen bijhouden denk ik
Pompoen, ik heb gewoon even helemaal gemist dat je inmiddels al bevallen was! Nog gefeliciteerd met je kleine man
Jelin, fijn dat A. goed geslapen heeft
Sanne, je weet maar nooit Hoe gaat het nu met je? (en met de hond)
Jade, wat vervelend van de lichamelijke klachten
Vandaag zat ik voor 7 uur op kantoor en ging na 6en weg (wel de dag afgesloten met een borrel i.v.m. afscheid collega). Heerlijke laatste dag gewerkt, keihard gewerkt, maar het voelde zo goed. Zo onwerkelijk dat ik mijn laptop ging afsluiten en het besef kwam dat ik 16 weken lang daar geen voet meer binnen ga zetten. Het moet nog goed tot me doordringen dat ik echt vrij ben nu. Maar baby wilde denk ik ook dat ik er nu echt mee ging stoppen, hij was erg druk aan het eind van de dag! Zal het topic vanaf nu beter kunnen bijhouden denk ik
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Mezzoforte: wouw over 1.5 week verhuizen....dat lijkt mij pittig hoogzwanger! !
joyce0606- Kletskop
Joyce, is het natuurlijk ook wel, maar hoef zelf niks te sjouwen ofzo. Ik mag toekijken en taken delegeren Zal vast wel wat gaan schoonmaken ofzo. We hoeven verder ook niet te klussen. Heb er in ieder geval zin in, heeft onze zoon meteen een mooie grote kamer
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
mezzoforte schreef:Joyce, is het natuurlijk ook wel, maar hoef zelf niks te sjouwen ofzo. Ik mag toekijken en taken delegeren Zal vast wel wat gaan schoonmaken ofzo. We hoeven verder ook niet te klussen. Heb er in ieder geval zin in, heeft onze zoon meteen een mooie grote kamer
Wel lekker! Een fris nieuw huis.
joyce0606- Kletskop
Fiijn verlof Mezzoforte! En nu eerst aftellen naar het verhuizen.
Ik merk nu wel dat ik alleen nog maar dagdiensten (en nu dan vakantie) heb want ik heb ineens een heel vast ritme. Ik word nu standaard tussen 7u en 8u wakker en uitslapen lukt gewoon echt niet meer. Het lukt mij ook niet om 's avonds langer dan 23u te rekken, ik ben dan zo moe!
Vandaag heeft een vriendin nog een verrassing voor mij voor mijn verjaardag. We gaan wat gezelligs doen maar ik weet niet wat. Ik ben erg benieuwd!
Ik merk nu wel dat ik alleen nog maar dagdiensten (en nu dan vakantie) heb want ik heb ineens een heel vast ritme. Ik word nu standaard tussen 7u en 8u wakker en uitslapen lukt gewoon echt niet meer. Het lukt mij ook niet om 's avonds langer dan 23u te rekken, ik ben dan zo moe!
Vandaag heeft een vriendin nog een verrassing voor mij voor mijn verjaardag. We gaan wat gezelligs doen maar ik weet niet wat. Ik ben erg benieuwd!
Shisha- Ratel
Pagina 2 van 43 • 1, 2, 3 ... 22 ... 43
Soortgelijke onderwerpen
» Voorjaar trends 2013
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» *Voorjaar 2013 mama's*