Nav naam kindje, naam van het andere geslacht?
+31
Kat1980
miss22
Thunder
Tania
Arwyn
Monte
Makamba
TNMN
Filoria
Parisienne
JD
Flip Fluitketel
Mamasapje
Dora
vlinder19
_Jet
Annie24
Darius
MamaCa
LMCurious
sheila123
RYW
moepie
-Ieniemienie-
Bruintje Beer
PapillonRose
Mamsie
Lejow
Monnie
Susan
meisjesmama
35 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Nav naam kindje, naam van het andere geslacht?
De naam die hier op nummer 1 staat die houd ik nog even voor me
Want dat zal hoogstwaarschijnlijk wel de naam worden mocht een tweede een jongetje zijn.
2. Jayden
3. Lyam/Kyan
Want dat zal hoogstwaarschijnlijk wel de naam worden mocht een tweede een jongetje zijn.
2. Jayden
3. Lyam/Kyan
Gast- Gast
Maple schreef:
Om nog even op RYW terug te komen: als een naam op het forum voorkomt, dat kan me dan weer niet zoveel schelen.
Nou! Ben ik dan niet belangrijk voor jou?!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Ontzettend. Zo belangrijk dat ik mijn toekomstige zoon naar de jouwe vernoemRYW schreef:Maple schreef:
Om nog even op RYW terug te komen: als een naam op het forum voorkomt, dat kan me dan weer niet zoveel schelen.
Gast- Gast
Maple schreef:Ontzettend. Zo belangrijk dat ik mijn toekomstige zoon naar de jouwe vernoemRYW schreef:Maple schreef:
Ah, ik ben vereerd Zijn tweede naam is Johannes, ik neem aan dat je die ook overneemt?
RYW- Ratel
Natuurlijk! Dan voelt mijn broertje (die Johan heet) zich ook meteen vereerd, haha.RYW schreef:Maple schreef:Ontzettend. Zo belangrijk dat ik mijn toekomstige zoon naar de jouwe vernoemRYW schreef:Maple schreef:
Ah, ik ben vereerd Zijn tweede naam is Johannes, ik neem aan dat je die ook overneemt?
Gast- Gast
Maple schreef:Natuurlijk! Dan voelt mijn broertje (die Johan heet) zich ook meteen vereerd, haha.RYW schreef:Maple schreef:Ontzettend. Zo belangrijk dat ik mijn toekomstige zoon naar de jouwe vernoemRYW schreef:Maple schreef:
Naam nummer 3 is Paolo heb je daar ook een familielid van? of je man?
Anders mag je er ook 1 kiezen van de andere zoon, hoor. Dan heb ik Benjamin, William en Jack in de aanbieding. Iets hipper dan Johannes
RYW- Ratel
Haha, Ben komt heel veel voor in de familie van m'n man, en Jack lijkt een beetje op Jake, en stiekem vind ik die naam ook wel wat hebben. Net als James, trouwens.
Gast- Gast
PapillonRose schreef:Zie ik hier een paar keer A.my voorbijkomen? A.my rulez
Hahah ja, super mooie naam. Ben wel bang dat tegen de tijd dat ik zwanger ben er veel kindjes zijn die A.my heten.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Monte schreef:PapillonRose schreef:Zie ik hier een paar keer A.my voorbijkomen? A.my rulez
Hahah ja, super mooie naam. Ben wel bang dat tegen de tijd dat ik zwanger ben er veel kindjes zijn die A.my heten.
Toen ik de naam net gekozen had vond ik het heel erg meevallen hoe vaak ik 'm hoorde. Maar de laatste tijd hoor en lees ik niets anders. Vind het ook niet erg (heb er ook niet veel van te vinden), had eerst wel een minder vaak voorkomende naam willen geven maar vond 'm zo leuk dat het me niet meer uitmaakte dat je 'm wat vaker hoort. En de officieële namencombinatie die ik heb gekozen is al apart genoeg
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
PapillonRose schreef:Monte schreef:PapillonRose schreef:Zie ik hier een paar keer A.my voorbijkomen? A.my rulez
Toen ik de naam net gekozen had vond ik het heel erg meevallen hoe vaak ik 'm hoorde. Maar de laatste tijd hoor en lees ik niets anders. Vind het ook niet erg (heb er ook niet veel van te vinden), had eerst wel een minder vaak voorkomende naam willen geven maar vond 'm zo leuk dat het me niet meer uitmaakte dat je 'm wat vaker hoort. En de officieële namencombinatie die ik heb gekozen is al apart genoeg
Ja idd, meisjes met dezelfde namen als je dochter zullen er niet rondlopen. Dat is wel heel leuk. Ze zal niet de zoveelste A.my Julia of A.my E.mma zijn(om maar wat te noemen).
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Monte schreef:PapillonRose schreef:Monte schreef:PapillonRose schreef:Zie ik hier een paar keer A.my voorbijkomen? A.my rulez
Ja idd, meisjes met dezelfde namen als je dochter zullen er niet rondlopen. Dat is wel heel leuk. Ze zal niet de zoveelste A.my Julia of A.my E.mma zijn(om maar wat te noemen).
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb ooit een A.imee op stage gehad. Dat sprak je ook uit als Amy. Ik vond het wel leuk, een andere schrijfwijze. Uiteindelijk hoor je er helemaal niks van hoe je het schrijft, maar ik vond het wel grappig gedaan.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
C.as had Lisa geheten als het een meisje zou zijn geweest,
S.tijn ----> Meike
S.tijn ----> Meike
sandra- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 213
Met originaliteit heb ik ook nooit heel veel rekening gehouden, ik denk dat als wij Thomas, Sophie of Julia de mooiste naam hadden gevonden, we die gewoon gekozen hadden. Je weet toch nooit hoe de kinderen uit de klas van je kind heten, statistisch is de kans op een mede-Thomas of een mede-Sophie misschien wel erg groot, maar het hoeft niet, het zou ook zomaar kunnen dat je net die ene niet zo vaak voorkomende naam kiest en dat je kind toch een naamgenootje in de klas heeft zitten.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
mickey schreef:Ik heb ooit een A.imee op stage gehad. Dat sprak je ook uit als Amy. Ik vond het wel leuk, een andere schrijfwijze. Uiteindelijk hoor je er helemaal niks van hoe je het schrijft, maar ik vond het wel grappig gedaan.
die heb ik ook gehad, alleen sprak je die uit als "emmee"
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Misschen was dat wel de A.imée hier van het forum, mét streepje op de e, maar uitspreken als Amymickey schreef:Ik heb ooit een A.imee op stage gehad. Dat sprak je ook uit als Amy. Ik vond het wel leuk, een andere schrijfwijze. Uiteindelijk hoor je er helemaal niks van hoe je het schrijft, maar ik vond het wel grappig gedaan.
Ik vind Emily overigens ook nog altijd een mooie naam.
Gast- Gast
LMCurious schreef:Joris had dan Nora(h) of Sara(h) geheten. Daar waren we nog niet helemaal uit toen we wisten dat we een jongen zouden krijgen. Nu vonden we die namen niet meer zo leuk of niet bij Joris passen.
Nu wisten we met 21 weken dat het een meisje is, en met diverse bevestigingen durf ik wel te zeggen dat onze jongens namen op dat moment Martijn, Oscar of Thijs waren. Maar daar hebben we het daarna eigenlijk verder niet meer over gehad.
Onze dochter heeft een van deze 2 meisjesnamen. We wisten met 20 wkn al dat het een meisje was dus een definitieve jongensnaam hebben we nooit gehad, maar ik vond Oscar heel leuk, en nog steeds.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Nordin -> Nila
Nila -> Ilan
Nila -> Ilan
Tinkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 111
Punten : 113
Ik kan me even niet herinneren of ze een streepje op de e had. Die van het forum, heeft die niet later een broertje gekregen? Want dan is ze het sowieso niet. Die van mijn stage had namelijk geen broertje (en die was ook niet in aantocht )Maple schreef:Misschen was dat wel de A.imée hier van het forum, mét streepje op de e, maar uitspreken als Amymickey schreef:Ik heb ooit een A.imee op stage gehad. Dat sprak je ook uit als Amy. Ik vond het wel leuk, een andere schrijfwijze. Uiteindelijk hoor je er helemaal niks van hoe je het schrijft, maar ik vond het wel grappig gedaan.
mickey- Kletskop
Tinkie schreef:Nordin -> Nila
Nila -> Ilan
Had Nila ook Ilan geheten als Nordin Nila was? Omdat het dezelfde combinatie letters is?
Gast- Gast
mickey schreef:Ik kan me even niet herinneren of ze een streepje op de e had. Die van het forum, heeft die niet later een broertje gekregen? Want dan is ze het sowieso niet. Die van mijn stage had namelijk geen broertje (en die was ook niet in aantocht )Maple schreef:Misschen was dat wel de A.imée hier van het forum, mét streepje op de e, maar uitspreken als Amymickey schreef:Ik heb ooit een A.imee op stage gehad. Dat sprak je ook uit als Amy. Ik vond het wel leuk, een andere schrijfwijze. Uiteindelijk hoor je er helemaal niks van hoe je het schrijft, maar ik vond het wel grappig gedaan.
Ja klopt die heeft later een Evan gekregen. Maar bij hun was het ook dat zij het wel als Aimee bedoelden (dus Emmee) maar omdat anderen er Amy van maakten gingen zij dat ook maar doen. Vond ik heel raar toen.
Gast- Gast
Isabella schreef:Tinkie schreef:Nordin -> Nila
Nila -> Ilan
Had Nila ook Ilan geheten als Nordin Nila was? Omdat het dezelfde combinatie letters is?
Ik denk dat het dan Nila en Nordin was geworden
Als we 2 meisjes gehad zouden hebben was het waarschijnlijk Nila en Noria geworden.
En 2 jongetjes was dan Nordin en Ilan geworden.
Tinkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 111
Punten : 113
Das inderdaad een vreemde gedachtegang. Je kiest toch zelf voor een naam, dan ga je die toch niet anders uitspreken omdat anderen dat ook doen?! Mijn neefje heeft een v in zijn naam, die door sommigen als w wordt uitgesproken. Mijn zus gaat dat nu niet ook doen, dan had ze het wel met een w geschreven, als ze wilde dat het zo uitgesproken werd.Arden schreef:mickey schreef:Ik kan me even niet herinneren of ze een streepje op de e had. Die van het forum, heeft die niet later een broertje gekregen? Want dan is ze het sowieso niet. Die van mijn stage had namelijk geen broertje (en die was ook niet in aantocht )Maple schreef:Misschen was dat wel de A.imée hier van het forum, mét streepje op de e, maar uitspreken als Amymickey schreef:Ik heb ooit een A.imee op stage gehad. Dat sprak je ook uit als Amy. Ik vond het wel leuk, een andere schrijfwijze. Uiteindelijk hoor je er helemaal niks van hoe je het schrijft, maar ik vond het wel grappig gedaan.
Ja klopt die heeft later een Evan gekregen. Maar bij hun was het ook dat zij het wel als Aimee bedoelden (dus Emmee) maar omdat anderen er Amy van maakten gingen zij dat ook maar doen. Vond ik heel raar toen.
mickey- Kletskop
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Heb jij moeten wennen aan het geslacht van je kindje?
» Naam van je kindje op een kaart
» Hoe ben je op de naam van je kindje gekomen?
» Luiertas en geslacht van je kindje.
» Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet?
» Naam van je kindje op een kaart
» Hoe ben je op de naam van je kindje gekomen?
» Luiertas en geslacht van je kindje.
» Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet?
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: