Nav naam kindje, naam van het andere geslacht?
+31
Kat1980
miss22
Thunder
Tania
Arwyn
Monte
Makamba
TNMN
Filoria
Parisienne
JD
Flip Fluitketel
Mamasapje
Dora
vlinder19
_Jet
Annie24
Darius
MamaCa
LMCurious
sheila123
RYW
moepie
-Ieniemienie-
Bruintje Beer
PapillonRose
Mamsie
Lejow
Monnie
Susan
meisjesmama
35 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Nav naam kindje, naam van het andere geslacht?
Hoe had je je kinderen genoemd als ze van het andere geslacht waren?
Als onze zoon een meisje was geweest hadden we haar Iris genoemd. Dit vind ik echt zo'n ontzettende mooie naam en die hangt echt al een jaar of 10 in m'n hoofd. De naam van onze zoon vond ik altijd wel een leuke naam maar pas met 19 weken zwangerschap waren we het echt pas eens dat het deze naam zou worden
Als onze zoon een meisje was geweest hadden we haar Iris genoemd. Dit vind ik echt zo'n ontzettende mooie naam en die hangt echt al een jaar of 10 in m'n hoofd. De naam van onze zoon vond ik altijd wel een leuke naam maar pas met 19 weken zwangerschap waren we het echt pas eens dat het deze naam zou worden
Laatst aangepast door Razz_ op za 19 feb 2011 - 3:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Nav naam kindje, naam van het andere geslacht?
Dan had 1 van hen Jesse geheten.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10
Ezra: Elin
Yrsa: Iason of Liam
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Susan schreef:Ezra: Elin
Hoe spreek je dat uit?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Jaason. Dus eigenlijk zoals Jason, maar dan niet Djeesun, maar zoals het er staat.
Laatst aangepast door Susan op za 19 feb 2011 - 3:59; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wij hadden alleen een meisjes naam bij V. Dat was dan Ciyana geweest. Zelf vond ik Ciyora mooier maar dat vond mijn vriend niks. Achteraf ben ik blij qua naam dat het een jongen was.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Als Y. een jongen was geweest had ze Edin of Julian geheten.
Gast- Gast
Ylaisah denk ik. Maar we wisten dat het een jongen zou worden en zijn pas met de 20 weken begonnen met DE naam verzinnen.
Gast- Gast
Hier was het Brent of Mees geworden. Daar was ik nog niet helemaal uit, en toen wist ik met 20 weken dat het een meisje zou worden, dus verder niet echt meer over nagedacht (gelukkig had de echoscopiste het goed gezien dus ).
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
We kunnen het hier amper eens worden over namen, ben benieuwd hoe dat zal gaan worden mocht het zo ver komen. Ik heb al jaren namen in mijn hoofd maar hij vind het niks. Ik denk dat een meisje nog wel lukt maar jongens... Echt heel moeilijk. We hebben zo'n andere smaak!
Gast- Gast
De naam die voor onze dochter hadden wordt nu dezelfde als deze baby een jongen is.
Wij houden wel van bijbelse namen. het is dus een bijbelse naam in ieder geval.
Wij houden wel van bijbelse namen. het is dus een bijbelse naam in ieder geval.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ciske Merlijn- Liliana Heaven Leigh
Janneman Mathiz: Ilvie Mirjana
Janneman Mathiz: Ilvie Mirjana
Gast- Gast
Als M.ila een jongen was geweest had hij L.iam geheten.
Voor dit kindje weten we het nog niet. Zoizo word het geen L.iam meer ivm een neefje dat nu zo heet.
Voor dit kindje weten we het nog niet. Zoizo word het geen L.iam meer ivm een neefje dat nu zo heet.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Voor een jongen hadden wij Kian.
Dat vind ik nog steeds een hele leuk naam en anders hadden we hem ook bewaard voor een eventuele tweede maar een kennis en een collega hebben een zoon met deze naam.
Dat vind ik nog steeds een hele leuk naam en anders hadden we hem ook bewaard voor een eventuele tweede maar een kennis en een collega hebben een zoon met deze naam.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
moepie schreef:Voor een jongen hadden wij Kian.
Nou en? Sorry ik bedoel het niet zo vervelend als het klinkt maar het is niet eens familie, als je die naam zo leuk vind dan maakt het toch niet uit?
Gast- Gast
Darcy schreef:moepie schreef:Voor een jongen hadden wij Kian.
Nou en? Sorry ik bedoel het niet zo vervelend als het klinkt maar het is niet eens familie, als je die naam zo leuk vind dan maakt het toch niet uit?
Haha, daar had ik het laatst met een collega over. Andere collega van ons is bevallen van een zoontje en die heeft een naam gekregen die ik ook erg mooi vind. Dus mijn reactie: wéér een naam om weg te strepen. Maar eigenlijk is dat wel raar natuurlijk, ze is niet eens m'n naaste collega, en zoals mijn andere (wel naaste) collega zei: Misschien ga je ooit ergens anders werken en dan heb je spijt dat je nooit voor die naam gekozen hebt, alleen omdat een kindje van je ex-collega zo heette. Mwah, zit ook wel weer wat in.
Wel heb ik de stelregel dat ik absoluut geen naam wil die op dat moment ook op mijn groep voorkomt.
Gast- Gast
@ Maple: waarom niet van je groep? Als het nou je droomnaam is? De grens die ik trek is bij familie die ik vaak zie. De rest zal me echt worst wezen
Gast- Gast
Omdat ik het dan al helemaal voor me zie dat de ouders van het kind in kwestie zich helemaal blij en vereerd gaan voelen en zich echt ontzettend gaan lopen opdringen, haha. Misschien vergezocht, maar nee. Geen naam van een kindje op de groep. Als het kindje inmiddels al van de groep af is, vind ik het niet zo erg, want dan heb ik ook niet zo veel contact meer met die ouders.Darcy schreef:@ Maple: waarom niet van je groep? Als het nou je droomnaam is? De grens die ik trek is bij familie die ik vaak zie. De rest zal me echt worst wezen
Gast- Gast
Haha ik vind het inderdaad vergezocht, maar het is jouw keuze natuurlijk.
Gast- Gast
Nou scheelt het dat ik momenteel geen kinderen met een wow-dat-is-het-naam op m'n groep heb, eigenlijk.
Gek genoeg zijn mijn favoriete namen, Samuel en Niamh, wel van kindjes die ik ooit in mijn stage of werk op de groep heb gehad. Helaas vindt manlief beide namen helemaal niks
Gek genoeg zijn mijn favoriete namen, Samuel en Niamh, wel van kindjes die ik ooit in mijn stage of werk op de groep heb gehad. Helaas vindt manlief beide namen helemaal niks
Gast- Gast
Maple schreef:Nou scheelt het dat ik momenteel geen kinderen met een wow-dat-is-het-naam op m'n groep heb, eigenlijk.
Oooh ja Niamh. Die krijg ik hier er ook niet door
Gast- Gast
Maple schreef:Nou scheelt het dat ik momenteel geen kinderen met een wow-dat-is-het-naam op m'n groep heb, eigenlijk.
Mijn oudste heet Samuel, ga je die nou ook van je lijstje strepen?
Als hij een meisje was geweest had hij Aliza geheten en als Ben een meisje was geweest had hij Isabella geheten.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Heb jij moeten wennen aan het geslacht van je kindje?
» Naam van je kindje op een kaart
» Hoe ben je op de naam van je kindje gekomen?
» Luiertas en geslacht van je kindje.
» Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet?
» Naam van je kindje op een kaart
» Hoe ben je op de naam van je kindje gekomen?
» Luiertas en geslacht van je kindje.
» Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet?
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: