Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe heb jij jouw vriend leren kennen?

+76
Marin
Taeda
Exogenesis
Roodkapje
Sunstone
Parisienne
Juliette
Filoria
Pineco
Sazzle
kajaka88
Janelie
Nientje
_Cyn_
Sun88
June
Bliss
Ellusss
Shopaholic
Verona
Fearie
Ilovethe90s
Kreeftje
Siamsa
Aziraphale
Sterre
banjer49
Fjell
Gympie
Rouxxxe
JustMeDaan
Burn
Lady4
Suus
Stuiterbal
zwaai zwaai
Feline
hellowkitty
Thunder
Middleme
Slakje
Vanilla Queen
Bazinga
Rovine
luenca
Razz
SarahKey
Ibbeltje
GeKKiE
M-G
Joli86
sawasdee
Snirp
Bosjesvrouw
Niekske
RioolSpook
Noortje
Coco
Lady Starstruck
Beachgirl
sanne-84
Caramba
Sarah1985
Rush
CCC
M@niek
Reeza
kwak
Fortissimo
Ooh La La!
Linnepinnie
Snoes
studiebol
L!ND@
Printje
Mida4you
80 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend leren kennen? - Pagina 4 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend leren kennen?

Bericht  Nientje wo 27 maa 2013 - 1:07

In de kroeg Hoe heb jij jouw vriend leren kennen? - Pagina 4 281626781

Nientje
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 6
Punten : 4
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend leren kennen? - Pagina 4 Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend leren kennen?

Bericht  Janelie do 28 maa 2013 - 19:52

Ik heb mijn vriend leren kennen op het werk. Hij had me al vaker meegevraagd, maar eerst wilde ik niet. Alleen maar ingewikkeld. Het was alleen altijd wel heel gezellig. Uiteindelijk heb ik toch een keer ja gezegd om film te komen kijken, maar hij bleek wel ietsje verder weg te wonen dan ik had verwacht. Dus ik ging alvast 's middags. Hij had helemaal een date georganiseerd en het was echt super gezellig. Kort daarna hebben we een relatie gekregen.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  kajaka88 do 28 maa 2013 - 20:33

Via de (inmiddels plotseling overleden) vriend van mijn vriendin. Hij had een achterneef die wel toe was aan een vriendin, en dat was dus mijn vriend. Ik ging die avond met m'n vriendin en haar vriend mee uit en zij hadden dus ook die achterneef meegenomen. Was heel gezellig. Weekje later zijn we met z'n tweetjes naar de film geweest. En inmiddels zijn we 5 jaar verder.
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Sazzle vr 29 maa 2013 - 1:21

Op een zaterdag in de stad. Ik had niet zo heel veel zin om naar de stad te gaan, maar toch overgehaald door vriendinnen. Bij mijn vriend precies hetzelfde, die was door een vriend meegesleurd. Mede door mijn vriendin zijn we aan de praat geraakt. Nu zijn we 10 jaar verder en in verwachting van de 1e! Very Happy
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 29 maa 2013 - 1:27

Ik "kende" hem al via mijn ex (eerste vriendje). Maar op Free Festival in Almere hebben we toen samen bij het water gezeten en gezellig zitten praten. Toen heeft hij zijn nummer in mijn telefoon gezet en zichzelf gebeld zodat hij mijn nummer ook had.
Pas 1,5 maand later hebben we voor het eerst afgesproken toen hebben we ook pas voor het eerst gezoend. En nu ondertussen ruim 5 jaar verder, getrouwd en 3 kinderen, Lise is dan niet van hem, maar hij haar wel erkend nu.

Gast
Gast

Bericht  Pineco vr 29 maa 2013 - 1:42

In een discotheek. Het was erg druk die avond en we liepen per ongeluk tegen elkaar aan. Even daarna kwamen we elkaar weer tegen en begonnen we een gesprek (voor zover dat ging met die harde muziek) en binnen de kortste keren stonden we te zoenen. Nu na ruim 15 jaar zijn we getrouwd en hebben we twee dochters.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Filoria zo 31 maa 2013 - 6:41

Tijdens het PimPamPetten. Een huisgenoot van het studentenhuis waar ik toen woonde organiseerde regelmatig PimPamPetavonden. Ik won meestal, behalve als ... er was. Dat intrigeerde me Very Happy
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Juliette zo 31 maa 2013 - 21:22

Hij was een collega smile
Juliette
Juliette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 133
Registratiedatum : 29-09-12

Bericht  Parisienne zo 31 maa 2013 - 22:16

Op een camping in Zuid Frankrijk, zo'n 14 jaar geleden. Elk jaar haalden we onze ouders weer over om terug te gaan. We zaten vijf jaar lang in dezelfde vriendengroep die elk jaar weer naar de camping terugkwamen. Mijn vriend zijn broertje is altijd mijn vakantievriendje geweest. Na de laatste vakantie had hij me iets naars geflikt, waardoor ik steeds meer in contact kwam met zijn broer (mijn huidige vriend dus). We spraken elkaar veel op MSN, ook via de webcam. Op een dag had hij z'n haar laten knippen en had nieuwe/andere kleding aan (hij is jaren lang 'alto' geweest) en toen pas sloeg er een vonk over Embarassed Hij kwam een weekend bij mij logeren, voor de gezelligheid. De eerste avond hadden we al gezoend, hebben een superleuk weekend gehad bij mij thuis en daarna begon onze lange-afstandsrelatie.

Vanaf het eerste jaar op die camping waren mijn huidige vriend en ik beste maatjes. We konden altijd heel goed met elkaar praten en hadden veel lol in de vakanties. Hij was 'alto'/'skater' en dat was totaal niet het type waar ik, als toen 'kakker', op viel. Zijn broertje en ik waren elk jaar weer elkaars vakantieliefde Embarassed Ik ben heel gelukkig met mijn keuze toen, zou nu niks meer met zijn broertje willen hebben!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Sunstone di 9 apr 2013 - 7:31

Omdat ik met carnaval jarig was had ik een aantal vriendinnen uitgenodigd om mee te gaan stappen hier in het dorp. Leuk bedacht en ze gingen mee. Daar aangekomen in de kroeg kwam ik veel bekenden tegen en was het dus allemaal feliciteren. Later stond ik bij een goede vriend van me en zijn vriendengroep en ging hij even aan iedereen daarvan duidelijk maken dat ik jarig was. Goed, alle felicitaties over me heen gehad. Hier zaten wel wat leuke jongens bij, maar eentje had toch al wel mijn aandacht getrokken. Ik dacht, dat is leuk voor een avondje maar ik zie er geen toekomst in. Hele avond dus eigenlijk wel bij die jongen blijven hangen, gezoend en hij heeft me netjes thuis gebracht. twee dagen later stuurde hij een berichtje dat hij het erg gezellig met mij had gehad en dat hij er wel meer in zag. Of ik een keer wilde afspreken. Ik hield hier de boot af, omdat ik nog geen toekomst in hem zag. Ondanks dat vond ik hem toen wel leuk.

De tijd ging door en 3 weken later zou ik samen met een vriendin gaan stappen in een andere stad. Ik wist dat die goede vriend van mij en dus die jongen ook daar ook zouden zijn. Ik hun gesmst waar ze waren, naar die kroeg gegaan en toen ik die jongen zag lopen kriebelde er gelijk wat in mijn buik. Samen zijn we naar buiten gelopen en heb ik uitgelegd dat ik het toen niet zo zag zitten, maar dat mijn lijf/gedachten daar nu toch echt wel anders over dachten. Dus zijn we maar aan het daten geslagen =) Nog geen week later werd het eigenlijk al officieel dat we een stel waren, we waren zo vaak samen.

Sunstone
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 8
Registratiedatum : 09-04-13

Bericht  Roodkapje do 18 apr 2013 - 15:54

In het cafe op het werk.

We werkten beiden daar maar dat wist ik niet. Hij had mij al even in de gaten. Op een avond zaten ik, mijn beste vriendin en een gezamelijk vriend samen na te kletsen na een concert en hij kwam erbij zitten. Erg gezellig en er was ook echt een bepaalde spanning tussen ons.

Hij had dezelfde avond nog die gezamelijke vriend gevraagd om mijn nummer omdat ik iets had laten liggen daar. ( niet dus, maar goede smoes Wink ). We smsten wat heen en weer en 3 dgn later in de hefstvakantie ging ik zwemmen met mn zusje en nichtje en hij vroeg per sms of hij mee mocht. Prima, gezellig! In het zwembad was de 1e kusHoe heb jij jouw vriend leren kennen? - Pagina 4 2970661624.

Mijn vader kwam mijn zusje, nichtje en mij ophalen en bij het weggaan bij het zwembad zoende we nog een x. Mijn vriend had zijn haar in een staartje en het eerste wat mijn pa zei: " stel je vriendin even voor ". lol!
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Snoes do 18 apr 2013 - 22:02

Roodkapje schreef:In het cafe op het werk.

We werkten beiden daar maar dat wist ik niet. Hij had mij al even in de gaten. Op een avond zaten ik, mijn beste vriendin en een gezamelijk vriend samen na te kletsen na een concert en hij kwam erbij zitten. Erg gezellig en er was ook echt een bepaalde spanning tussen ons.

Hij had dezelfde avond nog die gezamelijke vriend gevraagd om mijn nummer omdat ik iets had laten liggen daar. ( niet dus, maar goede smoes Wink ). We smsten wat heen en weer en 3 dgn later in de hefstvakantie ging ik zwemmen met mn zusje en nichtje en hij vroeg per sms of hij mee mocht. Prima, gezellig! In het zwembad was de 1e kusHoe heb jij jouw vriend leren kennen? - Pagina 4 2970661624.

Mijn vader kwam mijn zusje, nichtje en mij ophalen en bij het weggaan bij het zwembad zoende we nog een x. Mijn vriend had zijn haar in een staartje en het eerste wat mijn pa zei: " stel je vriendin even voor ". lol!
Oh haha, geweldig! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  M-G vr 19 apr 2013 - 13:32

Ik heb mijn vriend via internet ontmoet via, toendertijd nog break out chat.... owww dat is oud??? Inmiddels kennen we elkaar alweer 12 / 13 jaar...
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Exogenesis vr 10 mei 2013 - 6:25

Op een feestje van vriendin C., waar hij met zijn ex was Hoe heb jij jouw vriend leren kennen? - Pagina 4 394967

Nog geen twee weken later was het uit en stelde C. voor om hem mee te nemen naar mijn verjaardag. Daarna veel gemsnt en nog samen naar het kerstgala geweest. Met oud en nieuw nog met een jongen gezoend waar ik altijd eens mee wilde zoenen Hoe heb jij jouw vriend leren kennen? - Pagina 4 2474380249 En twee weken later werden E. en ik een stel.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Taeda za 11 mei 2013 - 20:45

Met mijn krantenbaantje ging ik met oud&nieuw langs de huizen. Dat is hier gebruikelijk, dan krijg je van veel mensen wat geld (€0,50-€2) voor de bezorging. Bij één huis deed hij dus open en ik vond hem er wel leuk uitzien. Later tegen een vriendin verteld, zijn naam en nummer proberen te achterhalen, maar helaas kwamen we niet verder dan zijn naam. Mijn vriendin heeft toen uiteindelijk aangebeld en zijn emailadres gevraagd (dat was echt supergrappig, hij was een beetje perplex). Ik heb hem toegevoegd op MSN en hij bleek meer dan een leuk koppie te hebben Very Happy
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Marin za 11 mei 2013 - 22:32

Wat een super leuk verhaal Taeda!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Mermaid za 11 mei 2013 - 23:02

Van mij is wel bekend volgens mij.
Ken hem via werk. Op 1 dag moest iedereen verplicht naar een immigratie en ik stond achter hem in de rij, duurde lang dus aan de praat geraakt. Paar dagen later was er een feestje ergens en zag ik hem weer, hele avond staan praten. Later kwam hij naar de afdeling waar hij werkte met 1 of ander smoesje om uiteindelijk te vragen of ik nog naar de bar kwam. Die avond voor het eerst gezoend en toen was het zo'n beetje 'aan'.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  FireButterfly za 11 mei 2013 - 23:35

Via internet. Vanaf dag 1 was er al zo'n ontzettende klik. Iets meer dan 3 weken later afgesproken. Een week later weer afgesproken, toen is hij bij mij blijven slapen. Nu zijn we een setje.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11

Bericht  Dolphinne zo 12 mei 2013 - 0:35

We hebben elkaar via een datingsite leren kennen.
We hadden er allebei een profiel. Hij had mij al een mailtje gestuurd, maar ik was toen aan het daten met een ander en dus niks terug gestuurd. Die date werd niks en toen toch hem gemaild en eerlijk gezegd waarom ik eerder niet terug had gemaild.
Dat vond hij wel heel eerlijk van mij.

Na een tijdje mailen en chatten overgegaan op bellen en skypen en na een paar weken de eerste date. Een week later bleef ik al bij hem slapen, alleen vertelde hij na een halve fles wijn en om 1 uur 's nachts dat hij geen bed had. Dat was dus gezellig krap met z'n tweetjes op de bank haha.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  TwistedAngel zo 12 mei 2013 - 3:10

Via een (toen nog) gezamenlijke vriendin. Die vriendin had een blind date voor mij geregeld bij J thuis. Gezellig een avondje Kolonisten met 6 mensen, waarvan 1 mn date, mn vriendin, J, nog een stelletje en ik. Toen wij bij J aanbelden en hij open deed dacht ik Jahooee dat ik een leuke blind date.. Helaas was hij dat niet.. De 'echte' blind date viel mij meteen al enorm tegen. gedurende de avond begon ik steeds meer met J te flirten. Achteraf vond J mij eerst die avond veeel te druk en had hij ook al geschoten dat ik geen geschikte date was voor mijn blinddate (L). Die blind date is een goede vriend van J. Halvewege de avond had L had tegen J gezegd dat dat niets zou worden en vanaf dat moment durfde J ook wel iets terug te flirten. Sinds die avond (29-12-'11) nog smoor verliefd en inmiddels samenwonend
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: