Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*Voorjaar 2013 mama's*

+34
Balloon
Shopaholic
Ellebel
Printje
studiebol
Flower_L
Paper Crown
lente
Dikkie Dik
Linda
sanne-84
Mom-Of-3
Jelin
Caroow
L!ND@
Pompoen
Filoria
red rose
Parel
Happydobby
peach
blondje1313
Exogenesis
Snoes
MissBitchy
slaatje
Jade
joyce0606
VeryCherry
Mysterious
Shisha
Vancity_girl
mezzoforte
Dora
38 plaatsers

Pagina 4 van 43 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 23 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 4 Empty Re: *Voorjaar 2013 mama's*

Bericht  Linda za 23 maa 2013 - 20:43

Smaragdje, van harte gefeliciteerd!! Ik ben heel benieuwd naar je verhaal!

Ik zie mezelf ook nog in het lijstje staan. Ik heb alleen in het begin gereageerd. Lees altijd op m'n telefoon en dan is op iedereen reageren zo lastig. Maar heb wel regelmatig met jullie mee zitten lezen!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Jelin za 23 maa 2013 - 20:50

@ pompoen.. Fijn dat je bv op gang is gekomen..

@ Joyce.. Hoe gaat het bij jou?

@ Vg.. Morgen alweer 40 weken. Ik hoop dat de bevalling snel mag beginnen..

@ Linda.. Is niet erg dat je niet reageert. Je hebt al genoeg aan je hoofd met je dochter. Gaat het inmiddels al wat beter?

Hier een goede nacht gehad. Ze heeft redelijk doorgeslapen. Dus zelf ook goed kunnen slapen. Vanmiddag met zwager en de oudste naar de bioscoop. Ben benieuwd hoe ze dat vindt.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Shisha za 23 maa 2013 - 21:02

Pompoen: Ik kan mij voorstellen dat je moet huilen van geluk als je naar je kleine man kijkt. Ik moet nu al bijna huilen als ik aan die van mij denk haha! Hoe gaat het nu?
Slaatje: Ik kan er nog wel even tegenaan hoor! Maar ben wel erg benieuwd naar mijn zoon dus van mij mogen die laatste 10 weken wel snel voorbij zijn! Maar geniet ook nog wel. Fijn dat bij jou alles goed gaat en dat M. het zo goed doet! En al weer 3 weken, dat gaat echt zo hard! En wat een lieve foto!
Mezzoforte: Ja irritant he! Ik heb het ook vaak dat het niet meer lukt een serie af te kijken. Ik slaap de laatste weken ook echt als een blok 's nachts.
Sanne: Jammer dat het bad tegenviel. Wij hebben een heel diep bad (en ik nog steeds een redelijk bescheiden buik) dus ik kan mijzelf nog goed onderdompelen. En nog gefeliciteerd met je vader en moeder! Was het gezellig?
Jelin: Goed bezig, 7kg minder! Doe je snel haha! Fijn dat je vannacht goed hebt geslapen.
Smaragdje: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Snel gegaan!
Missbitchy: Wat toevallig. Ik ook! En ik had dus ook niks door. Was het leuk?

Ik ben gister dus echt verrast. Een vriendin en mijn moeder waren het ook al vanaf december ergens aan het plannen geweest en ik heb echt totaal geen vermoeden gehad. Maar ik ben flink verwend! Leuke kleertjes maar ook bonnen om zelf spullen uit te zoeken. Van de week maar even op pad dus. *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 4 561177
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  slaatje za 23 maa 2013 - 21:32

Smaragdje, gefeliciteerd met jullie hummeltje. Hoop dat alles goed met jullie gaat. Ben ook erg benieuwd naar je verhaal. Geniet van elkaar meid!
Pompoen, hoe gaat het met de bloeddruk en de medicijnen?
MissBitch, hoe gaat het met jou?
Linda, geeft toch niet dat je niet reageert? Hoe gaat het met jou meis, en met je dochter?
Joyce, hoe voel jij je?

Even uit mijn hoofd hoor, ben geloof ik iemand vergeten, sorry!

Man ligt nu nog lekker op bed met mijn zoon. Zijn de rollen eens omgedraaid :-) Ik geloof dat ik hem nu hoor huilen, t is ook etenstijd. Zal zo de fles even maken, kan papa die op bed geven. Krijgt M. gewoon ontbijt op bed :p Vandaag lekker een dag met zijn drieeen. Fijn weekend allemaal.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  mezzoforte za 23 maa 2013 - 22:08

Sanne, dat lijkt me dan wel weer relaxt, nu er toch geen werkverplichtingen zijn eens asociaal lang lopen badderen (mogelijk in nieuwe huis hehe Laughing)

Slaatje, leuke foto's smile Heerlijk genieten van het weekend zo met z'n drietjes smile

Shisha, wat een leuke verrassing Very Happy

Jelin, dat gaat snel dan die kilo's eraf! Ben benieuwd hoe dat straks bij mij gaat.

Smaragdje, wat een lekker vlotte bevalling! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!!! :cheering:

MissBitchy, fijn dat je zo heerlijk verwend bent smile

Pompoen, hoe gaat het verder met je?

All, ik ben vannacht 2x wakker geweest omdat ik onwijs nodig moest plassen (goed, vol glas drinken vlak voor slapen gaan is niet zo handig dus :P), en vanochtend toen ik nog even in bed lag terwijl ik al wakker was had ik ineens pijn in mijn schaamstreek. Vond het best wel pijnlijk, duurde ook wel paar minuten voordat het wegzakte. Is het raar om daar pijn te hebben? Oh, en vanochtend moest ik overgeven ineens, denk dat het komt doordat ik thee gedronken had maar nog niks gegeten vanochtend. Is me nl. laatst 2x op werk ook gebeurd, en dit is wel een overeenkomst met die 2 keren ('s ochtends thee gedronken zonder ontbijt). Voel me verder ook prima, dus lijkt echt alsof mijn maag daar heel sterk op reageert, bepaald stofje dat in thee zit misschien?
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Snoes za 23 maa 2013 - 22:18

Smaragdje, gefeliciteerd!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Jelin za 23 maa 2013 - 22:52

@ Mezzo.. die pijn in je schaamstreek kan indalingspijn zijn. Krijg je felle steken down under auwie.. En voortaan maar eerst wat eten dan..

@ Slaatje.. Lekker dat je mannen nog in bed lagen..

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jade za 23 maa 2013 - 23:46

Smaragdje: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 4 281626781

@de rest: ik reageer later uitgebreid en zal de tabel ook later even aanpassen met alle baby's erin.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Jade za 23 maa 2013 - 23:51

NaamLeeftijdkindjeuitgerekend/geborengeslacht/naam
Slaatje341e 02-03-2013Mikey
Jelin272e05-03-2013A.lyssa
Julia?2e06-03-2013?
Mysterious311e16-03-2013?
Mom-of-2303e18-03-2013?
Caroow251e18-03-2013R.avi
Pompoen281e20-03-2013L.
Smaragdje232e23-03-2013?
Vancity_girl302e25-03-2013verrassing
Linda272e02-04-2013jongen
Sanne-84281e03-04-2013verrassing
Mezzoforte231e20-04-2013jongen
red rose282e30-04-2013jongen
Joyce0606272e01-05-2013jongen
Jade221e09-05-2013meisje
MissBitchy261e17-05-2013?
Balloon253e21-05-2013?
Blondje1313322e24-05-2013?
Shisha271e30-05-2013jongen

toch even snel de tabel aangepast! Klopt het zo? Of vergeet ik iemand Embarassed?

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Exogenesis za 23 maa 2013 - 23:51

Smaragdje, gefeliciteerd! cheers Wat snel! Hopelijk is alles goed gegaan. Ik ben benieuwd naar de naam smile

Slaatje, wat een leuke outfit! Ik vind vooral je blouse erg mooi!!! En wat ben je al weer slank :O
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  MissBitchy zo 24 maa 2013 - 0:28

Mezzoforte: Geniet lekker van je verlof!! Die van mij gaat 6 april in, dus nog 2 weekjes werken. Waarvan de 1e week maar 3 dagen werken en de 2e week 4 dagen.
Jade: Ik had dat van de week ook voor het eerst haha! 's Ochtends zie ik een paar opgedroogde druppels in m'n shirt zitten, had die nacht best gelekt... Vreemde gewaarwoording hoor. En toen ik keek, kwam er op dat moment ook een druppel uit :shock: haha!
Slaatje: Wat fijn dat bij jou/jullie alles zo goed gaat! Je ziet er heel gelukkig uit en ook uit je berichtjes straalt ook alleen maar één en al trots en geluk!
Pompoen: Jeetje meid, wat heb jij veel gemaakt en moet je nog steeds behoorlijk wat doorstaan. Maar zoals hier al veel vaker is gezegd: wat sla jij je er kranig doorheen. En gewoon lekker toegeven aan die tranen hoor, lucht soms heeeeeerlijk op! Ik heb gisteravond heerlijk lopen janken, was een fillm aan 't kijken en moest daar zó om huilen. Hormonen pff.... Wink
Shisha: Leuk he!!!! Ik was ook echt zó verrast, wist niet of ik nu moest lachen of huilen. Misschien heb ik er overheen gelezen, maar wat hadden ze uiteindelijk allemaal voor je bedacht?
Jelin: Lekker joh, zoveel afgevallen! Ik ben nog steeds ruim 1,5 kilo lichter dan vóór m'n zwangerschap... Was in het begin namelijk bijna 7 kilo afgevallen en nu nog maar 4,5 aangekomen. Maar goed, ik was wel aan de stevige kant (was toen 88kg bij 1,74), dus er moet sowieso nog genoeg af na m'n bevalling...
Joyce0606: Handig zo'n tabel! En iehhkss, ik sta al 8e! :O

Voor wie ik vergeten ben: sorry!! Fijne dag allemaal! Achter het glas is het lekker met dat zonnetje (althans hier wel *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 4 561177)!
MissBitchy
MissBitchy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 164
Punten : 210
Registratiedatum : 01-09-12

Bericht  Pompoen zo 24 maa 2013 - 3:07

Hoi, ben ik weer even.
Ik ben 20-03-2013 dus bevallen van L. En hij is nog steeds een jongen. Kan iemand dat in de tabel zetten?
Ik ben echt te daas om te reageren, ik ven verschrikkelijk vergeetachtig dus weet nadat ik het gelezen hen vaak al niet eens meer wie 't was!
Ik val toch onder de noemer pre-eclampsie, ze waren er op tijd bij dus echt doodziek ben ik niet geworden, maar begin me meer en meer te beseffen dat ik aan het herstellen ben van een ernstige ziekte. Concentratieproblemen, slaperigheid, vergeetachtigheid, vermoeidheid etc schijnen allemaal er ook bij te horen. Maar daarnaast heb ik waarschijnlijk erg last van de medicatie. De methyldopa dan met name (slik ook nog labetalol). Dat spul word buiten zwangerschappen om nauwelijks voorgeschreven vanwege o.a. de vele bijwerkingen. Gelukkig zijn er nu met de borstvoeding meer mogelijkheden! Ik krijg dus vanaf nu 1 ander medicijn!
Hopelijk knap ik daar ook een beetje van op en is het niet alleen van de pre-eclampsie, want dat herstel kan nog best lang gaan duren.

Onze kleine man ligt inmiddels onder de blauwe lamp, hij werd inderdaad steeds wat geler. Hij zat wel op de grens dus hij hoeft er misschien maar kort onder. Dat hopen we dan maar want hij mag niet zo lang er onder vandaan dus dan kunnen we wel minder knuffelen.
Vanmorgen is hij wel heerlijk voor 't eerst in bad geweest. De verpleegkundige vroeg of ik al eerder een kind in bad had gedaan (is niet zo) en zei toen gelijk: zal ik het maar doen dan? Maar ik heb gelijk gezegd dat ik het gewoon zelf wilde doen en dat ze me maar aanwijzingen moest geven. Het ging ook hartstikke goed en hij vond het heerlijk, hij ontspande helemaal!
Oh ik geniet zo van 't verzorgen, luier verschonen, temperaturen, wegen, aan en uitkleden en in bad gaan. En dan natuurlijk nog de momenten aan of op mijn borst, hij drinkt nog niet, maar het is wel heerlijk om hem zo bij me te hebben!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Mysterious zo 24 maa 2013 - 9:36

Jade schreef:
NaamLeeftijdkindjeuitgerekend/geborengeslacht/naam
Slaatje341e 02-03-2013Mikey
Jelin272e05-03-2013A.lyssa
Julia?2e06-03-2013?
Mysterious321e16-03-2013Emily
Mom-of-2303e18-03-2013?
Caroow251e18-03-2013R.avi
Pompoen281e20-03-2013L.
Smaragdje232e23-03-2013?
Vancity_girl302e25-03-2013verrassing
Linda272e02-04-2013jongen
Sanne-84281e03-04-2013verrassing
Mezzoforte231e20-04-2013jongen
red rose282e30-04-2013jongen
Joyce0606272e01-05-2013jongen
Jade221e09-05-2013meisje
MissBitchy261e17-05-2013?
Balloon253e21-05-2013?
Blondje1313322e24-05-2013?
Shisha271e30-05-2013jongen

toch even snel de tabel aangepast! Klopt het zo? Of vergeet ik iemand Embarassed?
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Mysterious zo 24 maa 2013 - 10:02

Gefeliciteerd met jullie zoon Pompoen! Ik ben benieuwd naar zijn naam maar ik
begrijp dat je die liever niet volluit zet? Heftig zeg joh ( het is toch
zwangerschapsvergifiging?) Echt ongelofelijk wat jullie allemaal voor je kiezen
krijgen. Lig jij nu nog in het
ziekenhuis? En weet je al wanneer je mannetje mee naar huis mag?

Shisha, wat leuk dat je van niks wist! Lijkt me echt gaaf
een babyshower. En altijd leuk om
kadootjes te krijgen
J

Van harte gefeliciteerd Smaragdje met je zoon! En wat heb je
dat snel gedaan!

Zo Jelin, dat is lekker dat je zo veel bent afgevallen. Een
paar dagen terug woog ik al ruim 10 kilo lichter. Heerlijk. Nog 4 en ik zit op
de 70 kg en dat vind ik een mooi gewicht voor mij.

E. zit nu ook op 90 plus 3 schepjes voeding. Ze heeft er nu
nog een beetje moeite mee heb ik het
idee. Gister avond kreeg ze het voor het eerst en toen daarna moest ze erg
huilen en zat ze met haar beentje te trappen. Ik dnek dat ze kramp had.

Ahh slaatje die foto van M helemaal verstopt. Te schattig J woooooow wat een
kleding!!!! Nou jij kan iedere dag wel een paar keer verkleden zo te zien haha.
Wij doen E ook iedere dag iets anders aan hoor want
ik vind het veelste leuk. Ik heb nu al 1
broekje die ze niet meer past ( maat 56) mevrouwtje heeft een lekker mollig
lichaam en zit al boven haar geboorte gewicht.

Slaatje, jij was toch ook heel erg uitgescheurd? Hoe gaat
het daar nu mee? Ik heb ook een flinke
scheur ( naast een knip) en voel wel steeds iets verbetering gelukkig.

Sanne, heerlijk he in bad! Wij hebben bij de koop van ons
huis bewust gekeken of er een bad in zat
J
( en een aparte douche want douche in bad vinden we niet fijn) nou ik vind het
heerlijk. Ik ga ook vaak in bad en dan neem ik mijn laptop mee in de badkamer,
ga ik een filmpje kijken. Ik lig soms wel 2 uur in bad
heerlijk!

Ohh praat me niet van kraamtranen! Ik heb van de week 1 dag
bijna heel de dag gehuild. Zo bizar! Ik wist niet dat dat zo heftig kon zijn.
Het was nadat we heel de nacht met E.
bezig zijn geweest, ze wilde namelijk niet slapen. De uitputting heeft toen het
laatste zetje gegeven. Ik huil ook veel van geluk, Ik ben zo gelukkig met mijn meisje en mijn
man, het voelt zo goed en fijn om een gezinnetje te zijn. Ben echt heel
dankbaar voor haar. Ik kan wel naar haar blijven kijken en knuffelen. Wist niet dat moeder liefde zo diep zit.

Stuwing is inderdaad vervelend en pijnlijk. Ik zit nu op dag
8 ( toch?) hoop dat het snel minder wordt.

Jade, gek is dat he, die lekkende borsten. Ik had er ook
behoorlijk last van.

Mezz, fijn dat je verlof hebt! Geniet er lekker van. Fijn dat
je bijna gaat verhuizen. Denk je dat het lukt om alles optijd af te krijgen?

Joyce, ik heb even gemist wat er met de borstvoeding bij je
eerste aan de hand was?

Haha Caroow, ik moest lachen om je “ik heb nog nooit zo veel
mensen in mijn bh gehad” nou ik heb nog nooit zo vaak iemand naar mijn
onderkant zien kijken pfff hihi. Iedere dag even de hechtingen checken.

Nou meiden de rest lees ik later bij ik ben nu bij blz 69
dus ik heb volgens mij nog wel even te gaan
J

Even kort een berichtje over ons want kleine E. begint
wakker te worden en die gaat zo brullen om haar flesje
J

E. is inmiddels al weer 8 dagen oud! Het is een heerlijk
meisje, kan geen genoeg van haar krijgen. Het slapen gaat nu gelukkig wat
beter, we leren elkaar allemaal ook steeds beter kennen. Ik geniet van ieder
moment. Ik voel me zo ontzettend rijk met dit kleine meisje.
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  mezzoforte zo 24 maa 2013 - 18:50

Jelin, heb er gisteren nog een aantal keren last van gehad, dat waren meer steken inderdaad. Donderdag weer naar VK, ben benieuwd wat die er van vindt allemaal.

MissBitchy, succes je laatste 2 weken! Ben nu wel vroeg wakker, maar voelt wel heerlijk dat ik nu niet hoef te haasten om weg te gaan (en file voor te zijn.... want voorlopig geen files Very Happy)

Pompoen, ik moest even zoeken op Google wat pre-eclampsie nou precies was, maar jeetje wat enorm heftig allemaal zeg :shock: Jij en je man hebben zoveel meegemaakt de laatste tijd, echt niet normaal. Gelukkig dat je nu kan genieten van je mooie ventje smile

Mysterious, we hoeven niet te klussen, alleen spullen inpakken en verhuizen. Dus dat ga ik deze week een beetje doen maar :P Vandaag eerst vooral veel troep weggooien denk ik. Dat ik uit huis ging heleboel zooi meeverhuisd waar ik in de afgelopen paar jaar niks mee gedaan heb, tja dat ga ik niet nog een keer meeverhuizen. Fijn dat het slapen van E. beter gaat. Als ik nu al die verhalen lees van de meiden die inmiddels moeder zijn geworden, begin ik stiekem ook wel een beetje ongeduldig te worden Embarassed
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Mom-Of-3 zo 24 maa 2013 - 21:38

Ben ik weer even,

Vorige keer heb ik op jullie gereageerd, maar verder kwam ik niet.

Even hoe het hier gaat,

Ze is alweer een week oud vandaag!
Ze doet het op zich heel goed, ben op dag 2 s'avonds gestopt met de bv, ik lag met me tenen gekruld in bed van de pijn als ze dronk. Ze was die avond zo onrustig dan dronk ze 5 minuten viel in slaap en na een half uur wilde ze weer en dan hetzelfde verhaal en het deed zo zeer en dan niet alleen even in het begin wat normaal is, en ik had een nacht niet geslapen dus alles bij elkaar eigenlijk.
We hebben haar s'avonds laat een flesje gegeven en ik zag haar zo tevreden in diepe slaap in haar wiegje liggen dus ik had echt zoiets van " het is goed zo " .

De fles gaat goed, ze had wel last van krampjes dus we geven haar nu infacol en dat helpt goed! Ze was wel veel afgevallen maar gelukkig groeit ze nou.
Ze schommelt alleen in haar temperatuur telkens, dus dat houden we in de gaten.
Dus ze heeft nog echt een kruik nodig.

Hoe het met mij gaat, we krijgen nog 2 extra dagen kraamzorg vanwege me bekken, dus vandaag niet de laatste dag.
Dat is erg fijn, kan ik nog goed me rust pakken.
Ook heb ik nog steeds last van stuwing , eindelijk zijn ze nu niet meer zo keihard, hier is de boel natuurlijk eerst gestimuleerd en toen in ene niks meer. Maar hopelijk gaat dat nu ook de goede kant op.
Morgen komt de vk langs die bij de bevalling was, dat stelde de andere vk zaterdag voor, of ik dat misschien fijn vond.
Erg fijn dat ze daaraan dacht, ben wel benieuwd hoe de vk het heeft ervaren.
En ik wilde haar heel graag zelf aanpakken maar ik weet niet of ik dat gedaan heb, dus hopelijk kan zij me dat vertellen.

Ik ga nu gauw douchen want me moeder is vandaag jarig en aangezien ze nog steeds hier is komt er hier wat visite.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Jelin zo 24 maa 2013 - 21:58

Goedemorgen,

@ pompoen.. Fijn dat het moederschap je goed bevalt. Balen dat hij onder de blauwe lamp moest.

@ Mysterious.. Wow jij ook al zoveel afgevallen. Lekker :cheering: .. En 70 is idd een mooi gewicht.. Fijn dat E. Het goed doet en dat je enorm verliefd bent op jullie meisje.

@ Mezzo.. Vervelend he die steken? En fijn dat je niet hoeft te klussen. Troep weggooien is altijd fijn, maar wel veel werk om alles uit te zoeken.

@ Mom.. Balen dat de bv niet gelukt is, maar fijn dat jukkie meisje nu tevreden is met fv. Ik snap die keuze wel. Gefeliciteerd met je moeder! Fijn dat je nog een gesprek hebt met de vk. En extra kraamzorg kan fijn zijn. Wij hadden juist genoeg aan de uren en juist niet voor de 2 extra dagen gekozen.

Zo gisteren met dochter en zwager naar de bioscoop geweest. J. Vond het geweldig en wilde nog wel en keer haha. Film zelf was niet zo bijzonder.

En A. Heeft gisteren goed geslapen. Ze heeft bijna heel de dag geslapen ipv van de hele avond niet willen slapen. Dus ik bem trots op haar! Vanmiddag intake cb. Ben benieuwd hoe zwaar ze is.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caroow zo 24 maa 2013 - 22:15

Sorry hoor dat ik niet meer reageer. Was eerst de hele tijd in het zkh, maar vannacht thuis. Moesten voor elke voeding verschonen, tempraturen en wegen en na 1 borst weer wegen en na de tweede borst weer. R.avi kwam bijna de hele nacht om de 2 uur en we waren steeds een uur bezig.

Het geeft zoveel stress om steeds maar te moeten kijken of hij genoeg drinkt. We zijn nu best kapot. We zitten in de auto richting zkh om weer bloed te laten prikken, hopelijk hoeft hij niet onder de lamp en kunnen we straks gewoon weer met ons gezinnetje naar huis.

Mijn litteken geneest goed maar ik kan van de stress niet eten en daarom moet ik misschien aan de caloriedrankjes oid. Hopen dat R naar huis mag, dan hebben we geen stress meer en kan ik misschien wat beter eten.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  sanne-84 zo 24 maa 2013 - 23:31

Goedemorgen!

Pompoen, wow wat leuk om te lezen datje ondanks alles zo geniet van diekleine!

Mysterious, wat gaat de tijd toch snel, alweer 9 dagen! Wat mooi om te lezen dat je zo gelukzalend spreekt over jekleine!

Momof2, nog een kersverse moeder! Jammer dat de borstvoeding gestopt is, maar zo te lezen sta je er wel achter. Jammer dat je nog steeds zo last hebt van je bekken. Fijne dag vandaag met de verjaardag van je moeder

Mezzoforte, succes met de dingen weggooien! Ik kan dat nooit.. Dan denk ik; ach je weet maar nooit waar t handig voor is

Jelin leuk om iets te doen met de oudste. Veel succes op de cb

Caroow, doe maar rustig!

Net weer goedgekeurd, de kleine heeft het hierbinnen nog naar zn zin. Wel medicatie meegekregen voor mn darmen, want tis weer even hopeloos.. En dan krijg je daar krampen door, waardoor je denkt dat t gaat beginnen:s
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  joyce0606 ma 25 maa 2013 - 0:29

Pompoen: dat is toch wel een tegenvaller, dus toch beginnende pre! (was ook bijna niet uit te sluiten na die rare ups en downs met je bloeddruk) toch fijn dat ze er nog op tijd bij zijn geweest om erger te voorkomen! voel je je met de dag wel beter?

Caarow: pff..heftig zeg, kan mij voorstellen dat het je opbreekt zeker als genezende van een ks. ik weet nog dat Kaj ook elke 2 uur kwam en ik een uur bezig was met de bv alleen al....daar ben je toch niet op voorbereid. hopelijk was het maar tijdelijk of moet je nog doorgaan met dit regime?

sanne: fijn dat de kleine het nog goed heeft, al kan ik wel begrijpen dat je nu de kleintje wel wilt zien! vervelend van je darmen zeker omdat je dan denkt dat de bevalling is begonnen!

mezzoforte: jij komt wel aan je nesteldrang haha met opruimen! heerlijk!! veel succes met het drukke uitzoeken en inpakken.

Ow jullie schrijven zoveel en elke keer wil ik uitgebreid reageren maar dan wel via de computer want op mijn telefoon is zo'n gedoe om een lange reacties te schrijven.

Morgen moet ik weer naar het ziekenhuis voor uitgebreide echo en daarna gesprek met de gyn. ik hoop dat de kleine goed is gegroeid zodat die beer van de weg is, maar ik gok van wel! want heb een pens als de (oude) paus! smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Smaragdje ma 25 maa 2013 - 10:02

Zo, ik lees binnenkort even goed bij hoor.

Zaterdag toen mijn zoontje 's middags naar bed was, was ik ook even gaan slapen. Toen ik rond kwart voor 5 wakker werd van mijn zoontje kreeg ik af en toe wat sterkjes en harde buiken. Niet pijnlijk te noemen. Mijn zoontje ging nog even bij opa en oma spelen (hij had net uitgevonden dat hij de deur oprn kon maken, dus moest er steeds achteraan), zodat ik even rustig kon zitten.
Toen maar even gaan douchen. Stelde nog steeds niet veel voor, maar omdat ze ook niet weg gingen toch maar even de vk gebeld. Die wilde mij toch voor de zekerheid even zien. Mijn man gebeld, die naar huis kwam. Om kwart voor 7 ongeveer kreeg ik de eerste rugwee en vanaf toen werd mij wel duidelijk dat het echt was begonnen. Om half 8 had ik in het ziekenhuis 3 cm. Ze zou rond half 9 terugkomen. Toen ben ik nog gaan douchen daar, tot dat het staan mij toch te pijnlijk was. Om half 9 ging ze dus toch de kraamzorg bellen en zou even de stickers uitprinten. Alleen braken toen mijn vliezen en kreeg ik persdrang. Zij kwam dus snel terug om alles klaar te zetten en na één perswee was daar ons mannetje om 20.38 uur smile
Heel raar, aangezien ik twee uur daarvoor nog dacht dat het niets was.

Hij had in het vruchtwater gepoept, maar deed het wel gelijk erg goed. Zijn temperatuur was alleen wat laag, waardoor hij later nog een uurtje onder een lamp heeft gelegen op de kamer. Drinken deed hij ook gelijk fantastisch. Het is een heerlijk mannetje en ziet er totaal anders uit als zijn broer.
Ik voel mij ook goed. Ik had een klein scheurtje, maar weinig last van gelukkig.

Wat heerlijk is dit weer. Ik ben ook op dit mannetje helemaal verliefd. Gister was J nog wat jaloers, maar hij gaf vandaag allaal kusjes en aaitjes smile

Laatst aangepast door Smaragdje op ma 25 maa 2013 - 12:06; in totaal 3 keer bewerkt

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Pompoen ma 25 maa 2013 - 10:08

Hier goede berichten!! Ik voel me met andere pillen een stuk beter!!
L. (L. ucas, voor degene die 't vroeg. Ik wil het niet overal hebben staan) is alweer onder de blauwe lamp vandaan en was een stuk alerter vandaag. Toen ik om 17 uur even ging kijken was hij wakker en aan 't piepen. Bij 't verschonen kreeg ik de volle laag, eerst poepte hij over mijn hand, vervolgens in zijn net schone luier en toen ik een nieuwe luier pakte en nét even niet zijn piemeltje naar beneden hield plaste hij zijn pakje onder! Haha, was dus wel ff zoet met hem en ondertussen lag hij met grote ogen naar me te kijken. Hij was zo wakker dat we besloten hem aan de borst te leggen (in plaats van om 20 uur) en te kijken wat hij zou doen. Van te voren gewogen en toen aangelegd. De eerste tien minuten was een beetje stuntelen, likken en kijken en toen ik van plan was 't maar te laten ging hij ineens happen! Ik heb sinds vanmorgen een tepelhoedje en dat helpt hem blijkbaar toch erg goed want hij hapte steeds maar aan en zoog ook. Uiteindelijk bleek hij op de weegschaal 5 cc gedronken te hebben! Lang niet genoeg, maar ik ben zo ontzettend trots op hem!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  sanne-84 ma 25 maa 2013 - 10:58

Wat vinden er deze week veel en snelle bevallingen plaats!
Smaragdje, gefeliciteerd! Leuke naam! Geniet ervan!

Pompoen, haha had hij je even goed te pakken! En fijn dat hij wat heeft gedronken
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Jelin ma 25 maa 2013 - 11:10

@ Smaragdje.. Wat een snelle bevalling en wat een leuke naam! Fij dat hij het toch goed doet ondanks dat ie in hetbvruchtwater gepoept heeft. En jammer dat J. Jaloers was, gelukkig reageerde hij vandaag wel goed.

@ Pompoen.. fijn dat ie aan de borst gedronken heeft en onder de lamp vandaan is.

Hier echt een drama dag. A. Wil al vanaf 13 uur niet echt slapen en als ze slaapt zijn het hazenslaapjes. Word er een beetje moedeloos van. Ze mag zo de fles en dan hoop ik echt dat ze gaat slapen. Ben doodmoe helaas.

De oudste is ziek. Klaagt over oorpijn en was erg hangerig. We zijn samen boodschappen gaan doen, want ze had nieuwe schoenen nodig. Nou ik zag haar met het de minuten zieker worden. Eenmaal thuis heeft ze de wc onder gespuugd. De prul, nu ligt ze gelukkig al een hele tijd te slapen. Als ze morgen nog koorts heeft, bel ik de huisarts. Ff controleren of ze geen last heeft van haar oren of amandelen. Ze is echt vaak ziek helaas.

Ow ja cb was geweest vandaag. Helaas geen meting. Maar we doen het helemaal goed en moeten idd volhouden mbt het slapen

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shisha ma 25 maa 2013 - 20:31

MissBitchy: Ja dat had ik ook haha! Ze hadden een zaaltje gehuurd en allemaal lekker cupcake's en hapjes. Gewoon een gezellige middag met verder geen opdrachten ofzo. Mijn moeder hebben nog wel een stukje gedaan met een luier en een slab om met dingen over de zwangerschap. En bij jou?
Pompoen: Wat fijn dat je, ondanks alles, zo duidelijk heel erg geniet! En wat fijn dat L. het zo goed doet!
Mysterious: Wat fijn dat het zo goed gaat! En je geniet er duidelijk van!
Mom of 3: Jammer dat de bv niet gelukt is. En fijn dat je nog wat extra rust kan pakken door extra kraamzorg. En nog gefeliciteerd met je moeder!
Jelin: Wat vervelend dat je oudste zo ziek is! En vervelend dat A. niet wil slapen. Ik hoop dat je vannacht wel goed hebt kunnen slapen.
Caroow: Wat vervelend! Ik hoop dat R. snel op knapt en dat jullie gewoon kunnen gaan genieten en dat jij dan ook snel weer wat beter voelt. *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 4 699888
Sanne: Fijn dat alles goed was maar vervelend van je darmen!
Joyce: Succes bij de vk vandaag!
Smaragdje: Heb je snel gedaan! Nogmaals gefeliciteerd en geniet er van!

Ik moest gister naar de vk maar het was die dag op een andere locatie en dat was ik natuurlijk met mijn domme kop vergeten dus ik stond voor een dichte deur. Nu moet ik vandaag. Ik zie er wel tegen op want ik krijg die prik vanwege de resusfaktor. pale Ik heb gehoord dat die niet fijn is.
Gelukkig kan mijn man wel mee vandaag, gister moest hij werken.
En verder komt mijn moeder nog even langs. Ze wil wat foto's van mijn buik maken omdat ze als opdracht van de cameraclub een foto moet maken met het thema 'een nieuw begin'.
Morgen weer werken (vakantie zit er weer op) maar ik kan al wel gaan aftellen naar het verlof. Nog maar 3 weken! *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 4 281626781
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud